Ухвала
від 02.03.2023 по справі 213/908/23
ІНГУЛЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

г Інгулецький районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області

Справа № 213/908/23

Номер провадження 1-кс/213/156/23

У Х В А Л А

Іменем України

02 березня 2023 року слідчий суддя Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду клопотання Старшого слідчого СВ ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , поданого в межах кримінального провадження № 12023040000000053 за ч.1 ст 362 КК України, про проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з вказаним клопотанням та просив надати дозвіл на проведення обшуку кабінету №102 Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради, в якому здійснює свою діяльність лікар ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 .

В судовому засіданні слідчий підтримала клопотання.

Суд вивчивши матеріали клопотання, вислухавши слідчого, вважає, що клопотання підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що клопотання відповідає вимогам КПК України.

Згідно клопотання, Слідчим відділенням ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській областіпроводиться досудове розслідування у кримінальному проваджені №12023040000000053 від 10.01.2023 за фактом несанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в електронно-обчислювальних машинах (комп`ютерах), автоматизованих системах чи комп`ютерних мережах, або зберігається на носіях такої інформації, вчинені особою, яка має право доступу до неї, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 362 КК України. Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється Криворізькою південною окружною прокуратурою.

Під час досудового розслідування встановлено, що на адресу ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали з Національної служби здоров`я України (НСЗУ), відповідно до яких вбачається, що за результатами верифікації інформації, яка міститься в реєстрах центральної бази даних, шляхом її порівняння з інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо померлих осіб, встановлені невідповідності стосовно Декларацій, що були подані лікарями медичних закладів Дніпропетровської області та внесені в ЕСОЗ, зокрема між НСЗУ та КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради» укладено договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, за яким протягом періоду дії договору НСЗУ були здійснені оплати надавачу згідно зі звітами про медичні послуги, в які також входила Декларація з ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відомості про яку 17.02.2022 внесено до ЕСОЗ лікарем КНП «ЦПМСД №7»КМР» ОСОБА_4 . При цьому, датою смерті останнього є ІНФОРМАЦІЯ_2 , тобто лікар ОСОБА_4 внесла відомості про укладання декларації з пацієнтом до бази ЕСОЗ після смерті пацієнта.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про смерть встановлено, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 помер ІНФОРМАЦІЯ_2 , причина смерті генералізований атеросклероз, остаточне лікарське свідоцтво про смерть №11 від 21.02.2023, виданого КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР (актовий запис про смерть №09 від 21.02.2022)

Так встановлено, що між НСЗУ та КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради» укладено договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, за яким протягом періоду дії договору НСЗУ були здійснені оплати надавачу згідно зі звітами про медичні послуги, в які також входила оплата за зазначену Декларацію.

Відповідно до відповіді з Національної служби здоров`я України (вих.№4355/6-14-23 від 08.02.2023) встановлені наступні обставини:

Правові засади діяльності НСЗУ визначені, зокрема, Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» (далі - Закон) та Положенням про Національну службу здоров`я України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1101 (далі - Положення).

Згідно зі статтею 8 Закону, договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладається між Уповноваженим органом та закладом охорони здоров`я незалежно від форми власності чи фізичною особою - підприємцем, яка в установленому законом порядку одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що відповідають встановленим Кабінетом Міністрів України вимогам до надавача медичних послуг за програмо медичних гарантій, та має відповідати умовам закупівлі, специфікаціям до медичних послуг, а також враховувати визначений у програмі медичних гарантій обсяг забезпечення медичними послугами відповідно до потреб у межах кожного госпітального округу.

Відповідно до частини четвертої та частини п`ятої статті 8 Закону, договір про медичне обслуговування населення є договором на користь третіх осіб - пацієнтів у частині надання їм медичних послуг, медичних виробів та лікарських засобів надавачами медичних послуг. Істотними умовами договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій є, зокрема, перелік та обсяг надання пацієнтам медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.

Також згідно з пунктом 4 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», документообіг, пов`язаний з укладенням, зміною та припиненням договору, здійснюється через електронну систему охорони здоров`я (далі - ЕСО3) з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Так, у 2022 році між НСЗУ та закладами охорони здоров`я було укладено договори, зокрема, з КНП " Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради» (код ЄДРПОУ 37862122) було укладено договір № 0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за напрямом «Первинна медична допомога» (далі - договір 0000-ХТА6-М000), зі строком дії з дати підписання сторонами до 31.12.2022 року, загальна орієнтовна ціна договору - 17 174 472,00 грн.

Стосовно звітів, встановлено, що підпунктом 9 пункту 4 Положення передбачено, що НСЗУ, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює оплату згідно з тарифом за надані пацієнтам медичні послуги (включаючи медичні вироби) та лікарські засоби за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.

Крім того, відповідно до частини восьмої статті 10 Закону підставою для оплати тарифу, що здійснюється Уповноваженим органом, є звіт, який формується в електронній системі охорони здоров`я (далі - ЕСО3) на підставі інформації та документів, що внесені надавачем медичних послуг до цієї системи. Оплата за надані медичні послуги та лікарські засоби здійснюється в порядку черговості надходження таких звітів.

За лютий 2022 року КНП " Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради» (код ЄДРПОУ 37862122) було надано звіт про обсяг медичних послуг, пов`язаних з первинною медичною допомогою, в якому було враховано декларацію ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (декларація була зареєстрована в ЕСОЗ 17.02.2022 та деактивована 18.04.2022), а саме звіт № 0037862122F22B1A за лютий 2022 року на суму 1398255,09 гривень.

Крім того, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введено воєнний стан.

3 огляду на це, постановою Кабінету Міністрів України від 25.02.2022 № 157 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 і від 29 грудня 2021 р. № 1440» внесено зміни, зокрема, до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України віл 25.04.2018 № 410, а саме доповнено абзацом тринадцятим, відповідно до якого для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмо державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, а положення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та звітування не застосовуються.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.2022 № 529 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 і від 29 грудня 2021 р. № 1440» було внесено зміни, зокрема, до абзацу тринадцятого пункту 2 Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410, згідно з якими, для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, а умови договорів про медичне обслуговування населення за програмного медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та подання звітів про медичні послуги не застосовуються.

Відтак, з метою забезпечення оплати надавачам медичних послуг за надані медичні послуги на період дії воєнного стану подання звітів про медичні послуги не застосовувалося. Тобто, у період дії воєнного стану надавачі медичних послуг не подавали звіти про медичні послуги для оплати. Всі оплати здійснювалися відповідно до реєстрів на оплату надавачам медичних послуг, які НСЗУ формувала і подавала до органів Державної казначейської служби України самостійно.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 № 741 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення» внесено зміни, зокрема, до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410.

Так, абзац тринадцятий пункту 2 зазначеної постанови викладено в новій редакції, а саме: для надавачів медичних послуг, які розташовані в межах територій територіальних громад, які станом на перший день звітного періоду розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), перелік яких визначений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, умови договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та подання звітів про медичні послуги застосовуються з урахуванням положень порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення щодо розрахунку фактичної вартості медичних послуг, у тому числі у місяці, що настає після місяця виключення відповідних територіальних громад, на території яких розташовані такі надавачі медичних послуг, із зазначеного переліку.

Відповідно до частини восьмої статті 10 Закону підставою для оплати тарифу, що здійснюється Уповноваженим органом, с звіт, який формується в електронній системі охорони здоров`я на підставі інформації та документів, що внесені надавачем медичних послуг до цієї системи. Оплата за надані медичні послуги та лікарські засоби здійснюється в порядку черговості надходження таких звітів. Враховуючи зазначене, з дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення надання медичної допомоги», а саме 3 19.07.2022, усім надавачам медичних послуг за усіма пастами медичних послуг оплата за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій здійснюється виключно за звітами про медичні послуги.

Звіт про медичні послуги формується на підставі інформації, що міститься в ЕСО3, станом на 1 число звітного періоду. Оплата за надання медичних послуг з надання ПІМД розраховуються на підставі загальної кількості поданих декларацій закладу охорони здоров`я, тому інформація щодо використаних державних коштів на окрему декларацію та окремого лікаря не розраховується.

У зв`язку з введенням воєнного стану в Україні з метою забезпечення реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 325 були внесені зміни до Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2022 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 № 1440 (далі - Порядок № 1440), зокрема, в частині оплати надавачам медичних послуг за пакетом медичних послуг «Первинна медична допомога», а саме: для надавачів медичних послуг, які розташовані на територій, на якій введено воєнний стан, протягом строку дії такого стану фактична вартість медичних послуг, передбачених пакетом медичних послуг, наведеним у главі 1 розділу II цього Порядку, на місяць розраховувалося на рівні фактичної вартості медичних послуг, наданих за таким пакетом медичних послуг, у березні 2022 року.

З метою удосконалення процедури реалізації програми медичних гарантій та підвищенню ефективності використання бюджетних коштів у період воєнного стану в Україні постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 № 741, серед іншого, внесено зміни до Порядку №1440, в частині оплати надавачам медичних послуг, а саме: за пакетом медичних послуг «Первинна медична допомога» - для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, протягом строку дії такого стану фактична вартість медичних послуг, передбачених пакетом медичних послуг, наведеним у главі 1 розділу ПІ цього Порядку, на місяць розраховуються на рівні фактичної вартості медичних наданих за таким пакетом медичних послуг, станом на 1 липня 2022 року.

Відповідно до договорів, оплати надавачам медичних послуг, з якими укладено договір здійснюються у безготівковій формі.

Відповідно до пунктів 5,6 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411 (далі - Порядок), заначено, що власником центральної бази даних, у тому числі майнових прав на програмне забезпечення центральної бази є держава у особі НСЗУ. Володільцем відомостей Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків с Міністерство охорони здоров`я України. Розпорядником Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є НСЗУ. Адміністратором центральної бази даних с державне підприємство "Електронне здоров`я" (далі - адміністратор), крім Інформаційної системи НСЗУ, адміністрування якої забезпечує НСЗУ. Адміністратор не здійснює обробку персональних даних пацієнтів.

Відповідно до пункту 20 Порядку, У центральній базі даних ведуться такі реєстри, зокрема, Реєстр медичних працівників, що містить інформацію про професійно підготовлених осіб, які відповідно до законодавства мають право здійснювати медичне обслуговування, Реєстр декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

Також, відповідно до пункту 23 Порядку, персональні дані у реєстрах можуть оброблятися у цілях охорони здоров`я, встановлення медичного діагнозу, забезпечення лікування або надання медичних системи охорони здоров`я. Персональні послуг, функціонування електронної дані, що стосуються здоров`я, можуть оброблятися за умови, що вони обробляються медичним працівником або іншою особою закладу охорони здоров`я чи фізичною особою - підприємцем, яка одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та т працівниками, на яких покладено обов`язки щодо забезпечення захисту персональних та поширюється дія законодавства про лікарську таємницю, працівниками НСЗУ, на яких покладено обов`язки щодо забезпечення захисту персональних даних.

Оператори електронної медичної інформаційної системи обробляють персональні дані за наявності правових підстав відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" Щодо питання внесення достовірної інформації в ЕСОЗ.

Так, при проведені досудового розслідування встановлено, що НСЗУ за результатами верифікації інформації, яка міститься в реєстрах центральної бази даних, шляхом її порівняння з інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо померлих осіб, отриманих відповідно до Договору про інформаційну взаємодію між НСЗУ, МЮУ та МЦТУ від 11.08.2021 №02-01/110 за період з 21.11.2021 по 19.05.2022 встановлено, невідповідності стосовно Декларацій, що були подані лікарям та внесені в ЕСОЗ працівниками. А саме частина пацієнтів на момент внесення декларацій в ЕСОЗ фактично були померлими, за які відповідно до укладеного договору НСЗУ здійснені оплати, згідно звітів про медичні послуги, в які також входила оплата за вказані декларації.

Так, відповідно до наданої НСЗУ інформації, лікар ОСОБА_4 , якапрацює в комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради, 17.02.2022 внесла відомості до ЕСОЗ щодо укладання декларації з громадянином України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець с. Латівка Дніпропетровської області, якому у вказаній системі визначено номер декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: НОМЕР_1.

При цьому датою смерті ОСОБА_5 є ІНФОРМАЦІЯ_2 , тобто лікар

ОСОБА_4 внесла відомості про укладання декларації з пацієнтом до бази ЕСОЗ після смерті пацієнта, що суперечить вимогам визначеним у порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, затвердженого наказом МОЗ України 19.03.2018 №503.

Згодом, 18.04.2022 декларація №0001-Х00Р-Т4А0 (ID декларації: НОМЕР_1) укладена між лікарем ОСОБА_4 та пацієнтом ОСОБА_5 була деактивована.

Таким чином, органом досудового розслідування вжито усі можливі заходи, спрямовані на отримання доказів вчинення вказаногокримінального правопорушення, однак, речові докази вилучені не були у зв`язку із можливою умисною їх втратою працівниками медичних закладів. Ці обставини унеможливлюють проведення повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування. У зв`язку із чим виникла необхідність у проведенні обшуку, з метою виявленні та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення.

Встановлено, що юридична адреса комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР (код ЄДРПОУ 37862122) - Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2, керівником якого є ОСОБА_7 .

Також, встановлено, що сімейний лікар ОСОБА_4 здійснює свою діяльність у Амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР, яка розташована за адресою Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дружби, буд. 2. Відповідно до графіку роботи ЗПСМ № 3, ОСОБА_4 веде прийом хворих у кабінеті № 102.

Для перевірки отриманої інформації, виявлення та фіксації обставин вчинення кримінального правопорушення, відшукування знаряддя та засобів кримінального правопорушення, отримання доказів, які самостійно чи в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин кримінального правопорушення, встановлення кола причетних до його вчинення осіб, а також запобігання злочинній діяльності необхідно проведення обшуку кабінету №102 Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР, в якому здійснює свою діяльність лікар ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно з інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна право власності на будівлі та споруди, розташованих за адресою: АДРЕСА_1 належить Територіальній громаді м. Кривого Рогу в особі Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 25522449), правокористувач КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР (код ЄДРПОУ 37862122)

Під час проведення обшуку планується відшукати: картку пацієнта ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Латівка Дніпропетровської області, якому у вказаній системі визначено номер декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: НОМЕР_1; амбулаторну картку пацієнта ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , чорнові записи, що містять відомості про протиправну діяльність; комп`ютерну техніку; карти пам`яті; флеш накопичувачі; інші оптичні носії інформації (HDD, SSD - накопичувачі).

Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Таким чином, суд вважає можливим задовольнити клопотання.

Керуючись вимогами ст.ст. 107,131,159-160,163-165, 233-242 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому слідчого відділення Відділення поліції №6 Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділення Відділення поліції №6 Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 , дозвіл на проведення обшуку кабінету №102 Амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Криворізької міської ради, в якому здійснює свою діяльність лікар ОСОБА_4 , за адресою: АДРЕСА_1 , (власник: Територіальна громада м. Кривого Рогу в особі Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 25522449), правокористувач КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №7» КМР (код ЄДРПОУ 37862122) керівником якого є ОСОБА_7 ) з метою відшукання та вилучення:

-картки пацієнта ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Латівка Дніпропетровської області, якому у вказаній системі визначено номер декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: НОМЕР_1;

-амбулаторної картки пацієнта ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. ЛатівкаДніпропетровської області, якому у вказанійсистемі визначено номер декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: НОМЕР_1;

-копії декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: НОМЕР_1;

-чорнові записи, що містять відомості про протиправну діяльність;

-комп`ютерну техніку;

-карти пам`яті;

-флеш накопичувачі;

-інші оптичні носії інформації (HDD, SSD - накопичувачі),

-інші речі, предмети та документи, які мають значення для повного, всебічного, об`єктивного та неупередженого проведення досудового розслідування.

Строк дії даної ухвали один місяць з дня її ухвалення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІнгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення02.03.2023
Оприлюднено11.03.2024
Номер документу109416695
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —213/908/23

Ухвала від 02.03.2023

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 02.03.2023

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні