Рішення
від 09.03.2023 по справі 160/19776/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 березня 2023 року Справа № 160/19776/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Сидоренко Д.В.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (49094, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ПЕРЕМОГИ, будинок 26) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

Обставини справи: 12.12.2022 року засобами поштового зв`язку до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, в якому позивач просить:

- визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо відмови у зарахуванні періоду роботи ОСОБА_1 з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор";

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо застрахованої особи - ОСОБА_1 шляхом внесення відомостей про страховий стаж за період роботи з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор".

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачу після звернення до Томаківського сектору обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян ГУ ПФУ в Дніпропетровській області стало відомо, що до його страхового стажу не зараховано період з 01.01.2008 по 21.10.2010 у зв`язку з відсутністю відомостей у державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування за період з 01.01.2008 по 21.10.2010. Про причини відсутності у реєстрі застрахованих осіб інформації про страховий стаж з 01.01.2008 по 21.10.2010 позивачу невідомо. Підприємство де працював позивач було ліквідовано, тому отримати інформацію або пояснення не можливо. Позивачем від Виконавчого комітету Мирівської сільської ради Нікопольського району було отримано архівні довідки. В подальшому позивач знову звернувся до відповідача з проханням зарахувати до його страхового стажу спірний період роботи, але йому було відмовлено з роз`ясненням, що внести зміни до системи персоніфікованого обліку можливо після надання страхувальником відповідних звітних документів, а оскільки ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" ліквідовано без правонаступника, внести зміни до реєстру застрахованих осіб можливо лише за рішенням суду.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.12.20252 року прийнято зазначену вище позовну заяву до розгляду та відкрито провадження по справі №160/19776/22 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

09.01.2023 року від відповідача надійшов відзив на позов, в якому відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог. Відповідачем вказано, що позивачу було надано роз`яснення щодо внесення змін до системи персоніфікованого обліку. Внести зміни до системи персоніфікованого обліку можливе лише після надання страхувальником відповідних звітних документів. Спеціалісти органів Пенсійного фонду не наділені повноваженнями самостійно вносити зміни до системи персоніфікованого обліку. Оскільки підприємство ДП Державної акціонерної компанії "Хліб України" "Мирівський елеватор" (код ЄДРПОУ 00953591) ліквідовано без правонаступника, внести зміни в реєстрі застрахованих осіб щодо періоду роботи позивача на вищезазначеному підприємства можливе лише за рішенням суду.

Станом на 09.03.2023 року відповідь на відзив від позивача на адресу суду не надходила.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

19.09.2022 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області із заявою про внесення відомостей до системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб період його роботи у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно.

Листом від 19.10.2022 року №31715-25089/Б-01/8-0400/22 Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області розглянуло заяву ОСОБА_1 від 19.09.2022 року та повідомило наступне.

За даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутня інформація про нарахування заробітної плати за період з 01.01.2008 по 21.10.2010 страхувальником ДП Державної акціонерної компанії "Хліб України" "Мирівський елеватор" (код ЄДРПОУ 00953591).

Внести зміни до системи персоніфікованого обліку можливо лише після надання страхувальником відповідних звітних документів. Спеціалісти органів Пенсійного фонду України не наділені повноваженнями самостійно вносити зміни до системи персоніфікованого обліку.

Оскільки підприємство ДП Державної акціонерної компанії "Хліб України" "Мирівський елеватор" (код ЄДРПОУ 00953591) ліквідовано без правонаступника, внести зміни в реєстр застрахованих осіб щодо періоду роботи на зазначеному підприємстві можливе лише за рішенням суду.

Так судом встановлено, що згідно копії трудової книжки колгоспника №80 від 21.02.1983 року, ОСОБА_1 :

- 20.02.2006 - прийнято на посаду водія легкових автотранспортних засобів середнього класу по переводу з ДП "Мирівське хлібоприймальне підприємство" (наказ від 22.03.2006 №85к);

- 01.02.2008 - переведено на посаду водія пожежного автомобіля (наказ №6к від 31.01.2008);

- 21.10.2010 - звільнено з роботи згідно ст.38 п.1 КЗпП України (за власним бажанням) (наказ №87к від 21.10.2010р.).

Також ОСОБА_1 від Виконавчого комітету Мирівської сільської ради отримано наступні документи: довідка про нараховану заробітну плату з січня 2007 року по жовтень 2010 року у ДП ДАК "Хліб України "Мирівський елеватор"; наказ №360-в про надання відпустки виданий ДП ДАК "Хліб України "Мирівський елеватор" (з 10.10.2009 по 09.11.2009); наказ ДП ДАК "Хліб України "Мирівський елеватор" від 01.07.2010 року №86к про переведення на іншу посаду; копії з книги реєстрації наказів.

Не погоджуючись з відмовою відповідача у зарахуванні періоду роботи ОСОБА_1 з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" до страхового стажу та внесення відповідних відомостей до реєстру, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV).

За змістом статті 1 Закону № 1058-IV застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

У відповідності до пунктів 4, 5 частини першої статті 16 Закону № 1058-IV застрахована особа має право: отримувати безоплатно відомості, внесені до її персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку та Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, у тому числі інформацію, що відображає обсяг пенсійних коштів на її накопичувальному пенсійному рахунку в Накопичувальному фонді або індивідуальному пенсійному рахунку в недержавному пенсійному фонді - суб`єкті другого рівня системи пенсійного забезпечення, якщо застрахована особа обрала такий недержавний пенсійний фонд, та стан здійснення пенсійних виплат за формою, встановленою правлінням Пенсійного фонду, та в порядку, визначеному цим Законом; звертатися із заявою до територіального органу Пенсійного фонду про уточнення відомостей, внесених до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з частиною другою статті 21 Закону № 1058-IV на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.

Відповідно до частин першої, другої та четвертої статті 24 Закону № 1058-IV страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності зазначеним Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

Позивачем під час звернення до відповідача було встановлено, що відповідно до індивідуальних відомостей про застрахованому особу (форма ОК-5) щодо нього за період з 01.01.2008 по 21.10.2010 відсутні.

Таким чином, страхувальником - ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" до органу Пенсійного фонду не подано звіти щодо сум нарахованих внесків та сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування про нарахування доходу та сплату страхових внесків щодо ОСОБА_1 за період його роботи у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" за період з 2008 по 2010 р., при цьому матеріалами справи підтверджено, що ОСОБА_1 працював у вказаний період на посаді водія пожежного автомобіля.

Водночас, пунктом 2 частини першої статті 14-1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" визначено, що Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані, зокрема, забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.

Статтею 16 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" визначено, що Державний реєстр створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.

Ведення реєстру страхувальників Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб) та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб встановлено Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 № 8-1) (далі - Положення про Реєстр).

Відповідно до пунктів 3, 4, 6, 7 розділу IV Положення про Реєстр відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.

У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.

Відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих страхових внесків за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою страхувальника, та вносяться до Реєстру застрахованих осіб на підставі наказу керівника відповідного територіального органу у десятиденний строк після узгодження результатів перевірки.

Тож у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника законодавець визначив єдиний алгоритм внесення змін та уточнень до відомостей Реєстру - судове рішення, а у разі необхідності внесення змін за період до 01.01.2011 р. за умови діючою юридичної особи - шляхом проведення відповідної перевірки територіальним органом Пенсійного фонду.

Судом встановлено, що ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" припинено, без зазначення правонаступника (факт реєстрації та припинення юридичної особи ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" не є спірним та не заперечуються сторонами).

Таким чином, відповідач був позбавлений можливості самостійно (без рішення суду, що набрало законної сили) внести зміни або уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо періоду роботи ОСОБА_1 у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" за період роботи з 01.01.2008 р. по 21.10.2010 р.

На думку суду, у задоволенні позовних вимоги про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у зарахуванні періоду роботи ОСОБА_1 з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" слід відмовити, оскільки відповідач позбавлений можливості самостійно (без рішення суду, що набрало законної сили) внести зміни або уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Щодо вимог позивача про зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо застрахованої особи - ОСОБА_1 шляхом внесення відомостей про страховий стаж за період роботи з 01.01.2008 по 21.10.2010 включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор", суд зазначає наступне.

Статтею 1 Закону № 1058-IV передбачено, що страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

Відповідно до частини першої статті 24 Закону Закон №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Порядок обчислення та сплати страхових внесків визначено у статті 20 Закону Закон № 1058-IV, відповідно до якої страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом. Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Згідно зі статтею 106 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство-страхувальник, оскільки здійснює нарахування страхових внесків із заробітної плати.

Відповідно до статті 56 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до стажу роботи для призначення пенсії зараховується, будь-яка інша робота, на якій працівник підлягав державному соціальному страхуванню, або за умови сплати страхових внесків.

Тобто, страхові внески є складовою умовою існування солідарної системи і підлягають обов`язковій сплаті, перерахунок пенсії провадиться з урахуванням часу, коли особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, та за який підприємством, де працює людина, (страхувальником) сплачені щомісячні страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.

Судом встановлено, що відповідно до даних довідки, яку надано Виконавчим комітетом Мирівської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області, ОСОБА_1 фактично нараховувалась заробітна плата за період роботи з січня 2009 року по жовтень 2010 року (крім червня-серпня 2009 року через відсутність особового рахунку), з січня 2008 по грудень 2008 року інформація про нараховану заробітну плату відсутня через відсутність особових рахунків. Докази сплати ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" страхових внесків щодо ОСОБА_1 за період роботи з 2008 по 2010 роки відсутні.

Таким чином, внаслідок невиконання ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор" обов`язку по нарахуванню та сплаті внесків до Пенсійного фонду України, ОСОБА_1 позбавлений соціальної захищеності та необхідності врахування до пенсійного стажу час роботи на вказаному підприємстві у спірний період, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.

На думку суду, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання страхувальником свого обов`язку щодо належного нарахування та сплати страхових внесків, а також подання звітності.

Зважаючи на те, що в силу наведених вище вимог Положення № 8-1 підставою для внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб у разі ліквідації страхувальника є рішення суду, та з огляду на встановлені у справі фактичні обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 підлягають частковому задоволенню, а саме шляхом зарахування у страховий стаж період роботи з січня 2009 по травень 2009 року включено та з вересня 2009 року по жовтень 2010 року включно, оскільки саме в зазначений період підтверджено нарахування позивачу заробітної плати.

Щодо інших періодів, а саме січень 2008 - грудень 2008 року та червень-серпень 2009 року, суд зазначає, що враховуючи відсутність інформації про нарахування позивачу у вказані періоди заробітної плати, підстави для внесення зміни до індивідуальних відомостей системи обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 відсутні.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Отже, з урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Частиною 3 статті 139 КАС України встановлено, що при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки за результатами розгляду адміністративної справи суд прийшов до висновку про часткове задоволення позовних вимог, то з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у сумі 496,20 грн.

Відповідно до ч.5ст.250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), включивши дані про його страховий стаж за період роботи з січня 2009 по травень 2009 року включено та з вересня 2009 року по жовтень 2010 року включно у ДП ДАК "Хліб України" "Мирівський елеватор".

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (вул.Набережна Перемоги, буд.26, м.Дніпро, 49094; код ЄДРПОУ 21910427) судові витрати у вигляду судового збору у розмірі 496,20 грн. на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) .

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) Д.В. Сидоренко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.03.2023
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу109446622
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —160/19776/22

Постанова від 03.08.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 02.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 02.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Рішення від 09.03.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 14.12.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні