КОЗЯТИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
Іменем України
справа №133/1005/21
24.02.23 м. Козятин
Слідчий суддя Козятинського міськрайонного суду Вінницької області ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 , погоджене прокурором, про визначення порядку зберігання речових доказів шляхом передачі в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021022330000003 від 29.03.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням, в якому просить:
- передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів арештоване ухвалою слідчого судді Козятинського міськрайонного суду майно, а саме: IBAN НОМЕР_1 відкритого в AT «Перший Український Міжнародний Банк» (коротке найменування AT «ПУМБ») МФО 334851, ЄДРПОУ 14282829, юридична адреса: вул. Андріївська 4м. Київ, з грошовими коштами в сумі 1 360 839, 36 гривень, що належать підозрюваному на ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю м. Красилів, Красилівського району Хмельницької області, жителю АДРЕСА_1
В обґрунтування клопотання вказав, що під час досудового розслідування кримінального провадження, встановлено, що ОСОБА_5 , перебуваючи у трудових відносинах на підставі договорів із найманими працівниками, які сприяють йому у здійсненні підприємницької діяльності, вчиняючи по відношенню до них організаційно-розпорядчі повноваження (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо), тобто являючись в силу ст. 18 КК України службовою особою, вчинив службове підроблення за наступних обставин.
Так, 24 вересня 2020 року замовником в особі начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради Козятинського району ОСОБА_6 та генпідрядником в особі фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 24.09.2021 укладено підрядний договір № 21-09-1 на виконання робіт по об`єкту: «капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШI-III ступенів (корпус № 1) по вул. Шкільна, буд. 4, смт. Глухівці Козятинського району Вінницької області» на суму 15 244 820,00 гривень.
28.10.2020 додатковою угодою № 1 від 28.10.2020 до підрядного договору № 21-09-1 від 24.09.2020 внесено зміни до пунктів договору та викладено у наступній редакції: договірна ціна робіт: 6 975 868,00 грн. без урахування ПДВ.
Після укладення вказаного підрядного договору, точної дати органом досудового розслідування не встановлено, у ФОП ОСОБА_5 виник умисел на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення капітального ремонту будівель Глуховецької СЗШ І-ІП ступенів (Корпус№1) по вул. Шкільна, буд. 4, смт Глухівці Козятинського району Вінницької області.
Для реалізації свого злочинного умислу, ФОП ОСОБА_5 розробив план, згідно з яким він буде вносити до актів виконаних будівельних робіт, форми КБ-2 в у розділ витрати по нарахуванню заробітної плати (в т.ч. з/п робітників, що обслуговують машини) завідомо неправдиві відомості щодо залучених ним найманих працівників для виконання будівельних робіт. У подальшому після проведення оплати за виконані будівельні роботи та надходження на його розрахунковий рахунок, ФОП ОСОБА_5 різницю коштів буде забирати собі, тим самим фактично незаконно ними заволодіти.
На виконання умов вищезазначеного підрядного договору ФОП ОСОБА_5 складено та підписано офіційні документи (Акти приймання виконаних будівельних робіт «форми КБ-2в» на загальну суму - 6 975 868,00 грн.) та завірено їх печаткою, а саме: 11.11.2020 Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 499 962,00 грн.; 20.11.2020 Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 500 192,00 грн.; 23.11.2020 Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт на суму 1 684 501,00 грн.; 30.11.2020 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 364 165,00 грн.; 07.12.2020 Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт на суму 3 927 048,00 грн.
На підставі вищевказаних підроблених офіційних документів, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради з розрахункового рахунку № НОМЕР_2 відкритого в ДКСУ м. Київ, МФО 820112 відповідно до платіжних доручень (№ 1 від 12.11.2020; № 2 від 20.11.2020; № 2 від 30.11.2020; № 3 від 07.12.2020; № 3 від 07.12.2020 та № 1 від 07.12.2020) перераховано вищезазначені кошти на рахунок ФОП ОСОБА_5 № НОМЕР_3 відкритий у ПАТ «ПУМБ», МФО 334851.
При цьому у вищеописаних Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма №. КБ-2в), підписаних ФОП ОСОБА_5 та Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради, ОСОБА_5 умисно відображено недостовірні відомості щодо понесених ним витрат по нарахуванню заробітної плати на загальну суму - 1 453 536,00 грн., а саме: відповідно до Акту №1 від 11.11.2020 ним відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 190 842 грн.; відповідно до Акту №2 від 20.11.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 90 007, грн.; відповідно до Акту №3 від 30.11.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 81 624 грн.; відповідно до Акту № 4 за грудень 2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 393 538 грн.; відповідно до Акту №5 від 07.12.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 697 525 грн.;
В той же час установлено, що відповідно до даних Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1 ДФ), починаючи з листопада 2020 по кінець грудня 2020, поданих ФОП ОСОБА_5 до податкового органу -ГУ ДПС у Вінницькій області, Вінницьке управління, Вінницька ДПІ (м. Вінниця), задекларовано нарахування та виплату заробітної плати (ознака доходу 101- Виплата за трудовими договорами (контрактами) на загальну суму - 92 696,64 гривень.
Розбіжність між кошторисною заробітною платою зазначеною ФОП ОСОБА_5 в Актах приймання виконаних будівельних робіт та фактично нарахованою та виплаченою ФОП ОСОБА_7 заробітної плати своїм штатним працівникам становить 1 360 839,36 грн. Тобто, ФОП ОСОБА_5 не задекларовано нарахування та виплату заробітної плати у розмірі - 1 360 839,36 грн., яку він фактично привласнив після надходження на свій розрахунковий рахунок.
Своїми умисними діями, ОСОБА_5 завдав Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради збитків на загальну суму - 1 360 839,36 грн., що у відповідності до примітки до статті 364 КК України вважається заподіянням тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян станом на час вчинення злочину.
Таким чином, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України -службовому підробленні, тобто внесенні службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, якщо такі дії спричинили тяжкі наслідки.
Крім того, досудовим розслідування установлено, що ОСОБА_5 , перебуваючи у трудових відносинах на підставі договорів із найманими працівниками, які сприяють йому у здійсненні підприємницької діяльності, вчиняючи по відношенню до. них організаційно-розпорядчі повноваження (право ставити перед ними певні завдання, визначати розмір заробітної плати, розпорядок робочого дня, застосовувати дисциплінарні стягнення тощо), тобто являючись в силу ст. 18 КК України службовою особою, вчинив службове підроблення за наступних обставин.
Так, 24 вересня 2020 року замовником в особі начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради Козятинського району ОСОБА_6 та генпідрядником в особі фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4 ) 24.09.2021 укладено підрядний договір № 21-09-1 на виконання робіт по об`єкту: «капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШI-III ступенів (корпус № 1) по вул. Шкільна, буд. 4, смт. Глухівці Козятинського району Вінницької області» на суму 15 244 820,00 гривень.
28.10.2020 додатковою угодою № 1 від 28.10.2020 до підрядного договору № 21-09-1 від 24.09.2020 внесено зміни до пунктів договору та викладено у наступній редакції: договірна ціна робіт: 6 975 868,00 грн. без урахування ПДВ.
Після укладення вказаного підрядного договору, точної дати органом досудового розслідування не встановлено, у ФОП ОСОБА_5 виник умисел на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення капітального ремонту будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів (Корпус№1) по вул. Шкільна, буд. 4, смт Глухівці Козятинського району Вінницької області.
Для реалізації свого злочинного умислу, ФОП ОСОБА_5 розробив план, згідно з яким він буде вносити до актів виконаних будівельних робіт, форми КБ-2 в у розділ витрати по нарахуванню заробітної плати (в т.ч. з/п робітників, що обслуговують машини) завідомо неправдиві відомості щодо залучених ним найманих працівників для виконання будівельних робіт. У подальшому після проведення оплати за виконані будівельні роботи та надходження на його розрахунковий рахунок, ФОП ОСОБА_5 різницю коштів буде забирати собі, тим самим фактично незаконно ними заволодіти.
На виконання умов вищезазначеного підрядного договору ФОП ОСОБА_5 складено та підписано офіційні документи (Акти приймання виконаних будівельних робіт «форми КБ-2в» на загальну суму - 6 975 868,00 грн.) та завірено їх печаткою, а саме: 11.11.2020 Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 499 962,00 грн.; 20.11.2020 Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт на суму 500 192,00 грн.; 23.11.2020 Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт на суму 1 684 501,00 грн.; 30.11.2020 Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на суму 364 165,00 грн.; 07.12.2020 Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт на суму 3 927 048,00 грн.
На підставі вищевказаних підроблених офіційних документів, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради з розрахункового рахунку № НОМЕР_2 відкритого в ДКСУ м. Київ, МФО 820112 відповідно до платіжних доручень (№ 1 від 12.11.2020; № 2 від 20.11.2020; № 2 від 30.11.2020; № 3 від 07.12.2020; № 3 від 07.12.2020 та № 1 від 07.12.2020) перераховано вищезазначені кошти на рахунок ФОП ОСОБА_5 № НОМЕР_3 відкритий у ПАТ «ПУМБ», МФО 334851.
При цьому у вищеописаних Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), підписаних ФОП ОСОБА_5 та Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради, ОСОБА_5 умисно відображено недостовірні відомості щодо понесених ним витрат по нарахуванню заробітної плати на загальну суму - 1 453 536,00 грн., а саме: відповідно до Акту №1 від 11.11.2020 ним відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 190 842 грн.; відповідно до Акту №2 від 20.11.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 90 007, грн.; відповідно до Акту №3 від 30.11.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 81 624 грн.; відповідно до Акту № 4 за грудень 2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 393 538 грн.; відповідно до Акту №5 від 07.12.2020 відображено понесення витрат по нарахуванню заробітної плати на суму - 697 525 грн.;
В той же час установлено, що відповідно до даних Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форми 1 ДФ), починаючи з листопада 2020 по кінець грудня 2020, поданих ФОП ОСОБА_5 до податкового органу -ГУ ДПС у Вінницькій області, Вінницьке управління, Вінницька ДПІ (м. Вінниця), задекларовано нарахування та виплату заробітної плати (ознака доходу 101- Виплата за трудовими договорами (контрактами) на загальну суму - 92 696,64 гривень.
Розбіжність між кошторисною заробітною платою зазначеною ФОП ОСОБА_5 в Актах приймання виконаних будівельних робіт та фактично нарахованою та виплаченою ФОП ОСОБА_7 заробітної плати своїм штатним працівникам становить 1 360 839,36 грн. Тобто, ФОП ОСОБА_5 не задекларовано нарахування та виплату заробітної плати у розмірі - 1 360 839,36 грн., яку він фактично привласнив після надходження на свій розрахунковий рахунок.
Згідно висновку експерта № 4932/8203/8204/22-21 від 20.12.2022 за результатами дослідження між розміром заробітної плати, яка відображена ФОП ОСОБА_5 у податковій звітності та витратами по нарахуванню заробітної плати, яка зазначена в Актах приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) відображена у висновку аналітичного дослідження № 18/02-32-08-00/3414201158 від 19.05.2022 ФОП ОСОБА_5 щодо наявності ознак правопорушення, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом та інших правопорушень при взаємовідносинах із Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради складеного ГУ ДПС у Вінницькій області документально підтверджується у сумі 1 360 839,36 гривень.
Своїми умисними діями ОСОБА_5 завдав Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради збитків на загальну суму 1 360 839,36 грн. що у відповідності до примітки до статті 185 КК України вважається заподіянням шкоди в особливо великих розмірах, зокрема на суму, яка в шістсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення.
Таким чином, ОСОБА_5 , підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України -заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене в особливо великих розмірах.
14 лютого 2023 року ОСОБА_5 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 358 КК України.
Тобто, підозрюваний ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м. Красилів, Красилівський район Хмельницька область, житель АДРЕСА_1 фізична особа підприємець громадянин України, не судимий, своїми умисними діями завдав державі в особі Глуховецької селищної ради Вінницької області матеріальних збитків у сумі 1 360 839,36 грн.
Ухвалою Козятинського міськрайонного суду від 17.02.2023 № 133/1005/21, провадження № 1-кс/133/91/23, накладено арешт на рахунок IBAN НОМЕР_1 в AT «Перший Український Міжнародний Банк» (коротке найменування AT «ПУМБ») МФО 334851, ЄДРПОУ 14282829, юридична адреса: вулі Андріївська,4, м. Київ, який відкритий на ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Красилів, Красилівського району Хмельницької області, жителю АДРЕСА_1 з грошовими коштами в сумі 1 360 839, 36 гривень.
Постановою від 22.02.2023 зазначені вище вказані грошові кошти визнані речовими доказами у кримінальному провадженні №42021022330000003 від 29.03.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України.
Слідчий вказує, що оскільки грошові кошти, які знаходяться на банківському рахунку належному ОСОБА_5 є речовим доказом у кримінальному провадженні, а його сукупна вартість становить понад 200 розмірів прожиткового мінімумів для працездатних осіб, зазначені майно може бути передане в управління Національному агентству, так як це не завдасть шкоди кримінальному провадженню, а навпаки забезпечить досягнення завдань кримінального провадження, сприятиме збереженню речових доказів.
Також у зв`язку з наявними ризиками, слідчий клопотання просив розглянути за відсутності підозрюваного ОСОБА_5 та його захисника, що не дасть йому змоги вчинити будь-які дії стосовно свого майна.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив його задовольнити.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, прийшов до висновку про відсутність підстав для його задоволення з огляду на таке.
Згідно наданих матеріалів, зокрема витягу № 1 з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021022330000003 від 29.03.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, зазначено, що за фактом розтрати та заволодіння бюджетними коштами при здійсненні капітального ремонту будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів (корпус №1) по вул. Шкільна, 4, смт. Глухівці Козятинського району Вінницької області службовими особами Глуховецької селищної ради Козятинського району, що вчинені за попередньою змовою групою осіб, ОСОБА_5 вручено підозру.
Згідно витягу № 2 з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021022330000003 від 29.03.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України, зазначено, в діях директора ПП «СервісВінБуд» в особі ОСОБА_8 під час виконання робіт по об`єкту : «капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів (корпус №1) по вул. Шкільна, 4, смт. Глухівці Козятинського району Вінницької області», вбачаються ознаки злочину, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.
Згідно витягу № 3 з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021022330000003 від 13.02.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , під час виконання робіт 2 по об`єкту: «капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів (корпус №1) по вул. Шкільна, 4, смт. Глухівці Козятинського району Вінницької області» на суму 15244820,00 гривень за підрядним договором № 21-09-1 своїми умисними діями, ОСОБА_5 завдав відділу освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради збитків на загальну суму - 1360839,36 грн, що у відповідності до примітки до статті 364 КК України вважається заподіянням тяжких наслідків, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподаткований мінімум доходів громадян станом на час вчинення злочину.
Ухвалою Козятинського міськрайонного суду від 17.02.2023 накладено арешт на рахунок IBAN НОМЕР_1 в AT «Перший Український Міжнародний Банк» (коротке найменування AT «ПУМБ») МФО 334851, ЄДРПОУ 14282829, юридична адреса: вул. Андріївська,4, м. Київ, який відкритий на ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Красилів, Красилівського району Хмельницької області, жителю АДРЕСА_1 з грошовими коштами в сумі 1 360 839, 36 гривень з метою забезпечення цивільного позову.
Постановою від 22.02.2023 зазначені вище вказані грошові кошти визнані речовими доказами у кримінальному провадженні №42021022330000003 від 29.03.2021 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України.
Згідно з ч. 2 ст. 100 КПК України, речовий доказ або документ, наданий добровільно або на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий. Сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов`язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні. Речові докази, які отримані або вилучені слідчим, прокурором, оглядаються, фотографуються та докладно описуються в протоколі огляду. Зберігання речових доказів стороною обвинувачення здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Положеннями ч. 6 ст. 100 КПК України передбачено, що речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 100 КПК України у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - до слідчого судді Вищого антикорупційного суду, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із статтями 171-173 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1. ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Згідно з ч. 1 ст. 19 вказаного вище Закону, Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Вирішуючи питання щодо передачі майна в управління Національному агентству, слідчий суддя звертає увагу на те, що обов`язковою умовою передачі майна в управління Національного агентства є наявність мети забезпечення збереження таких речових доказів або збереження їхньої економічної вартості, що має наслідком покладення обов`язку на слідчого, прокурора щодо доведення обставин, які підтверджують, що у разі нездійснення таких дій, майно може бути перетворене, знищене, зіпсоване або його економічна вартість істотно зменшиться в ціні.
Законодавцем визначено, що речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у разі відсутності письмової згоди власника за рішенням слідчого судді, суду передаються Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Однак, зі змісту даного клопотання та доданих до нього доказів, не представляється за можливе встановити, чи мала місце відмова власника грошових коштів, що знаходяться на арештованому рахунку, які в рамках даного кримінального провадження визнано речовими доказами, щодо передачі на зберігання таких речових доказів до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами. З пояснень прокурора, наданих у судовому засіданні, у власника арештованих коштів не з`ясовували питання щодо їх передачі в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами,.
Крім того, вказане клопотання не містить обґрунтувань та доказів, що незастосування заходів щодо передачі в управління Національному агентству майна, зазначеного у клопотанні, унеможливить виконання завдань кримінального провадження та не забезпечить збереження речових доказів, прямого чи опосередкованого впливу та посягання на арештоване майно, яке є речовим доказом у вказаному кримінальному провадженні. Також зі змісту ухвали про арешт грошових коштів вбачається, що цивільний позов пред`явлено не в інтересах держави, а в інтересах територіальної громади.
Таким чином, слідчий суддя прийшов до висновку, що у клопотанні слідчого не доведено наявності правових підстав для прийняття рішення про передачу арештованого майна до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, а тому воно задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 170, 172, 173, 174 КПК України, ЗУ «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», суд
ПОСТАНОВИВ:
Залишити без задоволення клопотання слідчого СВ відділення поліції №2 Хмільницького РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 , погоджене прокурором, про визначення порядку зберігання речових доказів шляхом передачі в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021022330000003 від 29.03.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.
Ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її оголошення до Вінницького апеляційного суду.
Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Повний текст ухвали буде проголошено 28.02.2023 о 15 год. 30 хв.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата документу 24.02.2023
Суд | Козятинський міськрайонний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2023 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 109268715 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Козятинський міськрайонний суд Вінницької області
Пєтухова Н. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні