Рішення
від 01.02.2023 по справі 300/1861/22
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" лютого 2023 р. справа № 300/1861/22

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Панікара І.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 про визнання протиправними і скасування рішень від 07.12.2021 року за № 3/89 та за № 3/90, зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (надалі позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області (надалі відповідач) про визнання протиправними і скасування рішень від 07.12.2021 року за № 3/89 та за № 3/90, зобов`язання до вчинення дій.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 01.11.2021 року позивач звернувся до Зеленської сільської ради із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут Верховинської районної територіальної громади Івано-Франківської області. Дана заява була розглянута на сесії Зеленської сільської ради та прийнято рішення від 07.12.2021 року № 3/90, яким вирішено заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою, щодо відведення земельної ділянки в оренду, залишити без задоволення. Натомість, рішенням Зеленської сільської ради від 07.12.2021 року № 3/89 надано гр. ОСОБА_2 дозвіл на право оренди полонини Хитинка, а саме земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 для сінокосіння і випасання худоби, терміном на 6 років. Позивач вважає, що Зеленська сільська рада прийняла рішення від 07.12.2021 року № 3/89 Про надання дозволу на право оренди полонини Хитанка ділянки в довгострокову оренду терміном на 6 років гр. ОСОБА_2 жит. АДРЕСА_1 всупереч своїм повноваженням, передбаченим статтею 123 ЗК України, що є самостійною та достатньою підставою для його скасування. Водночас, вважає, що рішенням Зеленської сільської ради від 07.12.2021 року № 3/90 не надано мотивованої відмови, що підтверджує бездіяльність відповідача, який порушує норми права та діє всупереч чинному законодавству. З урахуванням викладеного, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області від 07.12.2021 року за № 3/89 та за № 3/90; зобов`язати відповідача надати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, цільове призначення 01.13 для іншого сільськогосподарського призначення, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут Верховинської районної територіальної громади Івано-Франківської області, в оренду строком на 7 років, відповідно до заяви позивача за вх. № С-263 від 01.11.2021 року.

По справі здійснювався ряд наступних процесуальних дій.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.05.2022 року відмовлено в задоволенні заяви ОСОБА_1 про забезпечення позову (а.с.46-49).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.05.2022 позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви (а.с.54-55).

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11.05.2022 року відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку, визначеному статтею 262 КАС України (а.с.74-75).

Також, вказаною ухвалою суду залучено ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) до участі в справі № 300/1861/22 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Зазначена ухвала суду отримана відповідачем та третьою особою, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення.

Відповідач правом на подання відзиву не скористався.

Згідно вимог частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

За таких обставин, керуючись частиною 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підлягає вирішенню за наявними в ній матеріалами.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, дослідивши позовну заяву, відзив на позов та в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги, встановив наступне.

01.11.2021 року ОСОБА_1 звернувся до Зеленської сільської ради із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут (а.с.17).

За результатом розгляду вказаної заяви, рішенням Зеленської сільської ради від 07.12.2021 року № 3/90 залишено без задоволення заяву позивача про надання дозволу на розробку проекту із землеустрою, щодо відведення вказаної земельної ділянки в оренду, у зв`язку з наданням дозволу на право оренди полонини Хитанка в довгострокову оренду терміном 7 років, яка знаходиться в комунальній власності Зеленської сільської ради гр. ОСОБА_2 земельну ділянку площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 для сінокосіння і випасання худоби за адресою с. Буркут ОСОБА_3 , та враховуючи результат голосування (а.с.25).

Натомість, рішенням Зеленської сільської ради від 07.12.2021 року № 3/89 надано дозвіл на право оренди полонини Хитанка в довгострокову оренду терміном 7 років, яка знаходиться в комунальній власності Зеленської сільської ради гр. ОСОБА_2 земельну ділянку площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 для сінокосіння і випачання худоби за адресою с. Буркут ОСОБА_3 (а.с.20).

Не погоджуючись з оскаржуваними рішеннями, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходив з наступного їх правового регулювання.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статті 3 Земельного кодексу України (надалі ЗК України) визначено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до частин 1, 2 статті 93 ЗК України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об`єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Щодо скасування рішення Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області від 07.12.2021 року за № 3/89, суд зазначає наступне.

Вказаним рішенням Зеленською сільською радою надано дозвіл на право оренди полонини Хитанка в довгострокову оренду терміном 6 років, яка знаходиться в комунальній власності Зеленської сільської ради гр. ОСОБА_2 , земельну ділянку площею 47,7683 га, за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 для сінокосіння і випасання худоби за адресою с. Буркут полонина Хитанка.

Відповідно до частини 1 статті 83 ЗК України, землі, які належать на праві власності територіальним громадам є комунальною власністю.

Відповідно до пункту а частини 5 статті 83 ЗК України територіальні громади набувають землю у комунальну власність у разі передачі їм земель державної власності.

Особливості передачі земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи земельних ділянок комунальної власності у державну власність регулюються статтею 117 ЗК України.

Так, відповідно до частини 1 статті 117 ЗК України, передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.

На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.

Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.

В ході розгляду даної адміністративної справи, судом встановлено, що згідно акту приймання-передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення із державної у комунальну від 04.12.2020 року, зокрема, земельну ділянку за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 було передано для державної реєстрації права комунальної власності (а.с.22, 24).

В свою чергу, згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, право власності територіальної громади Зеленської сільської ради на земельну ділянку за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 зареєстровано 08.02.2022 року (а.с.90-91).

Як вже зазначалось судом, пунктами а, в частини 1 статті 12 ЗК України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Згідно частини 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Вказане, дозволяє суду прийти до переконання, що сільські, селищні, міські ради уповноважені передавати у користування виключно ті земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад.

У відповідності до статті 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що Зеленська сільська рада станом на момент прийняття оскаржуваного рішення від 07.12.2021 року за № 3/89 не мала права розпоряджатися земельною ділянкою за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 з огляду на те, що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутній запис щодо права власності відповідача на вказану земельну ділянку.

Зважаючи на встановлені у справі обставини та, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що рішення Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області від 07.12.2021 року за № 3/89 прийнято необґрунтовано, в порушення норм чинного законодавства без належних на те повноважень, відтак, останнє слід визнати протиправним та скасувати, а позов в цій частині таким, що підлягає до задоволення.

Стосовно скасування рішення Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області від 07.12.2021 року за № 3/90, суд зазначає наступне.

Згідно положень частин 1, 2 статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Частиною 1 статті 122 ЗК України встановлено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно частини 1 статті 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначенимистаттею 122цього Кодексу.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленомустаттею 123цього Кодексу (частина 3 статті 124 ЗК України).

Згідно з частиною 2 статті 123 ЗК України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до частини 3 статті 123 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об`єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

Отже, частиною 3 статті 123 ЗК України визначено вичерпний перелік підстав відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Таким чином, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за наслідками розгляду поданого клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою вмотивованого рішення про надання дозволу або відмову у його наданні із наведенням усіх підстав такої відмови.

Як встановлено судом з матеріалів справи, заява позивача від 01.11.2021 року виносилася на розгляд 10-тої сесії Зеленської сільської ради, за результатами голосування по викладеному у ній питанні 15 із 15 депутатів сільської ради проголосували проти надання позивачу дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут. Як наслідок такого волевиявлення, відповідачем винесено рішення № 3/90 від 07.12.2021 року, мотивоване тим, що гр. ОСОБА_2 надано дозвіл на право оренди полонини Хитанка в довгострокову оренду терміном на 7 років, яка знаходиться в комунальній власності Зеленської сільської ради гр. ОСОБА_2 , земельну ділянку площею 47,7683 га, за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 для сінокосіння і випасання худоби за адресою с. Буркут полонина Хитанка.

З огляду на викладене суд зазначає наступне.

Пунктами а, в частини 1 статті 12 ЗК України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Згідно частини 1 статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтею 80 ЗК України передбачено, що суб`єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власності.

В ході розгляду даної адміністративної справи судом вже констатовано, що право власності територіальної громади Зеленської сільської ради на земельну ділянку за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018 зареєстровано 08.02.2022 року, як наслідок, у випадку оскаржуваного рішення за № 3/90 від 07.12.2021 року, суд приходить до висновку, що відповідач станом на момент прийняття такого рішення не був наділений жодними повноваженнями щодо вирішення будь-яких питань стосовно земельної ділянки за кадастровим номером 2620884000:41:001:0018.

За вказаних обставин, суд вважає позовні вимоги позивача в частині скасування рішення Зеленської сільської ради від 07.12.2021 року за № 3/90 обгрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

Стосовно позовної вимоги про зобов`язання відповідача надати позивачу дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, в оренду строком на 7 років, відповідно до заяви позивача за вх. № С-263 від 01.11.2021 року, суд зазначає наступне.

Наслідком скасування судом у цій справі рішення відповідача від 07.12.2021 року за № 3/90 є те, що клопотання позивача про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою залишається нерозглянутим.

Кожна особа, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 КАС України, має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Згідно частини 2 цієї ж статті захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У відповідності до пункту 10 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Таким чином, суд може зобов`язати відповідача-суб`єкта владних повноважень вчинити на користь позивача певні дії, якщо для їх вчинення виконані всі умови, визначені законом, і вчинення таких дій не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Виходячи із обставин цієї справи суд встановив, що оскаржене позивачем рішення не містить повного аналізу обставин, з`ясування яких є необхідним і важливим при розгляді питання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою. Такі недоліки у діяльності відповідача, окрім того, що вказують на протиправність рішення, перешкоджають суду надати оцінку дотриманню усіх, передбачених нормами статті 123 ЗК України, умов для прийняття рішення про надання позивачу бажаного для нього дозволу.

Відтак, суд знаходить підстави для зобов`язання відповідача повторно розглянути клопотання позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, цільове призначення 01.13 для іншого сільськогосподарського призначення, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут Верховинської районної територіальної громади Івано-Франківської області, в оренду строком на 7 років, відповідно до заяви позивача за вх. № С-263 від 01.11.2021 року та прийняти мотивоване рішення із оцінкою усіх істотних обставин, які мають значення при вирішенні питання про надання чи відмові у наданні бажаного для позивача дозволу.

Згідно із нормами частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до положень статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Водночас, всупереч наведеним вимогам, відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів в повному об`ємі правомірності своїх дій.

Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок про необхідність часткового задоволення заявлених позовних вимог.

Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивач, згідно із квитанцією від 28.04.2022 року підтвердив сплату судового збору на суму 1984,80 грн. за подання даного адміністративного позову, внаслідок чого, враховуючи висновки суду щодо часткового задоволення позовних вимог, слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області на користь позивача сплачений судовий збір в розмірі 992,40 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 про визнання протиправними і скасування рішень від 07.12.2021 року за № 3/89 та за № 3/90, зобов`язання до вчинення дій задоволити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області від 07.12.2021 року за № 3/89 та за № 3/90.

Зобов`язати Зеленську сільську раду Верховинського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04357360, пр. Завій, 560, с. Зелене, Верховинський район, Івано-Франківська область, 78730) розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_3 ) від 01.11.2021 року щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, площею 47,7683 га, з кадастровим номером 2620884000:41:001:0018, яка розташована за межами населеного пункту урочища Хитанка с. Буркут, із прийняттям за результатами її розгляду в установленому порядку рішення, з обов`язковим врахуванням висновків, наведених в мотивувальній частині цього судового рішення.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Відповідно до задоволених вимог стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Зеленської сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04357360, пр. Завій, 560, с. Зелене, Верховинський район, Івано-Франківська область, 78730) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_3 ) сплачений судовий збір у розмірі 992,40 грн. (дев`ятсот дев`яносто дві гривні сорок копійок).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

Позивач:

ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_3 ).

Відповідач:

Зеленська сільська рада Верховинського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04357360, пр. Завій, 560, с. Зелене, Верховинський район, Івано-Франківська область, 78730).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ).

Суддя /підпис/ Панікар І.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2023
Оприлюднено03.02.2023
Номер документу108719139
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —300/1861/22

Рішення від 01.02.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 10.05.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 02.05.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 02.05.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 01.05.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні