Рішення
від 13.08.2010 по справі 2-5286-2010
СЛОВ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-5286-2010

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 серпня 2010 р. Сл ов' янський міськрайонний с уд Донецької області у склад і:

головуючого судді Гусин ського М.О.,

при секретарі Граневській О.В.

розглянув у відкритому суд овому засіданні у залі суду у м. Слов' янську цивільну спр аву за позовом ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України в Слов' янському ра йоні, третя особа головне упр авління державного казначей ства України в Донецькій обл асті, про визнання д ій УПФУ в Слов' янськом у районі Донецької області п ротиправними, зобов' язати У ПФУ в Слов' янському району Донецької області нарахува ти на її користь і виплатити щ омісячну державну допомогу я к дитині війни за періоди з 09.07. 2007р по 31.12.2007 р., з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 року, з 010.01.2009 р. по 30.04.2010 р. на загальну суму 3019,70 грн., -

В С Т А Н О В И В:

07.07.2010 року у Слов' янський м іськрайонний суд Донецької області звернулась ОСОБА_1 з зазначеним позовом до УПФ У у Слов' янському районі До нецької області за участю тр етьої особи ГУДКУ, обґрунтов уючи свої вимоги тим, що вона народилась ІНФОРМАЦІЯ_1 т а відповідно до Закону У країни № 2195-1У від 18.11.2004 року «Про с оціальний захист дітей війни » є дитиною війни. Відповідно до ст. 6 зазначеного закону йо му з 01.01.2006 року повинна виплачу ватися щомісячна соціальна д опомога у розмірі 30 % мінімаль ної пенсії за віком. Зако ном України від 19.12.2006 року № 489-V «П ро державний бюджет України на 2007 рік» дію цієї статті 6 бул о зупинено, внаслідок чого пи тання про стягнення недоплач ених сум за 2006 рік вона не стави ть. Р ішення Конституційн им Судом України 09.07.2007 року, пол оження ст. 71 ЗУ „Про Державний бюджет України на 2007 рік”, яким и була зупинена дія статті 6 З У «Про соціальний захист діт ей війни», визнані такими, що н е відповідають Конституції У країни.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.08.2008 року № 10-рп \2008 р. було визнано неконституц ійними положення п.п.2 п. 41 розді лу ІІ Закону України «Про Дер жавний бюджет України на 2008 рі к та про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и», отже з 22.05.2008 р. відновлена дія ст. 6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни” в редакції 01.01.2008 р., відповідно до якої дітям війни пенсії або щ омісячне довічне грошове ут римання чи державна соціальн а допомога, що виплачуються з амість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком.

Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, невиплата їй со ціальної допомоги, передбаче ної ст. 3 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” є протиправною і такою, що суп еречить Конституції України та Законам України.

Розмір соціальної допомог и відповідно до ст. 6 ,,Про соціа льний захист дітей війни” ст ановить 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком. Мінімаль на пенсія за віком відповідн о до ст. 28 Закону України ,,Про з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування” вст ановлюється у розмірі прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ал е розмір виплат був значно ме нший, недоплата складає: з 09.07.2007 р. по 31.12.2007 р. - 710,91 грн.; за період із 22.05.2008 р. по 31.12.2008 р. складає 715,23 грн., а з а період з 01.01.2009 р. по 30.04.2010 р. - 1593,60 грн ., а загалом розмір недорахова ної і недоотриманої нею надб авки до пенсії складає 3019,74 грн .

Просила визнати дії УПФУ в . Слов'янському районі Донец ької області протиправними т а зобов' язати відповідача з дійснити перерахунок та виплатити щомісячну державн у допомогу як дитині війни, с тягнути з відповідача 710,91 грн. на відшкодування завданої ї й бездіяльністю шкоди за пер іод з 09.07.2007 по 31.12.2007 р. -, 715,23 грн. за пер іод з 22 травня 2008 року по 31 грудн я 2008 року, та 1593,60 грн. з 1 січня 2009 ро ку по 30 квітня 2010 року, що станов ить разом 3019,74 грн.

Позивач ОСОБА_1 до суду не з' явилась, надала за яву, в якій на задоволені позо вних вимог наполягала та про сила справу розглянути за її відсутністю (а.с.8).

Представник відповідача УПФУ в Слов' янському район і Донецької області до суду н е з' явився, але начальник уп равління надав заперечення , в якому просив справу розгля нути без участі їх представн ика та зазначив, що відповідн о до ст. 6 Закону України ,,Про с оціальний захист дітей війни ”, який набрав чинності з 01 січ ня 2006 року, дітям війни пенсії а бо щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціа льна допомога, що виплачуєть ся замість пенсії, підвищуєт ься на 30 % мінімальної пенсії з а віком.

Статтею 110 Закону України ,,Пр о Державний бюджет на 2006 рік” б уло встановлено, що пільги ді тям війни, передбачені абзац ом 7 ст. 5 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” , запроваджуються з 01 січня 2006 р оку, а статтею 6 - протягом 2006 р оку поетапно, за результатам и погодження з Комітетом Вер ховної Ради України з питань бюджету. Зазначені статті не були визнані неконституційн ими у встановленому законом порядку, отже відсутні підст ави для їх не застування. Крім того, у 2006 році урядом впровадж увався порядок надання пільг , передбачених статтею 6 Закон у України ,,Про соціальний зах ист дітей війни”.

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України ,,Про державний бюдже т України на 2007 рік” з метою при ведення окремих норм законів у відповідність із цим закон ом на 2007 рік зупинено, зокрема, дію ст. 6 Закону України ,,Про со ціальний захист дітей війни” . Статтею 111 Закону України ,,Про Державний бюджет на 2007 рік” пе редбачено підвищення до пенс ії ,,дітям війни” в розмірі 50% ві д розміру надбавки, встановл еної для учасників війни. 09 ли пня 2007 року Конституційним Су дом України у справі № 1-29/2007 (спр ава про соціальні гарантії г ромадян) ухвалено Рішення № 6-р п/2007, відповідно до якого, визна ні такими, що не відповідають Конституції України ( є некон ституційними ) положення, зок рема п. 12 ст. 71 Закону України ,,Пр о Державний бюджет України н а 2007 рік”. Однак, оскільки ст. 7 За кону України ,,Про соціальний захист дітей війни” передба чено, що фінансове забезпече ння державних соціальних гар антій, передбачених цим Зако ном, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету У країни, а Законом України ,,Пр о Державний бюджет України н а 2007 рік” видатки на підвищенн я дітям війни не передбачено , то і після рішення Конституц ійного Суду України вище нав едене підвищення не виплачу валось.

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Консти туції України виключно Закон ом про Державний бюджет Укра їни визначаються будь-які ви датки держави на загальносус пільні потреби, розмір і ціль ове спрямування цих видатків .

Згідно до п. 5 ст. 18 Закону Укра їни ,,Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання” страхові внески не мож уть зараховуватися до Держав ного бюджету України, бюджет ів інших рівнів та не підляга ють вилученню з Пенсійного ф онду або з Накопичувального фонду і не можуть використов уватися на цілі, не передбаче ні цим Законом, а відповідно д о ч. 2 ст. 72 цього Закону України кошти Пенсійного фонду не вк лючаються до складу Державно го бюджету України і не підля гають оподаткуванню, а згідн о до ч. 2 ст. 73 цього ж Закону Укр аїни забороняється викорис тання коштів Пенсійного фон ду для оплати договорів стра хування довічних пенсій і од норазових виплат та на цілі, н е передбачені цим Законом.

У зв' язку із Рішенням Конс титуційного Суду України від 09 липня 2007 року у справі № 1-29/2007 р. з аконодавчим органом не прийн ято жодного нормативного акт у на виконання вказаних вимо г Закону, не визначено на зако нодавчому рівні які органи п овинні виплачувати підвищен ня пенсії, за рахунок яких кош тів і джерел, в якому порядку, яким чином обчислювати вказа ний розмір.

Таким чином, немає підстав в важати, що саме органи Пенсій ного фонду України повинні в иплачувати таке підвищення і з бюджету Пенсійного фонду.

Підпунктом 2 пункту 41 розділ у ІІ Закону України ,,Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України ” внесені зміни до Закону Укр аїни ,,Про соціальний захист д ітей війни”, а саме, текст стат ті 6 викладений в такій редак ції: ,,Дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону України ,,Про статус ветерані в війни, гарантії їх соціальн ого захисту” ) до пенсії або що місячного довічного грошово го утримання чи державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни”.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 року визнані такими, що не в ідповідають Конституції Укр аїни (є неконституційними) по ложення, зокрема, п. 41 розділу І І Закону України ,,Про Державн ий бюджет на 2008 рік та про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України”.

Відповідно до принципу дії нормативно-правового акту у часі , у зв' язку з прийняттям нової редакції ст. 6 Закону Ук раїни ,,Про соціальний захист дітей війни” (пп. 2 п. 41 розділу І І Закону України ,,Про Державн ий бюджет України на 2008 рік та п ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України”), р едакція зазначеної статті до 01 січня 2008 р. втратила свою чинн ість. На підставі Рішення Кон ституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 р. втратила ч инність нова редакція ст. 6 Зак ону України ,,Про соціальний з ахист дітей війни”.

Законодавством України не передбачено автоматичного в ідновлення дії норми, яка втр атила чинність на підставі н ормативно-правового акту, як ий було визнано у подальшому неконституційним. Натомість , старий закон, що втратив юрид ичну чинність, тільки за спец іальною вказівкою нового нор мативного акту, може поширюв ати свою дію на відповідні пр авовідносини. А ні Рішенням К онституційного Суду України № 10-рп від 22 травня 2008 р., а ні інши м нормативно - правовим актом не передбачено відновлення дії статті 6 Закону України ,,П ро соціальний захист дітей в ійни” в редакції до 01 січня 2008 р .

Для врегулювання ситуації , 28 травня 2008 року Кабінетом Мін істрів України була прийнята Постанова № 530 ,,Деякі питання с оціального захисту окремих к атегорій громадян”, відповід но до п. 8 якої встановлено, що д ітям війни до пенсії або щомі сячного довічного грошового утримання чи державної соці альної допомоги, що виплачує ться замість пенсії, підвище ння проводиться у твердих ро змірах: з 22 травня - 48, 10 грн., з 1 л ипня - 48, 20 грн. та з 1 жовтня - 49, 80 г рн., з 1 січня 2009 року - 49,80 грн.

Таким чином, вважає, що підв ищення дітям війни виплачуєт ься органами Пенсійного фонд у відповідно до чинного на пе вний час законодавства.

Статтею 99 КАС України встан овлено річний строк зверненн я до суду. Позивач зазначає, що про факт порушення прав йому стало відомо лише після висв ітлення зазначених подій у п ресі, у зв' язку з ухваленням відповідного рішення Консти туційним Судом України 09 липн я 2007 року, тобто, ще у липні 2007 рок у. З позовом позивач звернула сь лише у травні 2010 року, тому д ля захисту порушеного права позивачем пропущено строк зв ернення до суду. Згідно ст. 100 КА С України пропущення строку звернення до суду є підставо ю для відмови у задоволенні а дміністративного позову за у мови, якщо на цьому наполягає одна із сторін. УПФУ в м. Слов' янську Донецької області нап олягає на пропущенні позивач ем строку для звернення до су ду. Враховуючи вищевикладен е, положення ст. 95 Конституції України, Закону України ,,Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування” ві д 09 липня 2003 року № 1058-ІV, ст. 6, 7 Закон у України ,,Про соціальний зах ист дітей війни”, УПФУ в Слов ' янському районі позов О СОБА_1 до УПФУ в. Слов' янськ ому районі про поновлення пр опущеного строку для звернен ня до суду та стягнення недоп лаченої щомісячної державно ї соціальної допомоги ,,Дітям війни” не визнає в повному об сязі і просить суд відмовити в задоволенні позовних вимо г повністю.

Третя особа Головне управл іння Державного Казначейств а України, також надало до суд у заяву, в якій зазначено, що в они не порушували права або і нтереси позивача, просили сп раву розглянути за відсутнос ті їх представника.

Суд, дослідивши матеріали с прави, вважає за можливе розг лянути справу за відсутност і сторін.

Суд, розглянувши подані с торонами документи та матері али, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення справи по суті, пр иходить до висновку, що позов ні вимоги ОСОБА_1 до УПФУ в Слов' янському районі Доне цької області, за участю трет ьої особи ГУ ДКУ підлягають частковому задоволенню за н аступних підстав.

Як встановлено в судовому з асіданні позивач ОСОБА_1 народилась ІНФОРМАЦІЯ_1 та згідно до статті 1 Закону У країни ,,Про соціальний захис т дітей війни” є дитиною війн и, так, як їй на час закінчення Другої світової війни (2 вере сня 1945 року) було менше 18 років. Відповідач не заперечує тог о факту, що ОСОБА_1 є дитин ою війни в розумінні Закону У країни ,,Про соціальний захис т дітей війни”.

Виходячи з того, що позивач ОСОБА_1 є дитиною війни в р озумінні Закону України ,,Про соціальний захист дітей вій ни”, суд вважає, що на неї повн істю розповсюджуються всі пі льги та соціальні гарантії, п ередбачені Законом України , ,Про соціальний захист дітей війни”, в тому числі й право н а підвищення пенсії на 30 % міні мальної пенсії за віком, як пе редбачено статтею 6 зазначен ого Закону.

Статтею 71 Закону України ,,Пр о Державний бюджет України н а 2007 рік” дія статті 6 Закону Ук раїни ,,Про соціальний захист дітей війни” зупинена.

Рішенням Конституційного Суду України від 09 липня 2007 рок у № 6-рп/2007 положення статті 71 Зак ону України ,,Про Державний бю джет України на 2007 рік”, якими б ула зупинена дія статті 6 Зако ну України ,,Про соціальний за хист дітей війни”, визнані та кими, що не відповідають Конс титуції.

Тобто положення статті 6 Зак ону України ,,Про соціальний з ахист дітей війни” стосовно того, що дітям війни пенсії аб о щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціал ьна допомога, що виплачуєтьс я замість пенсії, підвищують ся на 30 % мінімальної пенсії за віком набрало чинності з 9 лип ня 2007 року (день ухвалення ріше ння Конституційним Судом Укр аїни). Таким чином, за період з 09 липня 2009 року по 31 грудня 2007 рок у, за який заявлено позовні ви моги підлягають задоволенню .

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року внесено зміни зо Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», зокр ема ст. 6 вказаного Закону післ я внесення змін передбачалос ь, що дітям війни до пенсії або щомісячного довічного грошо вого утримання; державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп\2008 від 22.05.2008 ро ку положення пункту 28 розділу ІІ «Про державний бюджет Укр аїни на 2008 рік та про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України» від 28.12.2007 року щод о внесення змін до Закону Укр аїни «про соціальний захист дітей війни» визнані такими, що не відповідають Конститу ції України.

Таким чином, вимоги позивач а щодо зобов' язання УПФУ в С лов'янському районі Донецьк ої області здійснити перерах унок підвищення до пенсії «д итині війни» з 22.05.2008 року по 31.12.2008 р оку у розмірі 30 % мінімальної п енсії за віком, щомісяця, підл ягають задоволенню.

Позовні вимоги ОСОБА_1 щ одо зобов' язання УПФУ в м. Сл ов'янську Донецької області здійснити перерахунок підви щення до пенсії «дитині війн и» з 01.01.2009 року по 30.04.2010 року також підлягають задоволенню, оск ільки дане підвищення перед бачене ст. 6 Закону України ,,Пр о соціальний захист дітей ві йни”, встановлення іншого ро зміру зазначених виплат п. 8 П останови Кабінету Міністрів України № 530 від 28 травня 2008 р.”Д еякі питання соціального зах исту окремих категорій грома дян”, якою встановлено, що діт ям війни (крім тих, на яких пош ирюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни , гарантії їх соціального зах исту” та “Про жертви нацистс ьких переслідувань") до пенсі ї або щомісячного довічного грошового утримання чи держа вної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії , підвищення проводиться у та ких розмірах: з 22 травня - 48,1 гр ивні, з 1 липня - 48,2 та з 1 жовтня - 49,8 гривні, не відповідає ви могам законодавтсва за насту пних причин:

Частина друга статті 3 Закон у України “Про соціальний за хист дітей війни” визначає, щ о державні соціальні гаранті ї дітям війни, встановлені ци м Законом, не можуть бути обме жені або скасовані іншими но рмативно-правовими актами. П роте абзацом першим пункту 8 п останови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року N 530 “Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян” встановлено, що підвищення п енсії дітям війни проводитьс я у таких розмірах: з 22 травня - 48,1 грн., з 1 липня - 48,2 грн. та з 1 жо втня - 49,8 грн. Крім цього, пунк том 15 вищезазначеної постано ви запроваджено набрання її чинності з 22.05.2008 року.

Згідно частини першої стат ті 58 Конституції України зако ни та інші нормативно-правов і акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли во ни пом' якшують або скасовую ть відповідальність особи. К рім цього, відповідно до вимо г частини першої статті 55 Зако ну України від 16.05.2008 року N 279-VI “Пр о Кабінет Міністрів України” постанови Кабінету Міністрі в України, крім постанов, що мі стять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинност і з дня їх офіційного опублік ування, якщо інше не передбач ено самими постановами, але н е раніше дня їх опублікуванн я.

Постанова Кабінету Мініст рів України від 28.05.2008 року N 530 “Де які питання соціального захи сту окремих категорій громад ян” була опублікована в газе ті “Урядовий кур' єр” від 12.06.20 08 року N 107. Тому її дія не може бу ти поширена на правовідносин и, що існували або виникли до н абрання чинності цієї поста нови.

Конституційний Суд Україн и дійшов висновку, що Законом про Держбюджет не можна внос ити зміни до інших законів, зу пиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об' єктивних п ричин це створює протиріччя у законодавстві і як наслідо к - скасування та обмеження прав і свобод людини та грома дянина.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади, органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією України та За конами України.

Суд не приймає посилання ві дповідача на те, що органи Пен сійного фонду України не пов инні виплачувати зазначене п ідвищення, оскільки це спрос товується їх функціями та по вноваженнями, а також тим, що в иплата підвищення здійснюєт ься саме до пенсії позивача, а не є окремим видом виплат.

Стосовно пояснень відпові дача відносно пропуску позив ачем строку звернення до суд у з адміністративним позовом суд зазначає, що у зв' язку із прийняттям Закону України № 1691-VІ від 18.02.2010 року, який набув чи нності 10.03.2010р., зазначені правов ідносини підлягають розгляд у в порядку цивільного прова дження, яким передбачений ст рок позовної давності 3 роки, а не 1 рік, як передбачено КАС Ук раїни, більш того, цей строк не є пропущеним з урахуванням т ого, що виплата підвищення до пенсії є однією зі складових пенсії в цілому, а відповідно до ст. 87 Закону України ,,Про пе нсійне забезпечення” від 05 л истопада 1991 року № 1788-ХІІ суми пе нсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачують ся за минулий час без обмежен ня будь-яким строком.

Розглядаючи позовні вимог и в частині нарахування сум д о виплати судом та стягнення з відповідача конкретних гр ошових сум суд виходить з нас тупного:

Визначення мінімального р озміру пенсії за віком встан овлено статтею 28 Закону Украї ни ,,Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння”. Суд не приймає посиланн я відповідача на те, що на зако нодавчому рівні не визначено , яким чином обчислюється роз мір 30 % виплати дітям війни, а мі німальний розмір пенсії за в іком визначений Законом Укра їни ,,Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання” застосовується лише пр и визначенні розмірів пенсії , призначених Законом, з огля ду на принцип законності, зак ріплений статтею 8 ЦПК Україн и, відповідно до частини 7 якої , у разі відсутності закону, як ий регулює відповідні правов ідносини, суд застосовує зак он, що регулює подібні правов ідносини.

Стосовно конкретного визн ачення позивачем суми нараху вання, суд зазначає, що предме т спору є зобов' язання відп овідача вчинити певні дії, а с аме здійснити нарахування, а не стягнення певної суми. Виз начення розміру нарахування у спірних правовідносинах є функцією суб' єкта владних повноважень, у даній спр аві - відповідача, і не відно ситься до компетенції судови х органів. У зв' язку з цим, су д вважає, що в цій частині - в изначення та стягнення конкр етної суми допомоги - позовні вимоги не підлягають задово ленню.

Відносно позовних вимог в ч астині визнання дій відпові дача протиправними, суд прих одить до висновку про те, що за значені вимоги виходять за м ежи ст. 15 ЦПК України, якою виз нана компетенція судів щодо розгляду цивільних справ, у з в' язку з чим позовні вимоги в цієї частині також не підля гають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку щодо нео бхідності часткового задов олення позову.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 5-8, 10-15, 84, 88, 107, 208-209, 212-215, 218 Ц ПК України , суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги О СОБА_1 до Управління пенсій ного фонду України в Слов' я нському районі, третя особа г оловне управління державног о казначейства України в Дон ецькій області, про визнання дій УПФУ в Слов ' янському районі Донецької області протиправними, зобо в' язати УПФУ в Слов' янськ ому району Донецької області нарахувати на її користь і в иплатити щомісячну державну допомогу як дитині війни за п еріоди з 09.07.2007р по 31.12.2007 р., з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 року, з 01.01.2009 р. по 30.04.2010 р. на зага льну суму 3019,70 грн. задовол ьнити частково.

Зобов' язати Управління Пенсійного фонду України в С лов' янському районі здійсн ити ОСОБА_1 з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року включн о, з 1 січня 2009 року по 30 квітня 2010 р оку включно нарахування та в иплату підвищення до пенсії у розмірі 30 % мінімальної пенс ії за віком відповідно до ста тті 6 Закону України ,,Про соці альний захист дітей війни” з урахуванням фактично виплач ених сум підвищення.

В іншій частині позовні ви моги залишити без задоволе ння.

Звільнити Управління Пенс ійного Фонду України в Слов' янському районі Донецької о бласті від сплати судового з бору.

Рішення може бути оскаржен о в апеляційному порядку до А пеляційного суду Донецької о бласті через Слов' янський м іськрайонний суд Донецької о бласті шляхом подачі в 10-денн ий строк з дня проголошення р ішення апеляційної скарги.

Повний текст рішення виг отовлено 16 серпня 2010 року.

Суддя Слов' янськог о міськрайонного суду М. О. Гусинс ький

СудСлов'янський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення13.08.2010
Оприлюднено07.09.2010
Номер документу10945591
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-5286-2010

Рішення від 21.10.2010

Цивільне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Сторожук Сергій Миколайович

Рішення від 13.08.2010

Цивільне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Гусинський Михайло Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні