Рішення
від 09.02.2023 по справі 380/17219/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№ 380/17219/22

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 лютого 2023 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого-судді Мартинюка В.Я., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи у м.Львові справу за позовом ОСОБА_1 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Львівській області про визнання протиправною бездіяльність, скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Львівській області, з урахуванням позовних вимог у новій редакції, просить визнати протиправною та скасувати Постанову від 17.06.2022 року №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати».

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що до отримання професійного захворювання працював гірником очисного вибою підземним ВП шахта «Зарічна» «ДП «Львіввугілля». У 2002 році під час рботи на шахті отримав травму ока, а згодом через вплив шкідливих факторів (значної запиленості повітря робочої зони, тощо) важко захворів. Актом розслідування причин виникнення хронічного професійного захворювання від 28.08.2014 встановлено діагноз: Пневмоконіоз 1 ст. інтерстиційна форма 1/1 s/t, Емфізему легень ЛН1-11 ст. (першого - другого) пізній прояв (J43). По наслідках профзахворювання, при повторному огляді 01.12.2015 міжрайонною спеціалізованою профпатологічною МСЕК позивачу визначено 30 відсотків втрати профпрацедатності та 25 відсотків працездатності по травмі ока безтерміново. Постановою ВВД ФСНВ в м.Червонограді від 03.10.2014 №1306/71254/712254.1/15 позивачу призначно до виплати грошову суму 1732,65 грн. щомісячно по травмі ока. Постановою ВВД ФСНВ №1306/71254/712254.1/19 призначено щомісячну грошову виплату в сумі 2382,40 грн., виходячи з 40 відсотків втрати профпрацездатності (з них 15 відсотків по профзахворюванню). Позивач зазначає, що такі виплати здійснювались по серпень 2019 року. Постановою ВВД ФСНВ в м.Червонограді від 01.09.2019 №1306/71254/712254.1/26 припинено (затримано) щомісячну страхову виплату по профзахворюванні позивача, яку скасовано в судовому порядку та на виконання рішення суду наказом відповідача таку скасовано, однак цього ж дня (17.06.2022) працівниками відповідача винесено постанову №46008/434325/71254/34 (аналогічна скасованій судом) про припинення належних йому страхових виплат з 01.09.2019. Вважає дії відповідача протиправними та такі, що суперечать вимогам ст.46, 64 Конституції України, відтак звернувся з позовом до суду посилаючись зокрема, на практику Європейського суду з прав людини.

Відповідач у відзиві на позовну заяву зазначає, що Прокуратура Львівської області листом від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 інформувала, що Слідчим управлінням ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015140000000364 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, відомості про яке 22.08.2015 внесено до ЄРДР. Повідомляється, що органом досудового розслідування вручено письмове повідомлення про підозру у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України службовій особі Львівської обласної клінічної лікарні. Запропоновано начальнику Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області - Луцишину І.Я. тимчасово припинити щомісячні страхові виплати потерпілим у зв`язку з безпідставним встановленням діагнозу професійного захворювання, в тому числі позивачу. Зазначає, що Слідчим управлінням ГУНП у Львівській області листом від 03.10.2019 №12615/16/04-2019 надіслано до відповідача висновки експертів (комісійна судово-медична експертиза) щодо безпідставного встановлення діагнозу професійного захворювання «пневмоконіоз», в тому числі позивачу. Враховуючи вищенаведене, постановою відповідача від 01.09.2019 №1316/71254/71254.1/26 «Про припинення (затримання) щомісячної страхової виплати» відповідно до ст. 46 Закону № 1105- XIV позивачу з 01 вересня 2019 припинено щомісячну страхову виплату в розмірі 3 710,25грн. в частині діагнозу професійного захворювання. В подальшому, на виконання рішення суду у справі №380/24327/21, Червоноградським відділенням управління 17.06.2022 видано наказ №39, яким скасовано постанову від 01.09.2019 №1316/71254/71254.1/26. При цьому, враховуючи позицію суду та керуючись ст.46 Закону України №1105-ХІV останнім 17.06.2022 винесено постанову №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати» щодо ОСОБА_1 та припинено з 01.09.2019 страхові виплати на підставі листа Прокуратури Львівської області від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 та висновку експерта від 22.11.2017 №168, який, зокрема, є доказом того, що документ для призначення страхової виплати, мітить неправдиві відомості. Вважає, що дії відповідача щодо припинення страхової виплати позивачу ґрунтуються на законодавстві про загальнообов`язкове державне соціальне страхування та просить суд у задоволенні позову відмовити повністю. Крім того, відповідачем подано лист від 30.01.2023 №10-09-384, в якому зазначив, що з 01.01.2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 21.09.2022 №2620-ІХ.

Ухвалою суду від 10.01.2023 року відкрито спрощене позовне провадження у справі.

Дослідивши наявні у справі докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.

ОСОБА_1 перебуває на обліку у Червоноградському відділенні Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області з 01 квітня 2005 року.

Актом розслідування причин виникнення хронічного професійного захворювання від 28.08.2014 Форма П-4 встановлено основний діагноз позивача: Пневмоконіоз I стадія, інтерстиційна форма 1/1 s/t (J60); емфізема легень, ДН I-II (першого-другого) ст. (пізній прояв) (J43).

Відповідно до постанови ВВД ФСНВ в м.Червонограді Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03.10.2014 №1306/71254/71254.1/15 позивачу призначено щомісячну грошову суму в разі часткової чи повної втрати професійної працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку, (вид виплати 410, КЕКВ 2730.03) в розмірі 1732,65 грн, виходячи з 40% втрати професійної працездатності, у тому числі 25% по трудовому каліцтву; 15% по професійному захворюванню, безстроково.

Згідно з постановою ВВД ФСНВ в м.Червонограді Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03.10.2014 №1306/71254/71254.1/16 призначено позивачу доплату страхової виплати щомісячна страхова виплата в разі стійкої втрати професійної працездатності в сумі 849, 62 грн. за вересень 2014 року. Підстава для призначення доплати: довідка МСЕК № 256816 від 04.09.2014.

Постановою ВВД ФСНВ в м. Червонограді Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.12.2015 №1306/71254/71254.1/19 про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати у разі зміни ступеня втрати професійної працездатності, з рахуванням повторного переогляду за висновком МСЕК від 01.12.2015 серія 10 ААА № 266512 потерпілому встановлено сукупний відсоток втрати професійної працездатності 55%, у тому числі: 25% по трудовому каліцтву (дата по акту 06/02/2002 за № 11); 30% по професійному захворюванню (дата по акту 07/08/2014 за № ), безстроково, призначено позивачу щомісячну грошову суму в разі часткової чи повної втрати професійної працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку (вид виплати 410, КЕКВ 2730.03) в розмірі 2382,40 грн.

Як вбачається з листа Прокуратури Львівської області від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 адресованого начальнику Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Слідчим управлінням ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015140000000364 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, відомості про яке 22.08.2015 внесено до ЄРДР. Органом досудового розслідування вручено письмове повідомлення про підозру у скоєнні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України службовій особі Львівської обласної клінічної лікарні. У зв`язку із безпідставним встановленням професійного характеру захворювань працівниками вуглевидобувних підприємств Львівщини серед яких зазначено ОСОБА_1 , що встановлено висновками судово-економічних та судово-медичних експертиз, пропонується вжити передбачені законодавством заходи щодо тимчасового припинення відповідних виплат.

Відповідно до висновку експерта від 30.06.2017 №168 за даними розгляду медичної документації хворого ОСОБА_1 , про відсутність ознак, характерних для професійного захворювання, заключення члена комісії лікаря-рентгенолога ОСОБА_2 , результати контрольних спірографічних досліджень виконаних на час проведення експертизи членом комісії ОСОБА_3 , приймаючи до уваги висновок члена комісії ОСОБА_4 наявність у хворого діагнозу «Пневмоконіоз» встановлений ЛЕК ЛОКЛ, 07.08.2014 - комісія не підтвердила.

Постановою відповідача від 01.09.2019 №1316/71254/71254.1/26 «Про припинення (затримання) щомісячної страхової виплати» відповідно до ст. 46 Закону № 1105 - XIV позивачу з 01 вересня 2019 припинено щомісячну страхову виплату в розмірі 3 710,25грн. Підставою припинення зазначено висновок експерта (комісійна судово-медична експертиза) №220 в рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні №12015140000000364 від 22.08.2015 за ознаками вчинення злочину передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 03.05.2022 року у справі №380/24327/21, яке набрало законної сили, позов задоволено частково; визнано протиправною та скасовано постанову Червоноградського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області №1316/71254/71254.1/26 від 01 вересня 2019 року «Про припинення (затримання) щомісячної страхової виплати»; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

На виконання вищезазначеного рішення суду у справі №380/24327/21, Червоноградським відділенням управління виконавчої дирекції фонду у Львівській області Фонду соціального страхування України видано наказ від 17.06.2022 №39 про скасування постанови від 01.09.2019 №1316/71254/71254.1/26 «Про припинення (затримання) щомісячної страхової виплати».

Червоноградським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Фонду соціального страхування України винесено постанову від 17.06.2022 р. №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати» з якої слідує, що потерпілому ОСОБА_1 з 01.09.2019 припинено щомісячну страхову виплату в розмірі 3710,25 грн., в частині діагнозу професійного захворювання «Антракосилікоз» на підставі листа Прокуратури Львівської області від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 та висновку експерта (комісійна судово-медична експертиза) від 22.11.2017 №168.

Листом Червоноградського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду у Львівській області Фонду соціального страхування України від 22.06.2022р. №30.01-11-805 позивача повідомлено про виконання рішення суду від 03.05.222 у справі №380/24327/21 та скеровано останньому наказ від 17.06.2022 №39 «Про скасування постанови» та копію постанови від 17.06.2022 р. №46008/434325/71254/34.

Не погодившись з таким рішенням відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Змістом спірних правовідносин є рішення органу Фонду соціального страхування, а саме: Постанова від 17.06.2022 №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати».

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано наступні обставини справи та норми чинного законодавства.

Частиною 2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Законом України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 року № 1105-XIV, в редакції на час виникнення спірних правовідносин (далі Закон № 1105-XIV) відповідно до Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначаються правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я.

Частиною 1 статті 4 Закону № 1105-ХІV визначається, що фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Згідно з ч.1 ст.8 Закону № 1105-ХІV Виконавча дирекція Фонду є постійно діючим виконавчим органом правління Фонду, та є підзвітною правлінню Фонду та провадить діяльність від імені Фонду в межах та в порядку, визначених статутом Фонду та положенням про виконавчу дирекцію Фонду, що затверджується його правлінням, організовує та забезпечує виконання рішень правління Фонду.

Відповідно до ч.1 ст. 36 Закону № 1105-ХІV страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку.

Факт нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання розслідується в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про охорону праці» (ч.2 ст. 36 Закону № 1105-ХІV).

Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення реабілітації у сфері охорони здоров`я, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за встановленими формами (ч.3 ст. 36 Закону №1105-ХІV).

Відповідно до ч.1 ст.38 Закону № 1105-ХІV ступінь втрати працездатності потерпілим установлюється МСЕК за участю Фонду і визначається у відсотках професійної працездатності, яку мав потерпілий до ушкодження здоров`я. МСЕК установлює обмеження рівня життєдіяльності потерпілого, визначає професію, з якою пов`язане ушкодження здоров`я, причину, час настання та групу інвалідності у зв`язку з ушкодженням здоров`я, а також необхідні види медичної та соціальної допомоги.

Сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я (абз. 1 ч.1 ст.42 Закону № 1105-ХІV).

Статтею 46 Закону № 1105-ХІV визначено випадки припинення страхових виплат і надання соціальних послуг, а саме: на весь час проживання потерпілого за кордоном, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України; на весь час, протягом якого потерпілий перебуває на державному утриманні, за умови, що частка виплати, яка перевищує вартість такого утримання, надається особам, які перебувають на утриманні потерпілого; якщо з`ясувалося, що виплати призначено на підставі документів, які містять неправдиві відомості. Сума витрат на страхові виплати, отримані застрахованим, стягується в судовому порядку; якщо страховий випадок настав внаслідок навмисного наміру заподіяння собі травми; якщо потерпілий ухиляється від реабілітації у сфері охорони здоров`я чи професійної реабілітації або не виконує правил, пов`язаних з установленням чи переглядом обставин страхового випадку, або порушує правила поведінки та встановлений для нього режим, що перешкоджає одужанню та функціональному відновленню; в інших випадках, передбачених законодавством.

З огляду на вищевказане суд прийшов до висновку, що Фонд може припинити страхові виплати якщо, зокрема, з`ясувалося, що виплати призначено на підставі документів, які містять неправдиві відомості.

Пунктом 3 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Спірна постанова прийнята на підставі листа Прокуратури Львівської області від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 та висновку експерта (комісійна судово-медична експертиза) від 22.11.2017 №168 в рамках кримінального провадження №12015140000000364 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, якими встановлено неправдиві відомості у документах на призначення страхової виплати.

У відповідності до частини першої та другої статті 90 КАС України на суди покладається обов`язок надавати оцінку доказам, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.

Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів) (ч. 4 ст. 90 КАС України).

У цій частині наведеної норми запропоновано критерії оцінки доказів, а також забезпечення можливості суду оцінити докази в цілому, так і кожному доказу відповідно до принципів адміністративного судочинства.

У відповідності до ч. 2 ст. 74 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

З урахуванням наведених норм, суд оцінюючи докази, на підставі яких відповідач прийшов до висновку про призначення виплати на підставі документів, які містять неправдиві відомості, зазначає таке.

Листом від 19.08.2019 №04/2/5-2162-15 інформовано начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області, що Слідчим управлінням ГУНП у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015140000000364 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, відомості про яке 22.08.2015 внесено до ЄРДР. В ході досудового розслідування, зокрема, отримано довідку Західного офісу Держаудитслужби України «Про результати перевірки дотримання вимог законодавства при нарахуванні та отриманні соціальних виплат Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, у зв`язку із безпідставним встановленням професійного характеру захворювань працівниками вуглевидобувних підприємств Львівщини» серед яких зазначено ОСОБА_1 , що встановлено висновками судово-економічних та судово-медичних експертиз.

Також цим листом запропоновано вжити передбачені законодавством заходи щодо тимчасового припинення відповідних виплат.

При цьому слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено повноваження відповідача щодо тимчасового припинення виплат.

Висновуючи викладене, та враховуючи те, що згаданий лист носить інформативний характер та пропонує відповідачу реалізувати повноваження, які не передбачені законодавством, такий не є допустимим доказом у підтвердження обставин призначення виплати на підставі документів, які містять неправдиві відомості.

Також, на підставі постанови старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області від 30.06.2017 року проведено експертизу за матеріалами кримінального провадження №12015140000000364 факту зловживання службовим становищем лікарями обласної ЛЕК, за результатами якої складено Висновок експерта (комісійна судово-медична експертиза) від 22.11.2017 №168.

У даному висновку зазначено про безпідставність встановлення діагнозу профзахворювання гр. ОСОБА_1 .

Оскільки експертизу проведено за матеріалами кримінального провадження №12015140000000364, суд зазначає таке.

Доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню (ч. 1 ст. 84 КПК України).

Висновок експерта є одним із джерел доказів (ч. 2 ст. 84 КПК України).

Згідно із ч. 10 ст. 101 КПК України висновок експерта не є обов`язковим для особи або органу, яка здійснює провадження, але незгода з висновком експерта повинна бути вмотивована у відповідних постанові, ухвалі, вироку.

Частиною 2 статті 94 КПК України жоден доказ не має наперед встановленої сили.

У відповідності до абзацу третього пункту 2 статті 374 КПК України у мотивувальній частині вироку зазначаються у разі визнання особи винуватою докази на підтвердження встановлених судом обставин, а також мотиви неврахування окремих доказів.

Крім того, у відповідності до ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Верховний Суд в постанові від 28 червня 2022 року по справі №679/1344/16-а зазначає таке. «Верховний Суд неодноразово висловлював правову позицію, відповідно до якої протоколи допиту досудового розслідування чи інші матеріали досудового розслідування до винесення вироку в межах кримінального провадження не можуть вважатися належним доказом в адміністративному судочинстві (постанови від 16 січня 2018 року у справі 2а-7075/12/2670, від 24 січня 2019 року у справі №804/15563/15, від 21 лютого 2022 року у справі № 360/4284/18).».

При цьому, до матеріалів справи сторонами не надано, ні вироку суду в кримінальному провадженні, ні ухвали про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанови суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили щодо вищезазначеного кримінального провадження.

Таким чином, висновок експерта, який складений в межах кримінального провадження до винесення вироку не може вважатися допустими доказом в адміністративному судочинстві, а відтак такий не підтврджує обставин призначення виплати на підставі документів, які містять неправдиві відомості.

Окрім того, слід зауважити, що у разі обґрунтованого підтвердження обставин призначення виплати на підставі документів, які містять неправдиві відомості, органи Фонду соціального страхування мають право звернутися до суду з підстав, передбачених п.3 ч.1 ст.46 Закону № 1105-ХIV (Сума витрат на страхові виплати, отримані застрахованим, стягується в судовому порядку).

Відповідно до вимог частини другої статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не подано належних та допустимих доказів, на підставі яких прийнято спірне рішення.

Згідно з п.3 і п.8 ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія). Такі критерії правомірності відповідачем дотримані не були.

З огляду на викладене, постанова від 17.06.2022 №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати» є протиправна та підлягає скасуванню.

Що стосується судових витрат, то, у відповідності до вимог ст.139 КАС України, такі підлягають стягненню на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд,

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати Постанову Червоноградського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Фонду соціального страхування України від 17.06.2022 року №46008/434325/71254/34 «Про припинення щомісячної страхової виплати».

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Львівській області (адреса: 79029, м.Львів, вул.Героїв УПА, 73, корпус, 8, код ЄДРПОУ 41322361) на користь ОСОБА_1 (адреса: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ), 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн. 40 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський оружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Мартинюк В.Я.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2023
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу108879009
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо нагляду та контролю у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування

Судовий реєстр по справі —380/17219/22

Ухвала від 15.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 11.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 05.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні