г Інгулецький районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області
Справа № 213/908/23
Номер провадження 1-кс/213/155/23
У Х В А Л А
Іменем України
02 березня 2023 року слідчий суддя Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання Старшого слідчого СВ ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , поданого в межах кримінального провадження № 12023040000000053 за ч.1 ст 362 КК України, про надання тимчасового доступу до документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся суду з вказаним клопотанням, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, просив задовольнити клопотання.
На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України судовий розгляд проводився без особи у користуванні, володінні якої знаходяться документи.
Вивчивши клопотання до додані матеріали, судом встановлено. Відповідно до клопотання, Слідчим відділенням ВП №6КРУП ГУНПв Дніпропетровськійобластіпроводитьсядосудове розслідуванняу кримінальномупроваджені №12023040000000053від 10.01.2023за фактомнесанкціонованих дій з інформацією, яка оброблюється в електронно-обчислювальних машинах (комп`ютерах), автоматизованих системах чи комп`ютерних мережах, або зберігається на носіях такої інформації, вчинені особою, яка має право доступу до неї, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 362 КК України. Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється Криворізькою південною окружною прокуратурою.
Під час досудового розслідування встановлено, що на адресу ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали з ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), відповідно до яких вбачається, що за результатами верифікації інформації, яка міститься в реєстрах центральної бази даних, шляхом її порівняння з інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо померлих осіб, встановлені невідповідності стосовно Декларацій, що були подані лікарями медичних закладів Дніпропетровської області та внесені в ЕСОЗ, зокрема між НСЗУ та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, за яким протягом періоду дії договору ІНФОРМАЦІЯ_2 були здійснені оплати надавачу згідно зі звітами про медичні послуги, в які також входила Декларація з ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , відомості про яку 17.02.2022 внесено до ЕСОЗ лікарем КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_5 . При цьому, датою смерті останнього є ІНФОРМАЦІЯ_6 , тобто лікар ОСОБА_5 внесла відомості про укладання декларації з пацієнтом до бази ЕСОЗ після смерті пацієнта.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про смерть встановлено, що ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 помер ІНФОРМАЦІЯ_6 , причина смерті генералізований атеросклероз, остаточне лікарське свідоцтво про смерть №11 від 21.02.2023, виданого КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » КМР (актовий запис про смерть №09 від 21.02.2022)
Так встановлено, що між НСЗУ та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, за яким протягом періоду дії договору ІНФОРМАЦІЯ_2 були здійснені оплати надавачу згідно зі звітами про медичні послуги, а які також входила оплата за зазначені Декларації.
Правові засади діяльності НСЗУ визначені, зокрема, Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» (далі - Закон) та Положенням про Національну службу здоров`я України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1101 (далі - Положення).
Згідно зі статтею 8 Закону, договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладається між Уповноваженим органом та закладом охорони здоров`я незалежно від форми власності чи фізичною особою - підприємцем, яка в установленому законом порядку одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що відповідають встановленим Кабінетом Міністрів України вимогам до надавача медичних послуг за програмо медичних гарантій, та має відповідати умовам закупівлі, специфікаціям до медичних послуг, а також враховувати визначений у програмі медичних гарантій обсяг забезпечення медичними послугами відповідно до потреб у межах кожного госпітального округу.
Відповідно до частини четвертої та частини п`ятої статті 8 Закону, договір про медичне обслуговування населення є договором на користь третіх осіб - пацієнтів у частині надання їм медичних послуг, медичних виробів та лікарських засобів надавачами медичних послуг. Істотними умовами договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій є, зокрема, перелік та обсяг надання пацієнтам медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.
Також згідно з пунктом 4 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», документообіг, пов`язаний з укладенням, зміною та припиненням договору, здійснюється через електронну систему охорони здоров`я (далі - ЕСО3) з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Так, у 2022 році між НСЗУ та закладами охорони здоров`я було укладено договори, зокрема, з КНП " ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) було укладено договір № 0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за напрямом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (далі - договір 0000-ХТА6-М000), зі строком дії з дати підписання сторонами до 31.12.2022 року, загальна орієнтовна ціна договору - 17 174 472,00 грн.
Підпунктом 9 пункту 4 Положення передбачено, що НСЗУ, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює оплату згідно з тарифом за надані пацієнтам медичні послуги (включаючи медичні вироби) та лікарські засоби за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 10 Закону підставою для оплати тарифу, що здійснюється Уповноваженим органом, є звіт, який формується в електронній системі охорони здоров`я (далі - ЕСО3) на підставі інформації та документів, що внесені надавачем медичних послуг до цієї системи. Оплата за надані медичні послуги та лікарські засоби здійснюється в порядку черговості надходження таких звітів.
Крім того, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введено воєнний стан.
3 огляду на це, постановою Кабінету Міністрів України від 25.02.2022 № 157 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 і від 29 грудня 2021 р. № 1440» внесено зміни, зокрема, до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України віл 25.04.2018 № 410, а саме доповнено абзацом тринадцятим, відповідно до якого для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмо державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, а положення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та звітування не застосовуються.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.2022 № 529 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 і від 29 грудня 2021 р. № 1440» було внесено зміни, зокрема, до абзацу тринадцятого пункту 2 Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410, згідно з якими, для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, а умови договорів про медичне обслуговування населення за програмного медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та подання звітів про медичні послуги не застосовуються.
Відтак, з метою забезпечення оплати надавачам медичних послуг за надані медичні послуги на період дії воєнного стану подання звітів про медичні послуги не застосовувалося. Тобто, у період дії воєнного стану надавачі медичних послуг не подавали звіти про медичні послуги для оплати. Всі оплати здійснювалися відповідно до реєстрів на оплату надавачам медичних послуг, які НСЗУ формувала і подавала до органів ІНФОРМАЦІЯ_9 самостійно.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 № 741 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення» внесено зміни, зокрема, до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410.
Так, абзац тринадцятий пункту 2 зазначеної постанови викладено в новій редакції, а саме: для надавачів медичних послуг, які розташовані в межах територій територіальних громад, які станом на перший день звітного періоду розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), перелік яких визначений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, особливості розрахунку фактичної вартості медичних послуг за всіма пакетами медичних послуг, передбаченими програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, на місяць визначаються відповідно до зазначеної програми, умови договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо внесення інформації до електронної системи охорони здоров`я та подання звітів про медичні послуги застосовуються з урахуванням положень порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення щодо розрахунку фактичної вартості медичних послуг, у тому числі у місяці, що настає після місяця виключення відповідних територіальних громад, на території яких розташовані такі надавачі медичних послуг, із зазначеного переліку.
Відповідно до частини восьмої статті 10 Закону підставою для оплати тарифу, що здійснюється Уповноваженим органом, с звіт, який формується в електронній системі охорони здоров`я на підставі інформації та документів, що внесені надавачем медичних послуг до цієї системи. Оплата за надані медичні послуги та лікарські засоби здійснюється в порядку черговості надходження таких звітів. Враховуючи зазначене, з дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення надання медичної допомоги», а саме 3 19.07.2022, усім надавачам медичних послуг за усіма пакетами медичних послуг оплата за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій здійснюється виключно за звітами про медичні послуги.
Звіт про медичні послуги формується на підставі інформації, що міститься в ІНФОРМАЦІЯ_10 , станом на 1 число звітного періоду. Оплата за надання медичних послуг з надання ПІМД розраховуються на підставі загальної кількості поданих декларацій закладу охорони здоров`я, тому інформація щодо використаних державних коштів на окрему декларацію та окремого лікаря не розраховується.
У зв`язку з введенням воєнного стану в Україні з метою забезпечення реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 325 були внесені зміни до Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2022 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 № 1440 (далі - Порядок № 1440), зокрема, в частині оплати надавачам медичних послуг за пакетом медичних послуг « ІНФОРМАЦІЯ_8 », а саме: для надавачів медичних послуг, які розташовані на територій, на якій введено воєнний стан, протягом строку дії такого стану фактична вартість медичних послуг, передбачених пакетом медичних послуг, наведеним у главі 1 розділу II цього Порядку, на місяць розраховувалося на рівні фактичної вартості медичних послуг, наданих за таким пакетом медичних послуг, у березні 2022 року.
З метою удосконалення процедури реалізації програми медичних гарантій та підвищенню ефективності використання бюджетних коштів у період воєнного стану в Україні постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2022 № 741, серед іншого, внесено зміни до Порядку №1440, в частині оплати надавачам медичних послуг, а саме: за пакетом медичних послуг « ІНФОРМАЦІЯ_8 » - для надавачів медичних послуг, які розташовані на території, на якій введено воєнний стан, протягом строку дії такого стану фактична вартість медичних послуг, передбачених пакетом медичних послуг, наведеним у главі 1 розділу ПІ цього Порядку, на місяць розраховуються на рівні фактичної вартості медичних наданих за таким пакетом медичних послуг, станом на 1 липня 2022 року.
Відповідно до договорів, оплати надавачам медичних послуг, з якими укладено договір здійснюються у безготівковій формі.
Відповідно до пунктів 5,6 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411 (далі - Порядок), заначено, що власником центральної бази даних, у тому числі майнових прав на програмне забезпечення центральної бази є держава у особі ІНФОРМАЦІЯ_2 . Володільцем відомостей Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків с ІНФОРМАЦІЯ_11 . Розпорядником Реєстру медичних спеціалістів, Реєстру суб`єктів господарювання у сфері охорони здоров`я, Реєстру медичних висновків є НСЗУ. Адміністратором центральної бази даних с державне підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (далі - адміністратор), крім ІНФОРМАЦІЯ_2 , адміністрування якої забезпечує ІНФОРМАЦІЯ_2 . Адміністратор не здійснює обробку персональних даних пацієнтів.
Відповідно до пункту 20 Порядку, У центральній базі даних ведуться такі реєстри, зокрема, Реєстр медичних працівників, що містить інформацію про професійно підготовлених осіб, які відповідно до законодавства мають право здійснювати медичне обслуговування, Реєстр декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.
Також, відповідно до пункту 23 Порядку, персональні дані у реєстрах можуть оброблятися у цілях охорони здоров`я, встановлення медичного діагнозу, забезпечення лікування або надання медичних системи охорони здоров`я. Персональні послуг, функціонування електронної дані, що стосуються здоров`я, можуть оброблятися за умови, що вони обробляються медичним працівником або іншою особою закладу охорони здоров`я чи фізичною особою - підприємцем, яка одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та т працівниками, на яких покладено обов`язки щодо забезпечення захисту персональних та поширюється дія законодавства про лікарську таємницю, працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 , на яких покладено обов`язки щодо забезпечення захисту персональних даних.
Оператори електронної медичної інформаційної системи обробляють персональні дані за наявності правових підстав відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" Щодо питання внесення достовірної інформації в ЕСОЗ.
Так, при проведені досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 за результатами верифікації інформації, яка міститься в реєстрах центральної бази даних, шляхом її порівняння з інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо померлих осіб, отриманих відповідно до Договору про інформаційну взаємодію між ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_13 та ІНФОРМАЦІЯ_14 від 11.08.2021 №02-01/110 за період з 21.11.2021 по 19.05.2022 встановлено невідповідності стосовно Декларацій, що були подані лікарям та внесені в ЕСОЗ працівниками. А саме частина пацієнтів на момент внесення декларацій в ЕСОЗ фактично були померлими, за які відповідно до укладеного договору ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснені оплати, згідно звітів про медичні послуги, в які також входила оплата за вказані декларації.
Так, відповідно до наданої НСЗУ інформації, лікар ОСОБА_5 , яка працює в комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Криворізької міської ради, 17.02.2022 внесла відомості до ЕСОЗ щодо укладання декларації з громадянином України ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , уродженець с. Латівка Дніпропетровської області, якому у вказаній системі визначено номер декларації: №0001-Х00Р-Т4А0 та ID декларації: d1053c6d0b8c-4cee-aaf7-T4A0be3b63b2ce38.
При цьому датою смерті ОСОБА_4 є ІНФОРМАЦІЯ_6 , тобто лікар ОСОБА_5 внесла відомості про укладання декларації з пацієнтом до бази ЕСОЗ після смерті пацієнта, що суперечить вимогам визначеним у порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, затвердженого наказом МОЗ України 19.03.2018 №503.
Згодом, 18.04.2022 декларація №0001-Х00Р-Т4А0 (ID декларації: d1053c6d0b8c-4cee-aaf7-T4A0be3b63b2ce38) укладена між лікарем ОСОБА_5 та пацієнтом ОСОБА_4 була деактивована.
У зв`язку із вище викладеним, забезпечуючи виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування та встановлення всіх обставин у досудовому розслідуванні, з метою недопущення скоєння кримінальних правопорушень та отримання повної інформації виникла необхідність у отриманні засвідчених належним чином копій наступних документів, а саме: договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладений між ІНФОРМАЦІЯ_15 та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; звіти про медичні послуги відповідно до договору №0000-ХТА6-М000, укладеного між НСЗУ та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у період з 01.01.2022 по 01.05.2022; наказ про призначення на посаду лікаря ОСОБА_5 ; посадова інструкція лікаря ОСОБА_5 ; положення про КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса якого: АДРЕСА_1 ; статут КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ); Журнал (відомість) обліку відвідувань КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » лікаря ОСОБА_5 пацієнтами у період з 01.01.2022 по 01.05.2022; документи, які стали підставою для укладання декларації між лікарем ОСОБА_5 та пацієнтом ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , уроджець с. Латівка Дніпропетровської області, паспорт громадянина України ОСОБА_4 ; картка хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома пацієнта ОСОБА_4 ; медична карта амбулаторного хворого ОСОБА_4 ; Талон на прийом до лікаря пацієнта ОСОБА_4 ; направлення на консультацію та допоміжні кабінети пацієнту ОСОБА_4 ; книга запису викликів лікарів додому (стосовно пацієнта ОСОБА_4 ); історія хвороби пацієнта ОСОБА_4 ; Довідка для одержання путівки пацієнту ОСОБА_4 ; лікарське свідоцтво про смерть пацієнта ОСОБА_4 ; журнал обліку померлих (стосовно пацієнта ОСОБА_4 ); перелік працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які мають доступ до електронної системи охорони здоров`я; повні анкетні дані лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які отримали та користуються персональним захищеним ключем, або особистим логіном (який підтверджується, у наступному, особистим паролем) призначений для входу до електронної системи охорони здоров`я; Відомості щодо обов`язків та обмежень, які покладаються на лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо неможливості надання доступу стороннім особам до особистого кабінету електронної системи охорони здоров`я; Відомості щодо попередження лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про відповідальність передбачену законодавством України щодо внесення недостовірної інформації до електронної системи охорони здоров`я; відомості щодо надання лікарям КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » доступу до електронної системи охорони здоров`я, які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса якого: АДРЕСА_1 , керівником якого є ОСОБА_6 .
Згідно ст.84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є, зокрема, документи.
Згідно ст. 99 КПК України, документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, зокрема електронні носії інформації.
Вказані документи підлягають дослідженню та використанню під час проведення досудового розслідування, з метою встановлення кола осіб, причетних до вчинення злочинних діянь. В зв`язку з цим зазначені документи мають значення доказів в даному кримінальному провадженні.
Як вбачається із зміступ. 4,5,8 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься у речах і документах, належить конфіденційна інформація, відомості, які можуть становити банківську таємницю, та персональні дані особи.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Суд вважає можливим задовольнити клопотання.
Керуючись вимогами ст.ст. 107,131,159-160,163-165, 242 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити та надати старшому слідчого відділення ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчого відділення ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 , тимчасовий доступ до документів які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса якого: АДРЕСА_1 , керівником якого є ОСОБА_6 , з правом отримання копій цих документів, а саме:
- договір №0000-ХТА6-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладений між ІНФОРМАЦІЯ_15 та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- звіти промедичніпослуги відповідно до договору №0000-ХТА6-М000, укладеного між НСЗУ та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у період з 01.01.2022 по 01.05.2022;
-наказ про призначення на посаду лікаря ОСОБА_5 ;
-посадова інструкція лікаря ОСОБА_5 ;
-положення про КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса якого:
АДРЕСА_1 ;
-статут КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
-Журнал (відомість) обліку відвідувань КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » лікаря ОСОБА_5 пацієнтами у період з 01.01.2022 по 01.05.2022;
-документи, які стали підставою для укладання декларації між лікарем ОСОБА_5 та пацієнтом ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , уроджець с. Латівка Дніпропетровської області;
-картка хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома пацієнта ОСОБА_8 ;
-медична карта амбулаторного хворого ОСОБА_4 ;
-Талон на прийом до лікаря пацієнта ОСОБА_4 ;
-направлення на консультацію та допоміжні кабінети пацієнту ОСОБА_4 ;
-книга запису викликів лікарів додому (стосовно пацієнта ОСОБА_4 );
-історія хвороби пацієнта ОСОБА_4 ;
-Довідка для одержання путівки пацієнту ОСОБА_4 ;
-лікарське свідоцтво про смерть пацієнта ОСОБА_4 ;
-журнал обліку померлих (стосовно пацієнта ОСОБА_4 );
-перелік працівників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 », які мають доступ до електронної системи охорони здоров`я;
-повні анкетні дані лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 », які отримали та користуються персональним захищеним ключем, або особистим логіном (який підтверджується, у наступному, особистим паролем) призначений для входу до електронної системи охорони здоров`я;
-Відомості щодо обов`язків та обмежень, які покладаються на лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » щодо неможливості надання доступу стороннім особам до особистого кабінету електронної системи охорони здоров`я;
-Відомості щодо попередження лікарів КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » про відповідальність передбачену законодавством України щодо внесення недостовірної інформації до електронної системи охорони здоров`я;
-відомості щодо надання лікарям КНП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » доступу до електронної системи охорони здоров`я.
Зобов`язати посадових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Криворізької міської ради» надати старшому слідчого відділення ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчого відділення ВП №6 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 , тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю отримання копій.
Роз`яснити, що відповідно до вимог ст. 165 КПК України, особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді. Зазначена в ухвалі слідчого судді, особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
Повідомити, що згідно зі ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має правопостановити ухвалупро дозвілна проведенняобшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Встановити термін дії ухвали про тимчасовий доступ до документів до 02.05.2023р.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 02.03.2023 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 109416696 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Мазуренко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні