Постанова
від 02.02.2023 по справі 160/23898/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

іменем України

02 лютого 2023 року справа 160/23898/21

Третій апеляційний адміністративний суду складі колегії:

головуючий суддя Суховаров А.В.

судді Головко О.В., Ясенова Т.І.,

розглянувши у письмовому провадженні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.01.2022 (суддя Горбалінський В.В.) в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» до Державної податкової служби України про зобов`язання зареєструвати податкову накладну

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» 26.11.2021 звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової служби України, в якому просить визнати протиправним зупинення реєстрації податкової накладної №34 від 30.10.2020 та зобов`язати зареєструвати цю податкову накладну в єдиному реєстрі податкових накладних (ас1,64).

У відзиві на позовну заяву ДПС України зазначило, що операція з продажу товарів відповідає критеріям ризиковості, а тому реєстрація податкової накладної зупинена та позивачу запропоновано надати пояснення і копії документів на підтвердження інформації, вказаної в податковій накладній. Зупинення реєстрації податкової накладної не породжує правових наслідків для платника податків. Реєстрація податкової накладної є дискреційним повноваженням податкового органу (ас71).

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.01.2022 в задоволенні позову відмовлено. Прийняте рішення суд мотивував тим, що позивач мав надати пояснення для подальшого вирішення питання реєстрації податкової накладної. Зупинення реєстрації є одним з етапів службової діяльності податкової служби та законодавством не передбачено оскарження рішення про зупинення реєстрації податкової накладної. В судовому порядку може бути оскаржене рішення про відмову в реєстрації податкової накладної (ас78).

В апеляційній скарзі ТОВ «Укртехноторгсервіс» просить рішення суду скасувати та позовні вимоги задовольнити. Посилаються на помилковість висновків суду першої інстанції що зупинення реєстрації податкової накладної не породжує правових наслідків для платника податків (ас84).

Переглядаючи справу, колегія суддів виходить з наступного:

Згідно реєстраційних документів, основним видом діяльності ТОВ «Укртехноторгсервіс» є торгівля деталями для транспортних засобів, технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів (ас9).

Згідно рахунку №20818 від 08.02.2019, податкової накладної №120 від 08.02.2019, видаткової накладної №21102 від 11.02.2019, платіжного доручення №1299 від 08.02.2019 на суму 3439гр80коп, оборотно-сальдової відомості, - ТОВ «Укртехноторгсервіс» купило у ТОВ «Фрегат» товар: 540-2919440-Б1 сальник; 540-2919600 ущільнювач (ас37-42).

Згідно рахунку АН000000045 від 02.02.2019, податкової накладної №7 від 05.02.2019, видаткової накладної АН000000064 від 05.02.2019, платіжного доручення №2193 від 05.02.2019 на суму 27831гр, податкової накладної №47 від 29.08.2019, видаткової накладної №257 від 29.08.2019, платіжного доручення №1935 від 18.09.2019 на суму 17100гр, оборотно-сальдової відомості, - ТОВ «Укртехноторгсервіс» купило у ТОВ «Ремспецмаш сервіс» товар: 7511-1004045-2 шатун; 240-1002250 лист торцевий; 240-1005070 гаситель критильних коливань; 240-1005537 болт гасителя; 240-1005648 ступиця маховика; 7511-1005127 болт кріплення маховика; 236-1028010 маслоочищувач відцентровий; 240-1029326 привід допоміжних агрегатів; 7540-2919016-01 штанга підвіски (ас48-56).

Згідно рахунку №2421 від 20.08.2020, податкової накладної №295 від 28.08.2020, видаткової накладної №2322 від 31.08.2020, платіжного доручення №2392 від 28.08.2020 на суму 3439гр80коп, оборотно-сальдової відомості, - ТОВ «Укртехноторгсервіс» купило у ТОВ «Резинопласт» товар: 540-3519137-Б манжета (ас43-47).

Згідно договору купівлі-продажу №10/10-2 від 10.10.2017, видаткової накладної №29/10-1 від 29.10.2020, платіжного доручення №2580 від 30.10.2020 на суму 20408гр, оборотно-сальдової відомості, - ТОВ «Укртехноторгсервіс» купило у Фізичної особи підприємця ОСОБА_1 товар: 548-2917018 ремкоплект циліндру підвіски; 540-2917118-11 кришка нижня; 21*14-150 ремінь (ас28-32).

Згідно податкової накладної №8 від 29.10.2020, видаткової накладної УТ-412 від 29.10.2020, платіжного доручення №2650 від 23.11.2020 на суму 57212гр40коп, оборотно-сальдової відомості, - ТОВ «Укртехноторгсервіс» купило у ТОВ «Технобуд інвест» товар: 75481-2919390 палець в зборі, 540-2917130-01 крика верхня, 7548-1709202 ступиця реакторів, 7545-1108900 клапан пневматичний; 540-2917454-12 сальник; 540-1701344 диск ведений; 21х14х1735 ремінь; 7548-1711484 диск ведений (ас33-36).

Згідно видаткових накладних УТ-360 від 29.10.2020, УТ-303 від 30.10.2020, оборотно-сальдових відомостей придбані вищеперелічені деталі для транспортних засобів продані ТОВ БМП «Мрія» за 100485гр (ас22,23,25,27,61). Доставка покупцю підтверджується товарно-транспортною накладною УТ-3 від 30.10.2020 (ас26). Згідно платіжного доручення №3082 від 14.12.2020, ТОВ БМП «Мрія» перерахувало ТОВ «Укртехноторгсервіс» грошові кошти в сумі 100 485гр (ас24).

ТОВ «Укртехноторгсервіс» 31.10.2021 надіслало засобами електронного зв`язку на адресу ДПС України для реєстрації податкову накладну №34 від 30.10.2020 на суму 100 485гр, в тому числі податок на додану вартість 16747гр50коп, на товари, продані ТОВ БМП «Мрія»: 75481-2919390 палець в зборі; 540-2917130-01 крика верхня; 7548-1709202 ступиця реакторів; 7545-1108900 клапан пневматичний; 548-2917018 ремкоплект циліндру підвіски; 240-1029326 привід допоміжних агрегатів; 540-2919440 сальник; 540-3519137-Б манжета; 540-2917454-12 сальник; 7540-2919016-01 штанга підвіски; 540-1701344 диск ведений; 540-2917118-11 кришка нижня; 21х14х1735 ремінь; 7548-1711484 диск ведений; 21*14-150 ремінь (ас6).

ДПС України 06.11.2020 направило позивачу квитанцію в електронному вигляді про прийняття рішення про зупинення реєстрації податкової накладної, з викладенням таких причин: коди УКТЗЕД/ДКПП товари/послуги 4010, 8412, 8481, 8484 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються/виготовляються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку придбання такого товару/послуг і обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних (ас5).

Відповідно до абзацу 1 пункту 201.7 статті 201 Податкового Кодексу України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів, послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до абзацу 1 пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів, послуг платник податку продавець зобов`язаний в установлений термін скласти податкову накладну, зареєструвати її в єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до абзацу 5 пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України, підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної або розрахунку коригування до єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до абзацу 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України, якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також в разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового Кодексу України, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ №1165 від 11.12.2019, (далі Порядок), податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених в разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються на реєстрацію в реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 000гр за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них в поточному місяці за операціями з одним отримувачем платником податку, не перевищує 50000гр, сума податку на додану вартість вироблених в Україні товарів, робіт, послуг, сплачена в попередньому місяці, становить більше 20000гр, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів, робіт, послуг, сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в реєстрі, становить більше 1 000 000гр; значення показника D, розрахованого відповідно до цього пункту, становить більше 0 05. Показник D розраховується за такою формулою: D=S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на Державну податкову службу, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20, 7 відсотків, зазначеним платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; значення показника Р є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: Р = Рм х 1.4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в реєстрі в звітному періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показника D, Р відображається в електронному кабінеті платника податку; 4) в податковій накладній / розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом УКТЗЕД або послугою за кодом відповідно до державного класифікатора продукції та послуг, які зазначені в таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Відповідно до пункту 4 Порядку, в разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовно реєстрації, визначених в пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку, платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених в них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до пункту 7 Порядку, в разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до Пункту 10 Порядку, в разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в реєстрі, контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі в текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Відповідно до пункту 11 Порядку, в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер, дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерії ризиковості платника податку або ризиковості здійснення операцій, на підставі чого зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Додатком 3 до Порядку визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, якими є: 1. Відсутність товару/послуги, зазначеного в податковій накладній, поданій для реєстрації в єдиному реєстрі податкових накладних, в таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку подано для реєстрації в реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного в 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 в реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів, визначених Державною податковою службою та затверджених наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті Державної податкової служби. 2. Відсутність ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами, визначеними пунктами 215.3.1, 215.3.2 статті 215 Податкового Кодексу України, стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній / розрахунку коригування, поданих для реєстрації в реєстрі на дату їх складення. 3. Відсутність на дату складення податкової накладної / розрахунку коригування відомостей в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, в яких зазначено пальне за кодами УКТЗЕД відповідно до пункту 215.3.4 статті 215 Кодексу. 4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами УКТЗЕД зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до державного класифікатора продукції та послуг перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого товару/послуги, зазначеного в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в реєстрі, в таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається. 5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 01.01.2017 зазначеного постачальником в зареєстрованих в реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування, складених на отримувача такого товару/послуги, та обсягу постачання з 01.01.2017 зазначеного отримувачем в зареєстрованих в реєстрі податкових накладних / розрахунках коригування на постачання такого товару/послуги. 6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в реєстрі в строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийняло рішення про зупинення реєстрації податкової накладної з тих підстав, що коди УКТЗЕД/ДКПП товари/послуги 4010, 8412, 8481, 8484 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються/виготовляються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку придбання такого товару/послуг і обсягу його постачання.

Суд першої інстанції не врахував, що, по-перше, таке формулювання є неконкретним оскільки не зазначені конкретні товари/послуги та не наведені величини залишку і обсягу постачання, тобто необгрунтовано чому комісія дійшла висновку, що операція відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості. По-друге, пункт 1 Критерії ризиковості передбачає збільшення в 1,5 рази величину залишку товару/послуги та переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів, визначених Державною податковою службою. Будь-яких розрахунків обсягу постачання та величини залишку не наведено. По-третє, комісією не враховані статутні документи що торгівля деталями для транспортних засобів, технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів є основним видом діяльності ТОВ «Укртехноторгсервіс».

В квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної ГУ ДПС у Дніпропетровській області запропонувало позивачу надати пояснення та копії документів. Однак, суб`єкт владних повноважень не вказав, з яких питань мають бути надані пояснення та які конкретно мають бути надані документи. При таких розпливчатих формулюваннях підстав зупинення реєстрації податкових накладних та неконкретних пропозиціях надати додаткові документи, позивач був поставлений у невизначене становище щодо виконання рішення контролюючого органу, а відтак суб`єктом владних повноважень недотриманий принцип відповідальності за свою діяльність, закріплений в статті 3 Конституції України.

Суд першої інстанції не надав ніякої оцінки наданим позивачем первинним бухгалтерським документам, які підтверджують реальність придбання деталей для транспортних засобів та їх подальший продаж, що відображено у податковій накладній №34 від 30.10.2020. Як зазначено вище, такими первинними бухгалтерськими документами є рахунки, видаткові накладні, платіжні доручення, оборотно-сальдові відомості, товарно-транспортні накладні. Відтак податкова накладна №34 від 30.10.2020 має бути зареєстрована в єдиному реєстрі податкових накладних.

Є помилковим висновок суду першої інстанції що зупинення реєстрації податкової накладної не породжує правових наслідків для платника податків. Несвоєчасна реєстрація податкової накладної є підставою накладання на платника податків штрафу у відповідності до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового Кодексу України. Зупинення реєстрації податкової накладної позбавляє платника податків на отримання податкового кредиту та бюджетного відшкодуванню податку на додану вартість в порядку передбаченому статтями 198, 200, 201 Податкового Кодексу України.

Колегією суддів не приймаються доводи про втручання в дискреційні повноваження ДПС України.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини 1 статті 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутись до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом ..... 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Відповідно до частини 2 статті 245 КАС України, в разі задоволення позову суд може прийняти рішення про ..... 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Відповідно до частини 4 статті 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини 2 цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом в рішенні.

Отже адміністративний суд, в разі встановлення порушень прав, свобод, інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, має повноваження зобов`язувати суб`єкта владних повноважень, який порушив закон, вчиняти конкретні дії або приймати конкретні рішення, направлені на відновлення порушених прав.

Стосовно дискреційних повноважень, колегія суддів зазначає, що такими є повноваження обирати в конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є законною. Прикладом таких повноважень є повноваження, які закріплені в законодавстві із застосуванням слова «може».

В такому випадку дійсно суд не повинен зобов`язувати суб`єкта владних повноважень обирати один з правомірних варіантів поведінки, оскільки який би варіант реалізації повноважень не обере відповідач, кожен з них буде законним.

Натомість, в даній справі ТОВ «Укртехноторгсервіс» виконані всі умови та надані всі необхідні документи для реєстрації податкової накладної №34 від 30.10.2020, а тому у ДПС України існує тільки один правомірний варіант поведінки зареєструвати цю податкову накладну датою її подання у відповідності до абзацу 5 пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України, пункту 20 Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ №1246 від 29.12.2020.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При подачі позову та апеляційної скарги ТОВ «Укртехноторгсервіс» сплачений судовий збір в сумі 5675гр (ас62,89).

Керуючись статтями 143, 241 245, 315, 317, 321, 322, 327, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» задовольнити.

Скасувати рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.01.2022 та прийняти нову постанову.

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати рішення Державної податкової служби України від 06.11.2020 про зупинення реєстрації податкової накладної №34 від 30.10.2020, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс».

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №34 від 30.10.2020, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс», в єдиному реєстрі податкових накладних датою подання на реєстрацію 31.10.2021.

Стягнути з Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртехноторгсервіс» сплачений судовий збір в сумі 5675 (п`ять тисяч шістсот сімдесят п`ять) гривень за рахунок бюджетних асигнувань.

Постанова набирає законної сили з 02.02.2023 та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів.

Головуючий суддяА.В. Суховаров

суддіО.В. Головко

суддіТ.І. Ясенова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.02.2023
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу108832349
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/23898/21

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 19.10.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 02.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 30.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 29.05.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 11.04.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 23.03.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Рішення від 27.01.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні