Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про відмову у задоволенні заяви
про відстрочення виконання рішення суду
27 березня 2023 року Справа №200/4680/22
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Кравченко Т.О.
розглянув в порядку письмового провадження заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про відстрочення виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року в адміністративній справі № 200/4680/22 за позовом ОСОБА_1 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
19 жовтня 2022 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі позивач) до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (далі відповідач, Управління ВД ФСС України в Донецькій області), в якому позивач просив:
-визнати протиправною бездіяльність Управління ВД ФСС України в Донецькій області щодо припинення щомісячних грошових сум у разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку ОСОБА_1 , з 01 травня 2017 року;
-зобов`язати Управління ВД ФСС України в Донецькій області відновити нарахування та виплатити щомісячні грошові суми в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку ОСОБА_1 , з 01 травня 2017 року.
07 листопада 2022 року Донецькій окружний адміністративний суд ухвалив рішення, яким позов задовольнив повністю, а саме:
- визнав протиправною та скасував постанову Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області від 17 квітня 2017 року № 0526/11990/11990/40 «Про припинення щомісячної страхової виплати»;
- зобов`язав Управління ВД ФСС України в Донецькій області поновити нарахування та виплату ОСОБА_1 щомісячної страхової виплати на рахунок, відкритий в публічному акціонерному товаристві «Державний ощадний банк України»;
- зобов`язав Управління ВД ФСС України в Донецькій області і нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заборгованість з щомісячної страхової виплати з 01 травня 2017 року по місяць поновлення страхових виплат на рахунок, відкритий в публічному акціонерному товаристві «Державний ощадний банк України»;
- стягнув з Управління ВД ФСС України в Донецькій області на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору в сумі 992,40 грн.
06 лютого 2023 року Перший апеляційний адміністративний суд постановив ухвалу, якою задовольнив заяву Управління ВД ФСС України в Донецькій області та замінив первинного відповідача у справі Управління ВД ФСС України в Донецькій області на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (далі ГУ ПФУ в Донецькій області).
Постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 28 лютого 2023 року апеляційна скарга ГУ ПФУ в Донецькій області залишена без задоволення, а рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі № 200/4680/22 без змін.
Як наслідок, 28 лютого 2023 року рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року набрало законної сили.
16 березня 2023 року до суду надійшла заява ГУ ПФУ в Донецькій області про відстрочення виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року до отримання Пенсійним фондом України даних щодо нарахування та строків виплати щомісячної страхової виплати потерпілим на виробництві, що містяться в Єдиній інформаційно-аналітичній системі Фонду соціального страхування України.
Відповідно до ч. 2 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС) заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника.
На час звернення ГУ ПФУ в Донецькій області до суду з цією заявою триває широкомасштабна військова агресія російської федерації, яка слугувала підставою для введення в Україні з 24 лютого 2022 року 05 години 30 хвилин воєнного стану Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України про введення воєнного стану».
Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 07 лютого 2023 року № 2915-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», строк дії воєнного стану продовжений з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.
Через існування загрози життю та здоров`ю учасників справи та працівників суду проводити судові засіданні в приміщенні суду за адресою: Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Добровольського, буд. 2, наразі неможливо.
В період дії воєнного стану тимчасово Донецький окружний адміністративний суд відновив проведення судових засідань в приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
З огляду на це 17 березня 2023 року суд постановив ухвалу про прийняття заяви ГУ ПФУ в Донецькій області до розгляду; запропонував заявнику надати докази на підтвердження обставин, викладених в цій заяві; призначив судове засідання на 24 березня 2023 року в приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, буд. 4.
Про дату, час і місце проведення судового засідання сторони повідомлені в порядку, визначеному КАС.
Учасники справи явку своїх представників в судове засідання не забезпечили.
На підставі ч. 2 ст. 378 КАС, згідно з якою неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду, заява ГУ ПФУ в Донецькій області розглянута в порядку письмового провадження.
В обґрунтування заяви ГУ ПФУ в Донецькій області зазначило таке.
За статистичними даними інформаційно-аналітичної системи Фонду соціального страхування України ОСОБА_1 перебував на обліку у Відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Шахтарськ Донецької області (далі Відділення ВД ФССНВВПЗ України у м. Шахтарськ).
З 01 квітня 2016 року по 30 квітня 2017 року ОСОБА_1 перебував на обліку та отримував страхові виплати в Краматорському міському відділенні Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (далі Краматорське міське відділення Управління ВД ФСС України в Донецькій області).
Потерпілому була сплачена заборгованість за період з червня 2014 по листопад 2015 року включно.
З 01 травня 2017 року потерпілому припинені щомісячні страхові виплати у Краматорському міському відділенні Управління ВД ФСС України в Донецькій області відповідно до рішення комісії Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради (протокол від 03 квітня 2017 року № 42), яким скасована довідка внутрішньо переміщеної особи відносно ОСОБА_1 через його відсутність за місцем тимчасового проживання (підстава п. 6 ст. 46 Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-ХІV «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі Закон № 1105) в інших випадках, передбачених законодавством).
Відповідно до постанови Верховної Ради України від 17 березня 2015 року № 252-VIII, а також Закону України від 16 вересня 2014 року № 1680-VII «Про визначення окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, в яких запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування» м. Шахтарськ Донецької області визнано тимчасово окупованою територією. Відділення ВД ФССНВВПЗ у м. Шахтарськ переміщено із зони проведення антитерористичної операції, справа ОСОБА_1 залишилася на тимчасово окупованій території.
Заявник зазначав, що правові фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначені Законом № 1105.
Відповідно до п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1105 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), було передбачено, що особливості надання соціальних послуг та виплати матеріального забезпечення за соціальним страхуванням внутрішньо переміщеним особам (громадянам України, які переселилися з тимчасово окупованої території, території проведення антитерористичної операції або зони надзвичайної ситуації) визначаються Кабінетом Міністрів України.
Так, п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року № 637 «Про деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» (далі - Постанова КМУ № 637) установлено, що призначення та продовження виплати довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування внутрішньо переміщеним особам, здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з зазначеним Порядком.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 531 «Про особливості реалізації прав деяких категорій осіб на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі Постанова КМУ № 531) установлено, що особи, які перебувають (перебували) у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами або були добровільно застраховані та переселилися з тимчасово окупованої території, району проведення антитерористичної операції або зони надзвичайної ситуації (далі - застраховані особи), мають право на надання матеріального забезпечення та соціальних послуг відповідно до Закону № 1105 органами Пенсійного фонду України відповідно до п. 9 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» зазначеного Закону за фактичним місцем проживання у порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду України.
На час звернення ГУ ПФУ в Донецькій області з заявою про відстрочення виконання рішення суду такий порядок правлінням Пенсійного фонду України не прийнятий, а діяти продовжує затверджений постановою правління Фонду соціального страхування України від 12 грудня 2018 року № 27 «Порядок надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для внутрішньо переміщених осіб» (далі Порядок № 27).
Цей Порядок поширюється на внутрішньо переміщених осіб, які мають право на страхові виплати та витрати на медичну і соціальну допомогу відповідно до Закону № 1105.
Відповідно до п. 3.1 Порядку № 27 внутрішньо переміщені особи мають право на продовження раніше призначених страхових виплат у робочому органі виконавчої дирекції Фонду або його відділенні за фактичним місцем проживання (перебування).
Для продовження раніше призначених страхових виплат внутрішньо переміщена особа подає такі документи: заяву; копію довідки про взяття на облік; рішення Комісії (у разі наявності на момент подачі документів); копію паспорта або документа, що посвідчує особу; копію реєстраційного номера облікової картки платника податків або паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
Копії документів засвідчуються працівником управління (відділення) при пред`явленні оригіналів.
Потерпілий на виробництві або особа, що має право на страхові виплати, надає справу про страхові виплати, на підставі якої йому (їй) були призначені страхові виплати (за наявності).
У випадку відсутності у внутрішньо переміщеної особи оригіналу справи про страхові виплати, робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення за фактичним місцем проживання (перебування) одержує відомості з інформаційно-аналітичної системи Фонду про розмір щомісячних страхових виплат для продовження страхових виплат.
Як зазначалося раніше, страхова справа ОСОБА_1 залишилася на тимчасово окупованій території.
ОСОБА_1 до ГУ ПФУ в Донецькій області не звертався, необхідні документи для виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/4680/22 не надав.
Тому ГУ ПФУ в Донецькій області, враховуючи приписи Порядку № 27, повинно керуватися відомостями з інформаційно-аналітичної системи Фонду соціального страхування України про розмір щомісячних страхових виплат для продовження страхових виплат.
Проте, ані дані щодо нарахування та строків виплати щомісячної страхової виплати потерпілим на виробництві, що містяться в Єдиній інформаційно-аналітичної системи Фонду соціального страхування України, ані безпосередньо інформаційно-аналітична система Фонду соціального страхування України, Пенсійному фонду України не передана.
Для поновлення нарахування та виплати заборгованості зі страхових виплат за період з 01 травня 2017 року ОСОБА_1 у ГУ ПФУ в Донецькій області відсутні будь-які дані, що дають змогу визначити розмір та строки виплати щомісячної страхової виплати, а саме: документи, що містяться у страховій справі потерпілого, відомості з Єдиної інформаційно-аналітичної системи Фонду соціального страхування України, що в свою чергу робить неможливим виконання рішення суду до вирішення питання наявності у Пенсійного фонду України даних щодо нарахування та строків виплати щомісячної страхової виплати потерпілим на виробництві, що містяться в Єдиній інформаційно-аналітичної системи Фонду соціального страхування України.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом № 1105, Порядком № 27, ст. 378 КАС, ГУ ПФУ в Донецькій області просило відстрочити виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року до отримання Пенсійним фондом України даних щодо нарахування та строків виплати щомісячної страхової виплати потерпілим на виробництві, що містяться в Єдиній інформаційно-аналітичній системі Фонду соціального страхування України.
Розглядаючи цю заяву по суті, суд виходить з такого.
Ст. 124 Конституції України та ст. 14 КАС встановлюють, що судові рішення, зокрема постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 378 КАС за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Ч. ч. 3, 4 ст. 378 КАС встановлено, що підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: ступінь вини відповідача у виникненні спору, стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
Під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення у разі неможливості його виконання у встановлені раніше порядок і спосіб. Змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.
Зі змісту наведеної норми слідує, що суд за наявності обґрунтованих підстав та належних доказів, може змінити спосіб та порядок виконання рішення суду, не змінюючи при цьому його змісту.
Разом із цим, розстрочка/відстрочка, в розумінні зазначеної норми закону, є відкладення чи перенесення, виконання рішення на новий строк, який визначається адміністративним судом, допускається у виняткових випадках, залежно від обставин справи. Підставою для відстрочки/розстрочки можуть бути конкретні існуючи обставини, що ускладнюють виконання судового рішення у встановлений строк або встановленим судом способом.
У будь-якому випадку відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення у судовому порядку пов`язується з об`єктивними, непереборними, іншими словами, виключними обставинами, що ускладнюють вчасне виконання судового рішення. Вказані обставини можуть мати як суб`єктивний так і об`єктивний характер, але обов`язковою умовою є ускладнення виконання рішення суду або фактичне унеможливлення його виконання.
До обставин, що ускладнюють виконання судового рішення та які є підставою для відстрочки/розстрочки його виконання, належать скрутне матеріальне становище боржника, наявність загрози банкрутства юридичної особи-боржника, стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
Відстрочка/розстрочка виконання рішення має базуватися на принципах співмірності і пропорційності з метою забезпечення балансу прав і законних інтересів стягувачів і боржників.
В постанові від 06 грудня 2019 року у справі № 2а/0570/6531/2011, постанові від 30 січня 2020 року у справі № 819/150/17 Верховний Суд навів висновок, що відстрочення в розумінні зазначеної норми закону є відкладенням чи перенесенням дати виконання рішення на новий строк, який визначається адміністративним судом, та допускається у виняткових випадках, залежно від обставин справи. Підставою для відстрочення можуть бути конкретні існуючі, об`єктивні, виключні обставини, що ускладнюють виконання судового рішення у встановлений строк або фактично унеможливлюють таке.
При розгляді заяв щодо відстрочення виконання судового рішення необхідно виходити з міркувань доцільності та об`єктивної необхідності надання саме таких строків відтермінування виконання рішення в цілому. Наявність підстав для відтермінування має бути доведена боржником. Строки відтермінування знаходяться у прямій залежності від обставин, що викликають необхідність надання додаткового строку для повного виконання рішення суду. Надання такого не може створювати занадто або безпідставно привілейовані умови для боржника, натомість повинне базуватися на принципах співмірності і пропорційності з метою забезпечення балансу прав і законних інтересів стягувачів і боржників.
Оцінюючи доводи заяв про відстрочення або розстрочення виконання судового рішення, суди повинні враховувати, що ці заходи не повинні створювати боржнику можливість ухилятися від виконання судового рішення. До уваги повинні братися не лише реальний майновий стан боржника, але й його наміри, що свідчать про бажання виконати рішення.
Звертаючись до суду з заявою про відстрочення виконання рішення суду, ГУ ПФУ в Донецькій області не надало жодного доказу на підтвердження існування обставин, які унеможливлюють або істотно ускладнюють виконання рішення суду від 07 листопада 2022 року.
Законом України від 21 вересня 2022 року № 2620-IX «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», (далі Закон № 2620), який набрав чинності 01 січня 2023 року, викладено в новій редакції Закон № 1105.
Згідно п. 9 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 4 Закону № 1105 (в редакції, чинній з 01 січня 2023 року), страховиком в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку є Пенсійний фонд України; уповноваженим органом управління є Пенсійний фонд України.
П. 2 розділу VІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1105 передбачає припинення Фонду соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши їх шляхом приєднання до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень.
Суд зазначає, що інститут правонаступництва суб`єктів публічного права є ширшим за змістом ніж правонаступництво суб`єктів приватного права, оскільки включає в себе не лише правонаступництво в майнових приватних правовідносинах, у яких орган влади виступає як юридична особа приватного права, а й правонаступництво в завданнях, функціях та повноваженнях, а також щодо конкретних управлінських (організаційних) прав та обов`язків, які складають зміст відповідних правовідносин.
При встановленні факту публічного правонаступництва вирішальним є встановлення обставин фактичного переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого.
П. 2 розділу VІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1105, крім іншого, Кабінету Міністрів України доручено у встановленому порядку вжити заходів, що випливають із цього Закону.
Згідно з п. п. 3, 5 розділу VІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1105 Фонду соціального страхування України доручено забезпечити передачу Пенсійному фонду України особових справ потерпілих (членів їхніх сімей), баз даних, носіїв інформації та програмного забезпечення щодо ведення обліку та здійснення страхових виплат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому визначено, що до завершення заходів, пов`язаних з приєднанням до Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування України та його робочих органів, виконання функцій та завдань, передбачених цим Законом, забезпечують у межах компетенції виконавча дирекція та робочі органи Фонду соціального страхування України.
П. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 року № 1289 «Про внесення змін до Положення про Пенсійний фонд України» виконавчій дирекції Фонду соціального страхування рекомендовано здійснити інвентаризацію особових справ потерпілих від нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (членів їх сімей), баз даних, носіїв інформації та програмного забезпечення щодо ведення обліку та здійснення страхових виплат та передати до 20 листопада 2022 року Пенсійному фонду України перелік програмного забезпечення, що використовується для виконання функцій Фонду соціального страхування, із зазначенням програмно-технічних комплексів, призначених для ведення обліку та здійснення страхових виплат, опис та структуру баз даних, технічну документацію, перелік та основні характеристики технічних засобів, включаючи центри обробки даних та збереження інформації.
П. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2022 року № 1323 «Деякі питання забезпечення здійснення страхових виплат та надання соціальних послуг за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням» Пенсійному фонду України доручено з 02 січня 2023 року забезпечити здійснення страхових виплат та надання соціальних послуг відповідно до Закону № 1105 на підставі переданих виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування та її робочими органами справ, баз даних, носіїв інформації та програмного забезпечення, а також підготовлених виплатних документів на січень 2023 року
Абз. 6 п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 року № 1442 «Питання припинення Фонду соціального страхування України та управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України» Голові комісії з реорганізації Фонду та головам комісій з реорганізації управлінь виконавчої дирекції Фонду доручено забезпечити складення передавальних актів, які повинні містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов`язків юридичної особи, що припиняється […].
Суд зазначає, що докази, які б підтверджували доводи ГУ ПФУ в Донецькій області про те, що станом на березень 2023 року Пенсійному фонду України не передані особові справи потерпілих (членів їхніх сімей), суду не надані. Разом з цим ГУ ПФУ в Донецькій області з 01 січня 2023 року виконує повноваження Управління ВД ФСС України в Донецькій області у сфері соціального захисту громадян.
Крім цього, згідно з відомостями, оприлюдненими на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України, у зв`язку із приєднанням Фонду соціального страхування України до Пенсійного фонду України уповноваженим органом в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування з 01 січня 2023 року є Пенсійний фонд України (https://www.msp.gov.ua/news/22481.html).
Відповідно до відомостей з офіційного сайту Пенсійного фонду України з 01 січня 2023 року саме органи Пенсійного фонду України виплачуватимуть одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей (https://www.pfu.gov.ua/2155503-yevgenij-kapinus-z-1-sichnya-strahovi-vyplaty-zdijsnyuye-pensijnyj-fond-ukrayiny/).
Також на Урядовому порталі розміщена інформація про те, що у січні 2023 року Фонд соціального страхування України завершив передачу справ про страхові виплати потерпілих на виробництві до Пенсійного фонду (https://www.kmu.gov.ua/news/fond-sotsialnoho-strakhuvannia-ukrainy-zavershyv-peredachu-sprav-poterpilykh-do-pensiinoho-fondu).
З огляду на викладене суд дійшов висновку, що ГУ ПФУ в Донецькій області не довело належними та допустимими доказами наявність обставин, з існуванням яких ст. 378 КАС пов`язує можливість відстрочення виконання рішення суду.
При цьому суд відхиляє доводи ГУ ПФУ в Донецькій області щодо застосування п. п. 6 ст. 46 Закону № 1105 в редакції, чинній до 01 січня 2023 року; постанов Кабінету Міністрів України, які регламентують порядок здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, а також Порядку № 27, оскільки суд вже надав правову оцінку можливості застосування вказаних правових норм до спірних правовідносин під час розгляду справи № 200/4680/22 по суті, що знайшло відображення в мотивувальній частині рішення суду від 07 листопада 2022 року.
За цих обставин суд вважає необґрунтованими доводи заявника про наявність виняткових обставин, які зумовлюють виникнення підстав для відстрочення виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі № 200/4680/22, а тому заява ГУ ПФУ в Донецькій області не підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 241, 248, 256, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ухвалив:
1. У задоволенні заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про відстрочення виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі № 200/4680/22 відмовити.
2. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею і може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Першого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня складання її повного тексту.
3. Повне судове рішення складено і підписано суддею 27 березня 2023 року.
Суддя Т.О. Кравченко
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2023 |
Оприлюднено | 30.03.2023 |
Номер документу | 109847378 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кравченко Т.О.
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні