Рішення
від 31.01.2023 по справі 380/10986/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/10986/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2023 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Кухар Н.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації, Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про визнання протиправною відмови, зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

До Львівського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації (80700, Львівська область, м. Золочів, вул. Пачовського, 7), Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (79016, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10), Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83) про визнання протиправною відмову, зобов`язання вчинити дії, в якому просить суд:

- визнати протиправною відмову Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, оформлену листом №956 від 26 травня 2022 року;

- зобов`язати Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області видати ОСОБА_1 (за формою затвердженою Постановою правління Пенсійного фонду України №1-3 від 17 січня 2017 року) довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, по посаді начальника управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області за листопад 2021 року, в якій зазначити наступні розміри надбавок, премій та інших виплат, на які було нараховано і з яких сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за листопад місяць 2021 року:

- в графі «Надбавка за інтенсивність праці» - надбавку за інтенсивність праці у розмірі 12225,00 гривень;

- в графі «Інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю» - грошову допомогу в розмірі середньомісячного заробітку у розмірі 19481,72 гривень;

- в графі «Інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю» - грошову допомогу, яка надається до основної щорічної оплачуваної відпустки державним службовцям, -у розмірі 1/12 такої нарахованої грошової допомоги у місяці перебування особи, яка обіймала посаду начальника управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації, в основній щорічній оплачуваній відпустці в 2021 році;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №134750002938 від 14 липня 2022 року про відмову в перерахунку пенсії ОСОБА_1 ;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області призначити, перерахувати й здійснити нарахування та позивачу пенсії державного службовця, відповідно до ст. 37 Закону України від 16 грудня 1993 року №3723-ХІІ «Про державну службу», п. п. 10 та 12 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №889-УПІ, п. 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року №622 «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб», починаючи з 01 грудня 2021 року, яку обчислити у розмірі 60 відсотків заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, зазначеної у відповіді Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області №870 від 05 травня 2022 року щодо видів оплати праці та виплат, що включаються в заробіток та з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове соціальне страхування, і в сумах, які були виплачені з 01 по 30 листопада 2021 року особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, а також грошової допомоги, яка надається до основної щорічної оплачуваної відпустки державним службовцям, - у розмірі 1/12 такої нарахованої грошової допомоги у місяці перебування особи, яка обіймала посаду начальника Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації, в основній щорічній оплачуваній відпустці в 2021 році;

- судові витрати покласти на Відповідачів.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області прийнято рішення №134750002938 від 14.07.2022 року, яким відмовлено в перерахунку пенсії позивачу, оскільки порушені вимоги надання довідки про заробітну плату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 року №622, тобто невірно визначений розмір надбавки за інтенсивність праці та матеріальної допомоги. На переконання позивача, рішення відповідача щодо відмови в перерахунку пенсії є протиправними, оскільки поданим ним довідка відповідає постанові КМУ «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб» від 14 вересня 2016 р. № 622 та постанові правління ПФУ «Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям» від 17.01.2017 № 1-3. У зв`язку з цим, позивач вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 15 серпня 2022 року відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою про відкриття провадження запропоновано відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву, а також роз`яснено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.

Представник відповідача, Головного управління ПФУ у Львівській області, подав відзив на позовну заяву (вх. №57106 від 05.09.2022 року), де просив у задоволенні позову відмовити з огляду на наступне. Відповідно до статті 37 3акону-3723 на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки. та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування". Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а; особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 60 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622 "Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб" було затверджено порядок призначення пенсій деяким категорія осіб. Довідка про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону 889, видається особам, які мають право на призначення пенсії згідно з пунктом 3 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622 "Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб" (далі Порядок 622).

Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства соціальної політики України від №750, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №766/30634 (далі - Наказ №750) для надання довідок для призначення пенсії враховуються: 1) посадовий оклад і надбавка за ранг - в розмірах, чинних на день звернення за призначенням пенсії; 2) надбавка за вислугу років - на рівні 3 відсотків посадового окладу за прирівняною посадою державної служби за кожен календарний рік стажу державної служби на час призначення пенсії, але не більше ніж 50 відсотків посадового окладу; 3) премія - в розмірі 10 відсотків посадового окладу за прирівняною посадою державної служби; 4) грошова допомога, що надається до щорічної основної оплачуваної відпустки державним службовцям, - у розмірі 1/12 сум розмірів посадового окладу, надбавок за ранг та вислугу років, премії, визначених відповідно до підпунктів 1-3 . 5) надбавка до посадового окладу за роботу в умовах режимних обмежень залежно від ступеня секретності інформації - у розмірах, визначених законодавством (за умови встановлення). Згідно пункту 5 Наказу №750 довідки для призначення пенсії видаються за формами довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям, затвердженими постановою правління Пенсійного фонду України від 17 січня 2017 року № 1-3, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 лютого 2017 року за № 180/30048.

Довідка видана Управлінням соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області №870 від 05 травня 2022 року щодо видів оплати праці та виплат, що включаються в заробіток та з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове соціальне страхування, і в сумах, які були виплачені з 01 по 30 листопада 2021 року особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області не може бути врахована при здійсненні перерахунку пенсії ОСОБА_1 , оскільки дана довідка не відповідає вимогам зазначених в пунктах 4 та 5 Наказу №750. Згідно пункту 6 Наказу №750 якщо особа працювала на посаді державної служби після 01 травня 2016 року в державному органі, який ліквідовано без правонаступника, або в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній чи в якому на час призначення пенсії відсутні посади державної служби, довідка для призначення пенсії видається органами, передбаченими абзацами другим - четвертим пункту 3 цього Порядку, відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №622. Отже, довідки від 01.12.2021 №4436 та від 05 травня 2022 №870 року видані відповідно до пункту 2 та, 3 Наказу 750 структурним підрозділом Золочівської РДА - Управлінням соціального захисту населення , а не правонаступником - Золочівською районною державною адміністрацією Львівської області з порушенням норм пунктів 4 та 5 наказу 750, а тому не може бути врахована при обчислені розміру пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №889-VІІI. З огляду на викладене вище, вимоги позивача є безпідставними і не ґрунтуються на чинному законодавстві.

Представник відповідача, Головного управління ПФУ в Одеській області, подав відзив на позовну заяву (вх. №57106 від 05.09.2022 року), де просив у задоволенні позову відмовити з огляду на наступне. Відповідно до Порядку №22-1 право особи на одержання пенсії установлюється на; підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію. Згідно пункту 12 розділу XV Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889 для осіб, які на день набрання чинності цим Законом мають (на 01.05.2016 року) не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону України Про державну службу та актами Кабінету Міністрів України, зберігається право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців. Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 №750 затверджено Порядок видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад. До заяви про перерахунок пенсії від 06.07.2022 Позивачем надані довідки про складові заробітної плати від 01.12.2021 №4434 та від 05.05.2022 №870, які видані управлінням соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації для проведення перерахунку пенсії, тобто для врахування в заробіток надбавки за інтенсивність праці та матеріальну допомогу в середніх розмірах за листопад 2021 на посаді начальника управління соціального захисту населення. Рішенням від 14.07.2022 №134750002938 Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області в перерахунку пенсії ОСОБА_1 відмовлено, оскільки порушені вимоги надання довідки про заробітну плату відповідно до постанови Кабінету Міністри України від 14.09.2016 року №622, тобто невірно визначений розмір надбавки за інтенсивність праці та матеріальної допомоги. Зазначений факт унеможливлює здійсненні перерахунку пенсії Позивачу. Постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 №1-3 визначено формі довідок для призначення пенсії, без визначення її видів, оскільки такого виду і умов пенсійного забезпечення, як призначення пенсії державного службовця по інвалідності, після 01.05.2016 не передбачено, а отже не передбачено форми довідки для такого виду пенсійного забезпечення. Іншого чинним законодавством не передбачено.

Представник відповідача, Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації, подав відзив на позовну заяву (вх. №13457ел від 06.09.2022 року), де просив у задоволенні позову відмовити з огляду на наступне. Відповідно до відомостей, зазначених у наданій копії трудової книжки, ОСОБА_1 працював на посаді начальника Управління агропромислового розвитку Бродівської районної державної адміністрації Львівської області у період з 04.09.2014 по 31.12.2019. Згідно з постановою Верховної ради України від 17 липня 2020 року №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» ліквідовано Буський, Бродівський та Золочівський райони Львівської області, а утворено Золочівський район Львівської області з адміністративним центром у місті Золочів. Розпорядженням КМУ від 16 грудня 2020 року №1635-р «Про реорганізацію та утворення районних держаних адміністрацій» ліквідовано Бродівську райдержадміністрацію, шляхом приєднання до Золочівської райдержадміністрації. Управління агропромислового розвитку Бродівської районної державної адміністрації Львівської області перебуває в стані припинення з 01.11.2019 року. Відповідно до статей 6, 7, 39 та 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та розпорядження КМУ від 16 грудня 2020 року № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» Золочівська районна державна адміністрація є правонаступником майна, прав та обов`язків Бродівської районної державної адміністрації. Відповідно до пункту 6 постанови від 14 вересня 2016 року № 622 «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб» у разі ліквідації державного органу довідку видає орган, який є правонаступником. Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації не є правонаступником, а тому відмова у видачі довідки є правомірною.

Позивач подав відповідь на відзив на позовну заяву Головного управління ПФУ в Одеській області (вх. №13804ел від 12.09.2022 року), де зазначив наступне. Територіальні підрозділи ПФУ мають реальну можливість перевірити надані Управлінням соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації довідки №4434 і №4436 від 01.12.2021 року на предмет розмірів здійснених виплат в рахунок оплати праці, що включаються в заробіток в конкретний проміжок часу конкурентній службовій особі, з яких було фактично сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне старування, у листопаді 2021 року, особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації.

Позивач подав відповідь на відзив на позовну заяву Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації (вх. №14089ел від 15.09.2022 року), де зазначив наступне. Відомості вказані у довідках Управлінням соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації №4434 і №4436 від 01.12.2021 року є достовірними, довідки видані правомірно та відповідно до вимог чинного законодавства України. Акт перевірки від 18.09.2022 року №1300-6003-1/8176 складено після отримання Позивачем відмови Управління від 26.05.2022 №956 надати запитувану довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії.

Позивач подав відповідь на відзив на позовну заяву Головного управління ПФУ у Львівській області (вх. №59925 від 16.09.2022 року), де зазначив наступне. При видачі довідок для нарахування позивачу пенсії державного службовця мають бути враховані всі види оплати праці з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у листопаді 2021 року, особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації, а також 1/12 грошової допомоги, що надавалась до щорічної основної оплачуваної відпустки у 2021 році особі, яка на той час обіймала зазначену посаду. У листопаді 2021 року особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації було фактично здійснено наступні виплати в рахунок оплати праці, що включаються в заробіток, з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне старування:

- посадовий оклад 8150,00 грн.;

- надбавка за ранг 500,00 грн.;

- надбавка за вислугу років 4075,00 грн.;

- надбавка за інтенсивність 12225,00 грн.

- грошова допомога в розмірі середньомісячного заробітку 19481,72 грн.;

- індексація 264,07 грн.

У виплати в рахунок оплати праці, що включаються в заробіток з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне старування слід врахувати грошову допомогу, що надавалась до щорічної основної оплачуваної відпуски у 2021 році особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації, у розмірі 1/12 сум розмірів посадового окладу (8150 грн.), надбавки за ранг (600,00 грн.), надбавки за вислугу років (4075,00 грн.), що становить 1068,75 грн.

Частиною 1 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.

Відповідно до ч. 2 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Суд, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Позивач, ОСОБА_1 , отримував пенсію за Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне забезпечення".

01 грудня 2021 року позивач звернувся до Головного управління ПФУ у Львівській області із заявою про переведення його на інший вид пенсійного забезпечення, а саме на пенсію державного службовця відповідно до Закону України "Про державну службу" від 16.12.1993 №3723-ХІІ.

На підставі поданої заяви позивача переведено на пенсію державного службовця відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу" від 16.12.1993 №3723-ХІІ з урахуванням довідки від 01.12.2021 року №4436 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця та довідки від 01.12.2021 року №4436 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби і, яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, виданих Управлінням соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області.

Управлінням соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації надана довідка №4595 від 08.12.2021 взамін довідки №4436 від 01.12.2021, оскільки в даній довідці були зазначені надбавка за інтенсивність праці Постанова від 18.01.2017 №15 Питання оплати праці працівників державних органів та Інші виплати (матеріальна допомога, премії нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю.

Розмір пенсії було обчислено відповідно до довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 01.12.2021 року №4434 (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) та від 08.12.2021 року №4595 (про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби.

25.01.2022 року на підставі наказу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області від 20.01.2022 №30 «Про здійснення позапланових перевірок обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію була проведена позапланова перевірка достовірності даних, відображених у довідках про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 01.12.2021 № 4436, від 08.12.2021 №4595, виданих Управлінням соціального захисту населення Золочівської РДА Львівської області ОСОБА_1 . За підсумками проведення перевірки встановлено, що дані зазначені у довідках від 01.12.2021 №4436, від 08.12.2021 №4595 є недійсними.

Після проведення перевірки, розмір пенсії було перераховано з урахуванням результатів перевірки, яка була обчислена в розмірі 60% заробітної плати державного службовця та з 01.12.2021 року становить 7695,00 грн. Для розрахунку пенсійної виплати враховано довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 01.12.2021 № 4434 (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років).

06.07.2022 ОСОБА_1 повторно звернувся із заявою про проведення перерахунку пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16.12.1993№3723-ХІІ Про державну службу, до якої долучив довідку №4434 від 01 грудня 2021 року про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), довідку №4436 від 01 грудня 2021 року про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, а також відповідь Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області № 870 від 05 травня 2022 року

За принципом екстериторіальності документи ОСОБА_1 розглядалися Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області.

За результатами розгляду поданих документів Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області прийнято рішення №134750002938 від 14.07.2022 року, яким відмовлено в перерахунку пенсії, оскільки порушені вимоги надання довідки про заробітну плату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 року №622, тобто невірно визначений розмір надбавки за інтенсивність праці та матеріальної допомоги.

Вважаючи вище вказане рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

При вирішення вказаного спору суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до ст. 90 Закону України «Про державну службу» пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Частиною 1 статті 44 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» визначено, що призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом. Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії здійснюється шляхом подання заяви та інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженої особи застрахованою особою особисто або через законного представника недієздатної особи, особи, дієздатність якої обмежена, малолітньої або неповнолітньої особи. Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії визначається правлінням Пенсійного фонду за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Таким чином, Закон України «Про державну службу» в питанні пенсійного забезпечення державних службовців відсилає до загального Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», який прямо передбачає можливість перерахунку пенсій і не містить будь-яких обмежень в цьому праві для такої категорії пенсіонерів як державні службовці, а тому доводи відповідачів про те, що чинне законодавство не передбачає перерахунку пенсій державним службовцям, є безпідставними.

Відповідно до вимог п. 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року №622 (надалі - Порядок № 622), пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. При цьому:

- посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби);

- розмір виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення пенсії, визначається за вибором того, хто звернувся за пенсією, за будь-які 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією незалежно від наявності перерв починаючи з 1 травня 2016 року. Середньомісячна сума зазначених виплат за 60 календарних місяців визначається шляхом ділення загальної суми цих виплат на 60. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні;

- матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, враховуються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді.

За бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених в абзацах третьому - п`ятому цього пункту виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 року, за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Пунктом 5 Порядку № 622 визначено, що форма довідки про заробітну плату, яка подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики.

Таким чином, особам, які мають право на пенсію відповідно до Закону України «Про державну службу», пенсія призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права на неї. При цьому, розмір пенсії обраховується органами пенсійного фонду, зокрема, на підставі довідок, виданих за встановленою формою уповноваженим державним органом, в якому працювала особа, або його правонаступником.

Постановою Правління Пенсійного фонду України "Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям" №1-3 від 17 січня 2017 року, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 лютого 2017 року за №180/30048, затверджено форми довідок про заробітну плату для призначення згідно з пунктами 10 і 12 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VІІ "Про державну службу" пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року №3723-ХІІ "Про державну службу", а саме: форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією); форму довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби.

Відповідно до форми довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 року №1-3, така видається для призначення згідно з пунктами 10, 12 розділу XI Прикінцеві та перехідні положення Закону Про державну службу пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-ХІІ Про державну службу про середні розміри надбавок, премій та інших виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, а виплати (надбавки, місячні премії) зазначаються в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії. Матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, зазначаються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді, виходячи із середнього розміру таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, визначеного з урахуванням кількості відповідних (прирівняних) посад.

Пунктом 6 Порядку №622 також передбачено, що у разі ліквідації державного органу довідку видає орган, який є правонаступником, а в разі його відсутності чи перейменування (відсутності) посад, у тому числі відсутності відповідних посад державної служби, довідка видається у порядку, встановленому Мінсоцполітики за погодженням із Нацдержслужбою.

У разі ліквідації державного органу без правонаступника або якщо останнє місце роботи особи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній чи у якому на час призначення пенсії перейменовані (відсутні) посади, у тому числі відсутні відповідні посади державної служби, довідки для призначення пенсії видаються Міністерством соціальної політики України та органами праці та соціального захисту населення.

Як вже встановлювалося судом згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" від 16.12.2020 № 1635-р вирішено здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX "Про утворення та ліквідацію районів", шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1.

Відповідно до додатку 1 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р Бродівська райдержадміністрація, Буська райдержадміністрація реорганізуються шляхом приєднання до Золочівської райдержадміністрації.

Відповідно до розпорядження голови Бродівської районної державної адміністрації № 5-к від 06.01.2021 "Про реорганізацію Управління праці та соціального захисту населення Бродівської районної державної адміністрації", вирішено, зокрема, реорганізувати Управління праці та соціального захисту населення Бродівської районної державної адміністрації шляхом приєднання до Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації.

Згідно з відомостями в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.12.2021 внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи Управління праці та соціального захисту населення Бродівської районної державної адміністрації (код юридичної особи в ЄДРПОУ: 03194298).

Згідно з відомостями в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про державну реєстрацію Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області.

Управлінням соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації видано довідки для призначення пенсії позивачу №4434 і №4436 від 01.12.2021 року

Рішенням від 14.07.2022 №134750002938 Головним управлінням Пенсійного фонд] України в Одеській області в перерахунку пенсії ОСОБА_1 відмовлено, оскільки порушені вимоги надання довідки про заробітну плату відповідно до постанови Кабінету Міністри України від 14.09.2016 року №622, тобто невірно визначений розмір надбавки зі інтенсивність праці та матеріальної допомоги.

Останньою посадою позивача, віднесеною до категорії посад державної служби була посада начальника Управління агропромислового розвитку Бродівської районної державної адміністрації Львівської області.

Згідно пункту 6 Порядку видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад, затвердженого наказом Міністерством соціальної політики України №750 від 10.05.2017 року, якщо особа працювала на посаді державної служби після 01 травня 2016 року в державному органі, який ліквідовано без правонаступника, або в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній чи в якому на час призначення пенсії відсутні посади державної служби, довідка для призначення пенсії видається органами, передбаченими абзацами другим - четвертим пункту 3 цього Порядку, відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №622.

Частиною 2 статті 51 Закону України "Про державну службу" визначено, що прирівняння посад державної служби проводиться Кабінетом Міністрів України під час затвердження схеми посадових окладів на посадах державної служби за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері трудових відносин, погодженим із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

Відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2021 році», затвердженої постановою КМУ від 18 січня 2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 січня 2021 р. № 15), посада керівника самостійного управління належить до категорії Б, підкатегорії Б1, розмір посадового окладу у державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення 8150 грн.

Зважаючи на вищенаведене, посада начальника Управління соціального захисту населення Золочівської райдержадміністрації є прирівняною до посади начальника Управління агропромислового розвитку Бродівської районної державної адміністрації Львівської області, яку займав позивач.

З урахуванням наведеного вище суд дійшов висновку, що дії відповідача щодо відмови видати довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби із зазначенням виплат в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за листопад 2021 року за прирівняною посадою начальника Управління райдержадміністрації є протиправними, оскільки не ґрунтуються на положеннях чинного законодавства та порушують право позивача на належне пенсійне забезпечення.

Порушене право позивача підлягає судовому захисту шляхом зобов`язання відповідача видати позивачу довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби із зазначенням виплат в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за листопад 2021 року за прирівняною посадою начальника Управління.

Щодо позовної вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №134750002938 від 14 липня 2022 року про відмову в перерахунку пенсії ОСОБА_1 та зобов`язання відповідача Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області призначити, перерахувати й здійснити нарахування позивачу пенсії державного службовця, відповідно до ст. 37 Закону України від 16 грудня 1993 року №3723-ХІІ «Про державну службу», п. п. 10 та 12 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №889, п. 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року №622 «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб», починаючи з 01 грудня 2021 року, яку обчислити у розмірі 60 відсотків заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, зазначеної у відповіді Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області №870 від 05 травня 2022 року щодо видів оплати праці та виплат, що включаються в заробіток та з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове соціальне страхування, і в сумах, які були виплачені з 01 по 30 листопада 2021 року особі, яка обіймала на той час посаду начальника Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, а також грошової допомоги, яка надається до основної щорічної оплачуваної відпустки державним службовцям, - у розмірі 1/12 такої нарахованої грошової допомоги у місяці перебування особи, яка обіймала посаду начальника Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації, в основній щорічній оплачуваній відпустці в 2021 році, суд зазначає наступне.

Як встановлено судом з матеріалів справи позивача переведено на пенсію державного службовця відповідно до статті 37 Закону України Про державну службу" від 16.12.1993 №3723-ХІІ з урахуванням довідки від 01.12.2021 року №4434 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця та довідки від 01.12.2021 року №4436 про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби і, яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, виданих Управлінням соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області.

Після проведення перевірки даних, відображених у довідках про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 01.12.2021 № 4436, від 08.12.2021 №4595, виданих Управлінням соціального захисту населення Золочівської РДА Львівської області ОСОБА_1 , встановлено, що дані зазначені у довідках від 01.12.2021 №4436, від 08.12.2021 №4595 є недійсними.

Після проведення перевірки, розмір пенсії було перераховано з урахуванням результатів перевірки, яка була обчислена в розмірі 60% заробітної плати державного службовця та з 01.12.2021 року становить 7695,00 грн. Для розрахунку пенсійної виплати враховано довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця від 01.12.2021 № 4434 (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років).

06.07.2022 ОСОБА_1 повторно звернувся із заявою про проведення перерахунку пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16.12.1993 №3723-ХІІ Про державну службу, до якої долучив довідку №4434 від 01 грудня 2021 року про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), довідку №4436 від 01 грудня 2021 року про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, а також відповідь Управління соціального захисту Золочівської районної державної адміністрації Львівської області № 870 від 05 травня 2022 року.

За результатами розгляду поданих документів Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області прийнято рішення №134750002938 від 14.07.2022 року, яким відмовлено в перерахунку пенсії, оскільки порушені вимоги надання довідки про заробітну плату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 року №622, тобто невірно визначений розмір надбавки за інтенсивність праці та матеріальної допомоги.

Як вбачається з матеріалів справи, спірним є питання не про право позивача на перерахунок пенсії у разі підвищення розміру заробітної плати працюючим державним службовцям, а про право на виплату пенсії, обчислену з урахуванням всіх складових заробітної плати, на які було нараховано страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, та на врахування яких позивач мав право під час призначення пенсії.

Верховний Суд вже розглядав справи з таким предметом спору. Зокрема, у постановах від 02.04.2019 у справі № 570/4196/16-а, від 09.04.2020 у справі № 534/2349/16-а, обставини яких є подібними, Верховний Суд зазначив:

«Частиною 1 статті 66 Закону України від 05.11.1991 № 1788-ХІІ «Про пенсійне забезпечення» зазначено, що до заробітку для обчислення пенсії включаються всі види оплати праці (виплат, доходу), на які відповідно до Закону України «Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування» нараховується збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, оподаткованого доходу (прибутку), сукупного оподаткованого доходу (граничної суми заробітної плати (доходу), з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, що діяла на день одержання зазначеного заробітку (виплат, доходу).

Стаття 41 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» визначає виплати (доходи), що враховуються в заробітну плату (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії. Так, зокрема, до такого доходу (заробітної плати) враховуються: суми виплат, отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично нараховані (обчислені) та сплачені страхові внески; суми виплат, отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що отримані застрахованою особою суми виплат, з яких були фактично нараховані та сплачені страхові внески або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, включаються до складу заробітної плати державного службовця та враховуються при обчисленні розміру його пенсії.

Таким чином, матеріальна допомога на оздоровлення, матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань, надурочні, грошова винагорода, індексація заробітної плати з яких сплачені страхові внески включаються до складу заробітної плати державного службовця та враховуються при обчисленні розміру його пенсії.

Отже, суд дійшов висновку, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області необґрунтовано відмовлено позивачу в перерахунку пенсії.

Підсумовуючи викладене, рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №134750002938 від 14.07.2022 року, яким відмовлено в перерахунку пенсії позивачу не відповідає критеріям правомірності, є необґрунтованим та протиправним.

Тому, позовна вимога про визнання протиправним та скасування рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №134750002938 від 14.07.2022 року є обґрунтованою та підлягає до задоволення.

Під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

У межах спірних правовідносин судом надана оцінка правомірності оскаржуваного рішення.

При цьому, суд не може перебирати на себе компетенцію суб`єктів владних повноважень (у цьому конкретному випадку пенсійного органу) та встановлювати наявність чи відсутність права на призначення пенсії.

Обираючи спосіб захисту порушеного права, суд відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України враховує правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 07.03.2018 у справі №233/2084/17, відповідно до якої вирішення питання призначення пенсії є виключною компетенцією Пенсійного фонду, а тому належним способом захисту прав позивача є зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача про перерахунок пенсії від 06.07.2022 року, а не зобов`язання відповідача призначити, перерахувати й здійснити нарахування позивачу пенсії державного службовця.

Беручи до уваги викладене, суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язати Головне управління ПФУ у Львівській області повторно розглянути заяву позивача про перерахунок пенсії від 06.07.2022 року, за результатами розгляду якої прийнято оскаржуване рішення про відмову у перерахунку пенсії, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

На підставі досліджених доказів та встановлених на їх підставі обставин, суд приходить до висновку про задоволення позову частково.

Щодо питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.

При зверненні до суду позивачем сплачено суму судового збору у розмірі 992,40 грн.

Отже, відповідно до положень ст. 139 КАС України сплачений позивачем судовий збір за подання позову до суду в сумі 496,20 грн. підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації, Головного управління ПФУ у Львівській області, Головного управління ПФУ в Одеській області про визнання протиправною відмову, зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області, оформлену листом №956 від 26 травня 2022 року, про відмову видати довідки ОСОБА_1 за його заявою від 17.05.2022 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (код ЄДРПОУ 03194306) видати ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби із зазначенням виплат в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за листопад 2021 року за прирівняною посадою начальника Управління.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області №134750002938 від 14.07.2022 року, яким відмовлено в перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідно до Закону України «Про державну службу».

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (ЄДРПОУ 13814885) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) про перерахунок пенсії від 06.07.2022 року, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ 20987385) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір в сумі 248 (двісті сорок вісім) гривень 10 коп.

Стягнути з Управління соціального захисту населення Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (код ЄДРПОУ 03194306) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір в сумі 248 (двісті сорок вісім) гривень 10 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2023
Оприлюднено03.02.2023
Номер документу108719759
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —380/10986/22

Постанова від 13.06.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 23.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 17.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 31.01.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 14.08.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні