Рішення
від 20.01.2023 по справі 240/14339/22
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 січня 2023 року м. Житомир справа № 240/14339/22

категорія 109020100

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агровістар-Студениця" до Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Голд Полісся", про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Агровістар-Студениця" (далі - позивач, товариство, ТОВ "Агровістар-Студениця") із позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення тридцять третьої сесії Глибочицької сільської ради восьмого скликання від 15 липня 2022 року №8 «Про надання ТОВ «Агро Голд Полісся» дозволу на розробку документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель»;

- зобов`язати Глибочицьку сільську раду Житомирського району Житомирської області розглянути клопотання ТОВ «Агровістар-Студениця» від 26 квітня 2022 року про надання дозволу на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця;

- встановити судовий контроль за виконанням судового рішення, шляхом зобов`язання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області подання до суду звіту про виконання рішення суду у встановлений законом термін.

Заявлені позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем безпідставно не розглянуте клопотання ТОВ «Агровістар-Студениця» про надання дозволу на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця подане 26.04.2022. У той час, клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Голд Полісся",", тотожного змісту, яке подане 16.06.2022 (значно пізніше) розглянуте відповідачем та прийнято протиправне рішення тридцять третьої сесії Глибочицької сільської ради восьмого скликання від 15 липня 2022 року №8 «Про надання ТОВ «Агро Голд Полісся» дозволу на розробку документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель», яке розпорядженням Глибочицького сільського голови № 103-О від 19.07.2022 зупинено та винесене на повторний розгляд сільської ради з урахуванням зауважень, викладених у розпорядженні.

Представник позивача вважає, що неконкурентне надання землі у користування за наявності двох або більше бажаючих не відповідає принципам забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, забезпечення гарантій права на землю, в тому числі не можна вважати справедливим та розумним надання землі особі, яка пізніше за інших дізналася про існування вільної земельної ділянки.

З метою захисту порушених прав товариство звернулося до суду із даним позовом.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 25.08.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрите провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.

Представники Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - відповідач, сільська рада) та Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Голд Полісся" (далі - ТОВ "Агро Голд Полісся", третя особа), не скористалися своїми процесуальними правами на подання до суду відзиву на позов та заперечень на позовну заяву.

Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що 26.04.2022 представник позивача звернувся із клопотанням до Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області, в якому просив надати дозвіл на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця, яке зареєстроване сільською радою 27.06.2022. До поданого клопотання додано викопіювання земельної ділянки.

Як зазначає представник позивача, клопотання подано позивачем не лише з метою отримання вказаної земельної ділянки у користування, але й з метою упорядкування земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності для можливості встановлення конкретних меж ділянок й інших власників, що дозволить відповідачу ефективно розпоряджатись землями комунальної власності.

З моменту подання позивачем відповідного клопотання жодних повідомлень про його розгляд від відповідача не надходило, про винесення даного питання на розгляд земельної комісії та про результати розгляду питання на комісії також не було повідомлено.

Проте, у червні 2022 року за результатами розгляду поданого ТОВ «Агро Голд Полісся» клопотання від 16.06.2022 (тотожного змісту клопотанню позивача та поданого значно пізніше) прийняте рішення тридцять третьої сесії Глибочицької сільської ради восьмого скликання від 15 липня 2022 року № 8, яким надано ТОВ «Агро Голд Полісся» дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель запасу сільськогосподарського призначення на орієнтовній площі 37.0 га, з метою надання в оренду для товарного сільськогосподарського призначення, яка розташована на території Глибочицької сільської ради, за межами населеного пункту Житомирського району Житомирської області.

При цьому, розпорядженням Глибочицького сільського голови від 19 липня 2022 року № 103-0 «Про зупинення рішення тридцять третьої сесії восьмого скликання від 15 липня 2022 року № 8» зупинено дію вищевказаного рішення та винесено таке питання на повторний розгляд сільської ради з урахуванням зауважень, викладених у розпорядженні.

Наявність вказаного розпорядження, на думку позивача, не скасовує оскаржуване рішення, яким порушено право товариства на першочерговий розгляд його клопотання.

У прийнятому розпорядженні вказано, що на розгляді сільської ради перебуває клопотання позивача по цьому ж питанню, водночас, як відмічає представник позивача, розпорядженням не ініційовано розгляд клопотання позивача у першу чергу і після прийняття рішення про задоволення чи відмову у задоволенні його клопотання, повторний розгляд клопотання третьої особи.

Представник позивача вважає, що вказаним розпорядженням порушене право товариства не поновлюється, а тому звернувся до суду за захистом порушених прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд вказує наступне.

Приписи ч. 2 ст. 4 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) визначають, що завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.

Згідно п. "а" ч. 2 ст. 22 ЗК України до земель сільськогосподарського призначення належать, зокрема, сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги).

За правилами пункту "а" частини 3 статті 22 ЗК Укравїни, землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до положень статті 118 Земельного кодексу України порядок безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадянами передбачає реалізацію таких послідовних етапів:

- звернення громадян з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

- надання дозволу відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування;

- розробка суб`єктами господарювання за замовленням громадян проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

- погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в порядку, передбаченому статтею 186-1 Земельного кодексу України;

- затвердження відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Згідно з ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Ч.2 ст.122 Земельного кодексу України передбачено, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Отже, завершальним етапом визначеної процедури безоплатної приватизації земельних ділянок є передача (надання) земельної ділянки у власність відповідно до статті 118 Земельного кодексу України. У той час, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не означає позитивного рішення про надання її у користування.

Аналогічний висновок викладено у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 12.06.2020 у справі №808/3187/17.

Так, як свідчать матеріали справи, рішенням тридцять третьої сесії Глибочицької сільської ради восьмого скликання від 15 липня 2022 року № 8 надано ТОВ «Агро Голд Полісся» дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель запасу сільськогосподарського призначення на орієнтовній площі 37.0 га, з метою надання в оренду для товарного сільськогосподарського призначення, яка розташована на території Глибочицької сільської ради, за межами населеного пункту Житомирського району Житомирської області.

Таким чином, вищевказане вказане рішення є одним з етапів процесу отримання права власності чи користування на земельну ділянку. Однак отримання такого дозволу не гарантує особі чи невизначеному колу осіб набуття такого права, оскільки сам по собі дозвіл не є правовстановлюючим актом.

А тому, суд не погоджується із доводами представника позивача щодо порушення прав ТОВ "Агровістар-Студениця" прийнятим рішенням за результатами розгляду клопотання ТОВ «Агро Голд Полісся», яке подано до Глибочицької сільської ради значно пізніше ніж клопотання позивача та вважає за необхідне звернути увагу, що надання такого дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в майбутньому не означає прийняття суб`єктом владних повноважень позитивного рішення щодо відведення земельної ділянки у власність саме ТОВ «Агро Голд Полісся».

Зміст статті 79-1 Земельного кодексу України свідчить, що метою надання дозволу на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок є формування земельної ділянки, яке полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється, зокрема, у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Отже, надання дозволу на розробку проєкту землеустрою має на меті лише формування земельної ділянки як окремого об`єкта. При цьому не суттєво за чиїм замовленням такий проект буде розроблено. Закон не виключає ситуації, коли проєкти одночасно розробляються різними замовниками. Надання дозволу на розробку проєкту відведення не означає, що проєкт буде обов`язково затверджено.

Такий правовий висновок відповідає позиції Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, наведеній у постанові від 28 лютого 2020 року у справі № 461/1257/17.

Під час розробки проекту, серед іншого, визначаються (узгоджуються) її межі та з`ясовується наявність правових та фактичних перешкод для надання її у власність, зокрема спірність прав щодо ділянки. Ці обставини повинні враховуватися органом, що розпоряджається землями, під час затвердження проекту та надання земельної ділянки у власність, а не на стадії надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Надання дозволу на розробку проекту відведення не свідчить, що проект радою буде затверджено. Якщо буде виявлено обставини, що за законом є підставами для відмови у затвердженні проекту, рада може відмовити.

Враховуючи вищевикладене, слід відмітити, що оскаржуване рішення, яким надано ТОВ «Агро Голд Полісся» (яке теж клопотало про надання йому такого дозволу на ту ж саму земельну ділянку) дозвіл на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця не порушує прав та інтересів ТОВ "Агровістар-Студениця".

Разом з тим, задоволення заяви ТОВ «Агро Голд Полісся» про надання дозволу на розроблення проєкту, не виключає можливість захисту законного інтересу позивача як на стадії розробки проєкту відведення спірної земельної ділянки, так і на стадії його затвердження радою.

Крім того, слід звернути увагу, що інтерес позивача полягає в отриманні земельної ділянки у власність, а не в позбавленні такого права третьої особи, а тому суд вважає, що відсутні підстави для скасування оскаржуваного рішення.

Таким чином, рішення про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою є одним з етапів процесу отримання права власності чи користування на земельну ділянку. Однак отримання такого дозволу не гарантує особі чи невизначеному колу осіб набуття такого права, оскільки сам по собі дозвіл не є правовстановлюючим актом, а тому суд вважає, що в цій частині позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Щодо зобов`язання відповідача розглянути клопотання ТОВ «Агровістар-Студениця» від 26 квітня 2022 року про надання дозволу на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця суд вважає за необхідне вказати наступне.

Як свідчать матеріали справи, товариство 26.04.2022 звернулося до відповідача з клопотанням про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця.

Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР) визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону №280/97 передбачено, що вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин здійснюється виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Нормами ч. 5 ст. 46 Закону №280/97 визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

За правилами ч. 1, 2 ст. 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Таким чином, вирішення будь-яких, відповідно до закону, питань регулювання земельних відносин здійснюється виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Однак, всупереч визначених законодавством положенням, відповідачем жодного рішення, за результатами розгляду заяви позивача від 26.04.2022 не прийнято.

Натомість в ході судового розгляду даної адміністративної справи, судом з`ясовано, що відповідачем прийнято рішення від 15 липня 2022 року № 8 «Про надання ТОВ «Агро Голд Полісся» дозволу на розробку документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель» за результатами розгляду пізніше поданого ТОВ «Агро Голд Полісся» клопотання (16.06.2022), тотожного змісту.

Відповідач проігнорувавши розгляд заяви позивача поданої 26.04.2022, із незрозумілих суду підстав віддав перевагу розгляду заяви ТОВ "Агро Голд Полісся", поданої 16.06.2022, за результатами розгляду якої прийняте оскаржене рішення.

У той час, розпорядженням Глибочицького сільського голови від 19 липня 2022 року № 103-0 «Про зупинення рішення тридцять третьої сесії восьмого скликання від 15 липня 2022 року № 8» зупинено дію цього рішення та винесено це рішення на повторний розгляд сільської ради з урахуванням зауважень, викладених у розпорядженні.

За змістом прийнятого розпорядження, відповідач вважає, що у ситуації яка склалася є два шляхи вирішення питання: передавати в оренду землеволодіння тому, хто звернувся першим або не застосовувати Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану" 24 березня 2022 року № 2145-IX взагалі як такий, що порушує конкурентні засади набуття прав на землеволодіння. При цьому посилається на те, що в умовах воєнного стану та продовольчої кризи доцільно виходити з того, що Закон №2145-ІХ потрібно застосовувати в найбільш розумний спосіб, а саме: у разі неможливості проведення земельних торгів з врахуванням принципу справедливості, розумності і добросовісності надавати землеволодіння слід тому, хто звернувся першим.

Більш того, вказаним розпорядженням, відповідач визнає, що всупереч вимогам законодавства рішення за заявою ТОВ «Агровістар-Студениця» не приймалось, не зважаючи на позитивні рекомендації профільної комісії, відповіді на клопотання товариства надано не було.

Таким чином є очевидними порушення Глибочицькою сільською радою вимог земельного законодавства, так як клопотання позивача у визначений Законом місячний строк, з незрозумілих суду підстав, не розглянуте, рішення про надання дозволу або мотивовану відмову в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не прийнято.

Отже, процедура безоплатного отримання земельних ділянок громадянами чи юридичними особами чітко регламентується законом. Така процедура є способом дій відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування у відповідь на звернення громадян щодо вирішення "земельного" питання. У світлі вимог частини другої статті 19 Конституції України дотримання зазначеними органами встановленої законом процедури є обов`язковим, однак в даному випадку відповідачем не дотримано.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Враховуючи наведене, системно проаналізувавши норми законодавства, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, за результатами з`ясування обставини у справі та їх правової оцінки, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх часткового задоволення.

Щодо встановлення судового контролю, суд вказує наступне.

Ч. 1 ст.382 КАС України передбачено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зі змісту наведеної правової норми випливає, що зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Водночас суд враховує, що позивачем не наведено причин та не надано доказів, які б свідчили про те, що відповідач може умисно ухилятися від виконання рішення суду.

Приймаючи до уваги обставини даної справи, підстави зобов`язувати суб`єкта владних повноважень подавати звіт про виконання судового рішення відсутні.

Суд, відповідно до положень ст.139 КАС України, вирішуючи питання про розподіл судових витрат, вказує, що позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 4962,00 грн, що документально підтверджується платіжним дорученням №ВС 00000133 від 20.07.2022, однак сплачені кошти підлягають стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у розмірі 2481 грн, пропорційно до задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 78, 90, 139, 241-246, 262 КАС України,

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агровістар-Студениця" (вул. Центральна,15-А, с.Студениця, Коростишівський район, Житомирська область,12524. ЄДРПОУ: 4232735) до Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (вул. Михайла Грушевського, 2, с.Глибочиця, Житомирський район, Житомирська область,12403. ЄДРПОУ: 04348289), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Голд Полісся" (с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області, 12403, ЄДРПОУ: 44004549), про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області щодо нерозгляду клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «Агровістар-Студениця» від 26 квітня 2022 року про надання дозволу на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця.

Зобов`язати Глибочицьку сільську раду Житомирського району Житомирської області розглянути клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «Агровістар-Студениця» від 26 квітня 2022 року про надання дозволу на виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 37 гектарів для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за межами села Студениця та прийняти мотивоване рішення.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Агровістар-Студениця» документально підтверджені судові витрати у сумі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Єфіменко

Повний текст складено: 20 січня 2023 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.01.2023
Оприлюднено24.01.2023
Номер документу108516517
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —240/14339/22

Рішення від 20.01.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 24.08.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні