Вирок
від 17.02.2023 по справі 621/373/23
ЗМІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 621/373/23

Пр. № 1-кп/621/153/23

ВИРОК

Іменем України

17 лютого 2023 року м. Зміїв

Зміївський районний суд Харківської області у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

обвинуваченої ОСОБА_4 ,

захисника - ОСОБА_5 ,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в залі суду кримінальне провадження №12023221240000095 по обвинуваченню

ОСОБА_4 , яка народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 у с. Геніївка Зміївського району Харківського району Харківської області, єгромадянкою України, маєсередньо- спеціальну освіту, одружена, голова Слобожанської селищної виборчої комісії Чугуївського району Харківської області, (на даний час пенсіонерка), яка зареєстрована та проживає в АДРЕСА_1 , раніше не судима,

у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 367 Кримінального кодексу України,

у с т а н о в и в:

ОСОБА_4 , займаючи посаду голови Слобожанської територіальної селищної виборчої комісії Чугуївського району Харківської області (код ЄДРПОУ: 43773076), що розташована за адресою: Харківська область, Змсіївський район, смт. Слобожанське, вул. Лермонтова, буд. 21, будучи службовою особою, пов`язану з виконанням організаційно - розпорядчих та адміністративно - господарських функцій, вчинила кримінальне правопорушення за наступних обставин:

Постановою № 6 Чугуївської районної територіальної виборчої комісії Харківської області від 22 серпня 2020 року «Про утворення та формування селищних територіальних виборчих комісій Чугуївського району Харківської області з чергових та перших виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року» (додаток № 4), ОСОБА_4 включено до складу комісії та призначено головою Слобожанської СТВК від Харківської територіальної організації Політичної партії «Європейська солідарність».

Статтею 212 Виборчого кодексу України визначено оплату праці членів виборчих комісій та осіб, які залучаються до роботи у виборчій комісії, зокрема за рішенням виборчої комісії голова, заступник голови, секретар або в разі їх відмови інші члени територіальної виборчої комісії (загальною кількістю не більше трьох осіб), дільничної виборчої комісії (загальною кількістю не більше двох осіб для кожної комісії) протягом виборчого процесу можуть виконувати свої повноваження у виборчій комісії на платній основі на підставі цивільно-правового договору між ними і виборчою комісією.

При цьому, частина 13 статті 214 Виборчого кодексу України визначено, що виборчі комісії, зазначені уцієї статті, одночасно з формуванням складу територіальної виборчої комісії призначають голову, заступника голови, секретаря такої виборчої комісії.

На підставі протоколу засідання Слобожанської СТВК, ОСОБА_4 складено присягу члена виборчої комісії та постановою «Про розподіл обов`язків між головою комісії, заступником голови, секретарем та членами комісії Слобожанської СТВК» на останню покладено обов`язки з: організації, загального керівництва і контролю за роботою територіальної виборчої комісії; організації та контролю закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти; вирішення питання матеріально-технічного забезпечення підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року; забезпечення обліку надходження та витрат бюджетних коштів; представництва комісії у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, закладами, установами усіх форм власності; забезпечення виготовлення необхідної виборчої документації.

Відповідно до договору про надання територіальній виборчій комісії послуг (виконання робіт), пов`язаних з підготовкою та проведенням місцевих виборів, на ОСОБА_4 покладено обов`язки голови Слобожанської СТВК та з цього часу остання приступила до виконання своїх службових обов`язків

.

Разом з цим, до чинних нормативно-правових актів, ОСОБА_4 мала ряд повноважень, пов`язаних з організацією роботи Слобожанської СТВК, а саме:

- несе відповідальність заорганізацію та стан діловодства, а також за дотримання Порядку організації роботи у виборчих комісіях (п. 1.20«Порядку організаціїроботи та ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року;

-скликає: перше засідання ВК (далі за текстом виборча комісія)пізніше як на 2-й день з дня її формування чи утворення(ч.3 ст.36 ВК України ); засідання ВК за необхідністю (п. 3ч. 1ст. 36 Виборчого кодексу України,п. 3.1,5.1 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року; );засідання ВК на письмову вимогу третини складу комісіїне пізніше наступного дня після отримання такої вимоги(п. 3ч.1ст. 36Виборчого кодексу України);

- доручає секретарю ВКпідготувати проект порядку денногозасідання комісії згідно з планом роботи (п.4.2«Порядку організаціїроботи та ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- погоджує порядок деннийзасідання ВК (п.4.2«Порядку організаціїроботи та ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- вчиняє на проекті рішення, що пропонується прийняти на засіданні ВКрезолюцію«для розгляду на засіданні комісії» після ознайомлення з підготовленими матеріалами, і в разі відсутності потреби внесення поправок до їх тексту (п.4.8 «Порядку організаціїроботи та ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-веде засіданняВК (ч.7ст.36 Виборчого кодексу України);

-на початку засідання або початку розгляду питанняоголошуєкількість присутніх членів комісії, список запрошених та інших осіб, які мають право бути присутніми на засіданні ВК без дозволу або запрошення комісії, представників ЗМІ (п.7.2«Порядку організаціїроботи та ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-підписуєпротокол засідання ВК, постанови, прийняті ВК (п.п.10.3,12.6 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-засвідчуєприйняті ВКкопіїпостанов, що видаються на вимогу суб`єкту виборчого процесу, якого вони стосуються (п.3ч.4ст.37Виборчого кодексу України,п.10.6 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-підписуєразом з іншими присутніми на засіданні членами комісії акти і протоколи виборчої комісії (п.11.3 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-приймаєдокументи та звернення, що надходять до ВК («Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- у міжвиборчий період голова ТВК щотижняперевіряє надходження документів та зверненьдо ВК (п.13.3 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- попередньорозглядаєподаний до ВК документ, заяву або скаргу після її реєстрації з метою вчинення резолюції щодо їх виконання («Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

-повертаєсвоїм листом скарги, які оформлені без дотримання передбачених вимог і не підлягають розгляду,не пізніш як на наступний день після дня надходженняскарги, а скарги, подані напередодні дня голосування, в день голосування чи наступного дня, -невідкладно(ч.ч.1-2ст.68Виборчого кодексу України);

-підписуєкожний вихідний документ ВК (п.14.2 «Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- визначаєтерміновістьвідправлення документів (п.14.14«Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- дозволяєвидачу документівуповноваженим особам адресата під розписку, у разі потреби прискорити доставку кореспонденції (п.14.14«Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року);

- несевідповідальність(у разі припинення повноважень складу ВК) за передачу виборчої та іншої документації, матеріальних цінностей, у тому числі печатки та штампи "Вибув", ВК, сформованій (затвердженій) у новому складі (п.2 ч.19 ст.36 Виборчого кодексу України);

- підписуєпосвідчення членаВК нижчого рівня (аб.3 п.5.2«Порядку організації роботита ведення діловодства виборчих комісій затверджений» Постановою ЦВК № 173 від 10 серпня 2020 року).

Таким чином ОСОБА_4 , будучи головою Слобожанської СТВК, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, була службовою особою, яка постійно обіймала посаду у виборчій комісії пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчихта адміністративно-господарських функцій.

Відповідно до ст. 8 «Порядку фінансування виборчих комісій під час підготовки і проведення місцевих виборів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 745 від 19 серпня 2020 року розпорядником коштів місцевого бюджету для здійснення заходів із підготовки і проведення місцевих виборів є територіальна виборча комісія в особі її голови.

Статтею 242 Виборчого кодексу України визначено порядок виготовлення виборчих бюлетенів та їх передачі виборчим комісіям, та зазначено, що територіальна виборчакомісія,яка встановлюєрезультати відповіднихмісцевих виборів,на підставідоговору,укладеного міжнею іполіграфічним підприємством,забезпечує виготовленнявиборчих бюлетенівдля голосуванняна місцевихвиборах відповідно. Виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, міська (міст з районним поділом) виборча комісія - не пізніш як за десять днів до дня голосування та отримує виготовлені виборчі бюлетені не пізніш як за дев`ять днів до дня голосування в упаковці підприємства-виготовлювача на підставі акта приймання-передачі за формою, встановленою Центральною виборчою комісією.

Від імені територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати місцевих виборів, виборчі бюлетені від підприємства-виготовлювача, в порядку та строки визначені цією статтею, отримує голова виборчої комісії або інша особа, уповноважена рішенням цієї комісії, які підписують відповідний акт приймання-передачі.

Підприємства-виготовлювачі виборчих бюлетенів визначаються територіальними виборчими комісіями. Договір між відповідною територіальною виборчою комісією та поліграфічним підприємством укладається із застосуванням переговорної процедури закупівлі виходячи із виробничих, технологічних та організаційних можливостей підприємства забезпечити своєчасний друк та ступені захисту виборчих бюлетенів.

Проте, ОСОБА_4 достовірно розуміючи реальну вартість бюлетенів, яка відрізняється від вартості, що зазначена в договорах з ФО-П ОСОБА_6 про виготовлення друкованих матеріалів, маючи реальну можливість придбати бюлетені за найнижчою ціною у інших виробників у тому числі КП «Чугуївська міська друкарня» Харківської обласної ради не вжила відповідних заходів та в порушення положень Бюджетного кодексу України уклала договори з ціною 3 грн. 50 коп., 3 грн. 58 коп. та 3 грн. 60 коп. за 1 шт.

Як наслідок, 21 жовтня 2020 року між «виконавцем» ФО-П ОСОБА_6 , в особі ОСОБА_6 , яка діяла на підставі виписки з ЄДРПОУ та «замовником» Слобожанською СТВК в особі голови ОСОБА_4 , яка діяла на підставі Виборчого кодексу України укладено договори №№0910/44, 0910/45, 0910/46, 0910/47 про виготовлення друкованих матеріалів.

Відповідно до п.1.1. Договорів, «виконавець» зобов`язується надати послуги з виготовлення та пакування виборчих бюлетенів (далі за текстом Продукції) для голосування на місцевих виборах 2020 року (код ДК 021:2015:22820000-4-бланки), а «замовник» зобов`язується оплатити вартість Продукції згідно рахунків, які є невід`ємною частиною Договорів та прийняти їх.

Відповідно до п.2.1 Договорів виготовлення Продукції, що передбачено Договорами, виконуються силами та засобами «виконавця», з матеріалів та на обладнанні «виконавця».

п. 3.1 Договорів визначено, що передача Продукції здійснюється актами приймання-передачі наданих послуг за адресою «виконавця»: м. Харків, вул.Лозівська, буд. 5.

При цьому відповідно до п.2.2 Договорів загальна вартість Послуг за Договорами становить 154 567 грн. 00 коп. (ПДВ не передбачено), тобто за ціною 3 грн. 50 коп., 3 грн. 58 коп. та 3 грн. 60 коп. за 1 шт.

Відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов`язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України.

ОСОБА_4 в порушення положення Бюджетного кодексу України незважаючи на той факт, що бюлетені Слобожанської СТВК не були виготовлені та прийняті у порядку передбаченому Виборчим кодексом України підписала акти приймання-передачі наданих послуг та платіжні доручення для проведення оплати.

В подальшому, після складання платіжних доручень №№11, 12, 13, 14 від 22 жовтня 2022 року у відповідності до видаткових накладних №№44, 45, 46, 47 від 21 жовтня 2022 року, головою Слобожанської СТВК ОСОБА_4 шляхом підписання вказаних документів затверджено правильність зазначених відомостей.

У відповідності платіжним дорученням, 21 жовтня 2020 року з розрахункового рахунку Слобожанської СТВК UA 958201720344260002080163331, відкритого в Держказначейській службі України у м. Києві, на розрахунковий рахунок ФО-П ОСОБА_6 НОМЕР_1 , відкритого у ГРУ АТ КБ «Приват Банк» м. Харків, перераховано грошові кошти на загальну суму 154 567 грн. 00 коп.

Разом з цим, директор ТОВ «Тріонікс+» ОСОБА_7 та головний бухгалтер Чугуївської МТВК ОСОБА_8 здійснювали пошук місця виготовлення виборчих бюлетенів для голосування на місцевих виборах 2020 року та як наслідок, 09 жовтня 2020 року між ТОВ «Аврора-Друк» (код ЄДРПОУ: 40000357) в особі директора ОСОБА_9 та ТОВ «Тріонікс+» в особі виконуючого обов`язки директора ОСОБА_6 укладено договір № 0910/01 про виготовлення друкованих матеріалів. А саме, відповідно до додатку № 6 до вказаного Договору: виборчі бюлетені 210х220 (голова), виборчі бюлетені 210х440 (округ 1), виборчі бюлетені 210х430 (округ 2), виборчі бюлетені 210х410 (округ 3), виборчі бюлетені 210х410 (округ 4) на загальну кількість 70 460 шт. за ціною 0,66, 0,96 та 0,98 грн. за 1 шт.

В подальшому з метою створення штучної фінансово-господарської діяльності та завищення вартості виборчої документації, 13 жовтня 2020 року між ТОВ «Тріонікс+» в особі виконуючого обов`язки директора ОСОБА_6 та ФО-П ОСОБА_6 в особі ОСОБА_6 укладено договір на придбання вище зазначених виборчих бюлетенів за ціною 1,80 грн. за 1 шт.

Відповідно до висновку експерта № 14576/15843-15848 за результатами проведення судової економічної експертизи від 14 червня 2021 року, різниця між вартістю виборчих бюлетенів видатковою накладною від 22 жовтня 2020 року №221001 постачальника продукції ТОВ «Аврора-Друк» на адресу ТОВ«Тріонікс+» та видатковими накладними №№44, 45, 46, 47 від 22 жовтня 2022 року ФО-П ОСОБА_6 на постачання продукції на адресу Слобожанської СВК є збитком у вигляді втрати активів на загальну суму 116687 грн. 20коп.

Таким чином,голова СлобожанськоїСТВК ОСОБА_4 в порушенняст.22БюджетногоКодексу України,не здійснила контроль за витрачанням бюджетних коштів та будучи розпорядником бюджетних коштів, володіючи інформацією про можливість придбання бюлетенів у іншого виробника за ціною нижчою ніж зазначено в платіжних документах які надані для перерахунку коштів до Зміївського управління Державної казначейської служби України Харківської області в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, де визначені принципи «ефективності» та «максимальної економії» особисто підписала видаткові накладні та платіжні доручення, в результаті чого на банківський рахунок ФО-П ОСОБА_6 необґрунтовано перераховані бюджетні грошові кошти у сумі суму 116687 грн. 20коп., що дало можливість групі осіб за попередньою змовою заволодіти бюджетними грошовими коштами, та що у сто і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та відповідно до примітки до ст. 364 КК України є істотною шкодою.

Дії ОСОБА_4 ,кваліфіковані зачастиною 1статті 367Кримінального кодексуУкраїни,як службованедбалість,тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди державним інтересам.

Між прокурором ОСОБА_10 та обвинуваченою ОСОБА_4 , в присутностізахисника ОСОБА_5 , 31.01.2023 року укладено угоду про визнання винуватості на час підписання якої, ОСОБА_4 , визнала обвинувачення. Угода містить відомості щодо наслідків укладання та невиконання угоди про визнання винуватості.

В підготовчому судовому засіданні обвинувачена ОСОБА_4 , пояснила, що вона розуміє надані їй законом права, розуміє наслідки укладення та затвердження угоди про визнання винуватості, визначені статтею 473 КПК України, характер пред`явленого обвинувачення та вид покарання, який до неї буде застосований в результаті затвердження угоди про визнання винуватості, наполягала на затвердженні угоди про визнання винуватості.

Захисник ОСОБА_5 , просила затвердити угоду про визнання винуватості.

Прокурор ОСОБА_3 , вважав, що відсутні підстави для відмови у затвердженні угоди про визнання винуватості, просив ухвалити вирок за укладеною угодою.

Дослідивши матеріали кримінального провадження, вислухавши сторони кримінального провадження, з`ясувавши, що сторони правильно розуміють зміст зазначених обставин та відсутні сумніви у добровільності їх позиції, суд дійшов наступного:

Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 314 КПК України, у підготовчому судовому засіданні суд має право прийняти такі рішення: затвердити угоду або відмовити в затвердженні угоди та повернути кримінальне провадження прокурору для продовження досудового розслідування в порядку, передбаченому статтями 468-475 цього Кодексу.

Відповідно пункту 2 статті 468 КПК України у кримінальному провадженні може бути укладена угода між прокурором та підозрюваним чи обвинуваченим про визнання винуватості.

Згідно з частини 2, пункту 1 частини 4 статті 469 КПК України угода про визнання винуватості може бути укладена за ініціативою прокурора або підозрюваного чи обвинуваченого.

Угода провизнаннявинуватостіміж прокуроромтапідозрюванимчи обвинуваченимможебутиукладена упровадженніщодо: 1) кримінальних проступків, нетяжких злочинів, тяжких злочинів;

Пункт 3 частини 4 статті 369 Кримінального процесуального кодексу України, угода про визнання винуватості між прокурором та підозрюваним чи обвинуваченим може бути укладена щодо кримінальних проступків, злочинів, внаслідок яких шкода завдана лише державним чи суспільним інтересам. Укладення угоди про визнання винуватості у кримінальному провадженні щодо уповноваженої особи юридичної особи, яка вчинила кримінальне правопорушення, у зв`язку з яким здійснюється провадження щодо юридичної особи, а також у кримінальному провадженні щодо кримінальних правопорушень, внаслідок яких шкода завдана державним чи суспільним інтересам або правам та інтересам окремих осіб, у яких беруть участь потерпілий або потерпілі, не допускається, крім випадків надання всіма потерпілими письмової згоди прокурору на укладення ними угоди.

Як вбачається з наданих матеріалів кримінального провадження, обвинувачена ОСОБА_4 , вчинила службову недбалість, тобто невиконання чи неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди державним інтересам, і її дії належить кваліфікувати за частиною 1 статті 367 Кримінального кодексу України.

Згідно зі статтею 12 Кримінального кодексу України злочин, передбачений частиною 1 статті 367 Кримінального кодексу України є не тяжким злочином.

Обвинувачена ОСОБА_4 , свою вину у вчиненні вказаного злочину визнала повністю; наявні фактичні підстави для визнання винуватості.

Обставиною, що пом`якшує покарання, відповідно до статті 66 КК України є щире каяття.

Обставини, що обтяжують покарання, відповідно до статті 67 КК України - відсутні.

Встановлено, що укладення угоди про визнання винуватості між прокурором ОСОБА_10 та обвинуваченою ОСОБА_4 в присутності захисника є добровільним; зміст угоди відповідає вимогам статті 472 КПК України.

З`ясовано, що обвинувачена ОСОБА_4 , розуміє права визначені пунктом 1 частини 4 статті 474 КПК України, наслідки укладення та затвердження даної угоди, передбачені частиною 2 статті 473 КПК України, характер обвинувачення, вид покарання, а також інші заходи, які будуть застосовані до неї у разі затвердження угоди судом.

Укладення угоди сторонами є добровільним, тобто не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дій будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді, умови даної угоди відповідають вимогам КПК України та КК України.

Відсутні передбачені частиною 7 статті 474 КПК України обставини для відмови у затвердженні угоди.

Згідно до частини 1 статті 475 КПК України, якщо суд переконається, що угода може бути затверджена, він ухвалює вирок, яким затверджує угоду і призначає узгоджену сторонами міру покарання.

Враховуючи, що умови угоди: не суперечать вимогам закону; відповідають інтересам суспільства; не порушують права, свободи чи інтереси сторін або інших осіб; укладення угоди було добровільним; виконання обвинуваченою взятих на себе за угодою зобов`язань є можливим; наявні фактичні обставини для визнання винуватості, укладена угода про визнання винуватості підлягає затвердженню.

Відповідно до частини 5 статті 65 КК України, у випадку затвердження вироком угоди про примирення або про визнання вини суд призначає покарання, узгоджене сторонами угоди.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 314, 349, 374-376, 468-470, 472-475 КПК України, суд

у х в а л и в:

1. Затвердити угоду про визнання винуватості, укладену 31 січня 2023 року між прокурором ОСОБА_10 та обвинуваченою ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №12023221240000095 по обвинуваченню ОСОБА_4 у вчинені кримінального правопорушенння, передбаченого частиною 1 статті 367 Кримінального кодексу України.

2. Визнати ОСОБА_4 винуватою у кримінальному правопорушенні, передбаченому частиною 1 статті 367 Кримінального кодексу України та призначити їй узгоджене сторонами покарання у виді обмеження волі на строк 1 (один) рік, з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з роботою територіальних виборчих комісій на строк 1(один) рік.

3. На підставі статті 75 Кримінального кодексу України звільнити ОСОБА_4 від відбування основного покарання з випробуванням на строк 1 (один) рік.

4. Відповідно до частини 1 статті 76 Кримінального кодексу України покласти на ОСОБА_4 наступні обов`язки:

- періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації;

-повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання або роботи;

-не виїжджати за межі України без погодження з уповноваженим органом з питань пробації.

6. Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку до Харківського апеляційного суду через Зміївський районний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення виключно з підстав, передбачених частиною 4 статті 394 КПК України.

7. Копію вироку негайно після його проголошення належить вручити обвинуваченому та прокурору. Інші учасники судового провадження мають право отримати копію вироку в суді.

Головуючий:

Дата ухвалення рішення17.02.2023
Оприлюднено20.02.2023
Номер документу109051378
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —621/373/23

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Зміївський районний суд Харківської області

Вельможна І. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Зміївський районний суд Харківської області

Вельможна І. В.

Вирок від 17.02.2023

Кримінальне

Зміївський районний суд Харківської області

Вельможна І. В.

Ухвала від 15.02.2023

Кримінальне

Зміївський районний суд Харківської області

Вельможна І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні