Справа № НОМЕР_2
Провадження № 3/НОМЕР_3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 березня 2023 року м. Канів
Канівський міськрайонний суд Черкаської області у складі судді Євтушенко Б.В., за участі секретаря судового засідання Литвин Л.К., прокурора Лук`ященка Ю.І., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , захисника ОСОБА_1 - адвоката Хорошун О.В, розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Черкаській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , секретаря Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області,
за ч. 2 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172 -7, ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП),
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 , будучи секретарем Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «в» п.1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 Закону прийняла рішення при наявності у неї реального конфлікту інтересів під час голосування голосом «за» рішення «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03 Для ведення особистого селянського господарства), а саме своєму чоловікові ОСОБА_2 на вісімнадцяті сесії Бобрицької сільської ради VIII скликання 23 листопада 2021 року, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, про що оперуповноваженим управління стратегічних розслідувань в Черкаській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України майором поліції Горбенко О.С. складено протокол №179/2022 від 05.12.2022 про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією.
Юридичними наслідками у даному випадку є прийняття рішення Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області № 18-58/VIII від 23.11.2021 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03 Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 ».
Крім того, ОСОБА_1 , будучи секретарем Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «в» п.1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону прийняла рішення при наявності у неї реального конфлікту інтересів під час голосування «за» рішення «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03 Для ведення особистого селянського господарства) у приватну власність», а саме своєму чоловікові ОСОБА_2 на десятій сесії сільської ради VIII скликання 28 квітня 2021 року, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, про що оперуповноваженим управління стратегічних розслідувань в Черкаській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України майором поліції Горбенко О.С. складено протокол № 178/2022 від 05.12.2022 про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією.
Юридичними наслідками у даному випадку є прийняття рішення Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області № 10-85/VIII від 28.04.2021 «Про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03 Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 ».
Крім того, ОСОБА_1 , будучи секретарем Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області та відповідно до підпункту «в» п.1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією, в порушення вимог п. 3 ч. 1 ст. 28 вказаного Закону прийняла рішення при наявності у неї реального конфлікту інтересів під час голосування «за» рішення «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03 Для ведення особистого селянського господарства) у приватну власність», а саме своїй дочці ОСОБА_3 на вісімнадцятій сесії сільської ради VIII скликання 28 квітня 2021 року, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, про що оперуповноваженим управління стратегічних розслідувань в Черкаській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України майором поліції Горбенко О.С. складено протокол № 177/2022 від 05.12.2022 про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією.
Юридичними наслідками у даному випадку є прийняття рішення Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області № 18-69/VIII від 23.11.2021 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03 Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_3 ».
Постановою Канівського міськрайонного суду Черкаської області від 27.01.2023 задоволено клопотання захисника ОСОБА_1 - адвоката Хорошун О.В., об`єданані в одне провадження справи № НОМЕР_2 , провадження № НОМЕР_3 за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, справа № 697/1988/22, провадження № НОМЕР_4 за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП та справа № 697/1985/22, провадження № НОМЕР_5, присвоївши справі № НОМЕР_2, провадження № НОМЕР_3 .
21.02.2023 постановою суду відмовлено у задоволенні клопотання захисника ОСОБА_1 - адвоката Хорошун О.В. про повернення матеріалів справи про адміністративне правопорушення на дооформлення.
Прокурор Лук`ященко Ю.І. в судовому засіданні підтримав обставини, викладені у протоколах про вчинення адміністративних корупційних правопорушень, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 складу корупційних діянь, передбачених ч. 2 ст.172-7 КУпАП, та просив накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, який буде необхідним та достатнім задля виправлення.
ОСОБА_1 у судовому засіданні свою вину не визнала.
Захисник ОСОБА_1 - адвокат Хорошун О.В. просила суд закрити провадженння у справі за відсутністю складу адміністративних правопорушень, вказала, що голос ОСОБА_1 не був вирішальним у голосуванні та будь-які сумніви тлумачаться на користь особи.
Суд, заслухавши захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, думку прокурора, дослідивши матеріали адміністративної справи, приходить до наступного.
Судом встановлено, що відповідно до рішення № 1-4/VIІI від 20.11.2020 «Про обрання секретаря Бобрицької сільської ради» було обрано на посаду секретаря Бобрицької сільської ради ОСОБА_1 .
Згідно з підпунктом «в» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_1 , як секретар Борицької сільської ради Черкаської області, є суб`єктом відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією, та на них розповсюджується обмеження, передбачені ст. 28 цього Закону.
Згідно з ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у п.п. 1, 2, ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів та повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агенство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону, реальний конфлікт інтересів це - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Із зазначеного поняття вбачається, що характерною ознакою реального конфлікту інтересів є наявність таких складових як приватний інтерес, службове та представницьке повноваження, суперечність між ними, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Відповідно до ст. 1 Закону, приватний інтерес - це будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
23.11.2021 на сесії Бобрицької сільської ради Черкаської області розглядалось питання № 18-58/VIIІ «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 ».
Відповідно до результатів відкритого поіменного голосування 18 сесії VIIІ скликання від 23.11.2021, ОСОБА_1 була присутня та голосувала голосом «за» при розгляді питання «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 », а саме земельної ділянки площею 1.1000 га, кадастровий номер 7122084300:01:001:1577, яка знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, Бобрицька сільська рада (за межами населеного пункту).
28.04.2021 на сесії Бобрицької сільської ради Черкаської області розглядалось питання № 10-85/VIIІ «Про надання дозволу на складення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 ».
Відповідно до результатів відкритого поіменного голосування 10 сесії VIIІ скликання від 28.04.2021, ОСОБА_1 була присутня та голосувала голосом «за» при розгляді питання «Про надання дозволу на складення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 », а саме щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 1.1000 га.
23.11.2021 на сесії Бобрицької сільської ради Черкаської області розглядалось питання № 18-69/VIIІ «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_3 ».
Відповідно до результатів відкритого поіменного голосування 18 сесії VIIІ скликання від 23.11.2021, ОСОБА_1 була присутня та голосувала голосом «за» при розгляді питання «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_3 », а саме земельної ділянки площею 0,9885 га з кадастровим номером 7122081100:01:001:0806, яка знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, Бобрицька сільська рада (за межами населеного пункту).
З письмових пояснень ОСОБА_1 , наданих оперуповноваженій УСР в Черкаській області ДСР Національної поліції України Горбенко О.С., вбачається, що ОСОБА_3 є дочкою ОСОБА_1 , а ОСОБА_2 - чоловіком. Дані відомості про чоловіка підтверджуються також довідкою виконавчого комітету Бобрицької сільської ради про склад сім`ї та відомостями з копії паспорта ОСОБА_1 .
Стаття 1 Закону України «Про запобігання корупції» дає чітке тлумачення, що близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.
Приватний інтерес ОСОБА_1 полягав у сприянні отримання своєму чоловікові ОСОБА_2 земельної ділянки площею 1,1000 га та своїй дочці ОСОБА_3 земельної ділянки площею 0,9885 га під час голосування голосом «за» на 18 та 10 сесіях VIIІ скликання Бобрицької сільської ради Черкаської області.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський, селищний, міський голова, секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради публічно повідомляє про конфлікт інтересів, який виник під час участі у засіданні ради, іншого колегіального органу (комісії, комітету, колегії тощо), відповідному колегіальному органу та не бере участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідним колегіальним органом. Якщо неучасть осіб, зазначених у частині першій цієї статті, у прийнятті рішення призведе до втрати повноважності відповідної ради, іншого колегіального органу, особи, у яких наявний конфлікт інтересів, беруть участь у прийнятті радою, іншим колегіальним органом рішення, за умови публічного самостійного повідомлення про конфлікт інтересів під час засідання колегіального органу.
Секретар ради обирається за позицією сільської голови радою з числа її депутатів на строк повноважень ради та працює в раді на постійній основі. Повноваження секретаря ради можуть бути дострокове припинення за рішенням ради, згідно з чинним законодавством.
Згідно посадової інструкції секретаря Бобрицької сільської ради, секретар ради:
1) у випадках, передбачених чинним законодавством та регламентом: скликає сесії ради;
веде засідання ради; підписує протоколи сесії та ії рішення;
2) організовує підготовку сесій ради, питань, що виносяться на розгляд ради,
3) повідомляє депутатам і завчасно доводить до відома населення інформацію про і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
4) забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням;
5) за дорученням сільського голови координує та контролює діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
6) сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;
7) організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов`язаних з підготовкою та проведенням референдумів і виборів до органів державної влади та місцевого самоврядування;
8) забезпечує зберігання у раді офіційних документів, пов`язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;
9) вирішує за дорученням сільського голови інші питання, пов`язані з діяльністю ради та ії органів;
Відповідно до інформації протоколу № 10 від 28.04.2021 при розгляді питання № 85 «Про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03. для ведення особистого селянського господарства) ОСОБА_2 , секретар Бобрицької сільської ради ОСОБА_1. заявила про присутній конфлікт інтересів, проте проголосувала голосом «за».
Також відповідно до інформації протоколу № 18 від 23.11.2021 при розгляді питання № 58 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03. для ведення особистого селянського господарства) ОСОБА_2 та питання № 69 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (01.03. для ведення особистого селянського господарства) ОСОБА_3 , секретар сільської ОСОБА_1 заявила про присутній конфлікт інтересів, проте проголосувала голосом «за».
Так, між приватним інтересом секретаря Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1 та її представницькими повноваженнями, пов`язаними з голосуванням за прийняття рішень: № 18-58/VIIІ «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 »; № 10-85/VIIІ «Про надання дозволу на складення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 »; № 18-69/VIIІ «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_3 », виникла суперечність, що мала вплив на об`єктивність та неупередженість прийняття нею відповідного рішення під час голосування на сесії Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області.
Суперечність полягала в тому, що, з однієї сторони, в особи наявний вказаний вище приватний інтерес, а з іншої - секретар Бобрицької сільської ради Черкаського району Черкаської області ОСОБА_1. має здійснювати свої представницькі повноваження, в тому числі під час голосування на сесії сільської ради, виключаючи вплив приватного інтересу на реалізацію своїх повноважень.
Враховуючи викладене, така суперечність, що мала вплив на об`єктивність та неупередженість вчинення дій та прийняття рішень, у розумінні Закону є реальним конфліктом інтересів.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Згідно з приміткою до статті 172-7 КпАП України, суб`єктом правопорушень за цією статтею є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції.
Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративних правопорушень, передбачених ч.2 ст.172-7 КУпАП підтверджується дослідженими судом належними і допустимим доказами, а саме:
- даними протоколів про адміністративні правопорушення № 179/2022 від 05.12.2022, № 177/2022 від 05.12.2022 та № 178/2022 від 05.12.2022;
- письмовим поясненням ОСОБА_1 ;
- відомостями рішення Бобрицької сільської ради Черкаської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 » від 23.11.2021 за № 18-58/VIII та додатком до даного рішення та поіменного голосування з приводу даного питання, з якого вбачається, що ОСОБА_1 проголосувала «за»;
- даними рішення Бобрицької сільської ради Черкаської області «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_3 » від 23.11.2021 за № 18-69/VIII та додатком до даного рішення та поіменного голосування з приводу даного питання, з якого вбачається, що ОСОБА_1 проголосувала «за»;
- даними рішення Бобрицької сільської ради Черкаської області «Про надання дозволу на складення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (01.03. Для ведення особистого селянського господарства) гр. ОСОБА_2 » від 24.04.2021 за № 10-85/VIII та додатком до даного рішення та поіменного голосування з приводу даного питання, з якого вбачається, що ОСОБА_1 проголосувала «за»;
- протоколом № 18 від 23.11.2021 засідання вісімнадцятої сесії VІІІ скликання та списками поіменних голосувань;
- протоколом № 10 від 28.04.2021 засідання десятої сесії VІІІ скликання та списками поіменних голосувань.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Положеннями ст. 251 КУпАП передбачено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються, зокрема, протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, речовими доказами, іншими документами.
Відповідно до ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Таким чином, у справі про адміністративне правопорушення є достатньо достовірних, належних та допустимих доказів, які вказують на доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
Підстав, що виключають адміністративну відповідальність згідно ст. 17 КУпАП, у справі не встановлено. Терміни притягнення до адміністративної відповідальності не збігли.
Відповідно до ст. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень.
Відповідно до ст. 33 КУпАП, при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Згідно ч. 2 ст. 36 КУпАП, на особу, яка вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
ОСОБА_1 вчинено три адміністративні правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, тобто стягнення накладається в межах санкції ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
При застосуванні адміністративного стягнення суддею обставини, які пом`якшують чи обтяжують відповідальність не встановлено.
Враховуючихарактер адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, особу ОСОБА_1 , ступінь її вини, майновий стан, відстуність пом`якшуючих та обтяжуючих покарння обставин, суд дійшов переконання, про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 1 ст. 307 КУпАП, штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення її постанови про накладення штрафу.
Згідно ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна у встановленому порядку. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу.
Відповідно до Закону України «Про судовий збір» та в порядку ст. 40-1 КУпАП на ОСОБА_1 необхідно покласти сплату судового збору у розмірі 536 грн. 80 коп.
Керуючись ст.ст. 9, 23, 33-35, 36, 172-7, 221, 276, 277, 283, 284 КУпАП, Законом України «Про судовий збір», суд
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.
За вчинені правопорушення піддати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі двохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400,00 (три тисячі чотириста гривень) грн.
Розрахункові рахунки для сплати штрафу (по справах про адмінправопорушення): ЄДРПОУ: 38048557, одержувач: Канівське УК/Канів/21081100, розрахунковий рахунок: UA408999980313040106000023717, МФО: 899998, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету: 21081100.
На підставі частини другої статті 308 КУпАП у разі несплати громадянином штрафу протягом 15 днів з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , на користь держави в особі Державної судової адміністрації України, вул. Липська 18/5, м. Київ, 016001, код ЄДРПОУ 26255795, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код за ЄДРПОУ: 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача: 899998, рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106, судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 536,80 грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду через Канівський міськрайонний суд Черкаської області особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Строк пред`явлення постанови до виконання - три місяці.
Суддя Б. В. Євтушенко
Суд | Канівський міськрайонний суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2023 |
Оприлюднено | 29.03.2023 |
Номер документу | 109832729 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Канівський міськрайонний суд Черкаської області
Євтушенко Б. В.
Адмінправопорушення
Канівський міськрайонний суд Черкаської області
Євтушенко Б. В.
Адмінправопорушення
Канівський міськрайонний суд Черкаської області
Євтушенко Б. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні