Рішення
від 07.02.2023 по справі 600/2472/22-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 лютого 2023 р. м. Чернівці Справа № 600/2472/22-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

Описова частина

Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача

В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким:

- визнати протиправною бездіяльність Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» (сектора із соціально-гуманітарних питань) щодо не включення в довідку №33/46-1343/4273 від 22 вересня 2021 року про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року ОСОБА_1 додаткових видів грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу;

- зобов`язати сектор із соціально-гуманітарних питань Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» поновити ОСОБА_1 довідку про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року, включивши в неї додаткові види грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень (15% до посадового окладу), та направити оновлену довідку до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області для проведення перерахунку та виплати пенсії з 01.12.2019 року із врахуванням раніше проведених виплат.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказав, що відповідачем протиправно не включено до довідки №33/46-1343/4273 від 22 вересня 2021 року про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року ОСОБА_1 додаткових видів грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу, у зв`язка із чим просить задовольнити позов.

Відповідач у відзиві заперечував проти задоволення позову та вказав, що на момент призначення пенсії позивача йому не виплачувалась надбавка за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу, а тому відсутні підстави для її включення в довідку №33/46-1343/4273 від 22 вересня 2021 року про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року. У зв`язку із вказаним позивач просив відмовити у задоволенні позову.

Рух справи у суді

Судом відкрито провадження по справі та вирішено розглянути справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Фактичні обставини справи, встановлені судом

Позивачу призначено пенсію за вислугу років на підставі Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 р. по лінії МВС, з розрахунку наступних складових грошового забезпечення: по посаді; по званню; надбавка за вислугу років 30%; надбавка за умови служби; НОУС за таємність. (а.с. 15).

22.09.2021 року Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» складено довідку №33/46-1343/4273 про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року, з урахуванням наступних складових грошового забезпечення: посадовий оклад; оклад за спеціальним званням; надбавка за стаж служби 40%; надбавка за специфічні умови проходження служби 60%; премія 40,20%. (а.с. 9).

Позивач 21.10.2021 р. звернувся до ДУ Територіальне медичне об`єднання МВС України по Чернівецькій області із заявою, в якій просив скласти та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на 19.11.2019 року, включивши до складу грошового забезпечення надбавка за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу. (а.с. 10).

04.11.2021 р. відповідач відмовив позивачу у складенні нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на 19.11.2019 р. та вказав про відсутність підстав для включення до складу грошового забезпечення позивача надбавки за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу. (а.с. 12).

Матеріали справи містять грошовий атестат позивача та довідку №42/3784 від 21.06.2000 р. про додаткові види грошового забезпечення в 1998-2000 роках. (а.с. 13-12).

Також матеріали справи містять довідку про грошове забезпечення позивача станом на 01.01.2008 р., до складу грошового забезпечення якого включено надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу. Крім того, на підставі вказаної довідки позивачу проведено перерахунок пенсії з 01.01.2008 р. (а.с. 16).

Матеріали справи містять довідку про грошове забезпечення позивача за січень 2016 р. до складу грошового забезпечення якого включено надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу. На підставі вказаної довідки позивачу проведено перерахунок пенсії з 01.01.2016 р. (а.с. 17).

Мотивувальна частина

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, є Закон України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб від 09.04.1992 р. №2262-ХІІ (далі Закон №2262-ХІІ), відповідно до якого держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Відповідно до ст. 43 Закону №2262-XII пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

29.12.2015 р. набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей №900-VIII, яким статтю 63 Закону №2262-XII доповнено частиною третьою, у відповідності до якої перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Відповідно до ч. 4 ст. 63 Закону №2262-XII (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Згідно з ч. 2 та ч. 3 ст. 51 Закону № 2262-ХІІ передбачено, що перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців. Перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції від 11.11.2015 р. №988 (далі - Постанова №988), грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Наказом МВС України від 06.04.2016 року №260, затверджено Порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, що здійснюють підготовку поліцейських (далі - Порядок №260).

Грошове забезпечення поліцейських визначається залежно від посади, спеціального звання, стажу служби в поліції, інтенсивності та умов служби, кваліфікації, наукового ступеня або вченого звання. До складу грошового забезпечення входять: 1) посадовий оклад; 2) оклад за спеціальним званням; 3) щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер); 4) премії; 5) одноразові додаткові види грошового забезпечення (пункт 3 Порядку №260).

Пунктами 4-11 розділу ІІ Порядку №260 установлено такі додаткові види грошового забезпечення: надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції; надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі; надбавка за виконання функцій державного експерта з питань таємниць; надбавка за службу в умовах режимних обмежень; надбавка за почесне звання заслужений; доплата за науковий ступінь з відповідної спеціальності; доплата за вчене звання; доплата за службу в нічний час.

Абзацом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб від 21 лютого 2018 року №103 (далі Постанова №103, в редакції станом на 21 лютого 2018 року) було встановлено перерахувати з 1 січня 2016 р. пенсії, призначені згідно із Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 р. № 988 Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції. Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року.

Отже, у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення пенсіонерам підлягає перерахунку пенсія на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 року №45 затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби (далі Порядок №45 у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Згідно з абзацами 1, 2 пункту 5 Порядку №45 під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням. Особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) перерахунок пенсії з 1 січня 2016 р. проводиться з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 р. № 988 Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції. Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року. Подальші перерахунки здійснюються з урахуванням складових грошового забезпечення, передбачених абзацом першим цього пункту.

Постановою №103 доповнено Порядок №45 додатком 3, яким визначено форму довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції). За змістом цієї довідки грошове забезпечення передбачає: посадовий оклад, підвищення посадового окладу, надбавка за стаж служби, надбавка за службу в умовах режимних обмежень, надбавка за почесне звання заслужений чи народний, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук чи вчене звання, інші надбавки, які мають постійний характер та визначені Постановою №988, премія.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/3858/18 від 12 грудня 2018 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05.03.2019 року та постановою Верховного Суду від 12.11.2019 року, визнано протиправними та нечинними пункти 1, 2 Постанови №103 та зміни до пункту 5 і додатку 2 Порядку №45.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/12704/18 від 14.05.2019 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2019 року, визнано протиправним та скасовано пункт 3 Постанови №103.

Таким чином, з дня набрання законної сили судовим рішенням у справі №826/12704/18 (19.11.2019 р.), пункт 3 Постанови №103 втратив чинність. При цьому, інші нормативні акти, які б надалі обмежували склад та розмір грошового забезпечення осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) для обчислення та перерахунку пенсії, відсутні.

Суд звертає увагу, що скасовуючи пункт 3 Постанови №103 суди першої та другої інстанції у адміністративній справі №826/12704/18 дійшли висновків про те, що вказаний пункт Постанови №103 у відсотковому співставленні встановлює зменшення виплати пенсії військовослужбовцям у порівнянні з тими умовами, які вони мали до його прийняття, та фактично звужують складові грошового забезпечення, які підлягають врахуванню при обрахунку пенсії вказаним особам.

Крім того, рішення судів першої та апеляційної інстанцій у справі №826/3858/18 залишено без змін постановою Верховного Суду від 12.11.2019 року, в якій суд касаційної інстанції серед іншого вказав на те, що до повноважень Кабінету Міністрів України не входить зміна структури грошового забезпечення, а приводом для перерахунку пенсій є підвищення грошового забезпечення відповідних категорій, саме розмір якого, а не складові, можуть змінюватись Кабінетом Міністрів України.

Таким чином з 19.11.2019 р., з дня набрання чинності судовим рішенням у справі №826/12704/18, виникли підстави для перерахунку з 01.12.2019 р. пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років, а також додаткових видів грошового забезпечення, тому саме з цієї дати позивач має право на отримання пенсії, виходячи з розміру складових, розрахованих згідно з Постановою №988 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону №2262-ХІІ.

Судом встановлено, що 22.09.2021 року Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» складено довідку №33/46-1343/4273 про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року, з урахуванням наступних складових грошового забезпечення: посадовий оклад; оклад за спеціальним званням; надбавка за стаж служби 40%; надбавка за специфічні умови проходження служби 60%; премія 40,20%.

Водночас, судом встановлено, що 20.06.2000 р. позивачу призначено пенсію за вислугу років на підставі Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 р. по лінії МВС, з розрахунку наступних складових грошового забезпечення: по посаді; по званню; надбавка за вислугу років 30%; надбавка за умови служби; НОУС за таємність, відповідно до грошового атестату позивача та довідки №42/3784 від 21.06.2000 р. про додаткові види грошового забезпечення в 1998-2000 роках.

У подальшому позивачу проводились перерахунки пенсії з 01.01.2008 р. та з 01.01.2016 р. до складу грошового забезпечення якого було включено надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу.

Таким чином, судом встановлено, що надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу позивач набув з моменту призначення пенсії та яка йому була включена у попередні довідки про грошове забезпечення для перерахунку пенсії станом на 01.01.2008 р. та на 01.01.2016 р.

З вказаних підстав, суд вважає протиправним не включення до довідки позивача №33/46-1343/4273 від 22 вересня 2021 року про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу, право на яку позивач набув на момент виходу на пенсії та яка не може бути скасована наступними змінами у законодавстві, що регулює спірні правовідносини, а також іншими нормативно-правовими актами чи актами індивідуальної дії суб`єкта владних повноважень.

Висновки за результатами розгляду справи

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За результатами судового розгляду справи, суд дійшов висновку, що дії відповідача щодо відмови позивач у підготовці оновленої довідки про розмір грошового забезпечення із включенням надбавку за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу є протиправними.

При цьому, позивач у позові вказує на необхідності поновити довідку про розмір грошового забезпечення станом на 19.11.2019 року, включивши в неї додаткові види грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень (15% до посадового окладу), однак вимогами чинного законодавства не передбачено порядок та механізм внесення змін до раніше виданих довідок про розмір грошового забезпечення, а тому звернувшись до суду з вказаними вимогами позивачем обрано невірний спосіб захисту та відновлення порушеного права.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Таким чином, суд вважає, що з метою захисту порушеного права позивача необхідно вийти за межі позовних вимог та належним способом захисту порушеного права позивача є визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у підготовці оновленої довідки про розмір грошового забезпечення із включенням до неї надбавки за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу для проведення перерахунку основного розміру пенсії позивача.

У зв`язку із зазначеним, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Судові витрати

Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

У зв`язку із частковим задоволення позову, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань, пропорційно задоволеним позовним вимогам.

Керуючись статтями 9, 14, 77, 78, 90, 139, 143, 241 - 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України,-

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправною бездіяльність Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» щодо не включення в довідку №33/46-1343/4273 від 22 вересня 2021 року про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року ОСОБА_1 додаткових видів грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень в розмірі 15 відсотків до посадового окладу.

3. Зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області» скласти оновлену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 19 листопада 2019 року, включивши в неї додаткові види грошового забезпечення за роботу в умовах режимних обмежень (15% до посадового окладу), та направити оновлену довідку до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області для проведення перерахунку та виплати пенсії з 01.12.2019 року.

4. В решті позову відмовити.

5. Стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір, пропорційно задоволеним позовним вимогам, у сумі 496,20 грн, згідно платіжної квитанції №20 від 11.07.2022 року.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його складання.

Найменування учасників справи:

позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

відповідач: Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 228, м. Чернівці, 58013, код ЄДРПОУ 08734606).

Суддя Т.М. Брезіна

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2023
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу108831186
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —600/2472/22-а

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 08.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 23.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 22.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Рішення від 07.02.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 13.07.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні