КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 лютого 2023 року м. Київ№ 320/9581/21
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головенко О.Д., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки та Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправними та скасування постанов,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки та Західного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки та просить суд:
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244520 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244519 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244518 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського шштрафу від 29.06.2021 № 244517 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244516 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244515 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244514 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244513 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244512 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244511 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244510 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244509 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244508 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244507 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244506 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244505 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244504 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244503 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244502 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244501 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244500 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244499 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244498 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244497 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244496 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244495 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244494 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244493 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244492 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244468 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244467 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244466 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244465 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244464 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244463 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244462 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244461 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244460 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244459 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244458 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244457 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244456 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244455 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244454 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244453 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244452 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244451 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244450 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244449 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244448 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу від 29.06.2021 № 244447 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.06.2021 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Крім того зазначеною ухвалою від позивача витребувано: додаткові пояснення де відобразити обставини за яких було прийнято спірні постанови, а також докази, які можуть підтвердити дані обгрунтування, а саме:
за яких обставин ОСОБА_2 перебував за кермом транспортного засобу Mercedes-Bens з державним номерним знаком НОМЕР_1 , який належить позивачу на праві приватної власності;
докази того, що транспортний засіб Mercedes-Bens з державним номерним знаком НОМЕР_1 належить позивачу на праві приватної власності;
докази того, що транспортний засіб Mercedes-Bens з державним номерним знаком НОМЕР_1 не перетинав кордон України та не здійснював міжнародних перевезень, на що посилається позивач;
докази того, що повідомлення щодо розгляду справи про порушення вимог законодавства норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом, що розглядалась 22.06.2021 було отримано разом з спірними постановами 09.07.2021 (супровідний лист, поштовий конверт тощо).
Станом на момент розгляду даної справи вимог ухвали від 15.06.2021 позивачем не виконано.
12.08.2022 до суду надійшов відзив на адміністративний позов, відповідно до якого проти заявлених позовних вимог заперечив та просив у задоволенні адміністративного позову відмовити.
До відзиву також було долучено витребувані ухвалою від 15.06.2021 документи, а саме: належним чином засвідченні копії усіх наявних матеріалів перевірки транспортних засобів, що належать позивача та на підставі яких було прийнято спірні рішення;
інформацію про те чи повідомлявся позивач про розгляд справ про порушення ним вимог законодавства, норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом по акту № 264481 та № 273668.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на позивача, накладено адміністративно-господарський штраф за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». Зазначає, що дана постанова винесена із грубим порушенням норм матеріального та процесуального права, оскільки позивач про розгляд справи щодо винесення спірних постанов не повідомлявся, а автомобіль зазначений в актах перевірки міжнародних перевезень не здійснював.. Вважає, що постанова є протиправною і як наслідок підлягає скасуванню. На підставі наведеного, позивач просить задовольнити позовні вимоги.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, оглянувши письмові докази, які були надані, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Суд встановив, що ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ) є власником транспортного засобу Mersedes-Benz, модель Sprinter, номерний знак № НОМЕР_3 .
Відповідно до акту від 20.05.2021 посадовими особами відповідача проведено перевірку на додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом за результатами якого виявлено порушення передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі зазначеного акту відповідачем 29.06.2021 прийнято спірні постанови від 29.06.2021 № 244520 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244519 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244518 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244517 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244516 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244515 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244514 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244513 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244512 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244511 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244510 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244509 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244508 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244507 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244506 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244505 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244504 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244503 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244502 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244501 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244500 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244499 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244498 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244497 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244496 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244495 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244494 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244493 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244492 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Також відповідно до акту від 28.04.2021 посадовими особами відповідача проведено перевірку на додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом за результатами якого виявлено порушення передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі зазначеного акту відповідачем 25.06.2021 прийнято спірні постанови від 29.06.2021 № 244468 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244467 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244466 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244465 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244464 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244463 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244462 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244461 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244460 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244459 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244458 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244457 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244456 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244455 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244454 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244453 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244452 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244451 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244450 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244449 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244448 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт»; від 29.06.2021 № 244447 про стягнення з ОСОБА_1 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 680,00 грн за порушення, передбачене ч. 1 абз. 11 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Суд звертає увагу, що відповідно до фіскального чеку та списку рекомендованих відправлень встановлено, що позивачу 03.06.2022 направлено повідомлення про розгляд зазначених актів 0308300975202. Отримання зазначеного повідомлення позивачем не заперечується.
Не погодившись з обґрунтованістю та правомірністю прийняття вказаних рішень, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень регулюються Законом України "Про автомобільний транспорт" № 2344-ІІІ від 05.04.2001 (далі - Закон № 2344).
Відповідно до ст. 1 Закону № 2344 автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; послуга з перевезення пасажирів чи вантажів - перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату.
Відповідно до ч. 11 ст. 6 Закону № 2344 державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.
Рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт (ст. 1 Закону № 2344).
Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами, визначено Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 (далі - Порядок № 1567).
Рейдова перевірка додержання суб`єктом господарювання вимог, визначених п. 15 цього Порядку, здійснюється на підставі щотижневого графіка (п. 12 Порядку № 1567).
Відповідно до п. 14 Порядку № 1567 рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.
Приписами п. 15 Порядку №1567 (у редакції, чинній на момент проведення перевірки позивача) визначено, що під час проведення рейдової перевірки перевіряється, поряд з іншим:
додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода);
додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів.
Відповідно до п. 20 Порядку № 1567 виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.
Пунктом 21 Порядку № 1567 передбачено, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовою особою (особами), що провела перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.
Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис, а у разі проведення перевірки виконання Європейської угоди ставить відповідний відбиток печатки на реєстраційному листку режиму праці та відпочинку водіїв (у разі наявності).
За змістом п. 22 Порядку № 1567 у разі відмови уповноваженої особи суб`єкта господарювання або водія від підписання акта перевірки суб`єкта господарювання або акта перевірки транспортного засобу посадова особа (особи), що провела перевірку, вносить про це запис.
Згідно зі ст. 18 Закону № 2344 з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв транспортних засобів автомобільні перевізники зобов`язані, поряд з іншим, організовувати роботу водіїв транспортних засобів, режими їх праці та відпочинку відповідно до вимог законодавства України.
Контроль за роботою водіїв транспортних засобів має забезпечувати належне виконання покладених на них обов`язків і включає організацію перевірок режимів їх праці та відпочинку, а також виконання водіями транспортних засобів вимог цього Закону та законодавства про працю.
Положення щодо режимів праці та відпочинку водіїв транспортних засобів визначається законодавством.
Частиною 8 ст. 53 Закону № 2344 передбачено, що водії транспортних засобів, що належать резидентам або нерезидентам України, зобов`язані допускати до перевірки тахографів посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, надавати їм реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти, а також, у разі якщо у транспортному засобі використовуються цифрові тахографи, роздруковувати на паперовому носії інформацію про роботу та відпочинок водіїв.
Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 24.06.2010 № 385 затверджено Інструкцію з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті (далі - Інструкція № 385), відповідно до п. 1.3 якої ця Інструкція поширюється на суб`єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільними транспортними засобами (крім таксі).
Згідно із п. 3.3 Інструкції № 385 водій транспортного засобу, обладнаного тахографом зокрема: своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом.
Також п. 3.6 Інструкції № 385 передбачено, що перевізники забезпечують належну експлуатацію тахографів та транспортних засобів з установленими тахографами, а також, наявності у водіїв транспортних засобів тахокарт у кількості, визначеній пунктом 3.3 цього розділу, або наявності та чинності картки для цифрового тахографа.
З 20.12.2010 набула чинності Поправка №6 до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів (ЄУТР), підписаної у Женеві 01.07.1970 в частині надання до контролю реєстраційних листків (тахограм) за поточний день та попередні 28 календарних днів, а в разі відсутності тахокарт надання Бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Зазначена поправка має на меті приведення ЄУТР у відповідність із законодавством, введеним у дію у Європейському Союзі (Постанова ЄС № 561/2006 від 15.03.2006) в частині періодів керування та відпочинку професійних водіїв, з тим щоб забезпечити гармонізацію цих двох систем і правил та безпеку дорожнього руху.
Вказане дає підстави для висновку, що водії зобов`язані надавати інспектору для контролю реєстраційні листки за поточний день та попередні 28 календарних днів, тобто всього 29, а в разі відсутності тахокарт - оригінал Бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Бланк підтвердження діяльності є документом, що оформлюється перевізником у разі, коли водій здійснював роботу, не пов`язану із міжнародними вантажними перевезеннями, із зазначенням періоду та даних водія.
Згідно Інструкції використання Бланка (викладається, по можливості, на зворотній стороні бланка) визначені умови його використання. Зокрема в інструкції вказано:
Усі позиції цього бланку необхідно заповнити перед рейсом транспортним підприємством та відповідним водієм.
Заміни тексту бланка не допускаються.
Бланк вважається дійсним у разі, якщо він підписаний, як уповноваженим представником автопідприємства, так і самим водієм. У випадку приватного підприємства водій підписує бланк один раз від імені підприємства та один раз у якості водія. Дійсним є тільки підписаний оригінал документу.
На роздруківці бланку може бути використаний логотип підприємства. Позиції 1-5 бланка можуть бути надруковані заздалегідь. Печатка підприємства не може заміняти підпис особи, яка повинна підписати бланк, проте її підпис може бути підкріплений печаткою.
Бланк заповняється у двох екземплярах. Перший екземпляр знаходиться у транспортному засобі, другий на підприємстві.
Бланк зберігається на підприємстві згідно з вимогами законодавства про облік робочого часу водіїв.
На підтвердження здійснення міжнародних перевезень транспортним засобом Mersedes-Benz, модель Sprinter, номерний знак № НОМЕР_3 відповідачем долучено Дозвіл АН № 002018 на міжнародні регулярні перевезення пасажирів, розклад руху автобусів по регулярному маршруту Рахів Мозир.
При цьому з долученого фото вбачається наявність на транспортному засобі Mersedes-Benz, модель Sprinter, номерний знак № НОМЕР_3 таблички з інформацією про маршрут Рахів Мозир.
Як встановив суд, в акті перевірки зафіксовано, що при здійснені водієм міжнародних перевезень вантажів транспортним засобом марки Mersedes-Benz, модель Sprinter, номерний знак № НОМЕР_3 мають місце порушення: режимів праці та відпочинку водія.
Жодних доказів на спростування висновків відповідача щодо такого порушення позивачем не надано. Витребувані докази позивачем не надано, а самі його твердження у позовній заяві суд оцінює критично з огляду на наявність доказів відповідача щодо правомірності прийнятих постанов, які наявні в матеріалах справи, відтак, суд приходить до висновку про правомірність складених постанов.
З приводу доводів позивача про неповідомлення його про дату і час розгляду справ про адміністративне правопорушення, суд зазначає таке.
Пунктом 25 Порядку № 1567 визначено, що справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.
Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням (п. 26 Порядку №1567).
За змістом п. 27 Порядку № 1567 у разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.
Відповідач листом від 00.06.2021 за № 41615/19.1./24-21 повідомив позивача про дату розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт, що призначені до розгляду на 25.06..2021 та 29.06.2021.
Повідомлення направлено позивачу на адресу: позивача , свідченням чого є наявний в матеріалах справи список поштових відправлень з фіскальним чеком № 0308300975202 від 03.06.2021 про прийняття АТ «Укрпошта» цього списку для відправлення, однак позивач на розгляд справи не з`явився, жодних пояснень чи заперечень не надав.
Таким чином, суд дійшов висновку про дотримання відповідачем вимоги Порядку № 1567 щодо скерування суб`єкту господарювання рекомендованого листа з повідомленням про розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт, а отже доводи позивача з цього приводу є необґрунтованими і безпідставними.
Відповідно до абзаців 8 та 11 ч. 1 ст. 60 Закону № 2344 за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи: за порушення режимів праці та відпочинку водіями транспортних засобів - у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; за управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Під час розгляду справи встановлено, що підставами для прийняття оскаржуваних у цій справі постанов стало порушення позивачем законодавства про автомобільний транспорт.
З огляду на викладене, враховуючи встановлені перевіркою порушення у відношенні до позивача правомірно застосовано адміністративно-господарські штрафи та прийнято оскаржувані постанови.
Виходячи з наведеного, суд дійшов висновку, що вимоги позивача є необґрунтованими, не відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи а отже не підлягають задоволенню.
Європейський суд з прав людини у справі "Чуйкіна проти України" (Chuykina v. Ukraine) зазначив, що процесуальні гарантії, викладені у ст. 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином ст. 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (рішення у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог п. 1 ст. 6 Конвенції.
Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для п. 1 ст. 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia).
Частиною 2 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
З огляду на вищенаведене, дослідивши і оцінивши усі наявні в матеріалах справи докази, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 9, 14, 72-78, 90, 139, 143, 242-246, 251, 255 КАС України, суд
в и р і ш и в:
У задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Головенко О.Д.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2023 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 109081805 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Головенко О.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні