Рішення
від 21.03.2023 по справі 420/15875/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/15875/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Хом`якової В.В., при секретарі Перебийніс Н.Ю.

за участю представника відповідачів - Євдакової Д.

розглянувши в у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом фермерського господарства "МАЯК-2018" до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні,

ВСТАНОВИВ:

Фермерське господарство "МАЯК-2018" (далі - позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України (далі відповідач-1), Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (відповідач-2), в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області № 7128566/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації поданих фермерським господарством "МАЯК-2018" податкової накладної № 2 від 02.02.2022 та № 7128565/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних ,

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 2 від 02.02.2022 та № 3 від 02.02.2022, подані фермерським господарством "МАЯК-2018" в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію,

Ухвалою від 09.11.2022 відкрито провадження у справі, суд ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без призначення судового засідання та виклику сторін.

28.11.2022 до суду надійшов відзив від представника Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України, в якому відповідачі заперечують проти позову.

Ухвалою від 17.01.2023 суд вирішив подальший розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження, продовжений строк підготовчого провадження та призначено підготовче засідання на 06.02.2023 об 14:30 год., витребувані у сторін додаткові докази.

Сторони надати суду витребувані документи.

06.02.2023 судове засідання не відбулось через відсутність світла та інтернет зв`язку в приміщенні суду, розгляд справи відкладений на 06.03.2023 на 11год. 00 хвил.

Ухвалою від 06.03.2023 закрито підготовче засідання та призначено розгляд справи по суті на 13.03.2023.

13.03.2023 в судове засідання прибув представник відповідачів, просить відмовити в задоволенні позову. Представник позивача в судове засідання не прибув.

Враховуючи належне повідмолення позивача про день і час слухання справи, суд вважає за можливе розглянути справу за його відсутності.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що за договором поставки від 04.01.2022 позивач поставив ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" насіння соняшника, відповідно позивачем було складені податкові накладні № 2 від 05.01.2022, № 3 від 14.01.2022 та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, до даних податкових накладних були подані розрахунки коригування податкових накладних. Податкові накладні № 2 та 3 № були прийняті, але реєстрація зупинена з посиланням на п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ФГ "МАЯК-2018" направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинена. 28.07.2022 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову у такій реєстрації прийняті рішення № 7128565/42356260 від 28.07.2022 та № 7128565/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації податкових накладних № 2 від 02.02.2022 , № 3 від 02.02.2022 з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) , у тому числі рахунки-фактури (інвойси, акти приймання-передачі товарів з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Позивач вказує на те, що в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутня інформація, які саме документи слід було надавати до контролюючого органу, що ставить платника податків у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих ризиків. Позивач звертає увагу, що ним до регіональної комісії був надано повний та вичерпний перелік документів, який відображає всі аспекти господарських операцій між ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" та фермерським господарством, та є цілком достатнім для реєстрації податкових накладних. При зупиненні реєстрації податкової накладної контролюючий орган повинен не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік , оскільки в п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердж. наказом Мінфіну України від 12.12.2019 №520, наведений приблизний та не вичерпний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено. Відповідачем в рішеннях про відмову в реєстрації ПН визначено загальні їх підстави прийняття та не зазначено конкретної інформації щодо причин та підстав їх прийняття.

Відповідачі заперечують проти позову, посилаючись на те, що станом на час зупинення реєстрації розрахунків коригування №2 від 02.02.2022 року, №3 від 02.02.2022 року, згідно інформаційної системи контролюючого органу відсутня таблиця даних платника податку на додану вартість з кодом УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206, що відповідає проведеній операції на яку складені розрахунки коригування №2 від 02.02.2022 року, №3 від 02.02.2022 року. Отже, відомості щодо Коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206 не були підтвердженими. Посилання на не визначення податковим органом у квитанціях про зупинення ПН/РК документів, які слід надати на розгляд комісії, суперечить визначеним вимогам чинного законодавства щодо встановленого постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29 грудня 2010 року (далі - Порядком № 1246) переліку обов`язкової інформації квитанції. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, передбачений п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі - Порядок № 520). Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації розрахунків коригування з приводу фермерського господарства "МАЯК-2018" були прийнятті у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку.

Згідно з пунктом 63.1 статті 63 Податкового кодексу України, пункту 8.1 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, підприємство повинно було подати до контролюючих органів повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (ф.№20-ОПП). Позивачем в підтвердження реальності відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10, 15, ЗО, 31, 36, 66, 90, 93 тощо, плану рахунків бухгалтерського обліку (або їх аналогів відповідно до Спрощеного плану рахунків), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених господарських операцій, що б сприяло підтвердженню настання реального економічного ефекту для позивача від господарських операцій, відображуваних у ПН позивача (наявність ділової мети)). Також, на розгляд Комісії ФГ "МАЯК-2018" не було надано складських документів, де зберігався і звідки постачався товар, банківських виписок. В оскаржуванних рішеннях Комісії було зазначено, які документи не було надано ФГ "МАЯК-2018" разом із повідомленням, а саме: - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг. зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи /інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг). З огляду на не надання ФГ "МАЯК-2018" разом із повідомленням всіх необхідних документів, Комісією, яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, були прийняті рішення про відмову в реєстрації розрахунків коригування №2 від 02.02.2022 , №3 від 02.02.2022 . Позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН розрахунки коригування є передчасними, в той час, як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації розрахунків коригування.

Дослідивши подані сторонами документи, заслухавши представника відповідачів, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке. Між позивачем (постачальник) та ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" (покупець) укладений договір поставки № ОДЕ22-29054-ПЕР від 04.01.2022, за умовами якого позивач взяв на себе зобов`язання поставити до 30.01.2022 насіння соняшнику в кількості 45 тн за попередньою ціною 1000 грн. за тону (з ПДВ). Додатковою угодою від 02.02.2022 сторони узгодили остаточну ціну в розмірі 22488 грн. 75 коп. за тону, та кількість насіння соняшнику 62,960 тн, усього загальна вартість поставки 1415891 грн. 43 коп. (з ПДВ).

Позивачем на виконання податкових зобов`язань виписана ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" податкова накладна № 1 від 04.01.2022 на поставку 21,48 тн насіння соняшнику на загальну суму 18842.04 грн. без ПДВ, ПДВ 2637.8856 грн., податкову накладну було направлено в ЄРПН 31.01.2022 та прийнято. Розрахунок коригування № 1 від 02.02.2022 вартість насіння соняшника 21.48 тн вартістю 423735,32 грн. без ПДВ, ПДВ 59322,9448 грн. був прийнятий 11.07.22 та зареєстровано в ЄРПН.

Податкова накладна № 2 від 05.01.2022 на поставку 20.92 тн насіння соняшника вартістю 18350.81 без ПДВ, ПДВ 2569.1134 грн., направлена позивачем в ЄРПН 31.01.22 та прийнята, про що свідчить квитанція № 9014236342. Розрахунок коригування № 2 складений 02.02.2022 до цієї ПН, вартість на 20,92 тн насіння соняшнику вартістю 412688,21 грн. без ПДВ, ПДВ 57776.3494 грн. був направлений в ЄРПН, квитанцією від 11.07.2022 реєстрація розрахунку коригування зупинена з посиланням на п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Так, з квитанції № 9117916950 від 11.07.2022 вбачається, що підставою зупинення вказано: "Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) , та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН".

Позивачем сформовано податкову накладну № 3 від 14.01.2022 на постачання 20.56 тн насіння соняшника вартістю 18035.03 грн. без ПДВ, ПДВ 2524.9042 грн. Реєстрація ПН №3 в ЄРПН була зупинена, про що свідчить квитанція від 31.01.2022. Підстави зупинення аналогічні.

В подальшому рішенням комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН № 7070489/42356260 від 15.07.2022 було зареєстровано податкову накладну № 3 від 14.01.2022. Розрахунок коригування № 3 від 02.02.2022 до цієї податкової накладної, яким скорегована вартість в сумі 405586,50 грн. без ПДВ, 56782,11 грн. ПДВ, був відправлений для реєстрації в ЄРПН, але квитанцією від 20.07.2022 реєстрація РК зупинена за аналогічними підставами.

ФГ "МАЯК-2018" направлено повідомлення № 2 від 25.07.2022 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (щодо РК № 2 від 02.02.2022 та РК № 3 від 02.02.2022). В повідомленні вказано, що "Платник реального сектору економіки, основний вид діяльності 01.11, заборгованість по податкам відсутня, використовується праця працівників, є в наявності ресурси для здійснення господарської діяльності". До повідомлення додані додатки в кількості 26.

28.07.2022 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову у такій реєстрації прийнято рішення № 7128566/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації розрахунку коригування № 2 від 02.02.2022 з підстав ненадання платником податку копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) , у тому числі рахунки-фактури (інвойси, акти приймання-передачі товарів з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки , накладних.

Рішенням № 7128565/ 42356260 від 28.07.2022 було відмовлено в реєстрації розрахунку коригування № 3 від 02.02.2022 з аналогічних підстав .

11.08.2022 позивачем подано скарги на рішення комісії № 7128566/42356260, № 7128565/ 42356260, в якій зазначено, що підприємством були надані копії первинних документів, в рішеннях про відмову в реєстрації РК не вказано, які саме документи не були подані, не враховано специфіку роботи с\г підприємства, яке реалізує продукцію власного виробництва.

Скарги були залишені без задоволення рішеннями 36026/42356260/2 від 30.08.2022, 36025/42356260/2 від 30.08.2022.

Фермерське господарство "МАЯК-2018" не погоджується із відмовою у реєстрації розрахунків коригування (в позовній заяві помилково вказана назва - податкові накладні) та вважає, що зупинення реєстрації в ЄРПН розрахунків коригування здійснено протиправно, а рішення про відмову в реєстрації розрахунків коригування не відповідають чинному законодавству України та підлягають скасуванню, тому звернулось до суду з даним позовом.

Вимогами ч.1 ст.2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до вимог ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини регулюються нормами Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" (далі - Постанова №1246), Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165), Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (далі - Порядок №520).

Відповідно до п.п. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронним и документами.

Згідно з підпунктами "а", "б" п.185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п.188.1 ст.188 ПК України).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно з пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок ж попередня оплата (аванс).

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної (далі - розрахунок коригування), складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних. Механізм коригування кількісних та/або вартісних показників розділу Б податкової накладної у зв`язку, зокрема, із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, включаючи наступний за постачанням перегляд цін визначено п. 23 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з вимогами п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до вимог п.2 Порядку ведення ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (у редакції постанови КМУ від 26.04.2017 року №341) (далі - Порядок №1246) розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної це електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з вимогами п.12 Порядку №1246 після надходження ПН/РК до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1. статті 192 та пунктом 201.10. статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1. статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3. і 200-1.9. статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (п.13 Порядку №1246).

У свою чергу механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН , організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі , права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються, щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 31 Порядку № 1165 у разі коди за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного для надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/роз рахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстру з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідаю платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування и Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі Порядок № 520).

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4).

Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки- фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку …(п. 7).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9).

Згідно п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до п. 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Системний аналіз вищенаведених законодавчих приписів свідчить про те, що контролюючий орган наділено повноваженнями пропонувати платнику податків надати пояснення та копії документів, які необхідні для розгляду питання щодо прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації. Поряд з цим, суд відмічає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної/розрахунку коригування прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.

Як установлено судом, у квитанціях, якими зупинена реєстрація податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

У Додатку №3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, визначено критерії ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (в редакції станом на дату подання податкових накладних), такий критерій визначений як відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Отже, зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: 1) відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; 2) обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; 3) переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС. Однак контролюючим органом не доведено наявності, визначених п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, умов, які надавали б контролюючому органу підстави для зупинення реєстрації податкових накладних. Таблиця даних платника податку на додану вартість позивачем до ДПС не подавалась.

Також, за наслідками дослідження спірних рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних судом установлено, що підставою їх прийняття було ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

З даного приводу, суд вважає за необхідне вказати на таке. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Таким чином, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, оскільки загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів.

До того ж, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної/розрахунку коригування прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом переліку таких документів. Суб`єктом владних повноважень не конкретизовано, які, зокрема, документи необхідно надати платником податку з метою реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем надано до повідомлення копії видаткових накладних №ЗП22-73251 від 04.01.2022 на поставку 21.480 тн насіння соняшника, №ЗП22-73252 від 05.01.2022 насіння соняшника 20.920тн , № ЗП22-76382 від 14.01.2022 на 20,560 тн насіння соняшника, платіжні доручення ТОВ "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" № 1356762 від 08.02.2022 на суму 1179050 грн., № 1356832 від 08.02.2022 на суму 21479 грн. 93 коп., № 135683 на суму 20919 грн. 92 коп., № 1356834 від 08.02.2021 на суму 20559 грн. 93 коп. за насіння соняшника, копія звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур на 2021 (в т.ч. соняшник 77,19 га посівна площа, 57,19 площа зібрана, обсяг виробництва 2200 ц), копія звіту про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.11.2021, докази придбання насіння (довереність ТОВ "МАЯК" № 3 від 07.07.2021, накладна № 25/07-017 від 08.07.2021 , платіжне доручення № 15 від 20.07.2021 на суму 64637 грн. 95 коп. згідно рахунку № 25/07-005 від 07.07.2021 , платіжне доручення № 14 від 20.07.2021 на суму 269079 грн. 30 коп. згідно рахунку №25/07-004 від 07.07.21), докази придбання дизпалива ( договір № ОП 01.05-21 від 07.05.2021 , укладений з ТОВ "НАНО ДРАЙВ", рахунок ТОВ "НАНО ДРАЙВ" № 262 від 07.05.2021 на суму 52041 грн., платіжне доручення № 7 від 11.05.2021 про сплату 49800 грн. згідно рахунку № ОП 01.05-21 від 07.05.2021, видаткова накладна № 287 від 14.05.2021 на отримання 2000 л дизпалива вартістю 49800 грн. у ТОВ "НАНО ДРАЙВ", ТТН № 140521/03 від 14.05.2021 про перевезення дизпалива, рахунок ТОВ "СК-НАФТА"№ 51 від 19.07.21 на оплату дизпалива 3000л вартістю 74700 грн., платіжне доручення № 16 від 21.07.2021 на суму 74700 грн. ТОВ СК-НАФТА згідно рахунку № 51 від 19.07.2021, видаткова накладна ТОВ "СК-НАФТА" № 32 від 22.07.2021 на 3000 л дизпалива на суму 74700 грн., ТТН № 32 від 22.07.2021 на перевезення дизпалива), копія договору № 01/10-1 від 01.10.2021, укладеного з ФОП ОСОБА_1 про оренду комбайну разом з екіпажем з двома додатками № 1 та № 2, акти прийому-передачі комбайну від 01.10.2021 та 02.10.2021, акт наданих послуг по орендній платі сільгосп комбайну 03/10-1 від 03.10.2021 на суму 45000 грн., складений між позивачем та ФОП ОСОБА_1 , рахунок-фактура № АЮ-0001 від 05.10.2021 на оплату послуг оренди транспортних засобів у ФОП ОСОБА_1 на суму 45000 грн., платіжне доручення № 62 від 12.10.2021 на суму 45000 грн. , докази придбання добрив ( рахунок УКРАГРО НПК № ЛЮ23 від 04.02.2021 на 247800 грн. за карбамидно-аміачна суміш, платіжне доручення № 1 від 04.02.2021 на суму 247 800 грн. згідно рахунку №ЛЮ23 від 04.02.2021, довіреність № 4 від 07.07.2021 представника позивача на отримання добрив від ТОВ НВФ "Агросвіт", накладна № 25/07-018 від 08.07.2021 на поставку ТОВ НВФ "Агросвіт" позивачу фунгіцидів).

Доводи відповідача про ненадання форми № 20-ОПП є необгрунтованим, оскільки така звітність є у контролюючого органу і окремо її подавати є зайвим. Щодо необхідності надання оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10, 15, 30, 31, 36, 66, 90, 93 тощо, плану рахунків бухгалтерського обліку (або їх аналогів відповідно до Спрощеного плану рахунків, то такі документи взагалі не зазначені у переліку, що наведений у пункті 5 Порядку № 520. Складські документи, документи про зберігання товару взагалі не є документами бухгалтерського обліку або податкової звітності. Позивач надав документи, яких, на його думку, достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Оцінка наданим позивачем поясненням та документам при прийнятті оскаржуваних рішень не була надана, докази на спростування зазначеного в матеріалах справи відсутні. Суд зазначає, що відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути підставою для відмови в реєстрації податкових накладних чи розрахунку коригування без наведення відповідного обґрунтування, а також за умови, якщо інші надані документи підтверджують проведення господарської операції.

Суд також зазначає, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Отже, суд відхиляє доводи відповідачів про те, що прийняти рішення про реєстрацію розрахунків коригування було неможливо з огляду на ненадання позивачем копій документів. Крім того, контролюючим органом не висувалась вимога щодо надання позивачем конкретних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідачем не надано будь-яких належних та допустимих доказів, не доведено наявності обставин та підстав, які б свідчили про юридичну дефектність первинних документів за господарськими операціям.До того ж, незазначення (не здійснення підкреслення) в квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК конкретних документів, які необхідно подати платнику податків для реєстрації, незазначення конкретного переліку документів, які не були надані та стали підставою для прийняття оскаржуваних рішень про відмову у такій реєстрації, позбавили платника податків у встановленому законодавством порядку надати відповідні документи, навести свої аргументи та доводи. Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком №520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема, від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Суд вважає, що надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарських операцій позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття податковим органом рішення про реєстрацію податкових накладних. Натомість, всупереч частини другої статті 77 КАС України контролюючий орган не довів належними, достатніми та беззаперечними доказами правомірності спірних у справі індивідуальних актів.

Отже, з огляду на неконкретність вимог контролюючого органу про надання документів, рішення про відмову в реєстрації розрахунків коригування не відповідають критерію обґрунтованості.

Згідно з положеннями п.п.19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Суд не заперечує посилань відповідачів на те, що повноваження з реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі покладені на Державну податкову службу України. Разом з тим, суд уважає необґрунтованими доводи стосовно передчасності зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні. Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення. До того ж, Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010року №1246, не передбачено іншого ефективного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, аніж зобов`язання ДПС зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обраний позивачем спосіб захисту порушеного права забезпечує ефективний захист таких прав у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єкта владних повноважень, та є гарантією того, що спір між сторонами буде вирішено остаточно.

На підставі наведеного, суд погоджується з доводами позивача щодо протиправності рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також, суд вважає, що вказаними рішеннями контролюючого органу порушені права позивача, тому позовні вимоги про зобов`язання Державну податкову служби України зареєструвати розрахунки коригування № 2 від 02.02.2022 та № 3 від 02.02.2022, подані фермерським господарством "МАЯК-2018", датою їх подання на реєстрацію підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до вимог ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, в адміністративному процесі, як виняток із загального правила, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень встановлена презумпція його винуватості. Презумпція винуватості покладає на суб`єкта владних повноважень обов`язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.

Позов задовольняється в повному обсязі. З Головного управління ДПС в Одеській області, яке неправомірно відмовило у реєстрації розрахунків коригування, стягуються судові витрати у вигляді сплаченого позивачем судового збору в сумі 4962 грн.

Керуючись ст.ст. 139, 243-246, 250, 255, 295 КАСУ, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов фермерського господарства "МАЯК 2018".

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області № 7128566/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації поданого фермерським господарством "МАЯК-2018" розрахунку коригування № 2 від 02.02.2022 та № 7128565/42356260 від 28.07.2022 про відмову у реєстрації поданого фермерським господарством "МАЯК-2018" розрахунку коригування фермерського господарства "МАЯК-2018" № 3 від 02.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати розрахунки коригування № 2 від 02.02.2022 та № 3 від 02.02.2022, подані фермерським господарством "МАЯК-2018", в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166) на користь фермерського господарства "МАЯК 2018" (код ЄДРПОУ 42356260) судові витрати по сплаті судового збору 4962 грн. (чотири тисячі шістдесят дві гривні) 00 копійок.

Рішення, відповідно до ст. 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма часниками справи, якщо таку скаргу не було подано, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складення.

Повний текст судового рішення складено 21.03.2023.

Суддя В.В.Хом`якова.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2023
Оприлюднено23.03.2023
Номер документу109683884
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/15875/22

Ухвала від 31.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 26.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 26.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 13.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Рішення від 21.03.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 06.03.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні