Ухвала
від 07.02.2023 по справі 400/10035/21
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 лютого 2023 р. Категорія: 113070200м.ОдесаСправа № 400/10035/21Головуючий в 1 інстанції: Устинов І. А.

час і місце ухвалення: письмове провадження,

м. Миколаїв

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача: Семенюка Г.В.

суддів: Домусчі С.Д. , Шляхтицького О.І.

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні П`ятого апеляційного адміністративного суду клопотання представника ОСОБА_1 про закриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 01 вересня 2022 року по справі за позовом ОСОБА_1 до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови від 07.10.2021 № 306390, -

встановив:

Позивач, звернувся до суду з позовом до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови від 07.10.2021 № 306390.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 01 вересня 2022 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправною та скасовано постанову Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки № 306390 від 07.10.2021 року про застосування до ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу в розмірі 17000,00грн.

Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подало апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду першої інстанції від 01 вересня 2022 року по справі № 400/10035/21 та постановити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

До П`ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання представника ОСОБА_1 про закриття апеляційного провадження у справі № 400/10035/21. Вказане клопотання обгрунтовано тим, що у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України №196-р від 03.03.2020р. «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті» внаслідок реорганізації шляхом злиття Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, Управління Укртрансбезпеки в Одеській області, Управління Укртрансбезпеки у Миколаївській області було утворене Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки.

В подальшому, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 року 1579-р «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби безпеки на транспорті», Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки реорганізовано шляхом поділу, утворено Відділ державного нагляду (контролю) Миколаївській області, Відділ державного нагляду (контролю) в Одеській області, Відділ державного нагляду (контролю) у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Таким чином, Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки, як орган виконавчої влади припинений, і відповідно, не має адміністративної процесуальне дієздатності у розумінні частини 3 ст. 43 КАС України.

Розглянувши клопотання представника ОСОБА_1 про закриття апеляційного провадження у справі № 400/10035/21, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 305 КАС України суд апеляційної інстанції закриває апеляційне провадження, якщо після відкриття апеляційного провадження виявилося, що апеляційну скаргу не підписано, подано особою, яка не має адміністративної процесуальної дієздатності, або підписано особою, яка не має права її підписувати.

Згідно з ч. 3 ст. 43 КАС України адміністративна процесуальна правосуб`єктність -здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті (далі Положення).

Відповідно до п. 1 Положення Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

У відповідності до п. 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України №196-р від 03.03.2020р. «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті» внаслідок реорганізації шляхом злиття Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, Управління Укртрансбезпеки в Одеській області, Управління Укртрансбезпеки у Миколаївській області було утворене Південне міжрегіональне управління Укртрансбезпеки.

Відповідно до п. 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.12.21 р. № 1579-р «Про оптимізацію діяльності територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті» погодитися з пропозицією Міністерства інфраструктури щодо утворення територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті як структурних підрозділів апарату Служби, реорганізувавши шляхом поділу відповідні міжрегіональні територіальні органи зазначеної Служби за переліком згідно з додатком.

За переліком згідно з додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. № 1579-р, замість територіального органу Укртрансбезпеки, який реорганізується Південне міжрегіональне Управління Укртрансбезпеки, територіальні органи Укртрансбезпеки, які утворюються: Відділ державного нагляду (контролю) в Одеській області, Відділ державного нагляду (контролю) у Миколаївській області, Відділ державного нагляду (контролю) у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.

23.12.2021 року Наказом № 2440 Південне міжрегіонального управління Укртрансбезпеки реорганізовано шляхом поділу у Відділ державного нагляду (контролю) у Миколаївській області, Відділ державного нагляду (контролю) у Одеській області та Відділ державного нагляду (контролю) у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

У відповідності до пунктів 5, 6, 8, Порядку здійснення заходів, пов`язаних утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011р. № 1074 орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізац: (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Права та обов`язки органів виконавчої влади переходять у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу.

Внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) органів виконавчої влади припиняється той орган виконавчої влади, майнові права та обов`язки якого переходять його правонаступникам.

Підсумовуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що клопотання представника ОСОБА_1 про закриття апеляційного провадження у справі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 305 КАС України є обґрунтованим і підлягає задоволенню, оскільки права та обов`язки Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, як органу виконавчої влади, перейшли до Відділу державного нагляду (контролю) у Миколаївській області.

Керуючись ст.ст. 243, 305, 325, 328, 329 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання представника ОСОБА_1 про закриття апеляційного провадження у справі № 400/10035/21, - задовольнити.

Закрити апеляційне провадження за апеляційною скаргою Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 01 вересня 2022 року по справі № 400/10035/21.

Ухвала набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

суддя-доповідач Семенюк Г.В.судді Домусчі С.Д. Шляхтицький О.І.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2023
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу108855444
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —400/10035/21

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 28.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 10.11.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 31.08.2022

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні