Постанова
від 11.08.2010 по справі 2а-14685/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 серпня 2010 р. сп рава № 2а-14685/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < г одина >

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Буряк І. В.

при секретарі Яровій Ю.Ю.

за участю представникі в сторін:

позивача: Бандурко Н.Г. (дов. від 20.07.2010р. )

відповідача: Корби Л.В. (дов. від 20.07.2010р.)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні

позовну заяву Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Азовтрейдінжірінг»

до Державної податков ої інспекції в Орджонікідзев ському районі м.Маріуполя До нецької області

про визнання незаконн ими дій відповідача щодо про ведення перевірки та складан ня акту перевірки, скасуванн я податкового повідомлення-р ішення від 16.04.2010р. №0000202300/0

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «Азовтрейдін жірінг» (надалі - позивач, ТО В «Азовтрейдінжірінг») зверн улось до Донецького окружног о адміністративного суду із позовом до Державної податко вої інспекції в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя Д онецької області (надалі - в ідповідач, ДПІ в Орджонікідз евському районі м. Маріуполя ) про визнання незаконними ді й відповідача щодо проведенн я невиїзної документальної п еревірки податкових деклара цій з податку на додану варті сть ТОВ «Азовтрейдінжірінг» з питань достовірності нара хування суми бюджетного відш кодування податку на додану вартість за період лютий, бер езень, квітень, червень, серпе нь, жовтень 2009р.; визнання незак онними дій відповідача щодо складання за її наслідками А кту невиїзної документально ї перевірки № 403/23-111/31577486 від 16.04.2010р.; с касування податкового повід омлення-рішення відповідача від 16.04.2010р. №0000202300/0, яким на підстав і Акту перевірки зменшено су му бюджетного відшкодування з податку на додану вартість : за лютий 2009р. - на 171 471,87 грн., за б ерезень 2009р. - на 218043,09 грн., за кві тень 2009р. - на 33 619,11 грн.,за червен ь 2009р. - на 17 883,21 грн., за серпень 200 9р. - на 93 990,51 грн., за жовтень 2009р. - на 103 411,00 грн.

Позов мотивовано проведен ням відповідачем із порушенн ям вимог діючого законодавст ва невиїзної документальної перевірки податкових деклар ацій з податку на додану варт ість за період лютий, березен ь, квітень, червень, серпень, ж овтень 2009р., за результатами як ої складений відповідний акт та прийнято спірне повідомл ення-рішення відповідача від 16.04.2010р. №0000202300/0.

У судовому засіданні від 06.07. 2010р. оголошувалось про відкла дення розгляду справи до 27.07.2010р . за клопотанням сторін.

У судовому засіданні від 27.07. 2010р. оголошувалась перерва до 06.08.2010р., та від 06.08.2010р. до 11.08.2010р. на під ставі ч.2 ст. 150 КАС України.

В судовому засіданні від 11.08. 2010р. представник позивача поз ов підтримав та просив суд за довольнити його у повному об сязі, посилаючись на обстави ни, викладені в позовній заяв і.

Відповідач надав заперече ння на позовну заяву за зміст ом яких проти вимог позивача заперечував, вважаючи, що у зв ' язку із неможливістю прове дення зустрічних перевірок п о ланцюгу постачання товарів ДПІ в Орджонікідзевському р айоні м. Маріуполя правомірн о зменшено суму бюджетного в ідшкодування згідно повідом лення-рішення відповідача ві д 16.04.2010р. №0000202300/0.

Представник відповідача у судовому засіданні від 11.08.2010р. проти задоволення позовних в имог заперечував та просив у їх задоволенні відмовити в п овному обсязі.

Суд, заслухавши пояснення с торін, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи адміністративного позову,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач подав до ДПІ в Орджо нікідзевському районі м. Мар іуполя:

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за с ерпень 2009 року та заяву про пов ернення суми бюджетного відш кодування у сумі 212 690,00 гривень, визначеній у податковій декл арації з податку на додану ва ртість за серпень 2009 року.

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за к вітень 2009 року та заяву про пов ернення суми бюджетного відш кодування у сумі 286 930,00 гривень, визначеній у податковій декл арації з податку на додану ва ртість за квітень 2009 року.

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за ж овтень 2009 року та заяву про пов ернення суми бюджетного відш кодування у сумі 153 412,00 гривень, визначеній у податковій декл арації з податку на додану ва ртість за жовтень 2009 року.

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за ч ервень 2009 року та заяву про пов ернення суми бюджетного відш кодування у сумі 152 661,00 гривень, визначеній у податковій декл арації з податку на додану ва ртість за червень 2009 року.

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за б ерезень 2009 року та заяву про по вернення суми бюджетного від шкодування у сумі 375 405,00 гривень , визначеній у податковій дек ларації з податку на додану в артість за березень 2009 року.

- податкову декларацію з по датку на додану вартість за л ютий 2009 року та заяву про повер нення суми бюджетного відшко дування у сумі 2 317 772,00 гривень, ви значеній у податковій деклар ації з податку на додану варт ість за лютий 2009 року.

16.04.2010р. ДПІ в Орджонікідзевсь кому районі м. Маріуполя пров едена невиїзна документальн а перевірка достовірності за явленої суми бюджетного відш кодування податку на додану вартість по ТОВ «Азовтрейдін жірінг» за період лютий, бере зень, квітень, червень, серпен ь, жовтень 2009р., за наслідками я кої складений відповідний Ак т від 16.04.2010р. №403/23-111/31577486.

Копії зазначених документ ів наявні у матеріалах справ и.

Пунктом 3 ст. 10 Закону України «Про державну податкову слу жбу в Україні» встановлено, щ о державні податкові інспекц ії в районах, містах без район ного поділу, районах у містах , міжрайонні та об'єднані держ авні податкові інспекції кон тролюють своєчасність подан ня платниками податків бухга лтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розр ахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням под атків, інших платежів, а також перевіряють достовірність ц их документів щодо правильно сті визначення об'єктів опод аткування і обчислення подат ків, інших платежів.

Згідно ст. 11 вказаного Закон у встановлено, що органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають право зд ійснювати документальні нев иїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларац ій, звітів та інших документі в, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (о бов'язкових платежів) незале жно від способу їх подачі), а т акож планові та позапланові виїзні перевірки своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування і сплати податків та зборів (обов'язкових плате жів), додержання валютного за конодавства юридичними особ ами, їх філіями, відділеннями , іншими відокремленими підр озділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізи чними особами, які мають стат ус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають таког о статусу, на яких згідно із за конами України покладено обо в'язок утримувати та/або спла чувати податки і збори (обов'я зкові платежі), крім Націонал ьного банку України та його у станов (далі - платники податк ів).

Відповідно до абзацу 1 підпу нкту 7.7.5. пункту 7.7. ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», протягом 30 днів, нас тупних за днем отримання под аткової декларації, податков ий орган проводить документа льну невиїзну перевірку (кам еральну) заявлених у ній дани х. За наявності достатніх під став вважати, що розрахунок с уми бюджетного відшкодуванн я було зроблено з порушенням норм податкового законодавс тва, податковий орган має пра во протягом такого ж строку п ровести позапланову виїзну п еревірку (документальну) пла тника для визначення достові рності нарахування такого бю джетного відшкодування.

Згідно п. 1.3 Порядку оформлен ня результатів невиїзних док ументальних, виїзних планови х та позапланових перевірок з питань дотримання податков ого, валютного та іншого зако нодавства, затвердженого нак азом Державної податкової ад міністрації України від 10 сер пня 2005 р. № 327 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції Укра їни 25 серпня 2005 р. за №925/11205 встанов лено, що за результатами пров едення невиїзних документал ьних, виїзних планових та поз апланових перевірок фінансо во-господарської діяльності суб'єктів господарювання оф ормляється акт, а в разі відсу тності порушень податкового , валютного та іншого законод авства - довідка.

Акт - службовий документ, як ий стверджує факт проведення невиїзної документальної аб о виїзної планової чи позапл анової перевірки фінансово-г осподарської діяльності суб 'єкта господарювання і є носі єм доказової інформації про виявлені порушення вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства суб'єктами г осподарювання.

На підставі наведеного суд вбачає відсутність підстав для задоволення позовних вим ог в частині визнання незако нними дій відповідача щодо п роведення невиїзної докумен тальної перевірки податкови х декларацій з податку на дод ану вартість ТОВ «Азовтрейді нжірінг» з питань достовірно сті нарахування суми бюджетн ого відшкодування податку на додану вартість за період лю тий, березень, квітень, червен ь, серпень, жовтень 2009р.

Відповідно о висновків вка заного Акту від 16.04.2010р. №403/23-111/31577486 пе ревіркою встановлені наступ ні порушення:

- В порушення п. 1.8 ст. 1, абзацу « а» пп. 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану варті сть» за результатами перевір ки не можливо підтвердити за явлену суму відшкодування у зв' язку з тим, що бюджетному відшкодуванню підлягає част ина такого від' ємного значе ння, яка дорівнює сумі податк у, фактично сплаченій отриму вачем товарів (послуг) у попер едньому податковому періоді постачальникам таких товарі в (послуг). По ТОВ «Азовтрейдін жірінг» не досліджено кінцев ого виробника руху товару по ланцюгу постачання.

В акті від 16.04.2010р. №403/23-111/31577486 зазна чено - враховуючи, що станом на 16.04.2010р. підприємство не викорис тало бюджетне відшкодування за період лютий, березень, кві тень, червень, серпень, жовтен ь 2009р. зменшується сума, що підл ягала бюджетному відшкодува нню по деклараціям: за лютий 20 09р. - на 171 471,87 грн., за березень 2009р . - на 218043,09 грн., за квітень 2009р. - на 33 619,11 грн.,за червень 2009р. - на 17 883,21 грн., за серпень 2009р. - на 93 990 ,51 грн., за жовтень 2009р. - на 103 411,00 г рн.

Пунктом 1.8 статті 1 Закону Укр аїни № 168/97-ВР від 03 квітня 1997 року «Про податок на додану варті сть» (із врахуванням змін та д оповнень, надалі Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість») визначається, що бюд жетне відшкодування - це сума , яка підлягає поверненню пла тнику податку з бюджету у зв'я зку з надмірною сплатою пода тку у випадках, визначених да ним Законом.

Згідно підпункту 7.7.1. пункту 7.7. ст. 7 Закону України «Про под аток на додану вартість», сум а податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету аб о бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов' яз ання звітного податкового пе ріоду та сумою податкового к редиту такого звітного подат кового періоду. При позитивн ому значенні суми, розрахова ної згідно з вказаним підпун ктом, така сума підлягає спла ті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законо м для відповідного податково го періоду. При від' ємному з наченні суми, розрахованої з гідно з вказаним підпунктом, така сума враховується у зме ншення суми податкового борг у з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого а бо відстроченого відповідно до закону), а при його відсутн ості - зараховується до скл аду податкового кредиту наст упного податкового періоду.

Відповідно до підпункту 7.7.4. пункту 7.7. ст. 7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть» встановлено, що платник п одатку, який має право на одер жання бюджетного відшкодува ння та прийняв рішення про по вернення повної суми бюджетн ого відшкодування, подає від повідному податковому орган у податкову декларацію та за яву про повернення такої пов ної суми бюджетного відшкоду вання, яка відображається у п одатковій декларації. При ць ому платник податку в п' яти денний термін після подання декларації податковому орга ну подає органу Державного к азначейства України копію де кларації, з відміткою податк ового органу про її прийнятт я, для ведення реєстру податк ових декларацій у розрізі пл атників.

Відповідно до підпункту 7.7.2. пункту 7.7. ст. 7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть» встановлено, що якщо у нас тупному податковому періоді сума, розрахована згідно з пі дпунктом 7.7.1 цього пункту, має в ід' ємне значення, то:

а) бюджетному відшкод уванню підлягає частина тако го від' ємного значення, яка дорівнює сумі податку, факти чно сплаченій отримувачем то варів (послуг) у попередніх по даткових періодах постачаль никам таких товарів (послуг);

б) залишок від' ємног о значення після бюджетного відшкодування включається д о складу податкового кредиту наступного податкового пері оду.

Тобто, відповідно до в икладених норм, вбачається, щ о сума бюджетного відшкодува ння з податку на додану варті сть розраховується на основі показників сум податкового кредиту з податку на додану в артість та податкового зобов ' язання з вказаного податку та у випадку від' ємного зна чення податку на додану варт ість відшкодуванню підлягає частина, що фактично була спл ачена платником податку пост ачальникам товару.

Таким чином, законода вець встановлює прямий взаєм озв' язок між фактично перер ахованою сумою податку в цін і товару та розміром бюджетн ого відшкодування. При цьому , Закон України «Про податок н а додану вартість» не ставит ь у залежність право платник а податку на отримання бюдже тного відшкодування від факт у перерахування постачальни ком сум податку до бюджету, сп лачених покупцем у ціні това ру.

Відповідно до абзацу 1 підпу нкту 7.7.5. пункту 7.7. ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», протягом 30 днів, нас тупних за днем отримання под аткової декларації, податков ий орган проводить документа льну невиїзну перевірку (кам еральну) заявлених у ній дани х. За наявності достатніх під став вважати, що розрахунок с уми бюджетного відшкодуванн я було зроблено з порушенням норм податкового законодавс тва, податковий орган має пра во протягом такого ж строку п ровести позапланову виїзну п еревірку (документальну) пла тника для визначення достові рності нарахування такого бю джетного відшкодування.

У матеріалах справи наявні :

- Довідка ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя в ід 17.09.2009р. № 1221/23-111/31577486 «Про результа ти позапланової виїзної пере вірки ТОВ «Азовтрейдінжірін г», код ЄДРПОУ 31577486 з питань дост овірності нарахування суми б юджетного відшкодування под атку на додану вартість на ро зрахунковий рахунок за черве нь 2009 року, яка виникла за рахун ок від' ємного значення з ПД В, що декларувалось в період з 01.02.2009р. по 28.02.2009р.», згідно якої пер евіркою підтверджено відобр ажене ТОВ «Азовтрейдінжірін г» у декларації за червень 2009 р оку бюджетне відшкодування у сумі 152 661,00 грн.

- Довідка ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя в ід 18.11.2009р. № 1468/23-111/31577486 «Про результа ти позапланової виїзної пере вірки ТОВ «Азовтрейдінжірін г», код ЄДРПОУ 31577486 з питань дост овірності нарахування суми б юджетного відшкодування под атку на додану вартість на ро зрахунковий рахунок за серпе нь 2009 року, яка виникла за рахун ок від' ємного значення з ПД В, що декларувалось яка виник ла за рахунок від' ємного зн ачення з ПДВ по декларації за лютий 2009р.», згідно якої переві ркою правомірності формуван ня ТОВ «Азовтрейдінжірінг» с уми бюджетного відшкодуванн я по декларації за серпень 2009 р оку у розмірі 212 690,00 грн. порушен ь не встановлено.

- Довідка ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя в ід 20.07.2009р. № 930/23-111/31577486 «Про результат и позапланової виїзної перев ірки ТОВ «Азовтрейдінжірінг », код ЄДРПОУ 31577486 з питань досто вірності нарахування суми бю джетного відшкодування пода тку на додану вартість на роз рахунковий рахунок за квітен ь 2009 року, яка виникла за рахуно к від' ємного значення з ПДВ , що декларувалось в період з 0 1.02.2009р. по 28.02.2009р.», згідно якої пере віркою підтверджено відобра жене ТОВ «Азовтрейдінжірінг » у декларації за квітень 2009 ро ку бюджетне відшкодування у сумі 286 930,00 грн.

- Довідка ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя в ід 19.06.2009р. № 840/23-111/31577486 «Про результат и позапланової виїзної перев ірки ТОВ «Азовтрейдінжірінг », код ЄДРПОУ 31577486 з питань досто вірності нарахування суми бю джетного відшкодування пода тку на додану вартість на роз рахунковий рахунок за березе нь 2009 року, яка виникла за рахун ок від' ємного значення з ПД В, що декларувалось в період з 01.01.2009р. по 28.02.2009р.», згідно якої пер евіркою підтверджено відобр ажене ТОВ «Азовтрейдінжірін г» у декларації за березень 200 9 року бюджетне відшкодуванн я у сумі 375 405,00 грн.

- Довідка ДПІ в Орджонікідзе вському районі м. Маріуполя в ід 30.04.2009р. № 620/23-111/31577486 «Про результат и позапланової виїзної перев ірки ТОВ «Азовтрейдінжірінг », код ЄДРПОУ 31577486 з питань досто вірності нарахування суми бю джетного відшкодування пода тку на додану вартість на роз рахунковий рахунок за лютий 2009 року, яка виникла за рахунок від' ємного значення з ПДВ, щ о декларувалось в період - в ересень, грудень 2008 року та січ ень 2009 року», згідно якої перев іркою підтверджено відображ ене ТОВ «Азовтрейдінжірінг» у декларації за лютий 2009 року б юджетне відшкодування у сумі 2 317 772,00 грн.

Тобто вказані довідки, що ск ладені відповідно до другого речення абзацу 1 підпункту 7.7.5. пункту 7.7. ст. 7 Закону України « Про податок на додану вартіс ть», підтверджують правомірн ість заявлених позивачем сум бюджетного відшкодування по датку на додану вартість за п еріоди лютий, березень, квіте нь, червень, серпень, жовтень 2 009р.

Згідно акту від 16.04.2010р. №403/23-111/31577486 при перевірці матеріалів зу стрічних перевірок виявлено факти, за якими платник подат ку не має права на отримання б юджетного відшкодування.

Вказаний висновок ґрунтує ться на підставі того, що при в ідпрацюванні ланцюгів поста чальників ТОВ «Азовтрейдінж ірінг», за матеріалами позап ланових зустрічних перевіро к виявлено взаємовідносини і з суб' єктами господарюванн я місцезнаходження яких не в становлено та не надано пост ачальників товарів по ланцюг у тобто дослідити кінцевого виробника не надається можли вим.

Згідно вказаного Акту пере вірки, складений перелік суб ' єктів господарювання місц езнаходження яких не встанов лено, не надано постачальник ів товарів, неможливість дос лідження ланцюгу постачальн иків товарів до виробника: ТО В «Дон паливо», ТОВ «Імпекс То рг», ТОВ «Ровеньківська нафт обаза 2004», ТОВ «Керамресурс».

Таким чином, ДПІ в Орджонікі дзевському районі м. Маріупо ля поставило питання щодо по вернення позивачу суми бюдже тного відшкодування з податк у на додану вартість в залежн ість від результатів зустріч них перевірок постачальникі в товару по ланцюгу, що не пере дбачено Законом України «Про податок на додану вартість» як правова підстава для вирі шення питання про наявність у платника податків права на бюджетне відшкодування з вк азаного податку.

Інших обставин, які б спрост овували правомірність заявл ених позивачем до відшкодува ння сум податку на додану вар тість, податковим органом не встановлено.

На підставі наведеного, Суд вважає, що податкове повідом лення-рішення від 16.04.2010р. №0000202300/0 п рийнято необґрунтовано, із п орушенням прав та законних і нтересів позивача, а тому під лягає скасуванню.

Частиною 1 ст. 94 Кодексу адмін істративного судочинства вс тановлено, що якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони, яка не є суб'єктом владни х повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документа льно підтверджені судові вит рати з Державного бюджету Ук раїни (або відповідного місц евого бюджету, якщо іншою сто роною був орган місцевого са моврядування, його посадова чи службова особа).

Частиною 3 ст. 94 Кодексу адмін істративного судочинства вс тановлено, що якщо адміністр ативний позов задоволено час тково, судові витрати, здійсн ені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволе них вимог, а відповідачу - відп овідно до тієї частини вимог , у задоволенні яких позиваче ві відмовлено.

Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 1 67, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов Товариства з обмеже ною відповідальністю «Азовт рейдінжірінг» до Державної п одаткової інспекції в Орджон ікідзевському районі м. Марі уполя Донецької області задо вольнити частково.

Скасувати податкове повід омлення-рішення Державної по даткової інспекції в Орджоні кідзевському районі м. Маріу поля Донецької області від 16 к вітня 2010 року №0000202300/0, яким на підс таві Акту перевірки зменшено суму бюджетного відшкодуван ня з податку на додану вартіс ть: за лютий 2009р. - на 171 471,87 гриве нь, за березень 2009р. - на 218043,09 гри вень, за квітень 2009р. - на 33 619,11 гр ивень, за червень 2009р. - на 17 883,21 г ривень, за серпень 2009р. - на 93 990, 51 гривень, за жовтень 2009р. - на 1 03 411,00 гривень.

В частині позовних вимог пр о визнання незаконними дій Д ержавної податкової інспекц ії в Орджонікідзевському рай оні м. Маріуполя Донецької об ласті щодо проведення невиїз ної документальної перевірк и податкових декларацій з по датку на додану вартість Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Азовтрейдінжірін г» з питань достовірності на рахування суми бюджетного ві дшкодування податку на додан у вартість за період лютий, бе резень, квітень, червень, серп ень, жовтень 2009 року та визнан ня незаконними дій Державної податкової інспекції в Ордж онікідзевському районі м. Ма ріуполя Донецької області що до складання за її наслідкам и Акту невиїзної документаль ної перевірки № 403/23-111/31577486 від 16 кві тня 2010 року - відмовити.

2. Стягнути з Державного бюд жету України (рахунок № 31112095700005 Д ержавний бюджет Калінінсько го району м. Донецька, ЄДРПОУ - 34687090, МФО - 834016, банк - Головне у правління Державного Казнач ейства України у Донецькій о бласті) на користь Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Азовтрейдінжірінг» (ЄДРП ОУ 31577486; 87500, Донецька область, м . Маріуполь, вул. Шепотініка,1, к в. 10; п/р № 26009011365701 у АКБ «Укрсибба нк», Харків, МФО 351005) 1 (одну) гривн ю 70 (сімдесят) копійок судовог о збору.

3. Постанова прийнята у нара дчій кімнаті, вступна та резо лютивна частина проголошена у судовому засіданні 11 серпня 2010 року, повний текст виготовл ено 17 серпня 2010 року.

4. Постанова набирає законно ї сили в порядку, передбачено му ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України

5. Постанова може бути оскар жена до Донецького апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Донецький окружний адмі ністративний суд. Копія апел яційної скарги одночасно над силається особою, яка її пода є, до суду апеляційної інстан ції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Суддя Б уряк І. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.08.2010
Оприлюднено30.08.2010
Номер документу10897563
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14685/10/0570

Ухвала від 31.08.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 31.08.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов Олег Олексійович

Ухвала від 01.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 03.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 30.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Постанова від 11.08.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні