Постанова
від 16.02.2023 по справі 910/18947/21
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" лютого 2023 р. Справа№ 910/18947/21

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Кропивної Л.В.

суддів: Пашкіної С.А.

Зубець Л.П.

розглянувши матеріали апеляційної скарги Головного управління регіональної статистики

на рішення Господарського суду міста Києва від 30.05.2022 (повний текст складено 06.06.2022)

у справі № 910/18947/21 (суддя - Грехова О.А.)

за позовом Головного управління регіональної статистики

до Всеукраїнської громадської організації "Всеукраїнська федерація козацького двобою"

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву

про стягнення 80418,26 грн,-

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог

Головне управління регіональної статистики звернулось до Господарського суду міста Києва із позовом до Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська федерація козацького двобою» про стягнення заборгованості у розмірі 80418,26 грн., з яких сума простроченої заборгованості зі сплати 50% орендної плати в розмірі 19457,13 грн. за період з 15.02.2021 по 24.10.2021, нарахованого ПДВ на суму орендної плати у розмірі 3 42,85 грн. заборгованість з відшкодування земельного податку у розмірі 5956,14 грн., заборгованість з відшкодування витрат за комунальні послуги в розмірі 10865,69 грн., неустойки нарахованої на підставі п. 10.11 Договору оренди у розмірі 35054,10 грн. нарахованої за період з 15.10.2021 по 24.10.2021 та нарахованого ПДВ на неустойку в розмірі 5842,35 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані порушенням відповідачем грошових зобов`язань за Договором оренди нерухомого майна, що належить до державної власності № 6570 від 17.09.2013. перед баласоутримувачем.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції

Рішенням Господарського суду міста Києва від 30.05.2022 у справі №910/18947/21 позов задоволений частково; ухвалено до стягнення з Всеукраїнської громадської організації "Всеукраїнська федерація козацького двобою" на користь Головного управління регіональної статистики заборгованість з відшкодування земельного податку у розмірі 5 956 грн. 14 коп., заборгованість з відшкодування витрат за комунальні послуги в розмірі 10 865 грн. 69 коп. та витрати по сплаті судового збору в розмірі 474 грн. 84 коп.; у задоволенні іншої частини вимог відмовлено. Задовольняючі позов частково, суд першої інстанції виходив з того, що заявлені до стягнення грошові кошти за за період з 15.02.2021 по 24.10.2021 не підлягають стягненню, з огляду на те, що договір оренди є припиненим 17.09.2020, отже у відповідача відсутній обов`язок зі сплати саме орендної плати, натомість з огляду на відсутність доказів повернення приміщення з оренди, у порядку визначеному п. 10.10 Договору, у орендодавця наявне право на нарахування неустойки у розмірі подвійної плати за найм речі за час прострочення у відповідності до п. 10.11 Договору та ч. 2 ст. 785 ЦК України.

Короткий зміст апеляційної скарги

Не погоджуючись ухваленим рішенням, Головне управління регіональної статистики звернулося до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати оскаржуване судове рішення та прийняти нове про задоволення позову повністю.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої інстанції в частині припинення дії договору 17.09.2020 зроблено хибні висновки, оскільки, 03.06.2020 відповідач звернувся до орендодавця із заявою про продовження строку дії договору, який автоматично продовжився на підставі п.п. 5 розділу 2 ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких пунктів законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби», яким визначено, що строк дії договору оренди державного майна, який закінчується у цей період, продовжується на період дії карантину та обмежувальних заходів, а також протягом одного місяця з дня його (їх) закінчення.

Апелянт вказував, що відповідно до абз. 3 п. 151 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 № 483 якщо строк дію договору оренди з чинним орендарем закінчився, такий договір вважається продовженим до моменту укладення договору з переможцем аукціону.

Згідно з протоколом електронного аукціону від 17.05.2021 аукціон визнано таким, що не відбувся, у зв`язку з відсутністю учасників аукціону, тому на переконання апелянта, договір оренди є продовженим до 17.05.2021, а зважаючи, що орендар об`єкт оренди не повернув, просив продовжити дію договру, тому має сплачувати орендну плату у розмірі та порядку встановленому у договорі орнеди.

Обставини справи, встановлені судом першої та апеляційної інстанцій у даній справі

17 вересня 2013 року між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву (далі - орендодавець, третя особа) та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська федерація козацького двобою» (далі - орендар, відповідач) укладено Договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності № 6570 (далі - Договір оренди).

Згідно з п. 1.1 договору орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування державне нерухоме майно нежиле приміщення, кімната № 107 на першому поверсі будівлі загальною площею 45,10 кв. м, що розміщене за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 4-6 (реєстровий № 21680000.1. АААДЕЖ528), що перебуває на балансі Головного управління регіональної статистики, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 21680000 (Балансоутримувач), вартість якого визначена згідно з висновком про вартість станом на 31.05.2013 р. і становить 619204,00 грн. без ПДВ.

Відповідно до п. 1.2 договору майно передається в оренду з метою розміщення громадської організації на площах, що не використовуються для провадження підприємницької діяльності.

Відповідно до п. 2.1 договору орендар вступає у строкове платне користування майном у термін, вказаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього договору та акта приймання-передавання майна.

Пунктом 3.2 Договору оренди узгоджено, що нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

У відповідності до п. 3.3 Договору оренди орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.

Оперативна інформація про індекси інфляції, розраховані Державною службою статистики України, розміщується на веб-сайті Фонду державного майна України.

За умовами п. 3.6 Договору оренди орендна плата перераховується до державного бюджету та балансоутримувача у співвідношенні 50% до 50% щомісяця не пізніше 15 числа місяця наступного за звітним з урахуванням щомісячного індексу інфляції відповідно до пропорцій розподілу, установлених Кабінетом Міністрів України і чинних на кінець періоду, за який здійснюється платіж.

Пунктами 5.3 та 5.11 Договору оренди визначено, що орендар зобов`язується своєчасно й у повному обсязі сплачувати орендну плату до державного бюджету та балансоутримувачу та здійснювати витрати, пов`язані з утримання орендованого майна протягом 15 робочих днів після підписання цього Договору укласти з балансоутримувачем орендованого майна договір на відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг орендарю.

Пунктом 10.1 договору встановлено, що цей договір укладено строком на 1 рік, що діє з 17.09.2013 р. до 17.09.2014 р. включно.

Згідно з п. 10.6 Договору оренди чинність цього Договору припиняється внаслідок закінчення строку, на який його було укладено.

Відповідно до п. 10.9 Договору у разі припинення або розірвання цього Договору майно протягом трьох робочих днів повертається орендарем орендодавцю/балансоутримувачу.

Майно вважається поверненим орендодавцю/балансоутримувачу з моменту підписання сторонами акта приймання-передавання. Обов`язок щодо складання акта приймання-передавання про повернення майна покладається на орендаря (п. 10.10 Договору оренди).

У відповідності до п. 10.11 Договору за відмову орендаря на вимогу орендодавця повернути орендоване майно, у разі припинення/розірвання за рішенням суду договору, орендар відшкодовує орендодавцю неустойку у розмірі подвійної щомісячної орендної плати за весь час, що відраховується від дати припинення або розірвання договору до підписання акта приймання-передачі (повернення), який підтверджує фактичне повернення орендованого майна.

Пунктом 10.12 Договору визначено, що взаємовідносини сторін, що не врегульовані цим договором, регулюються чинним законодавством України.

17.09.2013 Регіональним відділенням Фонду державного майна України по місту Києву та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська «Всеукраїнська федерація козацького двобою» підписано акт приймання-передавання орендованого майна за адресою: Київ, вулиця Еспланадна, 4-6, який є додатком до договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р., відповідно до якого, орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування майно - нежитлове приміщення, загальною площею 45.1 кв.м, що розміщене за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 4-6, на першому поверсі будівлі, що перебуває на балансі Головного управління регіональної статистики, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 21680000. Вказаний акт погоджено балансоутримувачем - Головним управлінням регіональної статистики.

10.10.2014 між Регіональним відділенням ФДМУ по м. Києву та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська Федерація козацького двобою» укладено договір № 6570/01 про внесення змін до договору № 6570 оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 17.09.2013 р., пунктом 1 якого сторони погодили продовжити строк дії договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р. на 1 рік, а саме з 17.09.2014 р. до 17.09.2015 р. включно.

13.12.2016 між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська федерація козацького двобою» укладено договір № 6570/02 про внесення змін до договору оренди нерухомого майна № 6570 від 17.09.2013 р., пунктом 4 якого сторони погодили продовжити строк дії договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р. на 1 рік, а саме з 17.09.2016 р. до 17.09.2017 р.

02.06.2020 р. між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська Федерація козацького двобою» укладено договір № 6570/03 про внесення змін до договору оренди нерухомого майна № 6570 від 17.09.2013 р., пунктом 1 якого сторони погодили у пункті 1.1. розділу 1 «Предмет договору» договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р. слова «станом на 31.08.2016 р. і становить 831 790,00» замінити на «станом на 31.12.2019 р. і становить 1 485 990,00 грн».

Пунктом 2 договору № 6570/03 від 02.06.2020 сторони погодили пункт 3.1 розділу 3 договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р. викласти у наступній редакції: «Орендна плата визначається на підставі методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 № 786 (зі змінами) і становить без ПДВ за базовий місяць оренди грудень 2019 р. - 3714,98 грн.

Орендна плата за перший місяць оренди грудень 2019 року визначається шляхом коригування орендної плати за базовий місяць на індекси інфляції за ___ місяць 2019 р.

Пунктом 5 договору № 6570/03 від 02.06.2020 сторони погодили продовжити строк дії договору оренди № 6570 від 17.09.2013 р. на 1 рік, тобто до 17.09.2020 p.

Також, 17 вересня 2013 між Головним управлінням регіональної статистики (далі перша сторона) та Всеукраїнською громадською організацією «Всеукраїнська федерація козацького двобою» (далі - друга сторона) укладено Договір про відшкодування витрат на утримання приміщень (далі - Договір про відшкодування витрат), за умовами якого, з урахуванням додаткових угод, перша сторона забезпечує обслуговування та утримання 9-ти поверхової адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 4-6, загальною площею 14651,7 кв.м., отримує комунальні послуги (далі - послуги) та сплачує земельний податок.

Перша сторона на підставі документів, що підтверджують витрати на утримання орендованого нерухомого майна, отримані комунальні послуги та нарахування земельного податку, щомісячно надає другій стороні акти надання комунальних послуг (далі - Акти) згідно з Договором та рахунки на відшкодування витрат і сплаченого земельного податку пропорційно до займаної нею площі (далі - рахунки).

Друга сторона користується приміщенням загальною площею 45,1 кв.м., що розміщене на 1-ому поверсі будівлі (кімната № 107), (далі - приміщення), і відшкодовує першій стороні витрати за послуги, зазначені в переліку комунальних послуг, що споживаються другою стороною (далі - перелік), що додається, а також частину сплаченого першою стороною земельного податку пропорційно до площі приміщення (згідно з п. 271.1 Податкового кодексу України), на підставі Порядку розрахунку щомісячних платежів для відшкодування другою стороною витрат, що додається.

Відповідно до п. 2.2.4 Договору про відшкодування витрат на підставі наданих першою стороною актів про відшкодування витрат на утримання приміщень, протягом 5 робочих днів від дати їх отримання відшкодувати першій стороні вартість спожитих послуг з теплопостачання; енергопостачання; водопостачання та водовідведення; вивезення твердих побутових відходів; технічного обслуговування засобів охоронної та пожежної сигналізації; дератизації; дезінсекції.

Згідно з п. 5.3 Договору про відшкодування витрат у разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну цього договору після закінчення строку його чинності протягом одного місяця, він вважається продовженим на тих самих умовах, що зазначені у цьому Договорі, та на строки, який буде передбачено новим Договором оренди нерухомого майна, що належить до державної власності.

Розглянувши доводи апелянта, перевіривши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права при вирішенні спору, колегія суддів дійшла висновку про відмову у задоволені апеляційної скарги, з огляду на таке.

Порядок продовження договорів оренди державного майна регулюється п. п. 134 - 152 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання оренди державного та комунального майна» № 483 від 03.06.2020 р.

Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 18 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019 рішення про продовження договору оренди комунального майна, передбаченого частиною другою цієї статті, та рішення про відмову у продовженні договору оренди комунального майна приймаються орендодавцем або представницьким органом місцевого самоврядування чи визначеними ним органами у випадках, встановлених рішенням представницького органу місцевого самоврядування.

Пунктом 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-ІХ від 03.10.2019 передбачено, що договори оренди державного або комунального майна, укладені до набрання чинності цим Законом, продовжуються в порядку, передбаченому законодавством, яке діяло до дати набрання чинності цим Законом, до дати, яка наступить раніше:

- набрання чинності рішенням Кабінету Міністрів України чи рішенням представницького органу місцевого самоврядування (щодо договорів оренди комунального майна, розташованого в межах відповідної територіальної громади), передбаченим абз. 5 ч. 2 ст. 18 цього Закону (тобто затвердження переліку підприємств, установ організацій, що надають соціально важливі послуги);

- 1 липня 2020 року.

Договори оренди державного та комунального майна, укладені до набрання чинності Законом України «Про оренду державного та комунального майна», зберігають свою чинність та продовжують діяти до моменту закінчення строку, на який вони були укладені.

Колегія суддів зазначає, що порядок продовження договорів оренди державного та комунального майна, який діяв до 31.01.2020 та був передбачений Законом України № 2269-XII (втратив чинність 31.01.2020), може бути застосовано до процедури продовження тих договорів, строк дії яких закінчився до 01.07.2020 включно, а щодо інших договорів оренди державного та комунального майна (строк дії яких закінчився після 01.07.2020) у силу вимог абзацу 3 пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України № 157-IX має застосовуватися порядок продовження, визначений Законом України № 157-ІХ. Таким чином, законодавець передбачив умови та порядок продовження дії договорів оренди державного та комунального майна, укладених відповідно до положень Закону України № 2269-XII.

Оскільки строк дії договору оренди № 6570 від 17.09.2013 визначено його сторонами до 17.09.2020, тобто вже після 01.07.2020, то до спірних орендних правовідносин підлягають застосуванню положення статей 18, 24, 25 Закону України № 157-ІХ.

Як вірно встановлено судом першої інстанції 02 червня 2020 року сторонами укладено Договір про внесення змін № 6570/03 до Договору оренди, за умовами п. 5 якого, Договір оренди продовжено строком на 1 рік, отже строк оренди закінчується о 00:00 год 17.09.2020.

За три місяці до закінчення строку листом № 7 від 03.06.2020 р. Всеукраїнська громадська організація «Всеукраїнська федерація козацького двобою» звернулась до Регіонального відділення ФДМ України по м. Києву, в якому просила продовжити договір оренди № 6570 оренди нерухомого майна, що належить до державної власності від 17.09.2013 р.

Листом № 30-06/7675 від 04.09.2020 р. Регіональне відділення ФДМ України по м. Києву повідомило Всеукраїнську громадську організацію «Всеукраїнська федерація козацького двобою», що ним прийнято рішення про продовження зазначеного вище договору оренди, шляхом проведення аукціону.

Також відповідача повідомлено, що до моменту укладення договору з переможцем електронного аукціону на продовження договору оренди, або до підписання додаткової угоди про продовження договору оренди майна (якщо за результатами електронного аукціону чинного орендаря буде визначено переможцем), договір оренди є чинним та користування державним майном є платним.

Крім того, Регіональне відділення ФДМ України по м. Києву зауважило, що у разі, якщо орендар не погоджується з вищевикладеними умовами, або у разі настання випадку, передбаченого п. 152 Порядку, цей лист регіонального відділення вважається заявою про припинення дії договору оренди від 17.09.2013 р. № 6570, а договір - припиняє свою дію 17.09.2020 р.

17.05.2021 р. сформовано протокол електронного аукціону № UA-PS-2021-04-23-000079-3, номер лоту 8161, статус аукціону: аукціон не відбувся.

Розпорядженням від 09.06.2021 р. № 18 Регіональне відділення ФДМУ по м. Києву зобов`язало врахувати, що за відсутності учасників аукціонів, аукціони на продовження дії договорів оренди визначено такими, що не відбулися, у тому числі відповідно до протоколу електронного аукціону № UA-PS-2021-04-23-000079-3 від 17.05.2021 p. на продовження дії договору № 6570 оренди державного майна від 17.09.2013 р., та вважати договір № 6570 оренди державного майна від 17.09.2013 р. припиненим з дати закінчення строку дії договору, а саме з 17.09.2020 р.

Згідно з ч. 2 ст. 291 ГК України договір оренди припиняється у разі закінчення строку, на який його було укладено.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 785 Цивільного кодексу України у разі припинення договору найму наймач зобов`язаний негайно повернути наймодавцеві річ у стані, в якому вона була одержана, з урахуванням нормального зносу, або у стані, який було обумовлено в договорі.

Якщо наймач не виконує обов`язку щодо повернення речі, наймодавець має право вимагати від наймача сплати неустойки у розмірі подвійної плати за найм речі за час прострочення.

Аргументи апелянта в частині продовження строку дії договору до 17.05.2021 на підставі пункту 151 Порядку колегія суддів вважає неспроможними, з огляду на таке

Відповідно до пунтку 152 Порядку аукціон на продовження договору оренди визнається таким, за результатами якого об`єкт не було передано в оренду, в разі: відсутності учасників аукціону; ненадходження від жодного учасника аукціону цінової пропозиції, нездійснення жодним учасником кроку аукціону; закінчення аукціону без визначення переможця за умови настання випадку, передбаченого абзацом першим пункту 76 цього Порядку щодо чинного орендаря.

У такому разі чинний орендар втрачає своє переважне право та право на компенсацію вартості здійснених ним невід`ємних поліпшень, договір оренди з таким орендарем припиняється з дати закінчення строку договору та електронний аукціон, передбачений частиною одинадцятою статті 18 Закону, оголошується в електронній торговій системі на підставі затверджених умов та додаткових умов (у разі наявності) оренди майна.

Колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції в частині того, що договір № 6570 оренди нерухомого майна припинив свою дію 17.09.2020, у відповідача виник обов`язок повернути орендоване майно орендодавцю у зв`язку з припиненням терміну оренди, а балансоутримувач немає права на стягнення орендної плати за період оренди поза межами строку дії договору.

Доводи апелянта з посилання на Прикінцеві положення Закону України «Про внесення змін до деяких пунктів законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» є неспроможними, з огляду на те, що вимоги ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до даної ситуації не є релевантними, оскільки закон регулює правовідносини сторін в частині пролонгації договору оренди тільки у випадку неможливості орендаря користуватись нерухомим майном.

Викладені в апеляційній скарзі доводи фактично свідчать про незгоду апелянта з висновками суду, проте по суті їх не спростовують; підстав для скасування чи зміни рішення не містять, а тому визнаються судом апеляційної інстанції неспроможними.

5. Висновки суду

Судова колегія вважає, що місцевий господарський суд з достатньою повнотою дослідив усі обставини справи, дав належну оцінку представленим доказам, висновки суду не суперечать матеріалам справи, обставини, які мають значення по справі, судом установлені вірно. Порушень норм матеріального та процесуального права не установлено.

Відповідно до ст. 276 ГПК суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких обставин справи апеляційна скарга задоволенню не підлягає, а оскаржуване рішення - слід залишити без змін.

6. Розподіл судових витрат

Оскільки у задоволенні апеляційної скарги відмовлено, відповідно до ст. 129 ГПК України, витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покладаються на апелянта.

Керуючись ст. ст. 129, 269, 275, 276, 282 ГПК України, Північний апеляційний господарський суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу Головного управління регіональної статистики залишити без задоволення.

2. Рішення Господарського суду міста Києва від 30.05.2022 у справі №910/18947/21- залишити без змін.

3. Витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покласти на Головне управління регіональної статистики.

4. Матеріали справи №910/18947/21 повернути до місцевого господарського суду.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку відповідно до ст.ст. 287, 288 Господарського процесуального кодексу України

Повний текст складено - 16.02.2023 р.

Головуючий суддя Л.В. Кропивна

Судді С.А. Пашкіна

Л.П. Зубець

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення16.02.2023
Оприлюднено23.02.2023
Номер документу109127126
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі) про державну власність щодо оренди

Судовий реєстр по справі —910/18947/21

Постанова від 16.02.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Ухвала від 08.08.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Ухвала від 28.06.2022

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Рішення від 29.05.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Рішення від 29.05.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 02.05.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 07.02.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 10.01.2022

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 09.12.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 23.11.2021

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні