Рішення
від 22.03.2023 по справі 280/7/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

22 березня 2023 року Справа № 280/7/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., розглянувши у порядку письмового, за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (пр. Соборний, буд. 158, м. Запоріжжя, 69057, ЄДРПОУ 20490012) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач), до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі відповідач), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області щодо врахування нулями до розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , заробітної плати за період з 01 грудня 1998 року по 31 грудня 1998 року;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області здійснити перерахунок та виплату пенсії за віком ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом здійснення розрахунку заробітку у відповідності до норм Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме абзацу 2 частини 1 статті 40 - виключивши з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року, починаючи з 07 грудня 2020 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Запорізькій області та отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». Вказує, що при розрахунку пенсії до розрахунку заробітної плати включено періоди з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року, при цьому заробітну плату визначено у розмірі 0,00 грн. та, відповідно, застосовано нульовий коефіцієнт заробітної плати, що призвело до зменшення розміру пенсії. Вважає такі дії протиправними, із посиланням на нормиЗакону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»просить задовольнити позов.

Ухвалою суду від 06 січня 2023 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі №280/7/23.

Відзив на позовну заяву відповідачем не подавася.

Дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив такі обставини.

З 07 грудня 2020 року ОСОБА_1 перебуває на обліку в ГУ ПФУ в Запорізькій області та отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Відповідно до записів №№ 12-15 у трудовій книжці Позивача серії НОМЕР_2 , у період з 03 червня 1994 року по 04 грудня 2001 року позивач працював в Акціонерному товаристві «Корпорація «Хортиця».

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, юридичну особу ЗАТ «Корпорація «Хортиця» (код ЄДРПОУ - 13609843) припинено з 2007 року.

Разом із заявою про призначення пенсії позивачем надано до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області архівні довідки, видані Архівним управлінням Запорізької міської ради від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-529 та № 04-25/Д-530 про заробітну плату за 1994-1997 роки та 1999-2001 роки.

Листом відповідача від 17 березня 2021 року позивача повідомлено про те, що провести перерахунок середньомісячного заробітку з урахуванням зазначеної довідки немає законних підстав.

Не погодившись із зазначеними діями Відповідача, Позивач оскаржив їх в судовому порядку.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року у справі № 280/6845/21, яке набрало законної сили 10 травня 2022 року, зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області врахувати при розрахунку пенсії ОСОБА_1 архівні довідки Архівного управління Запорізької міської ради від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-529 та від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-530, та провести перерахунок пенсії починаючи з дня призначення пенсії, а саме з 07 грудня 2020 року, з урахуванням виплачених сум та виплатити різницю між фактично отриманою та перерахованою пенсією.

Листом відповідача від 14 червня 2022 року позивача повідомлено про те, що на виконання рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року по справі № 280/6845/21 пенсію позивачу розраховано з 07 грудня 2020 року на підставі довідок про заробітну плату від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-529 та № 04-25/Д-530, з урахуванням заробітної плати за період з 01 березня 1995 року по 29 лютого 2000 року, та за період з 01 липня 2000 року по 31 грудня 2019 року за даними персоніфікованого обліку. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати після оптимізації склав 1,03308.

Відповідно до протоколу перерахунку пенсії від 30 травня 2022 року, наданого відповідачем, до розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії Позивача, заробітну плату за період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року для розрахунку взято коефіцієнт «0,00000».

25 липня 2022 року позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив здійснити перерахунок його пенсії з моменту призначення у відповідності до норм частини 1 статті 40 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», шляхом виключення із розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії періоду з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року.

Листом відповідача від 05 серпня 2022 року позивачу відмовлено у здійснені перерахунку пенсії із посиланням на те, що в довідці про заробітну плату від 18 березня 2020 року № 04- 25/Д-529 міститься інформація про те, що за 1998 рік відомості про нарахування заробітної плати працівникам ЗАТ «Корпорація «Хортиця» на зберігання до архіву не надходили. Період заробітної плати з січня 1998 року по грудень 1999 року взято «0,00000», оскільки в довідці про заробітну плату дані відсутні.

Не погоджуючись із діями відповідача, ОСОБА_1 звернувся до суду із даним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступним.

Згідно частини 1 статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Закріплюючи на конституційному рівні право на соціальний захист кожного громадянина, без будь-яких винятків, держава реалізує положення статті 24 Конституції України, відповідно до якої громадяни мають рівні конституційні права і не може бути обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09 липня 2003 року №1058-IV (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин) (далі - Закон №1058-IV).

Згідно із пунктом 1 частини 1 статті 8 Закону № 1058-ІV право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи мають громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку чи визнані інвалідами в установленому законодавством порядку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж, а в разі смерті цих осіб - члени їхніх сімей, зазначені у статті 36 цього Закону, та інші особи, передбачені цим Законом.

Пунктом 1 частини 1 статті 9 Закону № 1058-ІV визначено, що відповідно до цього Закону за рахунок коштів Пенсійного фонду в солідарній системі призначаються у т. ч. пенсія за віком.

Згідно статті 1, частин 1-3 статті 24 Закону №1058-IV, страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески.

Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків з урахуванням сум страхових внесків, сплачених виходячи з мінімальної заробітної плати, є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Згідно частини 1 статті 27 Закону №1058-IV, розмір пенсії за віком визначається за формулою: П = Зп х Кс, де: П - розмір пенсії, у гривнях; Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія, у гривнях; Кс - коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 цього Закону.

Частинами 1-4 статті 40 вищевказаного Закону (у редакції, на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж передбачено абзацом першим цієї частини, враховується заробітна плата (дохід) за фактичний страховий стаж.

За вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключаються періоди до 60 календарних місяців страхового стажу, з урахуванням будь-яких періодів незалежно від перерв, що включаються до страхового стажу згідно з абзацом третім частини першої статті 24 цього Закону, та будь-якого періоду страхового стажу підряд за умови, що зазначені періоди в сумі складають не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі. Додатково за бажанням особи можуть бути виключені періоди строкової військової служби, навчання, догляду за особою з інвалідністю I групи або дитиною з інвалідністю віком до 16 років, за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за період з 1 липня 2000 року до 1 січня 2005 року, а також періоди, коли особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню відповідно до пунктів 7, 8, 9 і 14 статті 11 цього Закону та періоди страхового стажу під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з місяця запровадження карантину у 2020 році та шести календарних місяців після його завершення. У всіх випадках, крім випадку, передбаченого абзацом другим цієї частини, період, за який враховується заробітна плата, не може бути меншим, ніж 60 календарних місяців.

Для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом - на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

Згідно зі статтею 64 Закону України «Про пенсійне забезпечення» № 1788-ХІІ пенсії обчислюються за встановленими нормами у процентах до середньомісячного заробітку, що визначається відповідно до статей 65-67 цього Закону, який громадяни одержували перед зверненням за пенсією.

Статтею 65 Закону № 1788-ХІІ визначено загальний порядок визначення середньомісячного заробітку для обчислення пенсій, згідно якого середньомісячний заробіток для обчислення пенсій береться за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд протягом усієї трудової діяльності незалежно від перерв у роботі та за період роботи, починаючи з 1 липня 2003 року до моменту звернення за пенсією. Заробіток за період роботи до 1 липня 2003 року враховується на підставі документів про нараховану заробітну плату (виплати, дохід), виданих у встановленому законодавством порядку, а за період роботи починаючи з 1 липня 2003 року - за даними персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив, що, відповідно до наданої пенсійним органом відповіді, на виконання рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року по справі № 280/6845/21 пенсію позивачу розраховано з 07 грудня 2020 року на підставі довідок про заробітну плату від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-529 та № 04-25/Д-530, з урахуванням заробітної плати за період з 01 березня 1995 року по 29 лютого 2000 року, та за період з 01 липня 2000 року по 31 грудня 2019 року за даними персоніфікованого обліку. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати після оптимізації склав 1,03308.

До розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії позивача, заробітну плату за період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року для розрахунку взято коефіцієнт «0,00000», оскільки в довідці про заробітну плату від 18 березня 2020 року № 04- 25/Д-529 міститься інформація про те, що за 1998 рік відомості про нарахування заробітної плати працівникам ЗАТ «Корпорація «Хортиця» на зберігання до архіву не надходили. Період заробітної плати з січня 1998 року по грудень 1999 року взято «0,00000», оскільки в довідці про заробітну плату дані відсутні.

Враховуючи той факт, що з урахуванням положень статті 27 Закону №1058-IV, заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія у гривнях є обов`язковою величиною для розрахунку пенсії за віком, а у довідці про заробітну плату від 18 березня 2020 року № 04-25/Д-529 відсутні відомості про нарахування заробітної плати працівникам ЗАТ «Корпорація «Хортиця» у 1998 році, відповідач, при виконанні рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року по справі № 280/6845/21 правомірно застосував для обчислення пенсії позивача коефіцієнт «0,00000» до розрахунку заробітної плати за період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року.

Разом з цим, зі змісту зазначених правових приписів вбачається, що абзацом 3 частини 1 статті 40 Закону №1058-IV передбачена допустимість, за вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, виключення з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, періодів до 60 календарних місяців страхового стажу, з урахуванням будь-яких періодів незалежно від перерв, що включаються до страхового стажу згідно з абзацом 3 частини 1 статті 24 цього Закону, та будь-якого періоду страхового стажу підряд за умови, що зазначені періоди в сумі складають не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі.

Як вбачається з наявної в матеріалах справи копії заяви позивача від 25 липня 2022 року, останній звернувся до пенсійного органу із заявою про перерахунок пенсії шляхом виключення із розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії періоду з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року.

Однак, вказана вищезазначена заява позивача була проігнорована відповідачем.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав передбачених законом для виключення періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року.

З приводу дати, з якої позивачу необхідно здійснити перерахунок пенсії суд зазначає наступне.

Із заявою про перерахунок пенсії шляхом виключення із розрахунку заробітної плати для обчислення пенсії періоду з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року позивач звернувся до відповідача 25 липня 2022 року. Відтак, перерахунок пенсії має бути здійснений із дати звернення позивача із відповідною заявою - 25 липня 2022 року, а не з дати призначення пенсії, як зазначає у заяві позивач.

Щодо вимог зобов`язального характеру, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 1 статті 6 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Відповідно до статті 3 Конституції України права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав людини є головним обов`язком держави.

Відповідно до статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Україною Законом №475/97-ВР від 17 липня 1997 року, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Отже, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Статтею 58 Закону №1058 визначено, що Пенсійний фонд є органом, який призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати. Тобто, Пенсійний фонд має виключну компетенцію в питаннях призначення пенсії.

Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також про об`єднані управління, яке затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 січня 2015 року за №40/26485, Управління Фонду відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, призначає (здійснює перерахунок) і виплачує пенсії, щомісячне довічне грошове утримання суддям у відставці, допомогу на поховання та інші виплати відповідно до законодавства.

Так, питання призначення пенсії є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.

Згідно частини 4 статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Таким чином, з урахуванням вищенаведених висновків суду, суд вважає за доцільне зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області здійснити перерахунок та виплату пенсії за віком ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом здійснення розрахунку заробітку у відповідності до норм Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме абзацу 2 частини 1 статті 40 - виключивши з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року, починаючи з 25 липня 2022 року.

Підсумовуючи вищевикладене, суд зазначає, що належним та ефективним способом захисту порушеного права за встановленими обставинами у даній справі є: визнання протиправною бездіяльності Управління в частині відмови у перерахунку пенсії ОСОБА_1 шляхом виключення з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року; зобов`язання Управління здійснити перерахунок та виплату пенсії за віком ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом здійснення розрахунку заробітку у відповідності до норм Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме абзацу 2 частини 1 статті 40 - виключивши з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року, починаючи з 25 липня 2022 року.

Частиною 2 статті 2 КАС України, передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, суд вважає, що наявні правові підстави для часткового задоволення позову.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 КАС України.

Керуючись ст. 2, 5, 14, 241-246, 255, 263, 295 КАС України суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області в частині відмови у перерахунку пенсії ОСОБА_1 шляхом виключення з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія, період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року.

Зобов`язати Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області здійснити перерахунок та виплату пенсії за віком ОСОБА_1 шляхом здійснення розрахунку заробітку у відповідності до норм Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме абзацу 2 частини 1 статті 40 - виключивши з розрахунку заробітної плати, з якої обчислюється пенсія період з 01 січня 1998 року по 31 грудня 1998 року, починаючи з 25 липня 2022 року.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області судові витрати зі сплати судового збору сумі 496,20 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.

Повне найменування сторін та інших учасників справи:

Позивач - ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1

Відповідач - Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, місцезнаходження: 69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.158-Б; код ЄДРПОУ 20490012.

Повне судове рішення складено 22 березня 2023 року.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2023
Оприлюднено24.03.2023
Номер документу109718313
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —280/7/23

Постанова від 31.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Рішення від 22.03.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 06.01.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні