ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 січня 2023 р.Справа № 520/14290/21Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Макаренко Я.М.,
Суддів: Калиновського В.А. , Кононенко З.О. ,
за участю секретаря судового засідання Пукшин Л.Т
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 03.11.2021, головуючий суддя І інстанції: Котеньов О.Г., м. Харків, по справі № 520/14290/21
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Діпнет Україна"
до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України
про скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Товариства з обмеженою відповідальністю "Діпнет Україна" (далі-позивач, ТОВ "Діпнет Україна") звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області (далі - відповідач), в якому просить суд:
- визнати протиправними і скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 16.07.2021 №№ 00140590727, 00140610727.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 03.11.2021 року по справі №520/14290/21 позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Діпнет Україна" до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задоволено.
Визнано протиправними і скасувати податкові повідомлення-рішення від 16.07.2021 №№ 00140590727, 00140610727.
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Діпнет Україна" (вул. Кричевського, буд. 50, м. Харків ,61027 код ЄДРПОУ 38278035) суму судового збору у розмірі 22700 (двадцять дві тисячі сімсот) грн 00 коп.
Відповідач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, на невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 03.11.2021 року та прийняти нове судове рішення, яким у задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач зазначив, що оскаржувані податкові повідомлення - рішення є правомірними, оскільки фактичність тa реальність вчинення господарських операцій ТОВ «Діпнет Україна» (код ЄДРПОУ 38278035) з контрагентами - постачальниками відсутня, а наслідком для податкового обліку є лише фактичний рух активів, а не задекларований на папері, таким чином, у ТОВ «Діпнет Україна» не було підстав для податкового обліку операцій, що досліджувались проведеною перевіркою, а отже платником податків допущено порушення вимог абз. «а» п. 198.1, абзаців першого і другого п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4 ст. 200 Кодексу, що призвело до завищення завищення податкового кредиту з ПДВ всього у сумі 6 014 518 гривень. Також, відповідно до відкритих джерел інформації - Єдиного державного реєстру судових рішень, всі контрагенти-постачальники ТОВ «Діпнет Україна» є фігурантами кримінальних проваджень.
За приписами ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що вимоги апеляційної скарги задоволенню не підлягають, виходячи з наступного.
Судом першої інстанції встановлено, що що у період з 02.06.2021 по 08.06.2021 службовими особами ГУ ДПС у Харківській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Діпнет Україна», за результатами якої складено акт № 10252/20-40-07-27-06/38278035 від 15.06.2021.
Відповідно до висновків акту перевіркою встановлено порушення ТОВ «Діпнет Україна» вимог абз. «а» п. 198.1, абз. 1 та 2 п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту з ПДВ всього на суму 6 014 518, у тому числі: за серпень 2018 року у сумі 334 184 грн., за вересень 2018 року у сумі 238 611 грн., за жовтень 2018 року у сумі 146 001 грн., за грудень 2018 року в сумі 789 048 грн., за січень 2019 року у сумі 117 672 грн., за лютий 2019 року у сумі 283 406 грн., за березень 2019 року у сумі 208 525 грн., за квітень 2019 року у сумі 230 707 грн., за травень 2019 року у сумі 682 239 грн., за червень 2019 року у сумі 206 659 грн., за липень 2019 року у сумі 497 058 грн., за серпень 2019 року у сумі 101 781 грн., за вересень 2019 року у сумі 156 529 грн., за жовтень 2019 року у сумі 1 521 373 грн., за листопад 2019 року у сумі 500 725 грн., що призвело до заниження суми ПДВ, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України всього у сумі 5 618 130 грн., у тому числі: за серпень 2018 року у сумі 306 332 грн., за вересень 2018 року у сумі 211 883 грн., за жовтень 2018 року у сумі 153 065 грн., за грудень 2018 року в сумі 674 575 грн., за січень 2019 року у сумі 109 345 грн., за лютий 2019 року у сумі 345 077 грн., за березень 2019 року у сумі 241 736 грн., за квітень 2019 року у сумі 210 445 грн., за травень 2019 року у сумі 671 157 грн., за червень 2019 року у сумі 199 528 грн., за липень 2019 року у сумі 513 058 грн., за серпень 2019 року у сумі 58 360 грн., за вересень 2019 року у сумі 162 193 грн., за жовтень 2019 року у сумі 1 334 555 грн., за листопад 2019 року у сумі 426 821 грн.; завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (показник рядка 21 Декларації) всього у сумі 396 388 грн., у тому числі за жовтень 2018 року у сумі 47 516 грн., за листопад 2019 року у сумі 348 872 грн.
Контролюючим органом на підставі вищевказаних висновків акту перевірки від 15.06.2021 № 10252/20-40-07-27-06/38278035, винесено податкові повідомлення-рішення від 16.07.2021 № 00140590727 про збільшення ТОВ «Діпнет Україна» суми грошового зобов`язання з ПДВ на загальну суму 7 022 662,50 коп., у тому числі 5 618 130 за основним платежем, 1 404 532,50 за штрафними (фінансовими) санкціями; № 00140610727 про зменшення ТОВ «Діпнет Україна» від`ємного значення суми ПДВ на загальну суму 396 388 грн.
Доказів адміністративного оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень матеріали справи не містять.
Не погоджуючись зі спірними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з протиправності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Предметом оскарження у справі є податкові повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 16.07.2021 №00140590727 про збільшення ТОВ «Діпнет Україна» суми грошового зобов`язання з ПДВ на загальну суму 7 022 662,50 коп., у тому числі 5 618 130 за основним платежем, 1 404 532,50 за штрафними (фінансовими) санкціями та №00140610727 від 16.07.2021 про зменшення ТОВ «Діпнет Україна» від`ємного значення суми ПДВ на загальну суму 396 388 грн.
Згідно вимог частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів осіб і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Отже, під час розгляду спорів щодо оскарження рішень (дій) суб`єктів владних повноважень, суд зобов`язаний незалежно від підстав, наведених у позові, перевіряти оскаржувані рішення (дії) на їх відповідність усім зазначеним вимогам.
Згідно з ч.ч.1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, установлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Колегія суддів перевіряючи податкові повідомлення рішення від Головного управління ДПС у Харківській області від 16.07.2021 №00140590727, №00140610727 на відповідність наведеним вимогам ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, а також подані сторонами по справі докази, приходить до висновку, що вказані рішення прийнято необґрунтовано, з огляду на наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані положеннями Податкового кодексу України.
Згідно пп. 4.1.156 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно до пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
Пунктом 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
Згідно п.198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Тобто, податковий кредит для визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника.
Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
З урахуванням пункту 2 статті 3 Закону фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Відповідно до пунктів 1 та 2 статті 9 Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з пунктом 2.1 та 2.4 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704 (далі - Положення), в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів. Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов`язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.
Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Таким чином, недоведеність фактичного здійснення господарської операції (нездійснення операції) позбавляє первинні документи юридичної значимості для цілей формування податкової вигоди, а покупця - права на формування цієї податкової вигоди навіть за наявності правильно оформлених за зовнішніми ознаками та формою, але недостовірних та у зв`язку з цим юридично дефектних первинних документів, та незважаючи на наявність доказів сплати вартості товарів, якщо рух коштів не забезпечений зв`язком з господарською діяльністю учасників цих операцій. При цьому, відсутність ділової мети також є підставою для відмови у наданні податкової вигоди.
Судом першої інстанції та апеляційним судом встановлено з матеріалів справи, що 10.07.2018 між ТОВ «Айронкем» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 100703, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно з п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 100703 від 10.07.2018, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 3436767,57 грн., у тому числі ПДВ 572794,59 грн., зокрема: № 97 від 01.08.2018, № 98 від 02.08.2018, № 99 від 03.08.2018, № 356 від 16.08.2018, № 357 від 17.08.2018, № 358 від 20.08.2018, № 359 від 27.08.2018, № 360 від 28.08.2018, № 361 від 29.08.2018, № 70 від 03.09.2018, № 71 від 04.09.2018, № 256 від 17.09.2018, № 257 від 20.09.2018, № 258 від 26.09.2018.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661917 від 01.08.2018, № 661918 від 02.08.2018, № 0309/01 від 03.08.2018, № 0309/02 від 03.08.2018, № 0309/03 від 03.08.2018, № 0309/04 від 03.08.2018, № 0309/05 від 03.08.2018, № 0309/06 від 03.08.2018, № 0309/07 від 03.08.2018, № 0309/08 від 03.08.2018, № 0309/09 від 03.08.2018, № 0309/10 від 03.08.2018, № 0309/11 від 03.08.2018, № 0309/12 від 03.08.2018, № 0309/13 від 03.08.2018, № 0309/14 від 03.08.2018, № 0309/15 від 03.08.2018, № 0309/16 від 03.08.2018, № 661919 від 16.08.2018, № 661920 від 17.08.2018, № 661921 від 20.08.2018, № 661922 від 27.08.2018, № 661923 від 28.08.2018, № 661924 від 29.08.2018, № 661926 від 03.09.2018, № 661927 від 04.09.2018, № 661928 від 17.09.2018, № 661929 від 20.09.2018, № 661930 від 26.09.2018.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено згідно платіжних доручень № 6781 від 29.08.2018, № 6797 від 13.09.2018, № 6811 від 24.09.2018, № 6855 від 17.10.2018 на суму 326492,91 грн. Решта оплати була здійснена згідно Договору про відступлення права вимоги № 02071 від 02.07.2019 на суму 3110274,66 грн., що підтверджено платіжними дорученнями: № 7192 від 05.07.2019, № 7193 від 05.07.2019, № 7198 від 10.07.2019, № 7199 від 10.07.2019, № 7220 від 30.07.2019, № 7221 від 30.07.2019, № 7225 від 31.07.2019, № 7226 від 31.07.2019, № 7232 від 02.08.2019, № 7233 від 02.08.2019, № 7241 від 08.08.2019, № 7242 від 08.08.2019, № 7249 від 14.08.2019.
10.10.2018 між ТОВ «Юкрейн Код» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 100103, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 100103 від 10.10.2018, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 876003,26 грн., у тому числі ПДВ 146000,54 грн., зокрема: № 509 від 16.10.2018, № 510 від 17.10.2018, № 511 від 23.10.2018, № 512 від 24.10.2018.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661937 від 16.10.2018, № 661938 від 17.10.2018, № 661939 від 23.10.2018, № 661940 від 24.10.2018.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено згідно платіжного доручення № 6901 від 09.11.2018 на суму 83 220 грн. Решта суми вартості Товару за договором № 101003 від 10.10.2018 на цей час лишається заборгованістю ТОВ «Діпнет Україна» перед ТОВ «Юкрейн Код».
27.11.2018 між ТОВ «Скрол Буд» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 2711-03, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 2711 від 27.11.2018, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 4734286,43 грн., у тому числі ПДВ 789047,73 грн., зокрема: № 75 від 03.12.2018, № 110 від 03.12.2018, № 76 від 04.12.2018, № 77 від 05.12.2018, № 78 від 07.12.2018, № 79 від 10.12.2018, № 80 від 12.12.2018, № 81 від 13.12.2018, № 82 від 14.12.2018.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661949 від 03.12.2018, № 661950 від 04.12.2018, № 661951 від 05.12.2018, № 661952 від 07.12.2018, № 661953 від 10.12.2018, № 661954 від 12.12.2018, № 661955 від 13.12.2018, № 661956 від 14.12.2018.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено частково згідно платіжного доручення № 6960 від 27.12.2018 на суму 449757,21 грн. Решта суми вартості Товару за договором № 2711-03 від 27.11.2018 на цей час лишається заборгованістю ТОВ «Діпнет Україна» перед ТОВ «Скрол Буд».
10.01.2019 між ТОВ «Італіон Плюс» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 100102, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 100102 від 10.01.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 1802528,85 грн., у тому числі ПДВ 300421,48 грн., зокрема: № 215 від 16.01.2019, № 216 від 25.01.2019, № 217 від 28.01.2019, № 100 від 01.02.2019, № 101 від 05.02.2019, № 102 від 08.02.2019, № 103 від 12.02.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661964 від 16.01.2019, № 661965 від 25.01.2019, № 661966 від 28.01.2019, № 661967від 01.02.2019, № 661968 від 05.02.2019, № 661969 від 08.02.2019, № 661970 від 12.02.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено згідно платіжних доручень № 7031 від 20.02.2019, № 7042 від 01.03.2019 на суму 170993,02 грн. Решта оплати була здійснена згідно Договору про відступлення права вимоги № 170902 від 17.09.2019, що підтверджено платіжними дорученнями: № 7281 від 27.09.2019, № 7253 від 15.10.2019, № 7258 від 28.10.2019, № 7262 від 31.10.2019, № 7263 від 31.10.2019, № 7264 від 31.10.2019, № 7267 від 14.11.2019, № 7272 від 28.11.2019.
03.04.2019 між ТОВ «Денора» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 030401, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару)
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору)
Відповідно до п. 1.3 Договору № 030401 від 03.04.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 5904037,47 грн., у тому числі ПДВ 984006,25 грн., зокрема: № 251 від 16.04.2019, № 252 від 19.04.2019, № 211 від 02.05.2019, № 212 від 03.05.2019, № 213 від 06.05.2019, № 214 від 07.05.2019, № 215 від 10.05.2019, № 216 від 13.05.2019, № 217 від 14.05.2019, № 218 від 15.05.2019, № 642 від 16.05.2019, № 643 від 17.05.2019, № 644 від 17.05.2019, № 645 від 20.05.2019, № 646 від 22.05.2019, № 505 від 29.05.2019, № 145 від 03.06.2019, № 146 від 04.06.2019, № 147 від 06.06.2019, № 148 від 07.06.2019, № 441 від 18.06.2019, № 442 від 27.06.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661986 від 16.04.2019, № 661987 від 19.04.2019, № 661989 від 02.05.2019, № 661990 від 03.05.2019, № 661991 від 06.05.2019, № 661992 від 07.05.2019, № 661993 від 10.05.2019, № 661994 від 13.05.2019, № 661996 від 14.05.2019, № 661997 від 15.05.2019, № 661995 від 16.05.2019, № 661998 від 17.05.2019, № 661999 від 20.05.2019, № 662000 від 22.05.2019, № 662001 від 29.05.2019, № 662002 від 03.06.2019, № 662003 від 04.06.2019, № 662004 від 06.06.2019, № 662005 від 07.06.2019, № 662057 від 18.06.2019, № 662008 від 27.06.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено частково на суму 5188606,23 грн. згідно платіжних доручень № 7134 від 17.05.2019, № 7138 від 21.05.2019, № 7148 від 28.05.2019,
№ 7151 від 30.05.2019, № 7153 від 03.06.2019, № 7154 від 03.06.2019, № 7155 від 05.06.2019, № 7156 від 05.06.2019, № 7162 від 10.06.2019, № 7170 від 13.06.2019, № 7171 від 13.06.2019, № 7174 від 19.06.2019, № 7175 від 19.06.2019, № 7176 від 19.06.2019, № 7177 від 20.06.2019, № 7178 від 20.06.2019, № 7179 від 20.06.2019, № 7180 від 20.06.2019, № 7184 від 21.06.2019, № 7185 від 21.06.2019, № 7185 від 27.06.2019, № 7190 від 03.07.2019, № 7202 від 16.07.2019.
Решта суми вартості Товару за договором № 030401 від 03.04.2019 на цей час лишається заборгованістю ТОВ «Діпнет Україна» перед ТОВ «Денора».
25.06.2019 між ТОВ «Голд Мікс» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 250601, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 250601 від 25.06.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 1843998,87 грн., у тому числі ПДВ 354899,67 грн., зокрема: № 24 від 01.07.2019, № 25 від 10.07.2019, № 231 від 16.07.2019, № 232 від 18.07.2019, № 233 від 22.07.2019, № 234 від 23.07.2019, № 235 від 24.07.2019, № 236 від 25.07.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662056 від 01.07.2019, № 662013 від 10.07.2019, № 662014 від 16.07.2019, № 662015 від 18.07.2019, № 662016 від 22.07.2019, № 662017 від 23.07.2019, № 662018 від 24.07.2019, № 662019 від 25.07.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у сумі 1165932,79 грн. згідно платіжних доручень № 7222 від 30.07.2019, № 7246 від 12.08.2019, № 7248 від 14.08.2019, № 7251 від 19.08.2019, № 7262 від 28.08.2019, № 7263 від 28.08.2019. Решта оплати була здійснена згідно Договору про відступлення права вимоги № 220801 від 22.08.2019, що підтверджено платіжними дорученнями: № 7265 від 02.09.2019, № 7279 від 24.09.2019, № 7282 від 27.09.2019.
27.12.2018 між ТОВ «Клонсвін» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 271203, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 271203 від 27.12.2018, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 603944,12 грн., у тому числі ПДВ 100657,35 грн., зокрема: № 188 від 18.02.2019, № 189 від 20.02.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661971 від 18.02.2019, № 661972 від 20.02.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у сумі 57374,69 грн. згідно платіжного доручення № 7054 від 12.03.2019. Решта оплати була здійснена згідно Договору про відступлення права вимоги № 140501 від 14.05.2019, що підтверджено платіжними дорученнями: № 7139 від 21.05.2019, № 7140 від 21.05.2019, № 7141 від 21.05.2019.
15.10.2019 між ТОВ «Мост-Трейд ЛТД» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 251001, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 251001 від 15.10.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 10963369,08 грн., у тому числі ПДВ 1827228,18 грн., зокрема: № 582 від 01.11.2019, № 583 від 05.11.2019, № 584 від 07.11.2019, № 585 від 08.11.2019, № 356 від 16.10.2019, № 294 від 17.10.2019, № 295 від 21.10.2019, № 357 від 21.10.2019, № 296 від 22.10.2019, № 358 від 22.10.2019, № 297 від 24.10.2019, № 359 від 24.10.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662041 від 01.11.2019, № 662042 від 05.11.2019, № 662043 від 07.11.2019, № 662044 від 08.11.2019, № 662036 від 16.10.2019, № 662037 від 17.10.2019, № 662038 від 21.10.2019, № 662039 від 22.10.2019, № 662040 від 24.10.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено частково згідно платіжних доручень № 7265 від 07.11.2019, № 7266 від 07.11.2019, № 7267 від 08.11.2019, № 7268 від 08.11.2019, № 7266 від 22.11.2019 на суму 1326366,44 грн. Решта суми вартості Товару за договором № 151001 від 15.10.2019 на цей час лишається заборгованістю ТОВ «Діпнет Україна» перед ТОВ «Мост-Трейд ЛТД».
28.02.2019 між ТОВ «Кін-Торг» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 280201, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 280201 від 28.02.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 2064743,41 грн., у тому числі ПДВ 344123,9017 грн., зокрема: № 97 від 11.03.2019, № 113 від 12.03.2019, № 138 від 14.03.2019,
№ 4 від 01.04.2019, № 5 від 01.04.2019, № 18 від 02.04.2019, № 132 від 11.04.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 661977 від 11.03.2019, № 661978 від 12.03.2019, № 661979 від 14.03.2019, № 661983 від 01.04.2019, № 661984 від 02.04.2019, № 661985 від 11.04.2019
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у повному обсязі на суму 2064743,41 грн., що підтверджено платіжними дорученнями № 7070 від 25.03.2019, № 7101 від 23.04.2019,
№ 7104 від 25.04.2019, № 7103 від 25.04.2019, № 7110 від 06.05.2019, № 7129 від 14.05.2019, № 7141 від 21.05.2019, № 7150 від 29.05.2019.
14.11.2019 між ТОВ «Торгопт Сатурн» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 141102, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 141102 від 14.11.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 1169220,39 грн., у тому числі ПДВ 194870,07 грн., зокрема: № 718 від 18.11.2019, № 719 від 21.11.2019, № 720 від 26.11.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662045 від 18.11.2019, № 662046 від 21.11.2019, № 662048 від 26.11.2019.
Розрахунок за вказаний Товар на цей час ТОВ «Діпнет Україна» не здійснений.
10.09.2019 між ТОВ «Компанія «Грівел» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 100902, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 100902 від 10.09.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 939173,37 грн., у тому числі ПДВ 156528,895 грн., зокрема: № 691 від 16.09.2019, № 692 від 19.09.2019, № 693 від 20.09.2019, № 694 від 26.09.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662027 від 16.09.2019, № 662028 від 19.09.2019, № 662029 від 20.09.2019, № 662030 від 26.09.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у повному обсязі на суму 939173,37 грн., що підтверджено платіжними дорученнями № 7253 від 15.10.2019, № 7258 від 28.10.2019, № 7267 від 14.11.2019, № 7272 від 28.11.2019.
15.03.2019 між ТОВ «Бізком Плюс» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 150308, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 150308 від 15.03.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 852948,02 грн., у тому числі ПДВ 142158 грн., зокрема: № 3 від 01.07.2019, № 18 від 02.07.2019, № 52 від 04.07.2019, № 65 від 05.07.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662009 від 01.07.2019, № 662010 від 02.07.2019, № 662011 від 04.07.2019, № 662012 від 05.07.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у повному обсязі, що підтверджено платіжними дорученнями № 7218 від 25.07.2019, № 7219 від 25.07.2019, № 7227 від 31.07.2019.
25.07.2019 між ТОВ «Одеса-Імпорт» (Продавець) та ТОВ «Діпнет-Україна» (Покупець) було укладено Договір № 250701, згідно п. 1.1. якого Продавець зобов`язується передати у власність Покупця продукцію (далі за текстом «Товар»), а Покупець зобов`язується прийняти Товар від Продавця та оплатити його вартість на умовах, установлених даним Договором.
Товар передається Продавцем та приймається Покупцем партіями. Партією вважається його кількість за найменуванням та цінами, вказаними у видаткових накладних (Актах приймання-передачі Товару), що оформляються по факту відвантаження Товару Покупцю на кожну окрему поставку, та у товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.2 Договору).
Згідно п. 1.3 Договору, найменування, загальна кількість, одиниця виміру, вартість одиниці товару, її часткове співвідношення (асортимент, номенклатура) та загальна вартість кожної партії визначаються у:
- або погоджених Сторонами специфікаціях, що є невід`ємною частиною даного Договору та містить посилання на нього;
- або видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару).
Моментом поставки, з якого право власності та всі ризики на Товар переходять до Покупця, є дата передачі Товару Покупцю (перевізнику, що вказаний Покупцем), зазначена у видатковій накладній (Акт приймання-передачі Товару) та товарно-транспортній накладній, якщо доставка Товару здійснюється перевізником (п. 1.4 Договору).
Відповідно до п. 1.3 Договору № 250701 від 25.07.2019, Продавцем були складені та підписані Покупцем видаткові накладні на загальну суму 610683,86 грн., у тому числі ПДВ 101780,6433 грн., зокрема: № 195 від 01.08.2019, № 196 від 05.08.2019, № 197 від 09.08.2019.
Транспортування товару, що був придбаний ТОВ «Діпнет Україна» згідно вищевказаних видаткових накладних було транспортовано згідно ТТН № 662020 від 01.08.2019, № 662021 від 05.08.2019, № 662022 від 09.08.2019.
Розрахунок за вказаний Товар було здійснено у повному обсязі на суму 610683,86 грн., що підтверджено платіжними дорученнями № 7270 від 09.09.2019, № 7280 від 27.09.2019.
Оцінивши перелічені первинні документи за правилами ст.90 КАС України, колегія суддів дійшла висновку про те, що надані підприємством копії первинних документів по господарським операціям зі своїми контрагентами у перевіряємий період за своєю формою та змістом відповідають вимогам чинного законодавства, та не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ст.44 Податкового кодексу України, п.2.4 Положення №88, спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості.
Таким чином, позивачем підтверджені господарські операції з контрагентами, а саме з: ТОВ «Айронкем», ТОВ «Юкрейн Код», ТОВ «Скрол Буд», ТОВ «Італіон Плюс», ТОВ «Голд Мікс», ТОВ «Клонсвін», ТОВ «Денора», ТОВ «Мост-Трейд ЛТД», ТОВ «Кін-Торг», ТОВ «Торгопт Сатурн», ТОВ «Компанія «Грівел», ТОВ «Бізком Плюс», ТОВ «Одеса-Імпорт».
Доводів про те, що первинні документи і податкова звітність позивача є дефектними або містять неправдиву, недостовірну інформацію податковим органом в апеляційній скарзі не наведено.
Згідно ст.ст. 6, 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Доказів повернення коштів до контрагента позивача після їх перерахування, наявності у позивача та його контрагента спільного інтересу щодо фіктивного отримання коштів за поставлений товар (що могло б мати місце у разі пов`язаності цих осіб), в матеріалах справи не міститься.
За правилами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" операція по списанню коштів з банківських рахунків платника податку призводить до зміни стану та структури активів і зобов`язань такого платника. Отже, наявність факту (і це не заперечується сторонами) про належну оплату товару визнається судом належним та допустимим доказом реальності вчинених між позивачем та контрагентом позивача господарських операцій та тягне за собою зміни майнового стану сторін договору.
На час укладання договорів, що не спростовується контролюючим органом, контрагенти позивача були платниками ПДВ згідно чинного законодавства та належним чином зареєстровані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, тобто мали достатній об`єм правоздатності для укладення спірних угод.
Також колегія суддів зазначає, що позивач є відокремленою юридичною особою від своїх контрагентів, а тому не може нести податкову відповідальність за відсутності вини, оскільки це б порушувало конституційний принцип індивідуального характеру відповідальності.
Позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже, поняття «добросовісний платник», яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а саме, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. А відтак, за умови не встановлення податковим органом наявності замкнутої схеми руху коштів, яка б могла свідчити про узгодженість дій позивача та його постачальників для одержання товариством незаконної податкової вигоди, останнє не може зазнавати негативних наслідків внаслідок діянь інших осіб, що перебувають поза межами його впливу.
Контролюючим органом, у свою чергу, не наведено переконливих доводів, що ґрунтуються на об`єктивній інформації та спростовують факти господарської діяльності, засвідчені вказаними документами, а також не представлено жодних доказів на підтвердження того, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі.
Щодо посилань відповідача в апеляційній скарзі на те, що вищезазначені контрагенти є фігурантами в кримінальних провадженням, колегія суддів зазначає наступне.
Вироки суду прийняті за наслідком розгляду вказаних в апеляційній скарзі кримінальних справ відсутні та відповідачем не вказано яким саме чином існує зв`язок кримінальних справ з господарською діяльністю позивача.
Відповідно до частини восьмої статті 9 Закону № 996-ХIV відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Аналіз цієї норми дає підстави вважати, що відповідальність, зокрема, за недостовірність відображених у первинних документах даних покладена саме на ту особу, яка склала та підписала ці документи. Відтак кожен з учасників господарської операції відповідає лише за ті відомості, які до первинного документа вносив він сам.
Таким чином, у приписах частини восьмої статті 9 Закону № 996-ХIV знайшов відображення принцип індивідуальної відповідальності платника податків.
Водночас немає жодних підстав перекладати на платника податків відповідальність за внесення до первинних документів недостовірних даних іншою особою. Інакше це буде суперечити принципу індивідуальної відповідальності та визначеним у статті 16 ПК України обов`язкам платника податків, до яких не віднесено те, що останній повинен дбати про правомірність податкового обліку контрагента.
Таким чином, сам собою факт використання первинних документів з недостовірними даними для підтвердження обставин здійснення господарської операції не повинен автоматично вказувати на безпідставність даних податкового обліку. Натомість контролюючий орган має довести, що платник податків, приймаючи від контрагентів та використовуючи певні документи для цілей податкового обліку, діяв нерозумно, недобросовісно або без належної обачності. А це також пов`язано з фактичною можливістю й економічною доцільністю перевірки самим платником податків достовірності відомостей, які були включені до первинних документів. Мають бути наявні докази того, що розумними заходами добросовісний платник податків міг перевірити правдивість відповідних документів, а також мав достатні підстави, діючи з належною обачністю, для обґрунтованих сумнівів у їх змісті.
Контролюючий орган на порушення вимог статті 77 КАС України не довів та не надав належні докази, які б свідчили про наявність фактів протиправної поведінки позивача та про обізнаність платника податків щодо протиправної поведінки його контрагентів і злагодженості дій між ними.
Посилання скаржника на наявність негативної податкової інформації відносно контрагента позивача, колегія суддів не приймає до уваги, оскільки така податкова інформація носить виключно інформативний характер, а тому посилання контролюючого органу на таку інформацію, як критерій оцінки реальності господарських операцій, є безпідставними та не є допустимим і достовірним доказом у розумінні процесуального закону. Така інформація сама собою не доводить та не може свідчити про наявність податкових правопорушень, на які посилається відповідач.
Наведені висновки узгоджуються з висновками Великої Палати Верховного Суду, зробленими в постанові від 07.07.2022 року в справі №160/3364/19.
Колегія суддів не приймає до уваги доводи відповідача, що згідно оборотно-сальдової відомості по бухгалтерському рахунку по 631 «Розрахунки з вітчизняним постачальниками» станом на кінець перевіряємого періоду кредиторська заборгованість ТОВ «Діпнет Україна» перед ТОВ «Юкрейн Код» (код ЄДРПОУ 42370238) становить 792 782,96 гривень, оскільки заборгованість позивача не є беззаперечним доказом нереальності вчинення платником податків господарських операцій, з огляду на наявність доказів наданих позивачем в підтвердження реальності господарських операцій, в тому числі товарно-транспортні накладні в підтвердження переміщення товару від покупця до продавця.
Інших доводів апеляційна скарга не містить, суд апеляційної інстанції відповідно до ст.308 КАС України переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.
За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про задоволення позову.
Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції відповідає вимогам ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги відповідача колегією суддів не встановлено.
Відповідно до ч.1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення-без змін.
Згідно зі ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, рішення або ухвалу-без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права.
Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Керуючись ст. ст. 242, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 03.11.2021 по справі № 520/14290/21 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя (підпис)Я.М. МакаренкоСудді(підпис) (підпис) В.А. Калиновський З.О. Кононенко Повний текст постанови складено 02.02.2023 року
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2023 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 108749680 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Макаренко Я.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні