Рішення
від 06.03.2023 по справі 160/16548/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 березня 2023 року Справа № 160/16548/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кучугурної Н.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження за правилами письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» до Відповідача-1: Державної податкової служби України, Відповідача-2: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, -

Обставини справи: 21.10.2022 через систему «Електронний суд» (документ сформований в системі 20.10.2022) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» до Відповідача-1: Державної податкової служби України, Відповідача-2: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №7357599/44655052 від 20.09.2022;

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, 04053, м. Київ, Львівська пл., 8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Кам`янська, будинок 2, код ЄДРПОУ 44655052) №17 від 19.05.2022 датою її подання.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем у зв`язку з виконанням ним зобов`язань постачальника за договором поставки та на виконання вимог Податкового кодексу України була складена та направлена на реєстрацію податкова накладна. Проте її реєстрація була зупинена, у зв`язку з чим, позивачем відповідачу-2 були направлені копії документів. Але, рішенням комісії відповідача-2 було відмовлено в реєстрації податкової накладної через ненадання платником копій документів. Позивач уважає, що виконав всі вимоги, необхідні для реєстрації податкової накладної, та надав для цього всі необхідні документи, тому рішення відповідача-2 є протиправним і таким, що підлягає скасуванню.

Справі за цією позовною заявою присвоєно №160/16548/22 та за результатами автоматизованого розподілу справу передано для розгляду судді Кучугурній Н.В.

Ухвалою суду від 26.10.2022 прийнято до розгляду позовну заяву і відкрито провадження у справі в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін; установлено відповідачам строк для подання відзивів на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення копії цієї ухвали, разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідачів.

23.11.2022 від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що відповідач-2 у повному обсязі заперечує обставини і правові підстави, на які посилається позивач. Відповідач-2 вказує, що комісія контролюючого органу, яка діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачений законом, здійснила перевірку поданих платником податку копій первинних документів, за результатами якої і прийняла оскаржуване рішення.

23.11.2022 від ДПС України надійшов відзив, в якому зазначено, що обґрунтування позивача, які викладені у позові, є безпідставними та необґрунтованими. Відповідач-1 указує, що відповідно до норм чинного законодавства, повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу. За доводами відповідача-1, для ухвалення рішення про зобов`язання ДПС зареєструвати податкову накладну, суд повинен перевірити саме той факт, що податкова накладна, яка була подана позивачем, відповідає всім критеріям, передбаченим податковим законодавством, і її можливо зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, така перевірка здійснюється податковим органом автоматично і судом не може бути проведена.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позовна заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

УСТАНОВИВ:

18.02.2022 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» і Державним підприємством «Науково-виробниче об`єднання «Павлоградський хімічний завод» був укладений договір поставки №317322 на поставку товару.

Згідно з додатковою угодою від 11.05.2022 №3 до договору поставки від 18.02.2022 №317322, сторони домовились п.2.3. розділу 2 «Порядок здійснення розрахунків» договору змінити та викласти в наступній редакції: « 2.3. покупець виплачує постачальнику передплату у розмірі 100% вартості товару, на підставі виставленого рахунку постачальником».

Державним підприємством «Науково-виробниче об`єднання «Павлоградський хімічний завод» було направлено Товариству з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» замовлення від 25.04.2022 №58/355-62 на поставку в травні місяці автомобільних шин.

ТОВ «Укршлях ЛТД» був виставлений рахунок від 11.05.2022 №100 на оплату шин на суму 439 908,00 грн, у тому числі ПДВ 73 318,00 грн.

Платіжним дорученням від 19.05.2022 №27259 ДП «Науково-виробниче об`єднання «Павлоградський хімічний завод» оплатило зазначений вище рахунок у повному обсязі в сумі 439 908,00 грн.

У зв`язку з цим, відповідно до пункту 187.1. ст. 187 Податкового кодексу України, позивачем була виписана податкова накладна №17 від 19.05.2022 на суму 439 908,00 грн, у тому числі ПДВ 73 318,00 грн, і направлена до органів ДПС для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкової накладної від 19.05.2022 №17 була зупинена після подачі її на реєстрацію. У квитанції до податкової накладної причиною зупинення реєстрації зазначено таке: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 4012, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

У квитанції до податкової накладної позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем були надані пояснення від 16.09.2022 №1 та копії документів.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 20.09.2022 №7357599/44655052 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №17 від 19.05.2022.

У цьому рішенні зазначено, що у реєстрації податкової накладної №17 від 19.05.2022 відмовлено у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства додаткова інформація (зазначити конкретні документи): наявність ризикових операцій.

Позивач уважає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, тому й звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

За приписами абзаців «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України (в редакції, чинній на момент спірних відносин), об`єктом оподаткування є операції платників податку з:

постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;

постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1. статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

В абзаці першому пункту 201.1. статті 201 ПК України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з абзацами першим, другим пункту 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац 5 пункту 201.10 статті 201 ПК України).

Згідно з абзацами 9-11 пункту 201.1. статті 201 ПК України, датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1. цієї статті та/або пунктом 192.1. статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16. цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1. цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Відповідно до абзацу 13 пункту 201.1. статті 201 ПК України, якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних регламентований Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі Порядок №1246).

Відповідно до п. 2 Порядку № 1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пунктів 12-15 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно у редакції на час спірних відносин).

За положенням пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктом 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

Відповідно до пунктів 7 - 9 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет.

При цьому, Додатком 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

За приписами пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку №1165, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як зазначено вище, позивачем була подана на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна №17 від 19.05.2022. Проте, реєстрацію цієї накладної зупинено.

У квитанції до податкової накладної причиною зупинення реєстрації зазначено таке: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 4012, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій».

Водночас, контролюючим органом порушено принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, оскільки мотивації підстав та причин віднесення Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» до категорії ризиковості платника податку відповідачем-2 у квитанції не наведено та не доведено відповідачами належними засобами доказування.

Крім того, контролюючим органом у зазначеній квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було вказано, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація таких податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.

Суд зауважує, що контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.

У випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної.

Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 22.07.2019 у справі №815/2985/18 (адміністративне провадження №К/9901/14651/19).

Таким чином, з метою забезпечення визначеності у податковому правозастосуванні та зважаючи на необхідність застосування принципу належного урядування при здійсненні суб`єктами владних повноважень своїх функцій, контролюючий орган в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування повинен здійснювати не лише загальне посилання на певний пункт Критеріїв ризиковості, а містити в собі вичерпний перелік документів, які необхідно подати платнику податків.

Незважаючи на те, що рішення (квитанція) про зупинення реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17 не є предметом розгляду в межах цього спору, суд уважає за необхідне зазначити, що таке рішення податкового органу не містить у собі вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків, тому за встановлених обставин рішення є необґрунтованим.

Недотримання контролюючим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації такої податкової накладної, є протиправним.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку №520 передбачено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520, Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, відповідно до пунктів 6-7 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі приймається комісією регіонального рівня за результатами розгляду інформації та копій наданих документів платником податку. При цьому, рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Так, з метою реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17 позивачем подавались до контролюючого органу в електронній формі письмові пояснення від 16.09.2022 №1, до яких були додані додаткові документи.

У цих поясненнях зазначено таке.

I Розділ. Пояснення до пакету документів на підтвердження купівлі та продажу товарів, для подальшої Реєстрації Податкової накладної №17 від 19.05.2022 з «зупиненою реєстрацією», та II Розділ. Пояснення щодо діяльності ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД».

I Розділ. Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПК України ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було складено податкова накладна №17 від 19.05.2022, та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак, 21.06.2022 до вказаної податкової накладної було отримано Квитанція №9088931873 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА.

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 19.05.2022 №17 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 4012 відсутній в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.»

Вважаємо зупинення реєстрації податкової накладної необґрунтованим як нормативно, так і документально, та надаємо наступні пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у Податковій накладній.

За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» було прийнято рішення про укладення ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) 18 02.2022 Договору поставки №317322 на поставку товару.

Цей Договір - результат перемоги ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» у внутрішніх Тендерах Покупця ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) на закупівлю найвигідніших цінових пропозицій на Українському ринку для обслуговування та ремонту власного автотранспорту ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД».

Згідно Додаткової угоди №3 від 11.05.2022 до Договору поставки №317322 від 18.02.2022 п.2.3 про 100% передоплату, та Замовлення від 25.04.2022 №58/355-62 був виписаний Рахунок на передоплату №100 від 11.05.2022 на суму 439 908,00 грн, у т.ч. ПДВ- 73 318,00 грн.

Передоплата товару згідно Рахунка-фактури на оплату №100 від 11.05.2022 на суму 439 908,00 грн, у т.ч. ПДВ- 73 318,00 грн була здійснена ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» в повному обсязі Платіжним дорученням №27259 від 19.05.2022.

Тож на першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №17 від 19.05.2022 на суму 439 908,00 грн, у т.ч. ПДВ- 73 318,00 грн, відправлена в ДПС на реєстрацію в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію № 9088931873 від 21.06.2022 - з результатом обробки ДПС - «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА».

ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» реалізувало товар ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) за Видатковою накладною №85 від 23.05.2025 на суму 439 908,00 грн, у т. ч. ПДВ 73 318.00 грн.

Поставка товару Покупцю ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» на склад Покупця за адресою Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Заводська, 44 на підставі товарно-транспортних накладних №1586; №00254; №127; 000588;№36925 від 23.05.2022.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства згідно Картки балансового рахунка 361 за травень 2022 року з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) та акту звіряння по взаєморозрахунках за 2022 рік.

Товар згідно Видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/3 8від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 14310112) по Видатковій накладній №85 від 23.05.2022 на суму 439 908,00 грн, у т. ч. ПДВ 73 318,00 грн був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору (копії договорів, рахунків, видаткових накладних, ТТН, доказів оплати вартості ТМЦ та інші, додаються Додатками у форматі PDF).

В свою чергу, товар, який реалізовувався на користь ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД», був придбаний ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» у українських постачальників:

1) у Постачальника ТОВ «ГП ЄВРОТЕХ», ЄДРПОУ 43440562. За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» керівництвом ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було прийнято рішення про укладення з Постачальником ТОВ «ГП ЄВРОТЕХ», ЄДРПОУ 43440562, Договору поставки №1101/22 від 11.01.2022 на постачання товару.

1.Товар «ОБІДНА СТРІЧКА 250-15» за кодом 4012 , через який була ЗУПИНЕНА РЕЄСТРАЦІЯ податкової накладної №17 від 19.05.2022 ТОВ «ГК ЄВРОТЕХ», був придбаний ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» у Постачальника ТОВ «ГП ЄВРОТЕХ», ЄДРПОУ 43440562, по Договору поставки №1101/22 від 11.01.2022 на постачання товару.

Постачання товару «ОБІДНА СТРІЧКА 250-15» за кодом 4012 здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №000001586 від 23.05.2022 згідно умов Договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Заводська, 44.

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №328 від 20.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі платіжним дорученням №285 від 08.08.2022 на суму 501,60 грн, у т.ч. ПДВ - 83,60 грн. Товар поставлений ТОВ «ГП ЄВРОТЕХ», ЄДРПОУ 43440562, за видатковою накладною №247 від 20.05.2022 на суму 501,60 грн, у т.ч. ПДВ - 83,60 грн був оприбуткований згідно Картки балансового рахунка 631.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства.

Товар згідно Видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/38 від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГП ЄВРОТЕХ», ЄДРПОУ 43440562, був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору, Податкова накладна №32 від 20.05.2022 на суму 501,60 грн, у т.ч. ПДВ - 83,60 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9090455309 від 22.06.2022.

2) у Постачальника ТОВ «ТОП ТАЙРС», ЄДРПОУ 42807736. За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» керівництвом ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було прийнято рішення про укладення з Постачальником ТОВ «ТОП ТАЙРС», ЄДРПОУ 42807736, Договору поставки №Ш159 від 10.05.2022 на постачання шин.

Постачання товару було здійснено Постачальником ТОВ «ТОП ТАЙРС» (Код ЄДРПОУ 43371447) за видатковою накладною №2058 від 20.05.2022 на суму 156 580 грн, у т.ч. ПДВ - 26 096,67 грн.

На першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №340 від 20.05.2022 на суму 156 580 грн, у т.ч. ПДВ - 26 096,67 грн, та зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9070692143 від 09.06.2022.

Постачання товару Шина (КОД УКТ ЗЕД 4011209000) здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №000588 від 23.05.202. згідно умов договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Заводська, 44.

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №2126 від 10.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі платіжним дорученням №175 від 20.05.2022 на суму 156 580 грн, у т.ч. ПДВ- 26 096,67 грн.

Товар поставлений ТОВ «ТОП ТАЙРС» ( Код ЄДРПОУ 43371447) за видатковою накладною №2058 від 20.05.2022 на суму 156 580 грн, у т.ч. ПДВ - 26 096,67 грн був оприбуткований згідно Картки балансового рахунка 631, акта звіряння по взаєморозрахунках за травень 2022 року.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства.

Товар згідно видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/38 від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «ТОП ТАЙРС» (Код ЄДРПОУ 43371447) був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору, Податкова накладна №340 від 20.05.2022 на суму 156 580 грн, у т.ч. ПДВ - 26 096,67 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9070692143 від 09.06.2022.

3) у Постачальника ТОВ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342. За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» керівництвом ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було прийнято рішення про укладення з Постачальником ТОВ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342 Договору поставки №907/22/1 від 20.05.2022 на постачання шин.

Постачання товару було здійснено Постачальником ТОВ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342 за видатковою накладною №48673 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ - 1 900,00 грн.

На першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №602 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ- 1 900,00 грн, та зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9084170183 від 16.06.2022.

Постачання товару Шина (КОД УКТ ЗЕД 4011800000) здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №127 від 23.05.2022 згідно умов договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м Павлоград, вул.Заводська,44.

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №63440 від 20.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі Платіжним дорученням №174 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ - 1 900,00 грн.

Товар поставлений ТОВ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342 за видатковою накладною №48673 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ- 1 900,00 грн був оприбуткований згідно Картки балансового рахунка 631.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства.

Товар згідно Видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/38 від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342 був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору, Податкова накладна №602 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ - 1 900,00 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9084170183 від 16.06.2022.

4) у Постачальника ФОП ОСОБА_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 . За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» керівництвом ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було прийнято рішення про укладення з Постачальником ФОП ОСОБА_2 , ЄДРПОУ 3138416621 Договору поставки №102525 від 20.05.2022 на постачання шин.

Постачання товару було здійснено Постачальником ФОП ОСОБА_2 , ЄДРПОУ 3138416621 за видатковою накладною №1769 від 20.05.2022 на суму 13 840,00 грн, у т.ч. ПДВ - 2 306,67 грн.

На першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №477 від 20.05.202 .на суму 13 840,00 грн, у т.ч. ПДВ - 2 306,67 грн, та зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9091916212 від 22.06.2022.

Постачання товару Шина (КОД УКТ ЗЕД 4011100090) здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №00254 від 23.05.2022 згідно умов договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м Павлоград, вул.Заводська,44

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №1806 від 11.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі Платіжним дорученням №176 від 13 840,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 306,67 грн.

5) у Постачальника ФОП ОСОБА_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 . Постачання товару було здійснено Постачальником ФОП ОСОБА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 за видатковою накладною №1770 від 20.05.2022 на суму 20 352,00 грн, у т.ч. ПДВ - 3 392,00 грн.

На першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №478 від 20.05.2022 на суму 20 352,00 грн, у т.ч. ПДВ - 3 392,00 грн, та зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9090280386 від 22.06.2022.

Постачання товару Автогума (КОД УКТ ЗЕД 4011100090) та Автогума (КОД УКТ ЗЕД 4011201000) здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №00254 від 23.05.2022 згідно умов договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул.Заводська,44.

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №2116 від 20.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі платіжним дорученням №173 від 20.05.2022 на суму 20 352,00 грн, у т.ч. ПДВ- 3 392,00 грн.

Товар поставлений від ФОП ОСОБА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 за видатковою накладною №1770 від 20.05.2022 на суму 20 352,00 грн, у т.ч. ПДВ- 3 392,00 грн та видатковою накладною №1769 від 20.05.2022 на суму 13 840,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 306,67 грн був оприбуткований згідно Картки балансового рахунка 631, акта звіряння по взаєморозрахунках за травень 2022 року.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства.

Товар згідно Видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/38 від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ФОП ОСОБА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору, податкова накладна №477 від 20.05.2022 на суму 13 840,00 грн, у т.ч. ПДВ - 2 306,67 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9091916212 від 22.06.2022, податкова накладна №478 від 20.05.2022 на суму 20 352,00 грн, у т.ч. ПДВ- 3 392,00 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9090280386 від 22.06.2022.

6) у Постачальника ТОВ «АВІТЕХ», ЄДРПОУ 31037198. За результатами проведеної перевірки контрагента на предмет його податкової «надійності» і економічної «доброчесності» керівництвом ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» було прийнято рішення про укладення з Постачальником ТОВ «АВІТЕХ», ЄДРПОУ 31037198 Договору поставки №АВ00-000646 від 21.04.2022 на постачання автошин.

Постачання шин було здійснено Постачальником ТОВ «АВІТЕХ», ЄДРПОУ 31037198 за видатковою накладною №2024 від 20.05.2022 на суму 15 380,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 563,33 грн.

На першу подію згідно п.187.1 ПКУ була виписана Податкова накладна №246 від 20.05.2022 на суму 15 380,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 563,33 грн, та зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9146674909 від 02.08.2022.

Постачання товару автошина (КОД УКТ ЗЕД 4011100090) здійснена на підставі Товарно-транспортної накладної №36925 від 23.05.2022 згідно умов договору відразу на кінцевого вантажоодержувача ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» за адресою Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул.Заводська,44.

Оплата поставленого товару згідно Рахунка на оплату №2064 від 11.05.2022 була здійснена ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» в повному обсязі платіжним дорученням №172 від 20.05.2022 на суму 11400,00 грн, у т.ч. ПДВ- 1 900,00 грн.

Товар поставлений ТОВ «ШИННИЙ ДІМ», ЄДРПОУ 31737342 за видатковою накладною №48673 від 20.05.2022 на суму 15 380,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 563,33 грн був оприбуткований згідно Картки балансового рахунка 631, акта звіряння по взаєморозрахунках за травень 2022 року.

Вищевказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства.

Товар згідно видаткової накладної №85 від 23.05.2025 не підлягає сертифікації відповідності, що підтверджено Листом про сертифікацію №1/38 від 28.07.2016 Центра сертифікації шин та гумових виробів «СЕПРОшинаГТВ».

Таким чином, товар по відносинам з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВІТЕХ», ЄДРПОУ 31037198 був поставлений в повному обсязі, оплата здійснена в повному обсязі згідно умов укладеного договору, податкова накладна №246 від 20.05.2022 на суму 15 380,00 грн, у т.ч. ПДВ- 2 563,33 грн, зареєстрована в ЄРПН згідно Квитанції про реєстрацію №9146674909 від 02.08.2022 (копії договорів, рахунків, видаткових накладних, ТТН, доказів оплати вартості ТМЦ та іншф, додаються Додатками у форматі PDF).

Відповідно до п.6.8, 6.9, 6.10 Договору ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» несе перед покупцем ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЕДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» відповідальність за наслідки не реєстрації та/або невчасної реєстрації (зупинки реєстрації) податковими органами податкової накладної у розмірі 100% збитків, заподіяних покупцю такою не реєстрацією, та/або невчасною реєстрацію (зупинкою реєстрації) податковими органами, але не менше розміру суми на яку не було збільшено податковий кредит покупця по даній податковій накладній.

Позивач звертає увагу податкового органу на те, що товар по зупиненій реєстрації податкової накладної №17 від 19.05.2022 був придбаний та проданий в повному обсязі в одному періоді, в травні 2022 року і своєчасно відправлений в ДПІ на реєстрацію в ЄРПН, та відображений в Декларації з ПДВ за травень 2022 року.

Більш детальні пояснення та документи, що розкривають зміст операції для прийняття рішення для подальшої реєстрації податкової накладної №17 від 19.05.2022 з «зупиненою реєстрацією» додаємо необхідним пакетом документів: Договори оренди, договори з Постачальниками та Покупцями, а також інші документи на підтвердження купівлі та продажу товарів окремими додатками та поясненнями у форматі PDF.

Додатки (копії) додаються у довільном форматі PDF на 68 аркушах.

II Розділ. Пояснення щодо діяльності ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД»:

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРШЛЯХ ЛТД» є юридичною особою приватного права з моменту його державної реєстрації 09.11.2021. Взято на облік як платник податків з 09.11.2021 у ГУ ДПС У Дніпропетровській області, Соборне управління, Правобережна ДПІ (Новокодацький район м. Дніпра).

Адреса місцезнаходження: 49000, місто Дніпро, вулиця Кам`янська, будинок 2, на правах оренди приміщення згідно з договором № 01/02.22 від 01.02.2021.

Керівником підприємства з 09.11.2021 є ОСОБА_3 . При цьому, зазначена особа не займає аналогічної посади в інших суб`єктах господарювання.

Платник зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.12.2021 (ІПН 446550504675). Податкові декларації з ПДВ направляються до органів ДПС у встановленому порядку в рамках зазначеного терміну (в т.ч. за останні два податкові періоди). Протягом 2021-2022 р.р. та до теперішнього часу платник не мав та не має податкового боргу (вказане підтверджується, зокрема, відомостями з сайту ДПС).

Платник має відкриті рахунки у банківських установах: р/р № НОМЕР_2 в АТ «ПроКредит Банк», МФО 320984.

ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» за основним видом діяльності має статус торгівельного підприємства, а основними видами діяльності компанії є наступні: оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (основний) (Код КВЕД 45.31); установлення та монтаж машин і устаткування (КВЕД 33.20); оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (КВЕД 46.49); оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-техничним обладнанням (КВЕД 46.73); оптова торгівля хімічними продуктами (КВЕД 46.75); неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90); вантажний автомобільний транспорт (КВЕД 49.41); дослідження кон`юктури ринку та виявлення громадської думки (КВЕД 73.20).

Дозволи та ліцензії: в рамках здійснюваних видів діяльності ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» не займається діяльністю, щодо якої передбачено обов`язкове ліцензування.

Підприємство займається діяльністю, яка повністю відповідає установчим та реєстраційним документам.

Специфічна риса основного виду діяльності підприємства полягає в ідентичності кодів товарів на «вході» кодам товарів на «виході», оскільки наша компанія реалізує продукцію у тому самому стані, що і придбавала.

1. Особливості діяльності Підприємства:1.1. Статус імпортера ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» має статус імпортера. У свою чергу, все це означає наступне: 1) Реальність переміщення ТМЦ через кордон України контролюється та підтверджується державою в особі органів митної служби (усі ВМД маються в електронному вигляді у розпорядженні податкових органів). 2) Відповідно при ввезенні товарів на територію України наша компанія у повному обсязі сплатила ПДВ «живими» коштами за 2022 рік - на суму 238,8 тис. грн. 3) Отже, за всіма ввезеними ТМЦ ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» розрахувалось з бюджетом України у повному обсязі.

Основні постачальники: підприємство співпрацює з наступними ключовими контрагентами: іноземні Виробники- постачальники по прямим зовнішньоекономічним Контрактам: Китай - SHIJIAZHUANG ZHONGXING MACHINERY MANUFACTURE,СО., LTD. - постачання Дисків ходових коліс для с/г техніки.

Основні українські постачальники: ТОВ «ТПК Омега-Автопоставка» - код ЄДРПОУ 33010822; ТОВ «Спецшина Україна» - код ЄДРПОУ 35551613; ТОВ «ТД АГРО ПЛЮС» - код ЄДРПОУ 38970662; ТОВ «ТАЙРС» - код ЄДРПОУ 39790780; ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» - код ЄДРПОУ 37148500; ТОВ «ТЕХНООПТОРГ-ТРЕЙД» - код ЄДРПОУ 31497076; ТОВ «ШИННИЙ ДІМ» - код ЄДРПОУ 31737342; ТОВ «АВІТЕХ» - код ЄДРПОУ 31037198; ТОВ «ТОП ТАЙРС» - код ЄДРПОУ 42807736; ТОВ «ГП ЄВРОТЕХ» - код ЄДРПОУ 43440562; ФОП ОСОБА_2 - код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; ПП «ШИПШИНА» - код ЄДРПОУ 35145549; ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» - код ЄДРПОУ 39104926; ТОВ «СЕАТ Україна» - код ЄДРПОУ 39104926 та ін. - Постачання шин, камер, ободів, коліс , акумуляторів, ін. автозапчастин для транспортних засобів.

Крім того, для забезпечення господарської діяльності ТОВ «УКРШЛЯХ УКРАЇНА» також придбаваються наступні супутні послуги транспортного перевезення, зважування, лабораторні дослідження, морський фрахт, брокерські послуги з митного декларування, страхування та ін.

Транспортування товару від постачальників здійснюється найманим транспортом , або транспортом постачальників згідно умов договору та товарно-транспортних накладних.

Основні наймані перевізники згідно з договорами: ТОВ «ФОРЦА ФОРВАРДИНГ» - код ЄДРПОУ 41972785; ТОВ КЛЕВЕР ТІМ - код ЄДРПОУ 38296824; ТОВ «НОВА ПОШТА» - код ЄДРПОУ 31316718; ТОВ «ТД ЄВРО БУД» - код ЄДРПОУ 41643570 та ін.

Основні покупці: в рамках господарської діяльності підприємство має відносини з наступними ключовими контрагентами: «АГРОПРОМИСЛОВИЙ КОМПЛЕКС ДОКУЧАЄВСЬКІ ЧОРНОЗЕМИ» - код ЄДРПОУ 37845209; ПАТ «ЗАВОД ФРЕГАТ» - код ЄДРПОУ -14312387; ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ХІМІЧНИЙ ЗАВОД» - код ЄДРПОУ -14310112; ТОВ «СПП ЛАНА» - код ЄДРПОУ -20476578; ПАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ КАР`ЄР» - код ЄДРПОУ -00292623; ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «АДЕЛАЇДА»; ВІДОКРЕМЛЕНА САДИБА - код ЄДРПОУ -14136795 та ін.

Транспортування товарів покупцям здійснюється на умовах само вивозу покупцями, та найманим транспортом згідно умов договорів та товарно-транспортних накладних.

Матеріально- технічна база: для здійснення господарської діяльності підприємство використовує орендовані приміщення: 1. складські приміщення знаходяться за адресою - місто Дніпро, вулиця Кротова, буд. 3 згідно з договором оренди № 113-ЮІ від 08.02.2022 з АТ «УКРАІНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (код ЄДРПОУ 40081373), де АТ «УКРАІНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» виконує також надання комплексу вантажно-розвантажувальних послуг; 2. офісне нежитлове приміщення підприємство орендує на правах оренди за договором №06/04.22 від 01.04.2022 з ФОП ОСОБА_4 код ЄДРПОУ 2507210579 за адресою місто Дніпро, вул. Кам`янська, буд. 2.

Підприємство має матеріально-технічну базу, достатню для ведення профільних видів господарської діяльності, враховуючи придбання усіх необхідних для діяльності підприємства забезпечувальних послуг.

Підприємство надало інформацію щодо наявних об`єктів оподаткування у повідомленні за ф.20-ОПП 16.12.2021, 10.01.2022, 15.02.2022 та надіслало його до контролюючого органу засобами електронного зв`язку.

Інформація прийнята контролюючим органом, про що свідчить розділ «облікові дані платника» приватної частини «електронного кабінету платника».

Забезпеченість трудовими ресурсами: підприємство станом на 02.09.2022 має у штаті 4х працівників (а саме: директор, менеджер із збуту, комірник, бухгалтер), що повністю відповідає потребам компанії у штатних співробітниках, враховуючи придбання усіх необхідних для діяльності підприємства забезпечувальних послуг.

ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» є платником податку на прибуток, платником ПДВ, платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, та інших податків та зборів.

Податковий період для податку на прибуток з 01.01.2022 рік.

Єдиного внеску на загально обов`язкове державне соціальне страхування, згідно зі звітністю, за 2021-2022 р.р. сплачено 18,1 тис. грн.

Податку з доходів фізичних осіб і військового збору за 2021-2022 роки, згідно зі звітністю 4-ДФ, нараховано та сплачено - 16,8 тис. грн.

Борги з виплати заробітної плати та утриманих податків відсутні.

Податку на прибуток за 2022 рік сплачено в бюджет 37,1 тис. грн.

Єдиного податку (2%) сплачено в бюджет за 2022 рік 15,2 тис. грн.

Підприємство не мало та не має податкового боргу з розрахунків з бюджетом.

ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» добровільно та своєчасно здійснює нарахування і сплату податків та зборів (обов`язкових платежів), передбачених чинним законодавством України.

Крім того, ТОВ «УКРШЛЯХ ЛТД» виходячи з правил, встановлених п. п. 16.1.3. Податкового кодексу України, виконані усі зобов`язання щодо подачі до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим законодавством, декларацій, звітності та інших документи, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Підприємство не має на меті перешкоджати податковому органу у здійснені ним своїх завдань, ніяким чином не відмовляється та не уникає від надання інформації, завжди готове виконати всі законні вимоги контролюючого органу та будує свою співпрацю с державними органами та іншими підприємствами і установами на основі розуміння та взаємоповаги до прав та обов`язків, передбачених Конституцією та Законами України.

Для Розділу II Пояснень - «Матеріально- технічна база» додаються крім того Додатки (копії) у довільному форматі PDF: 1. договір оренди на складське приміщення з актом прийому-передачі; акти за надані послуги та платіжні доручення на оплату, картка балансового рах.631; 2. договір оренди на офісне приміщення з актом прийому-передачі; акти послуги та платіжні доручення на оплату, картка балансового рах.631; 3. Ф. 20-ОПП Дод. 10 до Порядку обліку платників податків і зборів; 4. квитанція №2 до Ф. 20-ОПП.

Водночас відповідач-2 відмовив в реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17 через надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства додаткова інформація (зазначити конкретні документи) наявність ризикових операцій, про що відповідач-2 і зазначив в оскаржуваному рішенні. Тобто відповідач-2 взагалі не надав оцінки поданим позивачем поясненням і документам, не зазначив, яким нормам чинного законодавства не відповідають подані платником податків документи, не вказав, які конкретно документи позивача не відповідають нормам чинного законодавства. Обґрунтування прийнятого відповідачем-2 оскаржуваного рішення зводиться до посилання про наявність ризикових операцій у позивача, про що відповідач-2 навів у графі, де повинні бути зазначені конкретні документи, які складені з порушенням законодавства.

Крім цього, посилання на зазначені підстави в обґрунтування прийняття рішення про відмову у реєстрації наведеної податкової накладної в ЄРПН за відсутності конкретної пропозиції контролюючого органу про надання певних (конкретних) документів, свідчить про протиправність такого рішення.

Водночас суд звертає увагу, що у контролюючого органу станом на час розгляду комісією документів були письмові пояснення позивача з доданими первинними документами, які платником долучено на власний розсуд з метою підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

Однак, контролюючий орган будь-якої оцінки вказаним у поясненнях обставинам не надав, жодних перевірок з метою підтвердження чи спростування інформації, зазначеної позивачем, не проводив, оспорюване рішення не містить мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів, тому суд уважає необ`єктивним та необґрунтованим твердження відповідача-2 щодо правомірності оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17.

При цьому, суд наголошує, що у цій справі не надається оцінка реальності здійснення господарським операціям, на підставі яких позивачем складено податкову накладну від 19.05.2022 №17, оскільки це питання має досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

За таких обставин, з огляду на наявність передбачених законодавством документів про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, а також те, що такі документи надавались контролюючому органу, достатність яких для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не спростована відповідачами, враховуючи встановлену судом необґрунтованість зупинення реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17, суд дійшов висновку про протиправність рішення про відмову у реєстрації наведеної податкової накладної.

З огляду на викладене, з урахуванням наведених судом законодавчих норм та встановлених обставин, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення відповідача-2 про відмову в реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17 не відповідає вимогам частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесене відповідачем-2 не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не на підставі та не у спосіб, передбачений законодавством, тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладених, суд зазначає таке.

Положенням підпункту 14.1.60. пункту 14.1. статті 14 ПК України встановлено, що єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Враховуючи встановлену судом протиправність прийнятого відповідачем-2 рішення про відмову в реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17 в ЄРПН та відсутність законодавчо закріплених перешкод для її реєстрації, суд уважає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН зазначену податкову накладну датою її подання на реєстрацію.

Суд зазначає, що зобов`язання відповідача-1 вчинити дії по реєстрації податкової накладної в судовому порядку не може бути розцінене як втручання суду в дискреційні повноваження відповідача, оскільки відповідачем-2 вже було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної від 19.05.2022 №17, тобто було вирішено віднесене до його повноважень питання на власний розсуд. У свою чергу, суд при перевірці правомірності прийняття відповідачем оскаржуваного рішення, згідно з нормами КАС України, не перебираючи на себе повноважень відповідного органу, вправі покласти на суб`єкта владних повноважень зобов`язання вчинити певні дії з метою захисту (відновлення) порушених прав та інтересів позивача.

У цьому випадку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних є належним способом захисту порушеного права та дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Положення статті 19 Конституції України встановлюють, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Суд зазначає, що відповідачами як суб`єктами владних повноважень не доведено правомірності своїх дій (рішень) у спірних правовідносинах.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги у цій справі підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд зазначає, що відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У позовній заяві позивач наводить попередній розрахунок судових витрат, з яких 4000,00 грн витрати на професійну правничу допомогу, 2481,00 грн судовий збір.

Сплачений судовий збір підтверджується платіжним дорученням від 14.10.2022 №340.

Таким чином, судовий збір у розмірі 2481,00 грн підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України у рівних частинах.

Щодо витрат на професійну правничу допомогу, суд зазначає, що докази на підтвердження кінцевого розміру понесених судових витрати разом із належним їх обґрунтуванням сторона, яка їх сплатила, має право подати відповідно до ч.7 ст.139 КАС України та ст. 143 КАС України.

Відповідно до ч.5 ст.250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (вул. Кам`янська, буд. 2, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 44655052) до Державної податкової служби України (Львівська пл., 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17А, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ ВП 44118658) про визнання протиправним та скасування рішення про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №7357599/44655052 від 20.09.2022.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська пл., 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (вул. Кам`янська, буд. 2, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 44655052) №17 від 19.05.2022 датою її подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17А, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ ВП 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (вул. Кам`янська, буд. 2, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 44655052) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1240 (одна тисяча двісті сорок) грн 50 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (вул. Кам`янська, буд. 2, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 44655052) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1240 (одна тисяча двісті сорок) грн 50 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укршлях ЛТД» (вул. Кам`янська, буд. 2, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 44655052).

Відповідач-1: Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393).

Відповідач-2: Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольска, 17-а, код ЄДРПОУ ВП 44118658).

Суддя Н.В. Кучугурна

Дата ухвалення рішення06.03.2023
Оприлюднено09.03.2023
Номер документу109400266
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —160/16548/22

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 08.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 24.08.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні