Рішення
від 07.03.2023 по справі 580/177/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 березня 2023 року справа № 580/177/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А.В.,

за участю:

секретаря судового засідання Могили І.В.,

представника позивача адвоката Кірси В.В. (за ордером),

представника відповідача Чехівського Я.О. (за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в спрощеному позовному провадженні адміністративну справу №580/177/23 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» до Черкаської міської ради про визнання протиправною бездіяльності щодо розгляду клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою та зобов`язання розглянути таке клопотання,

ВСТАНОВИВ:

10.01.2023 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Черкасимакбуд з позовною заявою до Черкаської міської ради, в якій просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо нездійснення розгляду клопотання позивача про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. 30-років Перемоги, 70/2, орієнтовною площею 0,2013 га під незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування населення літ. В-2 готовністю 40% та зобов`язати розглянути таке клопотання у встановленому законодавством порядку.

Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 21.11.2022 звернувся через Центр надання адміністративних послуг Черкаської міської ради до відповідача в порядку статті 123 Земельного кодексу України з клопотанням про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. 30-років Перемоги, 70/2 орієнтовною площею 0,2013 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, землі житлової та громадської забудови, під незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування населення літ. В-2 готовністю 40%, який належить позивачу для подальшого оформлення оренди земельної ділянки строком на 49 років. Проте листом Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради №01-03/40470 від 08.12.2022 позивача було повідомлено, що клопотання позивача не було передано на розгляд Черкаської міської ради (залишено без розгляду) та запропоновано позивачу подати інше звернення та з інших підстав. Позивач вважає, що відповідач, не розглянувши його клопотання від 21.11.2022, допустив протиправну бездіяльність, чим порушив його права.

Відповідач проти позову заперечив. 21.02.2023 надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позивачем до клопотання від 21.11.2022 додано заяву-згоду №6678 від 09.07.2018, згідно якої землекористувач земельної ділянки надав згоду на вилучення та оформлення на неї або її частину прав власності або прав оренди наступними власниками об`єктів нерухомого майна: ТОВ «Омега-Центр-Сервіс»; ТОВ «Центрпромпостач»; ТОВ «Учбовий заклад професійної освіти «Старт 3000». Таким чином позивачу згода на вилучення земельної ділянки від її землекористувача не надавалась, тому клопотання позивача не відповідає формі та змісту, передбаченій Земельним кодексом України.

Також позивач просив надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки з кадастровим номером 7110136700:05:027:0045, розташованої в м. Черкаси по вул. 30-річчя Перемоги, 70/2, однак остання зареєстрована в ДЗК та право власності на неї зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Проте згідно ст. 123 Земельного кодексу України надання у власність чи в оренду таких земельних ділянок здійснюється без складення документації із землеустрою. Отже заява позивача не відповідає формі та змісту ст. 123 Земельного кодексу України, що не відповідає формі та змісту статті 123 Земельного кодексу України.

Відповідач не допустив протиправної бездіяльності, оскільки проект рішення щодо розгляду клопотання позивача не готувався та не передавався на розгляд Черкаської міської ради, відповідно у відповідача не виникло обов`язку щодо вчинення дій.

З вказаних підстав просив у задоволенні позову відмовити.

Ухвалою судді від 30.01.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.

Ухвалою суду від 27.02.2023 постановлено розгляд адміністративної справи №580/177/23 здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників справи та призначено судове засідання для розгляду по суті справи.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити.

Представник відповідач у судовому засіданні проти позову заперечив, у задоволенні позову просив відмовити.

Заслухавши учасників справи, з`ясувавши доводи учасників справи, викладені у заявах по суті, дослідивши подані письмові докази, суд встановив наступне.

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-7110357352019 від 22.05.2019 земельна ділянка з кадастровим номером 7110136700:05:027:0045, площею 0,2552 га, розташована за адресою вул. 30 років Перемоги, 70/2, перебуває у комунальній власності. Цільове призначення 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Категорія земель землі житлової та громадської забудови. Вид використання земельної ділянки під незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування.

Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №312916537 від 20.10.2022 позивач товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» є власником нерухомого майна з реєстраційним номером 1527687771101, розташованого за адресою м. Черкаси, вул. 30-рісся Перемоги, 70/2, В-2 незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування готовністю 40%, №3 - огорожа.

Позивач звернувся до Черкаської міської ради (відповідач у справі) із клопотанням від 21.11.2022, в якому просив надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для надання в оренду на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,2013 га, розташованої за адресою вул. 30-річчя Перемоги, 70/2. Кадастровий номер 7110136700:05:027:0045. Цільове призначення 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Землі промислової та громадської забудови. Під незавершений будівництвом комбінатом побутового населення готовністю 40%, №3 огорожа.

До клопотання від 21.11.2022 була додана заява-згода фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 , засвідчена 09.07.2018 приватним нотаріусом Черкаського міського нотаріального округу Левицькою Е.А., зареєстрована в реєстрі за №6678.

Згідно заяви-згоди №6678 від 09.07.2018 фізична особа-підприємець ОСОБА_1 підтверджує відсутність зі свого боку будь-яких прав, претензій та вимог на земельну ділянку, розташовану по АДРЕСА_1 , кадастровий номер 7110136700:05:027:004, та не заперечує щодо її вилучення та оформлення на неї або її частину прав власності або прав оренди (користування) наступними власниками об`єктів нерухомого майна, що розміщені на вказаній земельній ділянці: ТОВ «Омега-Центр-Сервіс», ТОВ «Центрпромпостач», ТОВ «Учбовий заклад професійної освіти «Старт 3000».

Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради листом №01-03/40470 від 08.12.2022 повідомив позивача, що його клопотання від 21.11.2022 залишено без розгляду з тих підстав, що земельна ділянка площею 0,2013 га (кадастровий номер 7110136700:05:027:0045) по вул. 30-річчя Перемоги, 70/2 сформована та перебуває у власності Черкаської міської ради, таким чином земельна ділянка, яка знаходиться під належним позивачу нерухомим майном, є сформованою та інформація про неї внесена до Державного земельного кадастру та право власності на неї зареєстровано за Черкаською міською радою. Позивачу як власнику нерухомого майна необхідно оформити сформовану земельну ділянку в оренду, звернувшись до Черкаської міської ради через Центр надання адміністративних послуг із заявою щодо надання земельної ділянки в оренду без розроблення документації із землеустрою.

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо розгляду клопотання від 21.11.2022, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.

Спірні правовідносини врегульовані Земельним кодексом України.

Стаття 12 Земельного кодексу України передбачає, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок комунальної власності із постійного користування відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно частини першої статті 79 Земельного кодексу України земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.

Статтею 791 Земельного кодексу України передбачено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Згідно частин 2, 3 вказаної статті формування земельних ділянок здійснюється, зокрема, у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера (частина 4 статті 791 Земельного кодексу України).

Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок (частина 5 статті 791 Земельного кодексу України).

Формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок (частина 6 статті 791 Земельного кодексу України).

Судом встановлено, що згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-7110357352019 від 22.05.2019 земельна ділянка з кадастровим номером 7110136700:05:027:0045, площею 0,2552 га, розташована за адресою вул. 30 років Перемоги, 70/2, перебуває у комунальній власності.

Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №312916537 від 20.10.2022 позивач товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» є власником нерухомого майна з реєстраційним номером 1527687771101, розташованого за адресою м. Черкаси, вул. 30-рісся Перемоги, 70/2, В-2 незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування готовністю 40%, №3 - огорожа.

Отже належне позивачу на праві власності нерухоме майно знаходиться на земельній ділянці кадастровий номер 7110136700:05:027:0045, площею 0,2552 га,

У клопотанні від 21.11.2022 позивач просив надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для надання в оренду на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,2013 га, тобто частини земельної ділянки з кадастровим номером 7110136700:05:027:0045.

У такому випадку формування нової земельної ділянки заявленою площею 0,2013 га має здійснюватись шляхом поділу вже сформованої земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:05:027:0045.

Частиною 2 статті 116 Земельного кодексу України визначено, що набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу (ч. 1); передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу (ч. 2); Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу (ч. 3).

Згідно частини 2 статті 134 Земельного кодексу України не підлягають продажу, передачі в користування на конкурентних засадах (на земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності у разі розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Згідно частини 1 статті 123 Земельного кодексу України рішення приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Згідно частини 2 статті 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до частини 3 статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно пункту 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин відноситься до виключних повноважень сільських, селищних, міських рад.

Згідно частини першої статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.

Частиною першою статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Відповідно до частин 1, 2 статті 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішенням Черкаської міської ради №1-2 від 10.12.2020, затверджений Регламент, стаття 26 якого визначає порядок підготовки земельних питань, що вносять на розгляд Ради.

Так, пунктами 1, 2, 3 статті 26 Регламенту передбачено, що підготовка, погодження та внесення проектів рішень із земельних питань здійснюється з урахуванням особливостей, установлений цією статтею.

Земельними є питання, розгляд яких віднесено Земельним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами, до відання міських рад, зокрема питання, що стосуються: надання дозволу на розробку документації із землеустрою, надання (передача) земельних ділянок у власність або користування, поновлення договорів оренди земельних ділянок, надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, продаж земельних ділянок, припинення права користування земельними ділянками, зміни призначення земельної ділянки; включення до переліків, які стосуються аукціону; внесення змін до рішень із зазначених питань та відмови з них.

Підготовка проектів рішень та інших документів із земельних питань здійснюється виконавчим органом ради, до повноважень якого віднесено питання розробки проектів рішень із земельних питань (розробник проекту) на підставі звернення замовника.

Пунктом 6 статті 26 Регламенту визначено, що розробник проекту забезпечує розгляд, аналіз поданих замовником матеріалів, їх перевірку на відповідність законодавству та установленим вимогам.

Після підготовки проекту рішення та його погодження керівником виконавчого органу (розробника проекту), проект із відповідними матеріалами подається до юридичної служби, яка проводить загальну правову експертизу.

Після проведення загальної правової експертизи проекту рішення, розробник подає його до відділу з питань роботи ради, який реєструє проект рішення, присвоює йому номер. Після надання розробником проекту рішення на електронному та паперовому носіях в необхідній кількості відділ з питань роботи ради забезпечує публікацію проекту згідно із законодавством про доступ до публічної інформації.

Зареєстрований та опублікований проект рішення разом з відповідними матеріалами передається відділом з питань роботи ради на розгляд до постійних комісій.

Постійна комісія з питань земельних відносин розглядає проект на найближчому засіданні, погоджує його (або висловлює свої зауваження) та вносить на розгляд сесії Ради.

У випадку відмови постійної комісії з питань земельних відносин у винесенні проекту рішення на розгляд сесії Ради, або відсутності результатів розгляду більш як 10 робочих днів з дня подачі проекту на розгляд комісії, відділ з питань роботи ради протягом 1 робочого дня подає зазначений проект міському голові для внесення його на сесію Ради. У такому випадку проект рішення вважається таким, що розглянутий постійною комісією, про що відділом з питань роботи ради робиться відповідна відмітка у листі погодження.

Положенням про Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, затвердженого рішенням Черкаської міської ради №9-22 від 02.09.2021, до основних напрямків діяльності Департаменту та його повноважень відноситься, зокрема, здійснення підготовки проектів рішень міської ради з питань передачі у власність, оренду та ін. земельних ділянок.

З аналізу вказаних норм вбачається, що питання щодо надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою про поділ земельної ділянки з кадастровим номером 7110136700:05:027:0045) по вул. 30-річчя Перемоги, 70/2, відноситься до виключної компетенції Черкаської міської ради шляхом прийняття рішення на сесії ради, а до компетенції Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради відноситься підготовка проекту рішення та його передача на розгляд постійної комісії з питань земельних відносин та у подальшому Черкаській міській раді.

Судом встановлено, що 21.11.2022 позивач звернувся із клопотанням про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. 30-років Перемоги, 70/2, орієнтовною площею 0,2013 га, за результатами розгляду якого Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради листом №01-03/40470 від 08.12.2022 залишив його без розгляду.

Суд зауважує, що за змістом частини 3 статті 123 Земельного кодексу України орган місцевого самоврядування за результатами розгляду клопотання заявника може прийняти рішення про надання такого дозволу або про відмову у його наданні.

Отже і проект рішення сесії ради може бути підготовлений про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Залишивши клопотання позивача від 21.11.2022 без розгляду, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, вийшов за межі наданих йому повноважень.

Щодо відсутності нотаріально посвідченої заяви землекористувача про надання згоди на вилучення земельної ділянки, суд зазначає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний обґрунтовувати рішення, які він приймає. Таке рішення має бути належно визначеним та зрозумілим, а його мотивування (обґрунтування) у письмовій формі повинно давати можливість особі правильно його зрозуміти та реалізувати право на оскарження.

Отже визначення підстав для відмови у затвердженні документації із землеустрою та наданні згоди оренду земельної ділянки, в тому числі але не виключно, і відсутність нотаріально посвідченої заяви землекористувача про надання згоди на вилучення земельної ділянки, є дискреційними повноваженнями Черкаської міської ради.

Враховуючи викладене, бездіяльність відповідача щодо розгляду клопотання позивача від 21.11.2022 про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою є протиправною.

Згідно частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, позовні вимоги є обгрунтованими та підлягають задоволенню.

Згідно частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у разі часткового задоволення позовних вимог судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених вимог.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України суд,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Черкаської міської ради щодо розгляду клопотання товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» від 21 листопада 2022 року про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. 30 років Перемоги, 70/2, орієнтовною площею 0,2013 га під незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування населення літ. В-2 готовністю 40%.

Зобов`язати Черкаську міську раду (18001, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, код ЄДРПОУ 25212542) розглянути клопотання товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» (вул. 30-річчя Перемоги, 70, м. Черкаси, 18024, код ЄДРПОУ 44852178) від 21 листопада 2022 року про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки по вул. 30-років Перемоги, 70/2, орієнтовною площею 0,2013 га під незавершений будівництвом комбінат побутового обслуговування населення літ. В-2 готовністю 40% та прийняти обгрунтоване рішення відповідно до вимог статті 123 Земельного кодексу України.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Черкаської міської ради (18001, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, код ЄДРПОУ 25212542) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Черкасимакбуд» (вул. 30-річчя Перемоги, 70, м. Черкаси, 18024, код ЄДРПОУ 44852178) судовий збір у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання рішення суду.

Повний текст рішення складений 22 березня 2023 року.

Головуючий Алла РУДЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.03.2023
Оприлюднено27.03.2023
Номер документу109783701
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —580/177/23

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Постанова від 22.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 05.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Рішення від 07.03.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні