Справа № 420/17894/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 лютого 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Свиди Л.І.
розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови надати запитувану інформацію на запит від 18.07.2022 року, зобов`язання відповідача надати позивачу повну відповідь на запит від 18.067.2022 року відповідно до поставлених питань у порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», надати копію заяви, якою надано до Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області виконавчий лист від 01.01.2022 року у справі №420/7464/21.
За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у відповідності до ст. 262 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив.
Позов, відповідь на відзив обґрунтовані позивачем тим, що 15.07.2021 року учасник бойових дій ОСОБА_2 надав позивачу довіреність з правом представляти його інтереси перед всіма державними та недержавними органами, організаціями, установами, підприємствами та громадянами, в тому числі в судових установах і органах виконання судових рішень в усіх справах в тому числі, але не виключно, з правом подачі позову, в тому числі за своїм підписом, з правом одержання виконавчого листа та подання виконавчого листа до стягнення, з правом подання будь-яких заяв, скарг, клопотань, запитів в інтересах поручителя, в тому числі від імені поручителя, здійснювати платежі та отримувати кошти. За довіреністю позивач мав відповідні повноваження подавати від імені ОСОБА_2 вказані документи та заяви, отримувати кошти та здійснювати платежі, обробляти та використовувати персональні дані. При цьому, позивачу були відомі персональні дані ОСОБА_2 , які містяться у вказаній довіреності. У розпорядженні позивача також знаходилися копія паспорту та ідентифікаційного коду ОСОБА_2 , копія його посвідчення учасника бойових дій та довідка про це. 28.12.2021 року П`ятий апеляційний адміністративний суд виніс постанову у справі № 420/7464/21 в якій вирішив стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на користь ОСОБА_2 понесені судові витрати на правничу допомогу у розмірі 2000 грн. Одеський окружний адміністративний суд видав виконавчий лист для стягнення вказаних коштів та надав позивачу, як довіреній особі. 24.02.2022 року, в результаті авіаційного удару по військовій частині біля с. Липецьке, Подільського району, Одеської області військовослужбовець ОСОБА_2 загинув. Загибель ОСОБА_2 не змінює повноважень по довіреності в даному випадку, які направлені на виконання рішення суду та уникнення збитків для сім`ї ОСОБА_2 01.04.2022 року позивач подав до Управління Державної казначейської служби України у Подільському р-ні Одеської області від імені ОСОБА_2 заяву про стягнення коштів за рішенням суду, за якою направив виконавчий лист Одеського окружного адміністративного суду від 31.01.2021 року в справі №420/7464/21 про стягнення з Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області судових витрат на користь ОСОБА_2 в сумі 2000 грн. В подальшому, Управління державної казначейської служби у Подільському районі Одеської області подало до Куяльницької сільської ради повідомлення від 04.04.2022 року про безспірне списання грошових коштів на користь ОСОБА_2 , але відповіді на адресу позивача не надало. 18.07.2022 року позивач подав запит на інформацію до Управління Державної казначейської служби України у Подільському р-ні Одеської області, однак позивачу відмовлено у наданні запитуваної інформації, оскільки заява про стягнення коштів за рішенням суду була подана безпосередньо стягувачом ОСОБА_2 та містить його персональні дані, управляння не може надати її копію.
З відзиву на позовну заяву вбачається, що відповідач позов не визнає, зазначає, що як вбачається зі змісту заяви, інформація запитувана ОСОБА_1 не належить до публічної інформації, оскільки не є створеною у процесі виконання УДКСУ у Подільському районі, як суб`єктом владних повноважень своїх обов`язків (як то накази, розпорядження, звіти, тощо) та стосується фізичної особи (померлої), на представлення інтересів якої запитувач, станом на час здійснення запиту, не має права. Отже, УДКСУ у Подільському районі надано обґрунтовану відповідь на запит, з урахуванням положень ст. 248 Цивільного кодексу України та у зв`язку з втратою 15.07.2022 року чинності, довіреності №14 укладеної 15.07.2021 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 .
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов ОСОБА_1 не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року у справі №420/7464/21 відмовлено у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_2 до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області про визнання протиправним та скасування п. 1.11 рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області №1266 - VIII від 22.04.2021 року «Про відмову у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для особистого селянського господарства», в частині відмови у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,0000 га, яка розташована на території Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області у зв`язку з невідповідністю місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, наступним громадянам: 1.33 ОСОБА_2 ; зобов`язання Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області надати ОСОБА_2 дозвіл на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га у власність для ведення особистого селянського господарства у відповідності із пунктом "б" частини 1 статті 121 ЗК України, за рахунок сформованих земельних ділянок комунальної власності Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, кадастровий номер: 5122983400:01:002:0206 - 61,482 га, або земельної ділянки кадастровий номер 5122984800:01:001:0386 67,483 га, або земельної ділянки кадастровий номер 5122983400:01:001:0637 10,4825 га, за межами населеного пункту Подільського району Одеської області, або за рахунок несформованих земельних ділянок, що передані у власність Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, за межами населеного пункту Коси Слобідка - позначена на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122983400, зона: 01, квартал: 102, площею більше 29,5689 га, яка має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122983400:01:002:0206, та КОАТУ: 5122983400, зона: 01, квартал: 001, площа більше 10 га, яка має межу з земельною ділянкою кадастровий номер 5122983400:01:001:0315, а також, за рахунок несформованих земельних ділянок за межами села Гонората, які позначені на публічній кадастровій карті: КОАТУУ: 5122980800, зона: 01, квартал: 001, площа більше 20 га, які знаходяться біля земельної ділянки кадастровий номер 5122980800:01:001:0104.
Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 28 грудня 2021 року у справі №420/7464/21 частково задоволено апеляційну скаргу ОСОБА_2 . Скасовано рішення Одеського окружного адміністративного суду від 12 липня 2021 року, прийнято нове рішення. Адміністративний позов ОСОБА_2 задоволено частково, визнано протиправним та скасовано рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської № 1266-VIII від 22 квітня 2021 року «Про відмову у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для особистого селянського господарства», в частині висновку про відмову у наданні ОСОБА_2 дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0000 га, яка розташована на території Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області. Зобов`язано Куяльницьку сільську раду Подільського району Одеської області повторно розглянути заяву ОСОБА_2 від 15 березня 2021 року у встановлені Земельним кодексом України строки. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Крім того, вказаною постановою стягнуто за рахунок бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на користь ОСОБА_2 понесені судові витрати, а саме витрати на професійну правничу допомогу, у сумі 2000 гривень.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_2 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 внаслідок авіаційного удару здійсненого по позиції підрозділу влучанням в будівлю штабу.
ОСОБА_1 , 18.07.2022 звернувся до УДКСУ у Подільському районі Одеської області із запитом про інформацію, зокрема, про надання відомостей про результати розгляду виконавчого листа у справі №420/7464/21 про стягнення судових витрат на користь ОСОБА_2 , якою відповідачу було надано для виконання вказаний виконавчий лист. Крім того, позивач просив надати копію заяви, якою відповідачу було надано вказаний виконавчий лист для виконання (аркуш справи 7).
Листом №01-85-06/589 від 25.07.2022 року УДКСУ у Подільському районі Одеської області повідомило позивача на його запит про те, що відповідно до «Порядку виконання рішень про стягнення коштів з державного та місцевого бюджетів або боржників», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року №845 зі змінами та доповненнями, в управлінні, станом на 25.07.2022 року знаходиться на виконанні виконавчий лист Одеського окружного адміністративного суду по справі №420/7464/21, виданий 31.01.2022 року про стягнення коштів на користь стягувача - ОСОБА_2 . Оскільки заява про стягнення коштів за рішенням суду була подана безпосередньо стягувачем ОСОБА_2 та містить його персональні дані, управління не може надати Вам її копію (аркуш справи 8).
Позивач вважає, що дії відповідача з відмови позивачу надати запитувану інформацію на запит від 18.07.2022 року є протиправними, у зв`язку з чим звернувся до суду з цим позовом.
Відповідно до ст. 19, 55 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Згідно із ст.40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно із ст. 1, 5, ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про інформацію» інформація - це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує всім суб`єктам інформаційних відносин рівні права і можливості доступу до інформації. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. Суб`єкт інформаційних відносин може вимагати усунення будь-яких порушень його права на інформацію.
Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Публічна інформація, згідно із ст.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ст.4 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах: 1) прозорості та відкритості діяльності суб`єктів владних повноважень; 2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом; 3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
Статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено забезпечення доступу до інформації шляхом: 1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом; 2) надання інформації за запитами на інформацію.
Статтею 12 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: 1) суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання; 2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів; 3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб`єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов`язаної з виконанням їхніх обов`язків; 4) суб`єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.
Відповідно до положень ч.1, 2, 4, 5 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити: 1) ім`я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв`язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Відповідно до частин 1, 2 та 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.
Згідно із ч.1-5 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках: 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону; 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком; 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.
Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено: 1) прізвище, ім`я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації; 2) дату відмови; 3) мотивовану підставу відмови; 4) порядок оскарження відмови; 5) підпис.
Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі.
При цьому обов`язковою умовою, у разі відмови в задоволенні запиту є наведення обґрунтованих підстав такої відмови. У разі неправомірної відмови - суд може визнати такі дії протиправними та зобов`язати її надати.
Аналогічна правова позиція викладена у рішення Верховного Суду від 25.06.2019 року по справі №9901/924/18.
Суд зазначає, що спірним моментом в межах даного спору є те, що відповідач відмовив позивачу у наданні інформації на інформаційний запит з підстав того, що заява про стягнення коштів за рішенням суду була подана безпосередньо стягувачем ОСОБА_2 та містить його персональні дані, управління не може надати позивачу її копію.
Так, з матеріалів справи вбачається, що 15 липня 2021 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 було укладено довіреність, якою ОСОБА_2 уповноважив ОСОБА_1 бути його представником перед всіма державними та недержавними органами, організаціями, установами, підприємствами та громадянами, в тому числі в судових установах і органах виконання судових рішень: в справах про адміністративні правопорушення, в кримінальних, цивільних, господарських справах/провадженнях, у справах адміністративного судочинства, а також у виконавчому провадженні, з усіма правами, які надані законом позивачу, відповідачу, третій особі, зацікавленій особі, потерпілому, цивільному позивачу, цивільному відповідачу, стороні у справах про адміністративні провадження, стороні у виконавчому провадженні, в тому числі, але не виключно, з правом подання позову, в тому числі - за своїм підписом, з правом зміни підстав та/або предмету позову, повної та/або часткової відмови від позову, тощо. Одночасно надано ОСОБА_1 право на обробку повного обсягу персональних даних ОСОБА_2 з метою їх використання в ході представництва йог інтересів, в тому числі (але не виключно) право використовувати його персональні дані (повністю та/або частково) при будь яких зверненнях до будь-яких органів, установ, підприємств, організацій і громадян з питань, що пов`язані з виконанням представницьких функцій. Довіреність видана строком на один рік та дійсна до 15 липня 2022 року (аркуші справи 10-11).
Проте до УДКСУ у Подільському районі Одеської області із запитом про інформацію в інтересах ОСОБА_2 позивач звернувся 18.07.2022 року вже після закінчення строку дії довіреності на його повноваження.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 248 Цивільного кодексу України представництво за довіреністю припиняється у разі смерті особи, яка видала довіреність, оголошення її померлою, визнання її недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності.
У разі смерті особи, яка видала довіреність, представник зберігає своє повноваження за довіреністю для ведення невідкладних справ або таких дій, невиконання яких може призвести до виникнення збитків.
Суд вважає, що виходячи з предмету позову та самого звернення позивача до відповідача, з вимогою надати інформацію, сам факт ненадання інформації на запит про надання інформації не може призвести до виникнення збитків.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, однак позивач не надає жодного доказу що він виступає в спірних правовідносинах в інтересах сім`ї померлої особи, не надає доказів щодо складу сім`ї ОСОБА_2 , тощо.
Крім того, ОСОБА_1 подав позов щодо ненадання відповіді на запит як позивач у цій справі, однак відповідно до положень ч. 1 ст. 237 Цивільного кодексу України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов`язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє, тобто, в даному випадку від діє в інтересах іншої особи (інших осіб), а тому в цих правовідносинах суд не вбачає будь-якого порушення прав позивача.
Відповідно до ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів, зокрема, фізичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, однак будь-якого порушення прав позивача ненаданням відповіді на його запит, в інтересах іншої особи не має.
Таким чином, після смерті ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 ОСОБА_1 не уповноважений подавати заяви від імені ОСОБА_2 , дії відповідача щодо відмови надати позивачу запитувану інформацію на запит від 18.07.2022 року є правомірними.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 не обґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства та не підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 90, 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області (провул. Незалежності, 1, м. Подільськ, Одеська область, 66302, код ЄДРПОУ 37984302) про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови надати запитувану інформацію на запит від 18.07.2022 року, зобов`язання відповідача надати позивачу повну відповідь на запит від 18.067.2022 року відповідно до поставлених питань у порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», надати копію заяви, якою надано до Управління Державної казначейської служби України у Подільському районі Одеської області виконавчий лист від 01.01.2022 року у справі №420/7464/21 відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.І. Свида
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2023 |
Оприлюднено | 03.04.2024 |
Номер документу | 109021306 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні