Рішення
від 08.03.2023 по справі 440/8526/22
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

08 березня 2023 року м. ПолтаваСправа №440/8526/22

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Кукоби О.О., розглянувши за правилами загального позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом заступника керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Комунального підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча", третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Пирятинська міська рада Лубенського району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

1. Стислий зміст позовних вимог та їх обґрунтування.

Заступник керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області (надалі - прокурор) звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (надалі - позивач, ГУДСНС у Полтавській області) до Комунального підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча" (надалі - відповідач, КП "ГЖЕД с. Велика Круча"), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Пирятинська міська рада Лубенського району Полтавської області та з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог просив:

визнати протиправною бездіяльність КП "ГЖЕД с. Велика Круча" в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, що розміщене за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область;

зобов`язати КП "ГЖЕД с. Велика Круча" вжити заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, що розміщене за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту".

Позовні вимоги обґрунтував посиланням на те, що відповідач є балансоутримувачем протирадіаційного укриття №63130, яке за результатами оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту визнане обмежено готовим до використання за призначенням. Таким чином, з огляду на ведення на території України воєнного стану та постійну загрозу обстрілів, відповідна захисна споруда не здатна забезпечити захист цивільного населення, а в разі використання її за призначенням може створювати загрозу для життя та здоров`я людей.

Щодо підстав звернення до суду з цим позовом прокурор зазначив, що уповноваженим органом у спірних відносинах є ГУДСНС у Полтавській області, однак постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 на період дії воєнного стану припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), з урахуванням чого вжиття заходів реагування компетентним органом є неможливим.

2. Позиція відповідача та третьої особи.

Відповідач позов не визнав та у наданому до суду відзиві на позов зазначив, що загальний стан протирадіаційного укриття відповідає основним вимогам до захисної споруди цивільного захисту, а його повне приведення у відповідність вимогам чинного законодавства є можливим при наявності коштів /т. 1, а.с. 155/. На цій підставі, відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог прокурора.

Представник третьої особи у наданих до суду письмових поясненнях зауважив, що у 2022 році оцінка стану готовності захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130 не проводилась /т. 1, а.с. 162-163/. Однак, у акті від 09.09.2021 рекомендації щодо приведення захисної споруди у готовність до використання за призначенням, як і пропозиції щодо подальшого використанні захисної споруди - відсутні. На цій підставі, представник третьої особи зазначив, що при вирішенні спору покладається на розсуд суду.

3. Процесуальні дії у справі.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14.11.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у цій справі, а її розгляд призначено за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 06.12.2022 прокурора повідомлено про невідповідність позовної заяви вимогам частини четвертої статті 53, частини сьомої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою від 20.12.2022 суд, отримавши уточнену позовну заяву, визнав недоліки позову усунутими та продовжив розгляд справи.

06.12.2022 до суду надійшла відповідь на відзив, у якій прокурор наполягав на задоволенні позовних вимог /т. 1, а.с. 185-187/. Звертав увагу на те, що факт невідповідності захисної споруди цивільного захисту населення вимогам чинного законодавства підтверджений, з-поміж іншого, відеозаписом проведення огляду, на якому зафіксовано, що протирадіаційне укриття №63130 є непридатним для використання за призначенням через його захаращеність, руйнування приміщення, їх часткове підтоплення, відсутність облаштованих місць для перебування людей та систем життєзабезпечення).

У підготовчому засіданні 02.02.2023 протокольною ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

У судовому засіданні 14.02.2023 суд на підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження.

Обставини справи

КП "ГЖЕД с. Велика Круча" є балансоутримувачем захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, що розміщене за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область /т. 1, а.с. 30-32, 58-66, 76/.

09.09.2021 завідувачем сектору мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому Пирятинської міської ради Педяш Р.О. разом з провідним інспектором ВЗНС Лубенського РУ ГУДСНС у Полтавській області Яремич В.О. проведено оцінку стану готовності, експлуатації і використання сховища (протирадіаційного укриття) №63130, розташованого за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область, за результатами якої складено акт /т. 1, а.с. 24-29/.

За результатами оцінки визначено, що протирадіаційне укриття №63130 обмежено готове до використання за призначенням.

Виконком Пирятинської міської ради Полтавської області листом від 01.09.2022 №3466/02-33 повідомив прокурора, що заходи із забезпечення приведення захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) №63130 у стан, придатний для її використання за призначенням не вживалися /т. 1, а.с. 75/.

Лубенське районне управління ГУДСНС у Полтавській області листом від 09.09.2022 вих.№21-189315 повідомило прокурора про те, що заходи державного нагляду (контролю) щодо перевірки готовності протирадіаційного укриття №63130 до використання за призначенням не вживались, оскільки з 13.03.2022 припинено проведення планових та позапланових перевірок /т. 1, а.с. 105-106/.

На цій підставі, прокурор звернувся з позовом до суду.

Норми права, якими урегульовані спірні відносини

У статті 27 Конституції України визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який неодноразово продовжувався на підставі указів Президента України від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 №259/2022, від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022, від 07.11.2022 №757/2022, від 06.02.2023 №58/2023.

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України "Про оборону України" оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

За змістом статті 3 названого Закону, підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

У силу пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Кодексу до захисних споруд цивільного захисту належить протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.

Цивільним захистом, згідно зі статтею 4 Кодексу, є комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Громадяни України, у силу пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу, мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Як визначено частинами четвертою, п`ятою статті 32 Кодексу, для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд. Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Кабінет Міністрів України постановою від 10.03.2017 №138 "Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту" затвердив Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку (далі - Порядок).

Пунктом 3 Порядку визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною першою статті 20 Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, з-поміж інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

За змістом пунктів 5 -10 Розділу ІІ згаданих Вимог забезпечення фонду захисних споруд первинними засобами пожежогасіння, обладнання їх системами внутрішнього протипожежного водопостачання, пожежної автоматики і сигналізації здійснюється відповідно до вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року N 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за N 252/26697, а також державних будівельних норм і національних стандартів, що діють у сфері пожежної безпеки. Місця розташування первинних засобів пожежогасіння, план евакуації із захисної споруди позначаються і освітлюються.

Входи до фонду захисних споруд мають забезпечувати вільний доступ усередину їх приміщень, можливість користування ними особами з інвалідністю та іншими маломобільними групами населення і мати достатню (нормативну) пропускну спроможність.

Підходи до зовнішніх дверей, двері і сходові марші мають утримуватися у справному стані, очищуватися від бруду і сміття, а в зимовий час - від снігу і льоду. Захаращення входів не допускається.

У разі відсутності на входах пандусів для забезпечення вільного користування сховищами особами з інвалідністю та іншими маломобільними групами населення входи додатково обладнуються дерев`яними або металевими трапами.

Споруди фонду захисних споруд, їх комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення (далі - обладнання споруд фонду захисних споруд) мають утримуватися в належному технічному стані.

Споруди фонду захисних споруд мають захищатися від підтоплення і затоплення ґрунтовими, поверхневими, технологічними та стічними водами.

Експлуатація та утримання електрообладнання споруд фонду захисних споруд здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства у сфері улаштування електроустановок.

Приміщення споруд фонду захисних споруд мають забезпечуватися штучним освітленням. У них не допускається прокладання тимчасових електричних та інших інженерних мереж, а також незакріплених електричного обладнання і світильників. Електричні світильники мають бути захищеними від механічного пошкодження. Використання світильників із незахищеними лампами розжарювання не допускається.

Для освітлення захисних споруд можуть використовуватися світлодіодні та інші енергозберігаючі лампи. Використання люмінесцентних ламп для систем освітлення захисних споруд не допускається.

Системи водопостачання, каналізації і опалення споруд фонду захисних споруд мають утримуватися і експлуатуватися у справному стані та захищатися від корозії.

За змістом пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог. Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням.

Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог. У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням.

Оцінка судом обставин справи

Згідно з частиною другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

За встановленими обставинами справи на КП "ГЖЕД с. Велика Круча", як балансоутримувача захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, розташованого за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область, покладені обов`язки з утримання цієї споруди у стані, що дозволяє привести її у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Станом на початок збройної агресії російської федерації проти України захисна споруда цивільного захисту (протирадіаційне укриття №63130), перебувала в стані обмеженої готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Цей факт підтверджений актом від 09.09.2021 оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту та не спростований відповідачем у ході розгляду справи.

Доводи відповідача про загальну відповідність протирадіаційного укриття №63130 основним вимогам до захисної споруди цивільного захисту не спростовують правомірність доводів прокурора про необхідність виконання КП "ГЖЕД с. Велика Круча" Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09.07.2018 №579.

При цьому суд враховує, що протоколом огляду місця події від 27.09.2022 та відеозаписом огляду протирадіаційного укриття №63130 підтверджено, що захисна споруда цивільного захисту не здатна належним чином забезпечити захист населення, оскільки проходи приміщення захаращені сміттям, маються ознаки руйнування, підтоплення приміщення, місця для перебування людей не облаштовані, системи життєзабезпечення відсутні, внаслідок чого споруда не відповідає приписам пункту 2 розділу VI Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09.07.2018 №579.

Згідно з пунктом 12 Порядку, здійснення контролю за готовністю захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням забезпечує ДСНС разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями.

Як визначено у пункті 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052, ДСНС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Одними із основних завдань ДСНС є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до покладених завдань ДСНС здійснює заходи щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, забезпечує разом з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими держадміністраціями здійснення контролю за готовністю зазначених споруд до використання за призначенням; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 №303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 "Про введення воєнного стану в Україні".

Таким чином, внаслідок прийняття Кабінетом Міністрів України постанови від 13.03.2022 №303 на період дії воєнного стану у Головного управління ДСНС України у Полтавській області відсутні повноваження з перевірки протирадіаційного укриття №63130 на стан придатності для використання за призначенням для захисту населення, а також застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №63130 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя населення та є підставою для звернення прокурора до суду з цим позовом.

Частиною першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідач у ході розгляду справи доводи прокурора не спростував, не надав суду належних і допустимих доказів, що свідчили б про приведення протирадіаційного укриття №63130 у відповідність до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС України від 09.07.2018 №579.

Зважаючи на встановлені у ході розгляду фактичні обставини справи та беручи до уваги норми чинного законодавства, якими урегульовані спірні відносини, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог прокурора повністю.

Розподіл судових витрат

Згідно з частиною першою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Прокурор при зверненні до суду сплатив судовий збір у розмірі 2481,00 грн /т. 1, а.с. 144/, що зарахований до спеціального фонду Державного бюджету /т. 1, а.с. 142/.

Відповідач та третя особа доказів понесення судових витрат до суду не надали.

Згідно з частиною другою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З урахуванням наведеного, оскільки прокурор звернувся до суду з цим позовом в інтересах суб`єкта владних повноважень в особі ГУДСНС України у Полтавській області, підстави для стягнення судових витрат з відповідача відсутні.

Керуючись статтями 2, 3, 5-10, 72-77, 90, 193, 205, 228, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, Полтавський окружний адміністративний суд

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги заступника керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області до Комунального підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча", третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Пирятинська міська рада Лубенського району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Комунального підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча" в частині невжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, що розміщене за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область.

Зобов`язати Комунальне підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча" вжити заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття №63130, що розміщене за адресою: вул. Авіамістечко, 6, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область, у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579 "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту".

Судові витрати не розподіляються.

Учасники справи:

прокурор: заступник керівника Лубенської окружної прокуратури Полтавської області (код ЄДРПОУ 02910060; вул. Старо-Троїцька, 13, м. Лубни, Полтавська область, 37500);

позивач: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (код ЄДРПОУ 38610079; вул. Маршала Бірюзова, 26, м. Полтава, Полтавська область, 36007);

відповідач: Комунальне підприємство "Госпрозрахункова житлово-експлуатаційна дільниця села Велика Круча" (код ЄДРПОУ 30588408; вул. Героїв Майдану, 109, с. Велика Круча, Лубенський район, Полтавська область, 37052);

третя особа: Пирятинська міська рада Лубенського району Полтавської області (код ЄДРПОУ 13955752; вул. Соборна, 42, м. Пирятин, Лубенський район, Полтавська область, 37000).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів після складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

СуддяО.О. Кукоба

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.03.2023
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу109447867
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —440/8526/22

Рішення від 08.03.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 20.12.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 14.11.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 10.10.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні