ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а-966/10/1770
09 серпня 2010 р. 09год. 30хв. м. Рівне
Рівненський окружний ад міністративний суд у складі судді Дудар О.М., за участю сек ретаря судового засідання Пи липчук В.Є., сторін та інших ос іб, які беруть участь у справі :
представник позивача: Ма май І.Є.,
представник відповідача: н е прибув,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної податкової інсп екції у м.Рівне
до Закритого акціонерного то вариства "РІМАЛ"
про стягнення заборговано сті , -
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова ін спекція у м.Рівне звернулася з позовом до Закритого акціо нерного товариства "РІМАЛ" пр о стягнення заборгованості з і сплати земельного податку в сумі 6042,88грн.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав повністю та про сить стягнути з відповідача борг у сумі 6042,88грн.
Відповідач заперечень на а дміністративний позов не под ав, у судове засідання не приб ув, про причини неприбуття су д не повідомив, про дату, час т а місце розгляду справи був п овідомлений належним чином. Судом не визнавалася обов'яз ковою участь відповідача у с удовому засіданні. За таких о бставин суд вважає за можлив е вирішити спір без участі ві дповідача, на підставі наявн их у справі доказів.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, повно і вс ебічно з' ясувавши всі обста вини справи в їх сукупності н а підставі чинного законодав ства, перевіривши їх дослідж еними у судовому засіданні д оказами, суд вважає, що позов п ідлягає до задоволення з огл яду на наступне.
Судом встановлено, що Закри те акціонерне товариство "РІ МАЛ" виконавчим комітетом Рі вненської міської ради 07.03.1996р. б уло зареєстроване як юридичн а особа з присвоєнням коду ЄД РПОУ 00451398, дані про нього внесен і до Єдиного державного реєс тру підприємств та організац ій України 28.03.2005р. Товариство пе ребуває на обліку як платник податків у Державній податк овій інспекції у м.Рівне з 25.03.1996 р. за №038/0037.
Заборгованість Закритого акціонерного товариства "РІМ АЛ" зі сплати земельного пода тку виникла у зв' язку із нес платою узгодженої суми подат кових зобов' язань на підста ві самостійно складеного та поданого відповідачем до под аткового органу розрахунку № 1434 від 27.01.2009р. та відсотків, пені н арахованих позивачем відпов ідно до договору про розстро чення податкових зобов'язань від 30.09.2009р. №390 і рішення №324 від 30.09.2 009р.
На виконання п.6.2 ст.6 Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21.12.2000р. (далі - Закон №2181-І ІІ) позивачем відповідачу бу ло надіслано податкові вимог и: першу №1/987 від 16.10.2009р. на суму 414,62г рн. та другу №2/1244 від 28.12.2009р. на су му 3367,06грн.
Вказані податкові вимоги в ідповідачем отримані, у вста новленому порядку ним не оск аржувалися.
Ці обставини підтверджені дослідженими у судовому зас іданні доказами: розрахунком податкової заборгованості ( а.с.3), копією облікової картки платника (а.а.с.4-8), довідкою про взяття відповідача на облік як платника податків (а.с.9), коп ією інформації Головного упр авління статистики у Рівненс ькій області щодо відповідач а (а.с.10), копією довідки з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців щодо відповідача (а .а.с.11-12), копією корінця першої п одаткової вимоги №1/987 від 16.10.2009р. та копією повідомлення про в ручення поштового відправле ння відповідачу (а.с.13), копією к орінця другої податкової вим оги №2/1244 від 28.12.2009р. та копією пові домлення про вручення поштов ого відправлення відповідач у (а.с.14), копією податкового роз рахунку від 27.01.2009р. (а.с.15), копією д оговору №390 про розстрочення п одаткових зобов'язань від 30.09.20 09р. (а.с.16), копією рішення №324 від 3 0.09.2009р. (а.с.17), копією свідоцтва пр о державну реєстрацію (перер еєстрацію) суб'єкта підприєм ницької діяльності - юридичн ої особи (а.с.18).
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає обов'язок кожно го сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Стаття 2 Закону України "Про плату за землю" від 03.07.1992р. №2535-XII (д алі - Закон №2535-XII) передбачає, що використання землі в Україн і є платним. Плата за землю спр авляється у вигляді земельно го податку або орендної плат и, що визначається залежно ві д грошової оцінки земель.
Відповідно до ст.15 Закону №253 5-XII, власники землі та землекор истувачі сплачують земельни й податок, а також орендну пла ту за земельні ділянки держа вної та комунальної власност і з дня виникнення права влас ності або права користування земельною ділянкою.
Згідно з ч.8 ст.14 Закону Украї ни "Про систему оподаткуванн я" від 25.06.1991р. №1251-XII (далі - Закон №1251-XI I) плата за землю (земельний по даток, а також орендна плата з а земельні ділянки державної і комунальної власності) нал ежить до загальнодержавних і справляються на всій терито рії України.
Пунктом 3 ч.1 ст.9 Закону №1251-XII вс тановлено, що платники подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) зобов'язані сплачуват и належні суми податків і збо рів (обов'язкових платежів) у в становлені законами терміни .
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону №2181-III податкове зобов' язання , самостійно визначене платн иком податків у податковій д екларації, вважається узгодж еним з дня подання такої пода ткової декларації. Зазначене податкове зобов' язання не може бути оскаржене платнико м податків в адміністративно му або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових пері одах (з урахуванням строків д авності, визначених статтею 15 Закону №2181-III платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право н адати уточнюючий розрахунок .
Підпунктом 5.3.1. пункту 5.3 статт і 5 Закону №2181-III встановлено, що платник податків зобов' яза ний самостійно сплатити суму податкового зобов' язання, зазначену у поданій ним пода тковій декларації, протягом десяти календарних днів, нас тупних за останнім днем відп овідного граничного строку, передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цьо го ж Закону для подання подат кової декларації.
Відповідно до п.4.2.1 ст.4 Закону №2181-III, якщо сума податкового зо бов'язання розраховується ко нтролюючим органом, платник податків не несе відповідаль ності за своєчасність, досто вірність та повноту нарахува ння такої суми, проте несе від повідальність за своєчасне і повне погашення нарахованог о податкового зобов'язання т а має право на оскарження ціє ї суми у порядку, встановлено му цим Законом.
Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону №1251-XII п латники податків і зборів (обов'язкових платежів) зоб ов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов 'язкових платежів) у встановл ені законами терміни.
Оскільки відповідач не оск аржував суми податкового зоб ов'язання, то загальна сума по даткової заборгованості є уз годженою і підлягає сплаті.
Відповідно до п.3.1.1 ст.3 Закону №2181-III активи платника податк ів можуть бути примусово стя гнені в рахунок погашення йо го податкового боргу виключн о за рішенням суду.
Пунктом 11 ст.10 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" №509-XII від 04.12.2009р. вста новлено право державних пода ткових інспекцій подавати д о суду позови до підприємств , установ, організацій та гро мадян про стягнення заборго ваності перед бюджетом і дер жавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.
За наведених обставин, зваж аючи на те, що доказів сплати п одаткового боргу у сумі 6042,88грн . відповідачем суду не надано , позовні вимоги підтверджен і належними та допустимими д оказами і підлягають до задо волення повністю.
Згідно із ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійснені позивачем, з відпо відача не стягуються.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити пов ністю.
Стягнути із Закритого акці онерного товариства "РІМАЛ" д о місцевого бюджету м.Рівне з аборгованість зі сплати земе льного податку в сумі 6042,88грн.
Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Дудар О.М.
Постанова складена в по вному обсязі 13.08.2010 року.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2010 |
Оприлюднено | 01.09.2010 |
Номер документу | 10924689 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Дудар О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні