ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про витребування доказів
16 лютого 2023 року м. Житомир справа № 240/20196/21
категорія 111030000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Нагірняка М.Ф., розглянувши у порядку письмового провадження з власної ініціативи питання про витребування доказів в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Євробуд-9" вул. Героїв України, 35,Левків,Житомирський район, Житомирська область,12405 до Головного управління ДПС у Житомирській області вул. Юрка Тютюнника, 7,Житомир,10003 про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
встановив:
В провадженні Житомирського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Приватного підприємства "Євробуд-9" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень про збільшення платнику податкових зобов`язань та застосування фінансових санкцій.
Частиною спірних відносин є наявність чи відсутність підстав для врахування платником при визначенні своїх податкових зобов`язань за відповідні спірні періоди коштів, отриманих за виконані роботи та надані послуги.
Встановлено наявність господарських відносин Позивача з ДП "Житомирський Облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації щодо виконання робіт та надання послуг з експлуатаційного утримання доріг.
Згідно доводів податкового органу певні суми коштів за надані вказані роботи та послуги Позивачу були сплачені Управлінням ДБІ Житомирської обласної державної адміністрації.
Разом з тим, у матеріалах справи відсутні відомості про отримання Позивачем доходів у вигляді перерахування відповідних коштів за виконані роботи та надані послуги за серпень 2018року, листопад 2018року, за грудень 2018року та за грудень 2019 року від Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та Управління ДБІ Житомирської обласної державної адміністрації.
Згідно з частиною 4 статті 9 КАС України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали (частини 6 та 7 статті 80 КАС України).
Положеннями частин 1-2 статті 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу (частина 3 статті 80 КАС України).
З метою правильного вирішення справи, суд приходить до висновку про необхідність витребування в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області додаткових доказів щодо перерахування коштів за виконані роботи та надані послуги за серпень 2018року, листопад 2018року, за грудень 2018року та за грудень 2019 року чи відсутності таких перерахувань.
Керуючись статтями 9, 72, 77, 79, 80, 243, 248, 250, 256, 293, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
Витребувати в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області (бульвар Новий, 5, м. Житомир, 10008, код ЄДРПОУ 37976485) належним чином засвідчені копії платіжних доручень про перерахування Приватному підприємству "Євробуд-9" (код ЄДРПОУ 36427918) коштів:
- за серпень 2018 року з призначенням платежу "від управління ДБІ ЖОДА код 20405905 1917462; 2240; опл. за над. послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; КБ-3 від 30.03.2018" ПДВ - 3460148,29 грн;
- за листопад 2018 року з призначенням платежу "від управління ДБІ ЖОДА код 20405905 1917462; 2240; опл. за над. послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; КБ-3 від 16.11.2018 та договір № 48 п/з від 09.10.2018" ПДВ 4837114,96 грн;
- за грудень 2018 року з призначенням платежу "від управління ДБІ ЖОДА код 20405905 1917462; 2240; опл. за над. послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; КБ-3 від 05.12.2018 та договір № 48 п/з від 09.10.2018" ПДВ 1293202,80 грн;
- за грудень 2018 року з призначенням платежу "від управління ДБІ ЖОДА код 20405905 1917462; 2240; опл. за над. послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; КБ-3 від 17.12.2018 та договір № 48 п/з від 09.10.2018" ПДВ 799366,26 грн;
- 16.12.2019року перерахування Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА коштів за надані за грудень 2019року послуги з поточного та середнього ремонту автодоріг загального користування місцевого значення (КБ-2в від 09.12.2019року та договір від 15.11.2019року.
Головному управлінню Державної казначейської служби України у Житомирській області витребувані документи протягом трьох днів з дня отримання ухвали направити на адресу суду. Попередити Головне управління Державної казначейської служби України у Житомирській області, що невиконання ухвали суду про витребування доказів може мати наслідком застосування заходів процесуального примусу, передбачених статтями 145, 149 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею та окремо не оскаржується.
Суддя М.Ф. Нагірняк
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2023 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 109081000 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні