Ухвала
від 27.02.2023 по справі 465/7576/22
ФРАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

465/7576/22

1-кс/465/173/23

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей та документів

27.02.2023 року м. Львів

Слідчий суддя Франківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої ЛРУП №2 ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Франківської окружної прокуратури м.Львова Львівської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів,-

В С Т А Н О В И В:

Слідча ЛРУП №2 ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором Франківської окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 , звернулася до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , або за іншою адресою фактичного місцязнаходження такого суб`єкта господарювання та зберігання документів, з можливістю вилучення їх оригіналів та відповідних копій, які були створені вказаним ЛКП в ході виконання договорів на проведення технічного нагляду, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме:

-№312/19 від 23.12.2019 (договір №276/19 від 13.12.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_2 );

-№223/19 від 28.10.2019 (договір №179/19 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на АДРЕСА_3 »);

-№224/19 від 28.10.2019 (договір №180/10 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_4 »);

-№121/19 від 29.07.2021 (договір №88/19 від 23.05.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Тролейбусній від вулиці Рубчака до вул.В.Великого м. Львова»);

-№83/21 від 29.07.2021 (договір №59/21 від 17.06.2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів від АДРЕСА_5 до АДРЕСА_6 »);

-268/9 від 12.12.2019 (договір №243/19 від 25.11.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - «Про капітальний ремонт дворів, виконання робіт, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_7 »);

-копій кваліфікаційних сертифікатів уповноважених за вказаними вище угодами службових осіб ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " за здійснення технічного нагляду за спеціалізацією щодо здійснення технічного нагляду на об`єктах будівництва;

-наказів про призначення та звільнення, посадових інструкцій, наказів по підприємству та інших документів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо призначення службових осіб ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " відповідальними за проведення робіт по зазначених вище договорах на здійснення технічного нагляду;

-документів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в кількості не менше 15, створених в період 2019-2021 років за підписом відповідальної особи (осіб), які згідно вказаних вище угод призначені уповноваженими особами за здійснення технічного нагляду при проведенні капітальних ремонтів дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів.

Своє клопотанняобґрунтовує тим,що Львівським районнимуправління поліції№2 ГУНП уЛьвівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42022142080000132 від 30.09.2022 року за ч.1 ст.366 КК України, ч.4 ст.191 КК України.

Відомості до ЄРДР внесено на підставі повідомлення, викладеного в заяві ОСОБА_5 щодо можливого вчинення службового підроблення, а саме складання завідомо неправдивих офіційних документів на виконання робіт службовими особами ПП ОСОБА_6 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 при проведенні ремонтних робіт по АДРЕСА_8 , АДРЕСА_7 , а також інших об`єктах у місті Львові на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Згідно рапорту УСР у Львівській області від 12.01.2022 №283-55/112/01 2023 вбачається факт можливих протиправних дій службових та посадових осіб ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 , якими в порушення п. 6.4.3. «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а також інших вимог чинного законодавства України, вчинено привласнення бюджетних коштів у великих розмірах, виділених на капітальних ремонт робіт дворів, внутрішньокапітальних доріг, тротуарів за відповідними угодами з ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Вказує, що в ході досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 укладено ряд договорів з переможцем таких процедур - ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 , зокрема:

-договір №59/21 від 17.06.2021 про капітальний ремонтдворів,внутрішньоквартальних доріг,тротуарів від АДРЕСА_5 до АДРЕСА_6 на суму 4041 тис. грн.;

-договір №142/20 від 13.10.2020 про капітальний ремонтдоріг ітротуарів на АДРЕСА_9 на суму 614,4 тис. грн;

-договір №179/19 від 30.08.2019 про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на АДРЕСА_3 на суму 550,0 тис. грн.;

-договір №276/19 від 13.12.2019 про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_2 на суму 2579,95 тис. грн.;

-договір №180/10 від 30.08.2019 про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_4 на суму 1075 тис. грн.;

-договір №137/20 від 06.10.2020 про капітальний ремонт доріг і тротуарів на АДРЕСА_10 на суму 842,999 тис.грн.

-договір №88/19від 23.05.2019про капітальнийремонт дорігта тротуарівна вул.Тролейбуснійвід вулиціРубчака довул.В.Великогом.Львова.

Також становлено, що 25.11.2019 ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено угоду №249/19 з ТО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про капітальний ремонт дорів, внутрішньокартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_7 на суму 2225.607 тис. грн.

Як вбачається з акту ревізії проведеної Західним офісом Держаудитслужби №131320-22/07 від 27.12.2022, по об`єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_2 , встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних ресурсних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2019 рік включено робіт із «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основ з піску» в кількості 210 м3, а фактично виконано в кількості 182 м3.

Також, включено роботи із «Улаштування одношарових основ із щебню фракції 40-70 мм (товщина 17 мм) площею 1400 м2, а фактично виконано на товщину основи 15 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2019 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 94594.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 23.12.2019 № 312/19.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що складає 1319.99 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на АДРЕСА_3 , встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2019 рік включено робіт із «Улаштування одношарових основ із щебню фракції 40-70 мм (товщина 17 см) площею 349м2, а фактично виконано на товщину основи 10 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2019 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 19431.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 28.10.2019 № 223/19.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що складає 267.88 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_4 », встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2019 рік включено робіт із «Улаштування одношарових основ із щебеню фракції 40-70 мм (товщина 17 см) площею 419 м2 ( дорожній одяг), а фактично виконано на товщину основи 9 см на вказану площу та «Улаштування одношарових основ із щебню фракції 5 40 мм (товщина 15 см) площею 30.6 м2 (тротуари), а фактично виконано на товщину основи 10 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2019 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 34509.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 28.10.2019 № 224/19.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що складає 475.62 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Тролейбусній (від Рубчака до вул. В. Великого в м. Львові», встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2019 рік включено робіт із «Улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебню фракції 40-70 мм» на ділянці тротуару площею 135 м2, яке фактично не виконано.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2019 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 27545.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 29.07.2021 № 121/19.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що складає 380.81 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів від АДРЕСА_5 до АДРЕСА_6 , встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2021 рік включено роботи із «Улаштування одношарових основ із щебню фракції 40-70 мм (товщина 22 см) площею 2579 м2 (дорожній одяг), а фактично виконано на товщину основи 19 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2021 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 109223.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 29.07.2021 № 83/21.

Станом на час завершення ревізії вказана сума завищення вартості технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відшкодовано в повному обсязі шляхом перерахування коштів в бюджет.

По об`єкту «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на АДРЕСА_10 », встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2020 рік включено роботи із «Улаштування підстильних та вирівнюючих шарів основ з піску» в кількості 57.4 м3, а фактично виконано в кількості 45.9 м3.

Також, включено роботи із «Улаштування одношарових основ із щебню (товщина 12 см) площею 574 м2, а фактично виконано на товщину основи 10 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2020 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 34697.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та представником технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 11.11.2020 № 153/21.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ФОП ОСОБА_7 , що складає 416.94 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на АДРЕСА_11 АДРЕСА_1 », встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиничних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості.

Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в акти виконаних робіт за 2020 рік включено роботи із «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм» площею 577.5 м2, а фактично на вказаній ділянці виконано роботи із «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 250 мм».

Також, у вказані акти включено роботи із «Улаштування підстильних та вирівнюючих шарів основ піску» в кількості 57.8 м3, а фактично виконано в кількості 46.2 м3.

Крім цього, в акти виконаних робіт включено роботи із «Улаштування одношарових основ із щебеню фракції 20-40 мм ( товщина 12 см) площею 577.5 м2, а фактично виконано на товщину основи 10 см на вказану площу.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в недотримання п. 6.4.3 «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 завищено вартість робіт за 2020 рік по КПКВ 4416030 за КЕКВ 3132 на суму 40417.00 гривень.

Акти виконаних робіт форми КБ 2 в, де виявлено невідповідності, підписані зі сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та представником технічного нагляду ФОП « ОСОБА_7 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 11.11.2020 № 154/21.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ФОП ОСОБА_7 , що складає 492.14 грн.

По об`єкту «Капітальний ремонт дворів, виконання робіт, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_7 » - встановлено невідповідність визначення окремих видів робіт включених в акти форми КБ 2 в з фактичним їх виконанням, що призвело до завищення одиночних ресурсних елементних кошторисних норм (розцінок) та їх вартості. Зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в акти виконаних робіт за грудень 2019 року включено роботи із улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм (парковка) площею 534.6 м2, а фактично на вказаній ділянці виконано улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, глибиною корита до 250 мм. Відповідно, роботи із улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм (парковка та дорожній одяг) виконані на товщину менше зазначеної, а саме відповідно на товщину 7 см та 10 см із щебеню фракції 40-70 мм (парковка).

Також при виконанні робіт із улаштування покриттів з дрібнозернистих елементів мощення на основі ЦПС, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в акти виконаних робіт включено матеріал «Цементно-піщану суміщ» в кількості 169.4 м3, а фактично використано «Пісок природній рядовий».

Крім цього, в акти виконаних робіт включено «Драбини металеві приставні» в кількості 0.09 т та фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм, площею 2.1 м2, які фактично при проведенні контрольних обмірів (обстеження) відсутні та не виконані.

Таким чином, враховуючи вказані вище невідповідності, ТЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в недотримання п. 6.4.3. «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ БД.1.1 1 :2013 завищено вартість робіт за 2020 рік по КПКВ 4417310 за КЕКВ 3132 на суму 331169.00 грн.

Акти виконаних робіт форми КБ 2в, де виявлено невідповідності, підписані з сторони Замовника в.о. голови районної адміністрації, завізовані представником відділу комунального господарства та інженером технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з яким районною адміністрацією укладено договір на здійснення технічного нагляду від 12.12.2019 № 268/9.

В ході ревізії проведено розрахунок завищення вартості здійснення технічного нагляду, який здійснювався представником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що складає 1853.70 грн.

Загалом, внаслідок вищезазначених невідповідностей, ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » завищено вартість виконаних робіт на загальну суму 331169.00 гривень.

Вказує, що зважаючи на необхідність перевірки в ході проведення досудового розслідування наявності чи відсутності фактів неякісного виконання вищевказаних будівельних робіт, зазначених в тендерній документації та укладених угодах робіт, наявності чи відсутності порушень вимог чинних державних будівельних норм та правил при проведенні будівельних робіт, перевірки факту наявності внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, в тому числі до документів з обліку будівельних робіт за формами КБ-2в та КБ-3, виникає необхідність у застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу до речей та документів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , тобто документів, що перебувають у володінні вказаного Львівського комунального підприємства з можливістю вилучення їх оригіналів, необхідних в подальшому для вирішення питань, поставлених перед експертом в ході проведення судових експертиз.

Вказує, що згідно Наказу Міністерства юстиції України №53/5 від 08.10.1998 року "Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень" як вільні, так і експериментальні зразки буквеного або цифрового письма бажано надавати не менше ніж на 15 аркушах. Чим коротший досліджуваний текст (запис), тим більша потреба у вільних зразках. Вільні зразки підпису надаються по змозі не менше ніж на 15 документах, експериментальні - у кількості не менше 5 - 8 аркушів.

Слідча та прокурор у судове засідання не з`явилися, хоча й були належним чином повідомлені про дату, час та місце проведення такого.

Відповідно до положень ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим суддею встановлено, що Львівським районнимуправління поліції№2 ГУНП уЛьвівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42022142080000132 від 30.09.2022 року за ч.1 ст.366 КК України, ч.4 ст.191 КК України., на підставі повідомлення, викладеного в заяві ОСОБА_5 щодо можливого вчинення службового підроблення, а саме складання завідомо неправдивих офіційних документів на виконання робіт службовими особами ПП ОСОБА_6 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 при проведенні ремонтних робіт по АДРЕСА_8 , АДРЕСА_7 , а також інших об`єктах у місті Львові на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Як вбачається з матеріалів клопотання, ІНФОРМАЦІЯ_5 укладено ряд договорів з з ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " на проведення технічного нагляду, зокрема:

-№312/19 від 23.12.2019 (договір №276/19 від 13.12.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_2 );

-№223/19 від 28.10.2019 (договір №179/19 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на АДРЕСА_3 »);

-№224/19 від 28.10.2019 (договір №180/10 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_4 »);

-№121/19 від 29.07.2021 (договір №88/19 від 23.05.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Тролейбусній від вулиці Рубчака до вул.В.Великого м. Львова»);

-№83/21 від 29.07.2021 (договір №59/21 від 17.06.2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів від АДРЕСА_5 до АДРЕСА_6 »);

-268/9 від 12.12.2019 (договір №243/19 від 25.11.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - «Про капітальний ремонт дворів, виконання робіт, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_7 »).

Як вбачається з акту ревізії № 131320-22/07 від 27.12.2022 ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо ревізії фінансово-господарської діяльності ФРА ЛМР за період з 01.03.2019 року по 31.08.2022 року, представниками ІНФОРМАЦІЯ_7 в ході проведення ревізії встановлено ряд невідповідностей, про що зазначено у вказаному акті ревізії.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до вимог ч. ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Слідча довела, що з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, а також з метою проведення експертиз, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до зазначених нею у клопотанні документів.

Слідча довела, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчої.

Завдання, для виконання якого слідча звертається із клопотанням може бути виконане.

Оцінюючи надані стороною обвинувачення докази в їх сукупності, слідчий суддя вважає їх належними та допустимими, їх сукупність та взаємозв`язок між ними достатній для прийняття процесуального рішення про тимчасовий доступ.

Враховуючи вищевикладене, а також правові підстави для тимчасового доступу, достатність доказів, що вказують на вчинення кримінального правопорушення, наслідки, розумність та співрозмірність тимчасового доступу завданням кримінального провадження, наявність об`єктивної необхідності та виправданість такого втручання у права і свободи особи, приймаючи до уваги неможливість досягнення мети, на яку посилається слідча, без застосування цих заходів, вважаю, що клопотання слідчої обгрунтовне та підлягає до часткового задоволення.

Разом з тим, слідчою у поданому клопотанні не конкретизовано відповідальну особу (осіб), за підписом якої вона просить надати тимчасовий доступ до документів ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " в кількості не менше 15, створених в період 2019-2021 років, не доведено та не вмотивовано, що існують будь-які причин, які б зумовлювали неможливість органом досудового розслідування отримати такі самостійно в порядку, визначеному КПК.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 159, 162 - 166, 369, 372 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання слідчої ЛРУП №2 ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Франківської окружної прокуратури м.Львова Львівської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів - задоволити частково.

Надатислідчій ЛРУП №2 ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 ,тимчасовий доступдо документів, що перебувають у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , або за іншою адресою фактичного місцязнаходження такого суб`єкта господарювання та зберігання документів, з можливістю вилучення їх оригіналів та відповідних копій, які були створені вказаним ЛКП в ході виконання договорів на проведення технічного нагляду, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме:

-№312/19 від 23.12.2019 (договір №276/19 від 13.12.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_2 );

-№223/19 від 28.10.2019 (договір №179/19 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів на АДРЕСА_3 »);

-№224/19 від 28.10.2019 (договір №180/10 від 30.08.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_4 »);

-№121/19 від 29.07.2021 (договір №88/19 від 23.05.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Тролейбусній від вулиці Рубчака до вул.В.Великого м. Львова»);

-№83/21 від 29.07.2021 (договір №59/21 від 17.06.2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «Про капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів від АДРЕСА_5 до АДРЕСА_6 »);

-268/9 від 12.12.2019 (договір №243/19 від 25.11.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - «Про капітальний ремонт дворів, виконання робіт, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на АДРЕСА_7 »);

-копій кваліфікаційних сертифікатів уповноважених за вказаними вище угодами службових осіб ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " за здійснення технічного нагляду за спеціалізацією щодо здійснення технічного нагляду на об`єктах будівництва;

-наказів про призначення та звільнення, посадових інструкцій, наказів по підприємству та інших документів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо призначення службових осіб ЛКП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " відповідальними за проведення робіт по зазначених вище договорах на здійснення технічного нагляду.

В задоволенні решти вимог клопотання - відмовити.

Виконання ухвали покласти на слідчу СВ ЛРУП №2 ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 .

Строк дії вказаної ухвали - один місяць з дня її постановления.

У випадку невиконання даної ухвали настають наслідки, передбаченіст. 166 КПК України.

Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудФранківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення27.02.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109231165
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —465/7576/22

Ухвала від 21.03.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 21.03.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 14.03.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 14.03.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 27.02.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 20.01.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 20.01.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 20.01.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 20.01.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

Ухвала від 04.01.2023

Кримінальне

Франківський районний суд м.Львова

Марків Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні