Рішення
від 23.02.2023 по справі 560/10427/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/10427/22

РІШЕННЯ

іменем України

23 лютого 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Фелонюк Д.Л. розглянув адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, в якому просить:

1) визнати протиправною бездіяльність Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, яка полягає:

- у неотриманні надісланих ОСОБА_1 підписних листів про дострокове припинення повноважень депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 разом з протоколом зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата ОСОБА_2 та документами проведених зборів;

- у неприйнятті відповідного рішення на підставі поданих документів;

2) зобов`язати Кам`янець-Подільську міську територіальну виборчу комісію Кам`янець-Подільського району Хмельницької області:

- отримати від ОСОБА_1 підписні листи про дострокове припинення повноважень депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 разом з протоколом зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата ОСОБА_2 та документами проведених зборів;

- розглянути подані документи та прийняти відповідне рішення.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у порядку, передбаченому статтею 38 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" 13.02.2022 проведено збори виборців єдиного багатомандатного виборчого округу, що охоплює територію Кам`янець-Подільської міської територіальної громади, на яких прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 , члена депутатської фракції в Кам`янець-Подільській міській раді Хмельницької обласної організації політичної партії "Слуга народу" на підставі пунктів 3, 4 статті 37 зазначеного закону, а саме у зв`язку з невідповідністю його практичної діяльності передвиборній програмі партії "Слуга народу" та невиконанням ним зобов`язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними. На цих зборах створено ініціативну групу для збирання підписів на підтримку пропозиції та обрано позивача її офіційним представником. Після збору підписів, 09.03.2022 належним чином оформлені та заповнені підписні листи разом з протоколом зборів виборців та документами проведених зборів направлені до територіальної виборчої комісії цінним листом з описом за адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України. Відповідач повинен був розглянути та перевірити надіслані матеріали і прийняти відповідне рішення протягом 20 днів з дня отримання матеріалів. Проте, 29.03.2022 лист повернувся відправнику з причини відсутності адресата за вказаною адресою. При цьому, лист з повідомленням про факт проведення зборів виборців, направлений 16.02.2022 за адресою відповідача (ідентичною зазначеній у поштовому відправленні 09.03.2022 - Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський), отриманий головою територіальної виборчої комісії Горашем С.А.

До суду надійшов відзив, в якому відповідач зазначає про відсутність підстав для задоволення позовної заяви, оскільки не допустив бездіяльності. Позивач надіслав лист за адресою: Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський. Проте комісія була позбавлена можливості здійснювати повноваження у зв`язку з відсутністю приміщення та необхідних матеріально-технічних цінностей за зазначеною адресою. Кам`янець-Подільська міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області прийняла протокольне рішення (протокол №2/22 від 10.02.2022) про зміну місця її розташування, а саме зазначено адресу: АДРЕСА_1 . Ця інформація оприлюднена Центральною виборчою комісією на її офіційному сайті та на дошці розміщення офіційних матеріалів комісії. Вказує, що отримання головою комісії 17.02.2022 кореспонденції відбулося у відповідному відділенні зв`язку після отримання повідомлення від працівника відділення зв`язку "Укрпошта" про надходження кореспонденції. Проте отримане відправлення містило лише повідомлення про факт проведення зборів та витяг з протоколу зборів виборців.

До суду надійшли письмові пояснення, в яких відповідач зазначив, що розміщення інформації про зміну місця його розташування в рубриці "Міська виборча комісія" офіційного сайту Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області не відбулося у зв`язку з відсутністю співпраці зі сторони вказаного органу місцевого самоврядування та відсутністю доступу до рубрики.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 10.10.2022 відкрито провадження в цій справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 26.12.2022 у задоволенні клопотання ОСОБА_1 про розгляд справи №560/10427/22 в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 26.12.2022 витребувано в відповідача докази.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 08.02.2023 у задоволенні клопотання Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про залишення позову без розгляду в справі №560/10427/22 відмовлено.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Відповідно до протоколу №2/22 від 10.02.2022 Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії постановлено змінити місце розташування Кам`янець-Подільської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області на наступну адресу: АДРЕСА_1 (протокольне рішення).

За змістом відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Кам`янець-Подільська міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області зареєстрована за адресою: Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область.

Згідно з витягом із протоколу зборів виборців від 13.02.2022 прийнято рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 на підставі пунктів 3, 4 статті 37 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", а саме у зв`язку з невідповідністю його практичної діяльності передвиборній програмі партії "Слуга народу" та невиконанням ним зобов`язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними.

На цих зборах створено ініціативну групу для збирання підписів на підтримку пропозиції та обрано ОСОБА_1 її офіційним представником.

Позивач 16.02.2022 надіслав поштове відправлення до Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області за адресою: Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область. Згідно з описом вкладення до цінного листа, у поштовому відправленні містились повідомлення про факт проведення зборів виборців від 16.02.2022 та витяг з протоколу зборів виборців від 13.02.2022. Це поштове повідомлення отримане 17.02.2022 головою Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Горашем С.А., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

Після збору підписів, позивач 09.03.2022 надіслав поштове відправлення з описом вкладення до Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області за адресою: Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область. Згідно з описом вкладення до цінного листа, у поштовому відправленні містились: супровідний лист (кількість предметів - 1); заповнені підписні листи про дострокове припинення повноважень депутата Кам`янець-Подільської міської ради VIII скликання ОСОБА_2 за народною ініціативою (кількість предметів - 163); протокол зборів з народної ініціативи від 13.02.2022 (8 сторінок) з трьома додатками (169 стор.) (кількість предметів - 1); загальний підсумок предметів - 165.

Цей лист 29.03.2022 повернувся позивачу з відміткою відділення поштового зв`язку "адресат відсутній за вказаною адресою".

Позивач, вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, звернувся з позовом до суду.

IV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ

Відповідно до частин 6, 9 статті 33 Виборчого кодексу України окружні виборчі комісії, територіальні виборчі комісії є юридичними особами, крім випадків, передбачених абзацом другим цієї частини. Виборчі комісії мають власні печатки, зразок яких затверджується Центральною виборчою комісією.

Приписами пункту 1.4.5. постанови Центральної виборчої комісії від 10.08.2020 №173 "Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів" визначено, що територіальні виборчі комісії є юридичними особами.

Згідно з пунктом 10 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: місцезнаходження юридичної особи.

При цьому, приписами частини 1 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" визначено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Як встановив суд, Кам`янець-Подільська міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області є юридичною особою, а тому, позивач правомірно вважав достовірною адресою відповідача адресу, зазначену у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область).

Положеннями Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" також визначена можливість державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, якими, в силу наведених норм є, зокрема, місцезнаходження юридичної особи.

Проте жодних дій, спрямованих на внесення відповідних змін відповідач не вчинив. Доказів протилежного не надано. Зазначеним також заперечується посилання відповідача на протокольне рішення (протокол №2/22 від 10.02.2022) про зміну місця його розташування (Хмельницька область, Кам`янець-Подільський район, м. Кам`янець-Подільський, Площа Вірменський ринок, 6) та на оприлюднення цієї інформації Центральною виборчою комісією на її офіційному сайті та на дошці розміщення офіційних матеріалів комісії.

Згідно з пунктом 94 Правил надання послуг поштового зв`язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270 (далі - Правила №270), порядок доставки поштових відправлень, поштових переказів, повідомлень про вручення поштових відправлень, поштових переказів, періодичних друкованих видань юридичним особам узгоджується оператором поштового зв`язку разом з юридичною особою. Проте відповідач не надав доказів вчинення дій, спрямованих на повідомлення відповідного оператора поштового зв`язку про зміну адреси. Натомість, 17.02.2022 головою Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області отримано кореспонденцію позивача у відповідному відділенні зв`язку після отримання повідомлення від працівника відділення зв`язку "Укрпошта" про її надходження за адресою: Майдан Відродження 1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область.

Отже, відповідач, не отримавши поштове відправлення від позивача, направлене 09.03.2022, допустив протиправну бездіяльність.

Щодо позовних вимог у частині зобов`язання відповідача отримати від ОСОБА_1 підписні листи про дострокове припинення повноважень депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 разом з протоколом зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата ОСОБА_2 та документами проведених зборів, суд вважає відсутніми підстави для їх задоволення з врахуванням наступного.

Внутрішні поштові відправлення з оголошеною цінністю з описом вкладення подаються для пересилання відкритими для перевірки їх вкладення (пункт 59 Правил №270).

Внутрішні поштові відправлення з позначкою "Звіт" (листи та бандеролі з оголошеною цінністю, посилки), а також поштові відправлення з вкладенням дорогоцінних металів, ювелірних виробів і нумізматичних монет та їх колекцій подаються для пересилання лише з описом вкладення (пункт 60 Правил №270).

Відповідно до пункту 61 Правил №270 у разі приймання внутрішніх поштових відправлень з оголошеною цінністю з описом вкладення бланк опису заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник поштового зв`язку повинен перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, другий видається відправникові. На примірнику опису, що видається відправникові, працівник поштового зв`язку повинен зазначити номер поштового відправлення. За бажанням відправника на примірнику опису, що вкладається до поштового відправлення, вартість предметів може не зазначатися.

Згідно з пунктом 108 Правил №207 поштові відправлення з позначкою "З описом" та поштові відправлення, щодо яких складено відповідний акт, розкриваються працівником поштового зв`язку у присутності одержувача на його вимогу.

У разі коли під час розкриття таких поштових відправлень нестачу, пошкодження, зіпсуття чи заміну вкладення не буде виявлено, видача їх проводиться в установленому порядку. У разі виявлення нестачі, заміни, повного або часткового пошкодження чи зіпсуття вкладення працівник поштового зв`язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об`єкта поштового зв`язку і одержувачем. Один примірник акта видається одержувачу.

У разі коли одержувач не вимагає розкриття поштового відправлення, що надійшло з позначкою "З описом", перевірці підлягає лише його маса, про що працівник поштового зв`язку робить позначку на зворотному боці повідомлення про надходження, яка засвідчується підписом одержувача.

Зі змісту наведених норм слідує, що у випадку відправки поштової кореспонденції з описом вкладення Правилами №270 виключається можливість відсутності документів покладених позивачем у конверт, оскільки їх наявність підтверджується описом вкладення до конверту. Водночас, Правилами №270 встановлено, що у разі виявлення нестачі, заміни, повного або часткового пошкодження чи зіпсуття вкладення працівник поштового зв`язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об`єкта поштового зв`язку і одержувачем.

Разом з тим, не отримання відповідачем поштового відправлення від позивача (направленого 09.03.2022) від працівника поштового зв`язку позбавило його можливості перевірити вкладення до вказаного поштового відправлення. Також відсутні належні, допустимі та достатні документи на підтвердження того, що у випадку зобов`язання відповідача отримати вміст поштового відправлення від 09.03.2022, останній отримає виключно документи, які містилися у зазначеному поштовому відправленні.

Повноваження сільського, селищного, міського голови, вважаються достроково припиненими у разі відкликання з посади за народною ініціативою (пункт 4 частини 1 статті 79 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Порядок прийняття рішення про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою врегульовано статтею 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" після завершення збирання підписів, але не пізніше дня закінчення строку збору підписів, передбаченого частиною другою статті 40 цього Закону, заповнені підписні листи збираються офіційним представником ініціативної групи, прошиваються та скріплюються підписами офіційного представника та не менше трьох членів ініціативної групи із зазначенням кількості зібраних підписів та не пізніш як на другий день разом з протоколом зборів виборців, документами проведених зборів, передбаченими частинами четвертою і п`ятою статті 38 цього Закону, передаються до територіальної виборчої комісії, що встановила результати відповідних місцевих виборів.

Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" з дня, наступного за днем повідомлення територіальної виборчої комісії про створення ініціативної групи, починається збір підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, який проводиться у строки: у разі відкликання депутата районної, міської (міста обласного значення), районної в місті ради - двадцять днів.

Кам`янець-Подільська міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області 17.02.2022 отримала повідомлення про факт проведення зборів виборців та створення ініціативної групи.

Відповідно до частини 2 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" територіальна виборча комісія після надходження підписних листів та документів проведених зборів здійснює їх аналіз на відповідність їх оформлення вимогам цього Закону, перевіряє дотримання порядку збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, вибірково перевіряє достовірність відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та їхніх підписів (не менше 10 відсотків від загальної кількості), за результатом чого приймає рішення, передбачене частиною шостою або сьомою цієї статті.

На цьому засіданні територіальна виборча комісія перевіряє дотримання вимог статей 38-40 цього Закону при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, правильність оформлення підписних листів, кількість підписів, що встановлена частиною першою статті 40 цього Закону, а також із залученням органів ведення Державного реєстру виборців здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та із залученням правоохоронних органів - вибіркову перевірку їхніх підписів (не менше 10 відсотків від загальної кількості) у такі строки, зокрема, у разі відкликання депутата районної, міської (міста обласного значення), районної в місті ради - протягом 20 днів з дня отримання матеріалів.

Згідно з частиною 4 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" за результатами перевірки територіальна виборча комісія приймає рішення про підсумки збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, в якому зазначаються підстави неврахування підписів окремих виборців та підписних листів (за наявності), а також загальна кількість підписів, зібрана на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради.

Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" якщо при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою дотримано вимоги статей 38-40 цього Закону, оформлення підписних листів та кількість підписів виборців, які підтримують пропозицію про відкликання депутата місцевої ради, відповідає вимогам цього Закону, територіальна виборча комісія приймає рішення про відкликання депутата за народною ініціативою (у разі якщо депутат був обраний шляхом самовисування) або про звернення до політичної партії, від місцевої організації якої обрано відповідного депутата, щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.

Згідно з частиною 6 статті 41 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" якщо при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою не дотримано вимоги статей 38-40 цього Закону та/або оформлення підписних листів або кількість підписів виборців, які підтримують пропозицію про відкликання депутата місцевої ради, не відповідає вимогам цього Закону та/або ініціативна група у встановлені цим Законом строки не подала до територіальної виборчої комісії підписні листи та протокол зборів виборців або подала їх після спливу встановлених строків, відповідна територіальна виборча комісія приймає рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради.

Зі змісту наведених норм слідує, що відповідач наділений повноваженнями щодо аналізу, перевірки відповідних документів та прийняття відповідного рішення. При цьому, реалізації зазначених повноважень передує надходження до відповідача підписних листів та документів проведених зборів.

Разом з тим, не отримання відповідачем підписних листів та документів проведених зборів свідчить про відсутність підстав для твердження про бездіяльність відповідача щодо прийняття відповідного рішення за результатами розгляду підписних листів та документів проведених зборів щодо відкликання за народною ініціативою депутата ОСОБА_2 .

У зв`язку з відмовою в задоволенні позовних вимог щодо зобов`язання відповідача отримати від ОСОБА_1 підписні листи про дострокове припинення повноважень депутата Кам`янець-Подільської міської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області VIII скликання ОСОБА_2 разом з протоколом зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання за народною ініціативою депутата ОСОБА_2 та документами проведених зборів, немає підстав для зобов`язання відповідача розглянути подані документи та прийняти відповідне рішення.

Інші доводи та заперечення сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують.

Слід зазначити, що згідно з пунктом 58 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Серявін та інші проти України" від 10.02.2010 у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 09.12.1994).

За нормами частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Наведене свідчить про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Відповідно до частин 1, 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Предметом позову є дві вимоги немайнового характеру, одна з яких хоч і задоволена частково, але розмір компенсації за сплачений судовий збір суд визначає, виходячи з кількості (а не з розміру) задоволених/незадоволених позовних вимог. Такий механізм розподілу витрат зі сплати судового збору застосовано Верховним Судом у рішенні від 16.06.2020 у справі №620/1116/20.

Позивач сплатив судовий збір в сумі 1984,80 грн. Оскільки частково задоволено одну вимогу немайнового характеру, на користь позивача слід стягнути 992,40 грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача. Інші докази документально підтверджених судових витрат, понесених позивачем, у матеріалах справи відсутні.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов ОСОБА_1 задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області щодо отримання поштового відправлення, направленого 09.03.2022 ОСОБА_1 .

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп. судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Кам`янець-Подільської міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 ) Відповідач:Кам`янець-Подільська міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області (площа Вірменський ринок, м. Кам`янець-Подільський, Кам`янець-Подільський район, Хмельницька область, 32300 , код ЄДРПОУ - 43756253) Головуючий суддя Д.Л. Фелонюк

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.02.2023
Оприлюднено27.02.2023
Номер документу109160439
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо статусу народного депутата України, депутата місцевої ради, організації діяльності представницьких органів влади, з них про статус депутатів місцевих рад

Судовий реєстр по справі —560/10427/22

Рішення від 23.02.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 10.10.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні