Герб України

Ухвала від 27.02.2023 по справі 360/146/23

Лутугинський районний суд луганської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі

27 лютого 2023 року м. ДніпроСправа № 360/146/23 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Пляшкова К.О., перевіривши матеріали позовної заяви адвоката Бабенко Олени Анатоліївни в інтересах ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області (місцезнаходження: 93010, Луганська область, місто Рубіжне, вулиця Миру, будинок 34), Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області (місцезнаходження: 61001, місто Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, будинок 36) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 20 лютого 2023 року надійшов адміністративний позов адвоката Бабенко Олени Анатоліївни (далі - представник позивача) в інтересах ОСОБА_1 (далі - позивач) до Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області (далі перший відповідач), Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області (далі - другий відповідач) з такими вимогами:

1) визнати протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області щодо не проведення нарахування та виплати ОСОБА_1 додаткової винагороди у відповідності до приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного тану» за період з 24 лютого 2022 року по 18 липня 2022 року в розмірі 30000,00 грн щомісячно, а з 19 липня 2022 року по 14 вересня 2022 року в розмірі до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

2) визнати протиправною бездіяльність Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області щодо не проведення нарахування та виплати ОСОБА_1 додаткової винагороди у відповідності до приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» за період з 15 вересня 2022 року по 20 січня 2023 року в розмірі до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

3) зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 додаткову винагороду у відповідності до приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» за період з 24 лютого 2022 року по 18 липня 2022 року в розмірі 30000,00 грн щомісячно, а з 19 липня 2022 року по 14 вересня 2022 року - в розмірі до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

4) зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Харківській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 додаткову винагороду у відповідності до приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» за період 15 вересня 2022 року по 20 січня 2023 року в розмірі до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

5) стягнути з Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області та Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правничу допомогу адвоката Бабенко О.А. за договором про надання правової допомоги від 25 січня 2023 року № 8 у сумі 3000,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач з 04 червня 2020 року прийнятий на службу до Служби судової охорони на посаду контролера І категорії (заступника командира відділення) третього взводу охорони другого підрозділу охорони Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області. Наказом начальника Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області від 15 вересня 2022 року № 322о/с призначений, як такий, що прибув з Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області на посаду контролера І категорії 1 відділення (Господарський суд Харківської області) 10 взводу охорони 3 підрозділу охорони Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області з 15 вересня 2022 року, де і проходить службу на теперішній час.

Починаючи з 24 лютого 2022 року і до 14 вересня 2022 року позивачеві не нараховувалась та не виплачувалась додаткова винагорода відповідно до положень Постанови КМУ від 28.02.2022 № 168, що підтверджується довідкою від 06 лютого 2023 року № 5/34-23, виданою Територіальним управлінням Служби судової охорони у Луганській області на адвокатський запит від 25 січня 2023 року № 6/1.

На усні звернення щодо виплати зазначеної додаткової винагороди, відповідачі повідомляли позивача про відсутність належного фінансування та виділення коштів головним розпорядником коштів, тобто ДСА України. Згодом повідомлялося, що заплановано видати наказ про виплату додаткової винагороди. Проте жодного наказу про нарахування та виплату винагороди відповідачами видано не було і до сьогоднішнього дня.

Згідно з відповіддю від 08 лютого 2023 року вих. № 43.06-49, отриманою від ТУ ССО у Луганській області на адвокатський запит від 25 січня 2023 року № 6/1 - наказ Управління про виплату додаткової винагороди співробітникам, зокрема і колишньому співробітнику ОСОБА_1 (за період з 24 лютого 2022 року по 14 вересня 2022 року, тобто по дату переведення), мав би бути виданий начальником ТУ ССО у Луганській області в грудні 2022 року, а сама виплата могла би бути здійснена лише на підставі такого наказу після усунення наявного дефіциту видатків на виплату грошового забезпечення та внесення змін до помісячного розподілу бюджетних асигнувань, що затверджений ССО у відповідному Плані асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету Управління на 2022 рік. Проте, на сьогоднішній день будь-яких наказів ТУ ССО у Луганській області щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 за період з 24 лютого 2022 року до 14 вересня 2022 року додаткової винагороди відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 168 не видавалось, що прямо підтверджується довідкою від 31 січня 2023 року, виданою Начальником відділу по роботі з персоналом ТУ ССО у Луганській області.

Крім цього, у відповіді від 02 лютого 2023 року вих. № 51.07-46, отриманої від ТУ ССО у Харківській області на адвокатський запит від 27 січня 2023 року № 11/1, зазначено, що у затвердженому Державною судовою адміністрацією України кошторисі Служби на 2022 та 2023 роки, та відповідно кошторисі територіального управління Служби судової охорони у Харківській області видатки на виплату додаткової винагороди, передбаченої Постановою, не передбачалися та не затверджувалися, у зв`язку з чим виплата додаткової винагороди співробітникам Служби за період з 24 лютого 2022 року по теперішній час не проводилась. З метою недопущення порушень бюджетного законодавства накази територіальним управлінням Служби судової охорони у Харківській області про виплату співробітникам Служби додаткової винагороди, передбаченої Постановою, не видавалися, додаткова винагорода не нараховувалася і не виплачувалася. Наказ Служби судової охорони від 30 березня 2022 року № 124 «Про затвердження Порядку виплати додаткової винагороди співробітникам Служби судової охорони на період дії військового стану» до Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області не надходив.

Позивач вважає, що бездіяльністю вказаних суб`єктів владних повноважень порушується його право на отримання встановленого законом та підзаконним актом грошового забезпечення, внаслідок чого позивач змушений звернутися до суду за захистом своїх прав.

Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Зазначена позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підстав для повернення позовної заяви, відмови у відкритті провадження в адміністративній справі суд не встановив, у зв`язку з чим вважає за необхідне відкрити провадження у справі.

Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Частиною третьою статті 257 КАС України встановлено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин (пункт 20 статті 4 КАС України).

Згідно із частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Таким чином, виходячи з наведених в статті 257 КАС України критеріїв, з огляду на предмет спору в даній справі, з урахуванням вимог статей 259, 260, 262 КАС України, суддя вважає за необхідне здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

У позовній заяві представником позивача заявлено клопотання про поновлення строку звернення до суду.

В обґрунтування клопотання зазначено, що позовні вимоги ОСОБА_1 стосуються нарахування та виплати йому додаткової винагороди, які, відповідно до статті 233 КЗпП України, не обмежуються будь-яким строком звернення до суду до 19 липня 2022 року, тобто до набрання чинності Законом України від 01.07.2022 № 2352-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин». Представник позивача зазначає, що враховуючи ту обставину, що зміни в законодавстві з регулювання питання строків звернення до суду за захистом трудових прав набрали чинності 19 липня 2022 року, договір про надання правової допомоги адвокатом укладений лише 25 січня 2023 року, направлення запитів до ТУ ССО та очікування відповідей, а також очікування позивачем з боку відповідачів про видачу наказів про нарахування та виплати додаткової винагороди у листопаді - грудні 2022 року призвели до пропущення строку звернення до суду з вказаним позовом. Тому, представник позивача просить, враховуючи вищевикладене визнати причини пропуску звернення до суду із адміністративним позовом поважними та поновити строк для звернення до суду.

Розглянувши клопотання представника позивача, дослідивши додані до позову матеріали, суд дійшов до такого.

Згідно із пунктом 2 частини першої статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

Відповідно до пункту 17 частини першої статті 4 КАС України публічною службою є публічна служба - діяльність на державних політичних посадах, у державних колегіальних органах, професійна діяльність суддів, прокурорів, військова служба, альтернативна (невійськова) служба, інша державна служба, патронатна служба в державних органах, служба в органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування.

Правові засади організації та діяльності Служби судової охорони, статус працівників служби, а також порядок проходження служби в судовій охороні визначає Закон України від 02.06.2016 № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів» (далі - Закон № 1402-VIII).

Згідно з частиною першої статті 160 Закону № 1402-VIII, підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорону приміщень суду, органів та установ системи правосуддя, виконання функцій щодо державного забезпечення особистої безпеки суддів та членів їхніх сімей, працівників суду, забезпечення у суді безпеки учасників судового процесу здійснює Служба судової охорони.

Відповідно до частини першої статті 161 Закону № 1402-VIII, Служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах.

Отже служба судової охорони є публічною службою.

Спірні правовідносини виникли у зв`язку з не проведенням нарахування та виплати ОСОБА_1 додаткової винагороди у відповідності до приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» за період з 24 лютого 2022 року по 20 січня 2023 року.

Таким чином, за характером спірних правовідносин і їх суб`єктним складом цей спір є публічно-правовим спором з приводу проходження і звільнення з публічної служби, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів.

Відповідно до частини першої статті 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Частиною другою цієї статті передбачено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

З частини п`ятої статті 122 КАС України вбачається, що для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк.

Отже КАС України передбачає можливість встановлення цим Кодексом та іншими законами спеціальних строків звернення до адміністративного суду, які мають перевагу в застосуванні порівняно із загальним шестимісячним строком, визначеним у частині другій статті 122 цього Кодексу.

Таким спеціальним строком для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби є місячний строк, установлений частиною п`ятою статті 122 КАС України.

Предметом позову є правомірність невиплати відповідачем додаткової винагороди позивачу, встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану».

Згідно з вимогами статті 2 Закону України «Про оплату праці» в структуру заробітної плати входять:

Основна заробітна плата. Це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов`язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.

Додаткова заробітна плата. Це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

Інші заохочувальні та компенсаційні виплати. До них належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

В аспекті спірних правовідносин можна дійти висновку, що додаткова винагорода, встановлена постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» входить до структури заробітної плати/грошового забезпечення.

Натомість КАС України не передбачає строки звернення до суду у справах щодо стягнення грошової винагороди/заробітної плати.

Спеціальним законом у даному випадку є Кодекс законів про працю України.

Частинами першою та другою статті 233 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) в редакції чинній до 19.07.2022 було визначено, що працівник може звернутися з заявою про вирішення трудового спору безпосередньо до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду в тримісячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права, а у справах про звільнення - в місячний строк з дня вручення копії наказу про звільнення або з дня видачі трудової книжки. У разі порушення законодавства про оплату праці працівник має право звернутися до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати без обмеження будь-яким строком.

Законом України від 01 липня 2022 року № 2352-IX, який набрав чинності 19.07.2022, внесено зміни до Кодексу законів про працю України, а саме назву та частини першу і другу статті 233 викладено в такій редакції:

«Стаття 233. Строки звернення до суду за вирішенням трудових спорів

Працівник може звернутися із заявою про вирішення трудового спору безпосередньо до суду в тримісячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про порушення свого права, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті.

Із заявою про вирішення трудового спору у справах про звільнення працівник має право звернутися до суду в місячний строк з дня вручення копії наказу (розпорядження) про звільнення, а у справах про виплату всіх сум, що належать працівникові при звільненні, - у тримісячний строк з дня одержання ним письмового повідомлення про суми, нараховані та виплачені йому при звільненні (стаття 116)».

Отже, норма щодо права звернення до суду з позовом про стягнення належної заробітної плати без обмеження будь-яким строком з 19 липня 2022 року втратила чинність.

В той же час, відповідно до пункту 1 глави ХІХ КЗпП України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтею 233 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.

Постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на території України запроваджено карантин з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2022 № 1423 (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236) дію карантину продовжено на всій території України до 30 квітня 2023 року.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що позивач звернувся до суду в межах строку, встановленого чинним законодавством України.

За приписами частини третьої статті 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може запропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає для з`ясування всіх обставин у справі.

Керуючись статтями 12, 77, 160, 168, 171, 174, 175, 257, 260, 261, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

Справу розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Запропонувати Територіальному управлінню Служби судової охорони у Луганській області та Територіальному управлінню Служби судової охорони у Харківській області надати до суду протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (особистий кабінет в системі «Електронний суд»), з використанням власного електронного підпису, відзив разом зі всіма доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та доказами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Роз`яснити відповідачам, що відповідно до частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Встановити строк для подання до суду за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, з використанням власного електронного підпису, відповіді на відзив та заперечення протягом 5 днів з дня одержання відзиву (відповіді на відзив).

Зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Луганській області подати до суду за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (особистий кабінет в системі «Електронний суд»), з використанням власного електронного підпису, у строк протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі такі докази:

- контракт, укладений з ОСОБА_1 , про проходження служби в Службі судової охорони;

- наказ про прийняття ОСОБА_1 на службу до Служби судової охорони;

- довідку про грошове забезпечення позивача за період з 24 лютого 2022 року по 14 вересня 2022 року із зазначенням у довідці окремо всіх складових грошового забезпечення та фактично відпрацьованих днів у кожному місяці за вказаний період;

- накази начальника про виплату ОСОБА_1 в період з 24 лютого 2022 року по 18 липня 2022 року додаткової винагороди в розмірі 30000,00 грн;

- накази начальника про виплату ОСОБА_1 в період з 19 липня 2022 року по 14 вересня 2022 року додаткової винагороди до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

- документально підтверджену інформацію щодо місця проходження служби позивачем у період з 24 лютого 2022 року по 14 вересня 2022 року;

- кошторис Територіального управління Служби судової охорони у Луганській області на 2022 рік зі всіма змінами, внесеними до нього;

- документально підтверджену інформацію щодо здійснення заходів для отримання додаткового фінансування з метою виконання приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану».

Зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Харківській області подати до суду за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (особистий кабінет в системі «Електронний суд»), з використанням власного електронного підпису, у строк протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі такі докази:

- контракт, укладений з ОСОБА_1 , про проходження служби в Службі судової охорони;

- наказ про прийняття ОСОБА_1 на службу до Служби судової охорони;

- послужний список ОСОБА_1 ;

- довідку про грошове забезпечення позивача за період з 15 вересня 2022 року по 20 січня 2023 року із зазначенням у довідці окремо всіх складових грошового забезпечення та фактично відпрацьованих днів у кожному місяці за вказаний період;

- накази начальника про виплату ОСОБА_1 в період з 15 вересня 2022 року по 20 січня 2023 року додаткової винагороди до 30000,00 грн пропорційно часу проходження служби в розрахунку на місяць;

- документально підтверджену інформацію щодо місця проходження служби позивачем у період з 15 вересня 2022 року по 20 січня 2023 року;

- кошторис Територіального управління Служби судової охорони у Харківській області на 2022 - 2023 роки зі всіма змінами, внесеними до нього;

- документально підтверджену інформацію щодо здійснення заходів для отримання додаткового фінансування з метою виконання приписів постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану».

Справа розглядатиметься суддею Пляшковою К.О. одноособово.

Повідомити сторони про можливість реєстрації в підсистемі Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) «Електронний суд» для отримання процесуальних документів в електронному вигляді та інформації по даній справі на офіційному вебпорталі «Судова влада України».

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяК.О. Пляшкова

СудЛутугинський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення27.02.2023
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу109217259
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —360/146/23

Ухвала від 11.06.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 02.06.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Рішення від 18.12.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні