Рішення
від 06.02.2023 по справі 260/5200/22
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

06 лютого 2023 року м. Ужгород№ 260/5200/22 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилка С.Є.

з участю секретаря судового засідання Рошко Л.М.

учасники справи:

позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Шаянські Джерела" представник не з`явився;

відповідач: Головне управління ДПС у Закарпатській області представник Савицький Сергій Ігорович;

відповідач: Державна податкова служба України представник Савицький Сергій Ігорович,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Шаянські Джерела" до Головного управління ДПС у Закарпатській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

05 грудня 2022 року до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовною заявою звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Шаянські Джерела" (90454, Закарпатська область, Хустський район, с. Шаян, 3, код ЄДРПОУ 30005275) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, буд. 52, код ЄДРПОУ ВП 44106694) (далі по тексту відповідач 1) та Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) (далі по тексту відповідач 2), якою просить суд: "1. Прийняти до розгляду даний адміністративний позов та відкрити провадження у справі; 2. Визнати протиправним та скасувати Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31.10.2022 № 7535836/30005275, винесене Комісією Головного управління ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних; 3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Шаянські Джерела" податкову накладну № 15 від 13.10.2022 року, днем її фактичного подання; 4. Стягнути судові витрати, а саме судовий збір в сумі 2481,00 грн.".

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 09 грудня 2022 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній справі.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 16 січня 2023 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Розгляд даної справи відкладався (оголошувалась перерва) у зв`язку з існуванням на те об`єктивних законодавчо встановлених підстав.

Свої позовні вимоги позивач мотивував наступним. Відповідно до приписів статті 201 пункту 201.10 1 Податкового кодексу України позивачем було складено податкову накладну від 13 жовтня 2022 року № 15 та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції від податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено, та зазначено підстави зупинення, зокрема зазначено, що товару/послуги, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Позивачем було направлено в електронному вигляді повідомлення щодо подання документів про підтвердження реальності здійснення операцій щодо відмовленої податкової накладної, однак рішенням комісії ДПС відмовлено у реєстрації податкової накладної. Відмова відбулася у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, щодо первинних документів, зокрема розрахункових документів та/ або банківських виписок з особових рахунку. Позивач вказує, що оскаржуване рішення не містять чіткого визначення підстав для прийняття рішень з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Також позивач зазначає, що оскаржуване рішення є необґрунтованим, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій. Позивач зазначає, що надав контролюючому органу пояснення та копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено, які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати. Згідно з оскаржуваним рішенням позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником податку копій документів: ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. При цьому, контролюючим органом в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було вказано необхідність долучення саме вказаних документів. З огляду на викладене, позивач зазначає, що рішення, прийняте відповідачами є протиправними та такими, що підлягає скасуванню.

У відзиві на адміністративний позов представник відповідачів просить суд в задоволенні позову відмовити повністю. Зазначає, що відповідачем було правомірно прийнято оскаржуване рішення про відому в реєстрації розрахунків, оскільки позивачем не було підтверджено інформації зазначеної у податковій накладній. Окрім того зазначив, що на розгляд комісії позивачем не було надано жодного документу, який би підтверджував інформацію, зазначену в податковій накладній № 15 від 13 жовтня 2022 року, оскільки такі докази були подані безпосередньо до суду по даній справі, однак при прийнятті відповідачем оскаржуваного рішення позивачем не було подано підтверджуючих розрахункових документів, що свідчить про правомірність винесення оскаржуваного рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

01 лютого 2023 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло клопотання представника позивача, відповідно до якого останній просив розглянути дану справу без його участі (а.с.а.с. 142-145).

У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

А відтак, оскільки представник позивача належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду даної справи, у відповідності до статті 205 КАС України його неявка не перешкоджає розгляду даної справи по суті.

Представник відповідачів в судовому засіданні, проти задоволення позовних вимог заперечила та просила суд відмовити в задоволенні позову а повному обсязі.

Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що позивачем було складено податкову накладну № 15 від 13 жовтня 2022 року на отримувача Дочірнє підприємство "Пілснер Україна" на суму 136918,08 грн, ПДВ 20% - 22819,68 грн та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 17).

У відповідності до квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25 жовтня 2022 року, податкову накладну прийнято, однак реєстрацію зупинено. Зазначено підстави зупинення, зокрема зазначено: "... Коди УKTЗЕД/ДКПП товару/послуги 2201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ..." (а.с. 18).

27 жовтня 2022 року позивачем було подано до Головного управління ДПЄ у Закарпатській області повідомлення № 1 від 26 жовтня 2022 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. У графі "пояснення" вказаного повідомлення зазначено: "Пояснення до таблиці даних платника податку наведено в додатку 1 на 3 аркушах"; у графі "кількість додатків" зазначено: 4 (а.с.а.с. 85, 86).

Відповідно до квитанції № 2 Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПК/РК документ зазначено 27 жовтня 2022 року документ не прийнято та зазначено, що при необхідності потрібно виправити документ та надіслати його знову (а.с. 87).

Причиною неприйняття документу слугувало наступне. Повідомлення від 26 жовтня 2022 року № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено не прийнято до розгляду: у Повідомленні в рядках № 1, 2 зазначено ПН/РК на різних отримувачів з неоднотипними операціями (з різними кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг) (а.с. 87).

Так, у зазначеному повідомленні №1 крім контрагента ДП "Пілснер Україна" також зазначено інших контрагентів: ФОП ОСОБА_1 , ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна".

Так, судом встановлено, що повідомлення № 1 від 26 жовтня 2022 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено мало наступні додатки: "Документ довільного формату", назва документу: "пояснення до таблиці даних платника податку", номер документу: 1, дата документу: 25.10.2022 року, найменування файлу документа: Пояснення.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Основні засоби (оборотно-сальдова відомість рахунку 10", номер документу: 1, дата документу: 30.09.2022 року, найменування файлу документа: ОсновніЗасоби.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Інвентаризаційний опис залишків сировини та матеріалів", номер документу: 1, дата документу: 24.10.2022 року, найменування файлу документа: ІнвОпис1.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Інвентаризаційний опис залишків виготовленої продукції", номер документу: 2, дата документу: 24.10.2022 року, найменування файлу документа: ІнвОпис2.pdf (а.с.а.с. 88-98).

27 жовтня 2022 року позивачем було подано до Головного управління ДПЄ у Закарпатській області повідомлення № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. У графі "пояснення" вказаного повідомлення №1 від 27.10.2022 року зазначено: "Пояснення до таблиці даних платника податку наведено в додатку 1 на 3 аркушах"; у графі "кількість додатків" зазначено: 4 (а.с.а.с. 19, 25-27, 99).

Відповідно до квитанції № 2 Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПК/РК документ зазначено 27 жовтня 2022 року документ прийнято (а.с. 100).

Так, судом встановлено, що повідомлення № 2 від 27 жовтня 2022 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено мало наступні додатки: "Документ довільного формату", назва документу: "пояснення до таблиці даних платника податку", номер документу: 1, дата документу: 25.10.2022 року, найменування файлу документа: Пояснення.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Основні засоби (оборотно-сальдова відомість рахунку 10", номер документу: 1, дата документу: 30.09.2022 року, найменування файлу документа: Основні Засоби.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Інвентаризаційний опис залишків сировини та матеріалів", номер документу: 1, дата документу: 24.10.2022 року, найменування файлу документа: ІнвОпис1.pdf; "Документ довільного формату", назва документу: "Інвентаризаційний опис залишків виготовленої продукції", номер документу: 2, дата документу: 24.10.2022 року, найменування файлу документа: ІнвОпис1.pdf (а.с.а.с. 101-111).

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31 жовтня 2022 року №7535836/30005275 було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 15 від 13 жовтня 2022 року, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних тикових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 84).

Відповідно до статті 201 пункту 201.1 Податкового кодексу України, платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно із статтею 201 пунктом 201.10 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 1 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" № 520 від 12.12.2019 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 за № 1245/34216) (далі Порядок № 520), цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) (пункт 2 Порядку № 520).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).

За правилами пункту 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку № 520).

Суд звертає увагу, пункт 5 Порядку № 520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, однак такий перелік не є вичерпним.

Суд зауважує, що позивач в підтвердження реальності здійснення господарських операцій по спірних накладних надав до суду договір № 12/02 від 12 лютого 2018 року та додаткову угоду № 1 (а.с.а.с. 35-38), рахунок на оплату № 35 від 13 жовтня 2022 року (а.с. 39), видаткові накладні № 202 від 25 липня 2022 року, № 313 від 19 жовтня 2022 року, № 197 від 18 липня 2022 року (а.с.а.с. 40, 41), платіжні інструкції № 3386 від 11 січня 2022 року, № 4837 від 13 жовтня 2022 року, № 4243 від 05 липня 2022 року (а.с.а.с. 42-44), картки рахунку 6811 за січень-жовтень 2022 року, картки рахунку 361 за січень-жовтень 2022 року (а.с.а.с. 45, 46).

Суд вказує, що предметом доказування при вирішенні питання про скасувати рішень комісії Головного управління ДПС у Закарпатській області про відмову в реєстрації податкової накладної, є обставини щодо подання достатніх документів, які в подальшому свідчать про можливість зареєструвати податкову накладну. Тобто, позивач має довести, що ним було подано документи, достатні для реєстрації податкової накладної.

Однак, суд звертає увагу, що наведені вище документи були подані вже до суду при оскарженні рішення комісії Головного управління ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7535836/30005275 від 31 жовтня 2022 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 13 жовтня 2022 року.

Суд зауважує, доказів того, що такі документи подавалися до контролюючого органу для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, позивачем до матеріалів справи не додано.

Крім цього, суд звертає увагу, що позивачем не було подано контролюючому органу розрахункових документів та/або банківських виписок про оплату за товар, подання яких передбачено пунктом 5 Порядку 520, що і стало підставою для прийняття оскаржуваних рішень.

Разом з тим, видаткову накладну № 313 було сформовано 19 жовтня 2022 року, тобто після реєстрації податкової накладної № 15 від 13 жовтня 2022 року (а.с. 40).

Суд зазначає, що пунктом 11 Порядку № 520 передбачено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тобто, долучений позивачем до матеріалів справи обсяг доказів, є більш розширеним та не відповідає переліку документів, що досліджувався Комісією ДПС при прийнятті оскаржуваного рішення.

Разом з тим, на думку суду, при дослідженні правомірності оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної підлягають врахуванню лише документи, що подавались платником податків безпосередньо суб`єкту владних повноважень, який приймав відповідне рішення.

Суд також зауважує, що відсутність конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної перешкоджає платнику податків надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, однак такі обґрунтування недоречно застосовувати у спірній ситуації, коли платник не просто не надав окремих документів, які податковий орган уважав обов`язковими, а фактично взагалі не надав контролюючому органу жодного належного документа для підтвердження господарський операцій за податковою накладною, реєстрація якої була зупинена.

Враховуючи вищенаведене, оскільки подані контролюючому органу позивачем копії документів, для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію в Реєстрі, були подані після прийняття оскаржуваного рішення, а подання платником податків певного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної має прямий зв`язок для прийняття позитивного рішення для позивача щодо реєстрації податкової накладної, отже суд дійшов висновку, що відповідачем правомірно прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

А відтак, суд вважає, що позивачем не подано контролюючому органу належні та достатні копії первинних документів, для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, а тому рішень комісії Головного управління ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7535836/30005275 від 31 жовтня 2022 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 13 жовтня 2022 року прийняте правомірно і такі не підлягає скасуванню.

Відповідно до статті 73 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Частиною 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідно до статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити.

Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Шаянські Джерела" (90454, Закарпатська область, Хустський район, с. Шаян, 3, код ЄДРПОУ 30005275) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, буд. 52, код ЄДРПОУ ВП 44106694) та Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити дії відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 06 лютого 2023 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду. Рішення суду у повному обсязі було складено 08 лютого 2023 року.

СуддяС.Є. Гаврилко

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2023
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу108852522
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —260/5200/22

Постанова від 11.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 04.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 06.02.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 16.01.2023

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні