Постанова
від 15.03.2023 по справі 420/5940/22
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 березня 2023 р.м.ОдесаСправа № 420/5940/22Головуючий в 1 інстанції: Свида Л.І.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду

у складі: головуючої судді Зуєвої Л.Є.,

суддів: Коваля М.П., Турецької І.О.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03 січня 2023 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Одеській області, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

У квітні 2022 року позивач звернулася до суду з позовом до відповідача та просила визнати протиправною відмову Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Одеській області у перерахуванні призначених ОСОБА_1 щомісячних страхових виплат у відповідності до ч. 2 ст. 37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» за період з липня 2009 року по листопад 2021 року;

- зобов`язати Арцизьке відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Одеській області здійснити перерахунок призначених ОСОБА_1 щомісячних страхових виплат у відповідності до ч. 2 ст. 37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» за період з липня 2009 року по листопад 2021 року.

В обґрунтування позову зазначалось, що у листопаді 2021 року Арцизьким відділенням управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Одеській області на виконання рішення суду було прийнято рішення про призначення їй щомісячної страхової виплати з 01 червня 2009 року та проведено донарахування відповідних сум. Позивач також зазначила, що вказане донарахування не містило будь-яких змін за увесь період по сумам, які підлягають виплаті, перерахунків, індексації зроблено не було, що і стало підставою звернення до відповідача із заявою, в задоволені якої ОСОБА_1 в подальшому було відмовлено.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 03 січня 2023 року, ухваленого в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження в м. Одеса позов задоволено.

Не погоджуючись з таким рішенням, Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області надано апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволені позову відмовити.

Доводами апеляційної скарги зазначено, що покладені судом на співвідповідачів зобовязання в межах справи № 492/1296/15-ц виконано у повному обсязі, здійснено виплати страхових сум. Апелянт стверджує, що Арцизьке відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Одеській області не мало підстав для перерахунку щомісячних страхових виплат за період червнь 2009 листопад 2021 рр., призначених ОСОБА_1 у 2021 році за рішенням суду, оскілький такий обовязок виник лише у березні 2022 року.

Позивач відзив на апеляційну скаргу до суду не надав.

Відповідно до ч. 8 ст. 262 КАС України при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, а у випадку розгляду справи з повідомленням (викликом) учасників справи - також заслуховує їхні усні пояснення. Судові дебати не проводяться.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.263 КАС України суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо: оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.

Згідно з ч.1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі: 1) відсутності клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю; 2) неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання; 3) подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.

Судом першої інстанції встановлено, що рішенням Арцизького районного суду Одеської області від 23 жовтня 2018 року по справі № 492/1296/15-ц позов ОСОБА_1 задоволено та

-встановлено факт отримання 06 лютого 1988 року позивачем травми на виробництві під час виконання нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області, при цьому ця подія відноситься до страхового випадку;

-зобов`язано Виноградівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області скасувати акт, складений за формою БТ про нещасний випадок, який стався 06 лютого 1988 року з ОСОБА_1 ;

-зобов`язано Виноградівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області скласти акт за формою Н-1 про нещасний випадок на виробництві, який стався 06 лютого 1988 року з ОСОБА_1 при виконанні нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області;

-зобов`язано Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області призначити ОСОБА_1 страхові виплати у зв`язку з частковою втратою працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві, який стався 06 лютого 1988 року при виконанні нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області з червня 2009 року.

Постановою Верховного Суду від 30 червня 2021 року рішення Арцизького районного суду Одеської області від 23 жовтня 2018 року та постанову Одеського апеляційного суду від 02 вересня 2020 року залишено без змін.

Постановою Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області № 51015/172/172/1 «Про призначення потерпілому щомісячної страхової виплати» ОСОБА_1 призначено щомісячну страхову виплату в розмірі 1846,93 грн. (згідно з рішенням Арцизького районного суду Одеської області № 492/1296/15-ц від 23.10.2018 року) та проведено донарахування щомісячних виплат з червня 2009 року по листопад 2021 року, сума щомісячних донарахування склала 1846,93 грн. за весь вище вказаний період сума доплати визначена у розмірі 277039,50 грн.

ОСОБА_1 не погодилась з вказаним розрахунком та 02.12.2021 року звернулася із заявою до Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області щодо здійснення перерахування призначених їй щомісячних страхових виплат на коефіцієнт, що враховує показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні до ч.2 ст.37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та п.п. 6.1, 6.2 «Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат», затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 року №11 за період з липня 2009 року по листопад 2021 року.

Листом від 14.12.2021 року №110-11-512 Арцизьке відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області повідомило позивача про те, що рішенням суду по справі №492/1296/15-ц зобов`язано відповідача призначити страхові виплати. На виконання рішення суду постановою Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області № 51015/172/172/1 здійснено призначення страхових виплат у період з червня 2009 року по листопад 2021 року. Виходячи з вищевикладеного, Фонд соціального страхування України виконав вимоги рішення Арцизького районного суду Одеської області щодо призначення страхових виплат позивачу в повному обсязі.

Непогоджуючись із наданою відмовою в частині перерахунку страхових виплат позивач звернулася до суду із даним позовом.

Приймаючи рішення, суд першої інстанції зазначив, що відмова відповідача здійснити перерахунок сум щомісячних страхових виплат є протиправною, оскільки показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні у період призначення позивачу сум щомісячних страхових виплат зростали.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам апеляційної скарги, а також виходячи з меж апеляційного перегляду справи, визначених статтею 308 КАС України, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Приписами статті 173 Кодексу законів про працю України встановлено, що шкода, заподіяна працівникам каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я, пов`язаним з виконанням трудових обов`язків, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до ст. 3, ст. 13, ч. 1 ст. 34 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) Держава гарантує усім застрахованим громадянам забезпечення прав у страхуванні від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.

Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення медичної, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за встановленими формами.

Сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я.

Сума щомісячної страхової виплати не повинна перевищувати середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я.

З матеріалів справи вбачається, що на виконання рішення суду Арцизького районного суду Одеської області №492/1296/15-ц від 23.10.2018 року Виноградівською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області складено акт за формою Н-1 про нещасний випадок на виробництві, який стався 06 лютого 1988 року з ОСОБА_1 при виконанні нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області.

Також, Постановою Арцизького відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області №51015/172/172/1 «Про призначення потерпілому щомісячної страхової виплати» ОСОБА_1 призначено щомісячну страхову виплату в розмірі 1846,93 грн. (згідно з рішенням Арцизького районного суду Одеської області №492/1296/15-ц від 23.10.2018 року) та проведено донарахування щомісячних виплат з червня 2009 року по листопад 2021 року, сума щомісячних донарахування склала 1846,93 грн., за весь вище вказаний період сума доплати 277039,50 грн.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 16, 36, 42 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (в редакції, чинній на момент призначення щомісячної страхової виплати) застраховані особи мають право на отримання у разі настання страхового випадку матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг, передбачених цим Законом.

Страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку.

Факт нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання розслідується в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про охорону праці».

Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення реабілітації у сфері охорони здоров`я, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за встановленими формами.

Сума щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячного заробітку, що потерпілий мав до ушкодження здоров`я.

Максимальний розмір щомісячної страхової виплати не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Максимальний розмір щомісячної страхової виплати після проведеного перерахування відповідно до частини другої статті 37 цього Закону не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

При цьому, відповідно до ст. 37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) перерахування сум щомісячних страхових виплат і витрат на медичну та соціальну допомогу провадиться в разі 1) зміни ступеня втрати професійної працездатності; 2) зміни складу сім`ї померлого.

Щомісячні страхові виплати підлягають перерахуванню на коефіцієнт, що враховує показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні.

Коефіцієнт перерахунку відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначеного відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передують року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

За наявності фінансових можливостей бюджету Фонду розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для здійснення перерахунку, передбачений абзацом другим цієї частини, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення.

Розмір та дата такого збільшення визначаються у межах бюджету Фонду за рішенням Кабінету Міністрів України.

Визначена раніше сума щомісячної страхової виплати зменшенню не підлягає.

Відповідно до п. 6.1, 6.2 «Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат», затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України 19.07.2018 № 11, щомісячні страхові виплати підлягають перерахуванню на коефіцієнт, що враховує показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні.

Коефіцієнт перерахунку відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, визначеного відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передують року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

За наявності фінансових можливостей бюджету Фонду розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для здійснення перерахунку, передбачений абзацом другим цього пункту, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення.

Розмір та дата такого збільшення визначаються у межах бюджету Фонду за рішенням Кабінету Міністрів України.

Перерахування розміру щомісячної страхової виплати проводиться шляхом множення розміру щомісячної страхової виплати, яку отримує потерпілий (особа, яка має право на виплати) станом на 01 число місяця, в якому проводиться перерахунок, на коефіцієнт, затверджений Кабінетом Міністрів України.

Максимальний розмір щомісячної страхової виплати після проведеного перерахування відповідно до частини другої статті 37 Закону не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на дату проведення перерахунку.

Визначена раніше сума щомісячної страхової виплати зменшенню не підлягає.

Крім того, відповідно до ст. 37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (в редакції, станом на 25.11.2015 року) перерахування сум щомісячних страхових виплат і витрат на медичну та соціальну допомогу провадиться в разі: 1) зміни ступеня втрати професійної працездатності; 2) зміни складу сім`ї померлого.

Перерахування сум щомісячних страхових виплат провадиться також у разі зростання у попередньому календарному році середньої заробітної плати у галузях національної економіки за даними центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики. Таке перерахування провадиться з 1 березня наступного року. При цьому визначена раніше сума щомісячної страхової виплати зменшенню не підлягає.

Судом апеляційної інстанції встановлено та не оспорюється сторонами, що ОСОБА_1 на виконання рішення Арцизького районного суду Одеської області у справі № 492/1296/15-ц від 23 жовтня 2018 року було призначено щомісячні страхові виплати (а.с. 8).

Із наявного розрахунку здійснених донарахувань страхових виплат ОСОБА_1 за період з червня 2009 року по листопад 2021 рік вбачається, що за увесь вказаний період сума щомісячної виплати становила 1846, 93 грн., вказана сума не переглядалася.

Не погоджуючись з такими діями відповідача ОСОБА_1 звернулась до суду з заявою в якій просила здійснити перерахунок призначених щомісячних страхових виплат, однак Арцизьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області повідомило, що таких підстав не має, оскільки рішенням Арцизького районного суду Одеської області у справі № 492/1296/15-ц від 23 жовтня 2018 року такий обов`язок на управління судом не покладався (а.с. 11).

В апеляційній скарзі апелянт зазначає аналогічні доводи, однак колегія суддів не погоджується з такими апелянта та зазначає настпуне.

Колегією суддів встановлено, що рішенням Арцизького районного суду Одеської області у справі № 492/1296/15-ц від 23 жовтня 2018 року було встановлено факт отримання 06 лютого 1988 року позивачем травми на виробництві під час виконання нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області, і подія відноситься до страхового випадку та зобов`язано Виноградівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області скасувати акт, складений за формою БТ про нещасний випадок, який стався 06 лютого 1988 року з ОСОБА_1 та скласти новий акт за формою Н-1 про нещасний випадок на виробництві, який стався 06 лютого 1988 року та зобов`язано призначити страхові виплати з червня 2009 року.

Тобто, предметом позову у справі № 492/1296/15-ц було встановлення факту отримання 06 лютого 1988 року позивачем травми на виробництві під час виконання нею обов`язків заступника директора з навчально-виховної роботи Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизького району Одеської області, подія відноситься до страхового випадку та як наслідок було зазначено про обов`язок призначення їй страхових виплат.

Після набрання законної сили вищезазначеним судовим рішенням, Арцизьким відділенням управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України по Одеській області постановою № 51015/172/172/ було призначено ОСОБА_1 щомісячну страхову виплату в розмірі 1846,93 грн. та проведено донарахування щомісячних виплат з червня 2009 року по листопад 2021 року, сума щомісячних донарахування склала 1846,93 грн. за весь вище вказаний період сума доплати визначена у розмірі 277039,50 грн.

Колегія суддів звертає увагу, що відповідачем щомісячну страхову виплату в розмірі 1846,93 грн. було розраховано самостійно, так як судом у справі № 492/1296/15-ц питання щодо розрахунку зазначеної суми не вирішувалось, а лише надавалась оцінка наявності чи відсутності у позивача права на отримання страхових виплат.

Однак, відповідач розраховуючи розмір зазначеної суми не врахував те, що показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні у період призначення позивачу сум щомісячних страхових виплат зростали, а тому протиправно відмовив ОСОБА_1 у перерахунку призначених щомісячних страхових виплат за період з липня 2009 року по листопад 2021 року.

Таким чином, враховуючи протиправність відмови відповідача у здійсненні перерахунку призначених щомісячних страхових виплат з урахуванням коефіцієнту, що враховує показники зростання споживчих цін та середньої заробітної плати (доходу) в Україні, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення позову.

У контексті оцінки доводів апеляційної скарги апеляційний суд звертає увагу на позицію Європейського суду з прав людини, зокрема, у справах «Проніна проти України» (пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що рішення суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеному рішенні, у зв`язку з чим підстав для його скасування не вбачається.

Відповідно до ч.1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 262, 263, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів,

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одесьій області залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03 січня 2023 року залишити без змін.

Відповідно до ст. 325-328 КАС України постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає крім випадків: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Головуюча суддя: Л.Є. Зуєва

Суддя: М.П. Коваль

Суддя: І.О. Турецька

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.03.2023
Оприлюднено17.03.2023
Номер документу109570860
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі

Судовий реєстр по справі —420/5940/22

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Постанова від 15.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 02.02.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 26.01.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Рішення від 03.01.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 04.11.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 24.04.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні