Справа № 420/5905/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 березня 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку загального позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД» (первинна назва ТОВ ДИАМАН) до Головного управління ДПС в Одеській області, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
У жовтні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») звернулося до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області (далі ГУ ДПС в Одеській області, відповідач, контролюючий орган, податковий орган) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 19 вересня 2019 року № 000091507.
В обґрунтування позовних вимог платник зазначив, що під час фактичної перевірки оптового складу посадовими особами відповідача, у зв`язку з формальністю підходу до перевірки, не було встановлено реальну кількість товару, що належить ТОВ «ДИАМАН». Податковим органом не враховано, що на оптовому складі, який перебуває в користуванні платника, знаходяться товарно-матеріальні цінності (продукція) Публічного акціонерного товариства «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» (далі - ПАТ «САН ІНБЕВ Україна») на відповідальному зберіганні згідно з договором дистрибуції. При цьому, відповідачем не надано оцінки документам, які надавалися разом із запереченням на акт перевірки.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2020 року, залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 22 липня 2020 року, позов задоволено.
Визнаючи протиправним та скасовуючи названий акт індивідуальної дії, суди попередніх інстанцій виходили з того, що відповідачем безпідставно не було враховано додаткові документи, надані платником разом із запереченням на акт перевірки, що призвело до прийняття протиправного податкового повідомлення-рішення.
Не погоджуючись з рішенням судів попередніх інстанцій, ГУ ДПС в Одеській області звернулося до Верховного Суду з касаційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2020 року, постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 22 липня 2020 року та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.
Мотивуючи касаційну скаргу, відповідач посилається на порушення судами норм матеріального та процесуального права. При цьому зазначає, що платником не було надано доказів на підтвердження оплати послуг відповідального зберігання товарно-матеріальних цінностей, до перевірки не надавалася план-схема розміщення продукції «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» на складі позивача, не надано оборотно-сальдові відомості, про які платник зазначав у своєму запереченні.
Ухвалою Верховного суду від 08.12.2022 року касаційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області було задоволено частково, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 26.02.2020 року та постанову П`ятого апеляційного адміністративного суду від 22.07.2020 року скасовано та справу направлено на новий розгляд до Одеського окружного адміністративного суду.
26.12.2022 року адміністративна справа надійшла до Одеського окружного адміністративного суду.
На підставі розпорядження керівника апарату суду від 26.12.2022 року №880, згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, адміністративна справа №420/5905/19 передана на розгляд головуючому судді Єфіменку К.С.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 28.12.2022 року справу №420/5905/19 прийнято до свого провадження, та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою суду від 24.01.2023р., яку занесено до протоколу судового засідання проведено заміну первинного позивача по справі на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД» код ЄДРПОУ 41127146, адреса : 79017, Львівська область, м. Львів, вул. Водогінна, буд.2А, офіс 33, у зв`язку зі зміною назви.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 28.02.2023 року закрито підготовче провадження у справі. Призначено адміністративну справу до судового розгляду, на « 21» березня 2023 року.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 21.03.2023 року, яку занесено до протоколу судового засідання, вирішено продовжити розгляд справи у письмовому провадженні, рішення по справі буде прийнято 28 березня 2023 року.
05.01.2023р. Відповідачем надано відзив на позовну заяву в якому в обґрунтування своєї позиції зокрема зазначено, що під час перевірки підприємством, всупереч вимогам п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України, не було надано інформації про відповідальне зберігання товарних запасів ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА», які б дали можливість врахувати таку інформацію в ході перевірки а саме:
не було надано жодних пояснень та бухгалтерських довідок:
не надано договору відповідального зберігання ТМЦ;
не надано інформації по розрахункам з оплати послуг відповідального зберігання ТМЦ;
не надано план-схему розміщення ТМЦ ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» на складі TOB «ДИАМАН»;
не надано зворотно-сальдові відомості по рахунку 28, 023 та 703 субрахунках, про які ТОВ «ДИАМАН» зазначає у своїх запереченнях тощо.
17.01.2023р. до суду надійшли додаткові пояснення позивача в яких останній наполягає на тому, що під час фактичної перевірки оптового складу податківцями, у зв`язку з формальністю підходу до перевірки, не було встановлено реальну кількість товару, що належить ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД»).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позовну заяву, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, судом встановлено наступні факти та обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань 06.02.2017 року, за № 1 522 102 0000 034714.
До видів діяльності ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») згідно код КВЕД, зокрема, відносяться: 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний); 52.10 Складське господарство; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (а.с.104-109).
01 квітня 2017 року, між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») та Публічним акціонерним товариство «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» укладено Договір дистрибуції №001/17.
Частиною 5 Договору дистрибуції №001/17 від 01 квітня 2017 року передбачено, що з метою створення передсезонних запасів, Публічне акціонерне товариство «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» може за погодженням з ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») передати товар на зберігання. Передача товару на зберігання відбувається на підставі замовлення, шляхом підписання товарно-супровідних документів, у яких зазначено, що товар передано на зберігання (а.с.40).
Відповідно до Додаткової угоди до Договору дистрибуції №001/17 від 01.04.2017 року від 01 квітня 2019 року, у зв`язку зі зміною найменування, усі права і обов`язки, які належали Публічному акціонерному товариству «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» за договором належать Приватному акціонерному товариству «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА» (а.с.57).
29 травня 2017 року, між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» та Товариством з обмеженою відповідальністю «КИП», укладено Договір оренди нежитлового приміщення №0011а/ДМ (а.с.58-60).
Згідно умов вищевказаного договору, Товариство з обмеженою відповідальністю «КИП» передає, а Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») бере у тимчасове володіння офісне та складські приміщення за адресою : м. Миколаїв, вул. Яворницького Дмитра, 2/2, а саме: офісне приміщення площею 25 м2 та складські приміщення площею 6515,9 м2.
Відповідно до наказу № 1856 від 15 серпня 2019 року, направлень на перевірку № 3328/14-29-01-04-36, № 3327/14-29-01-04-36 та № 3326/14-29-01-04-36 від 16 серпня 2019 року, на підставі пп.80.2.4, 80.2.5 п. 80.2 ПК України, проведено фактичну перевірку щодо дотримання ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтва, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), за адресою: м. Миколаїв, вул. Яворницького Дмитра, буд. 2/2, починаючи з 16 серпня 2019 року, тривалістю 10 діб, за період діяльності з 15 травня 2017 року по дату закінчення перевірки.
За наслідками проведеної перевірки складено акт фактичної перевірки ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») щодо дотримання порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, виробництва та обліку підакцизних товарів № 0232/14/29/14/41127146 від 27 серпня 2019 року.
При цьому, вказаним актом виявлено наступні порушення, допущені ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД»):
- п.12 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме: ведення з порушенням обліку товарних запасів за місцем їх реалізації та зберігання, на загальну суму 2872632,00 грн. (надлишок товарів, у сумі 375360,90 грн., нестачу товарів, у сумі 2497271,10 грн.);
- п. 15 розділу ІІ Положення ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 148 від 29 грудня 2017 року, а саме: перевищення встановленого ліміту залишку готівки по касі, на загальну суму 4635631,90 грн.
Не погоджуючись з висновками проведеної перевірки ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») до контролюючого органу подано заперечення № 23 від 05 вересня 2019 року.
В свою чергу, за результатами розгляду заперечень ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») 16 вересня 2019 року податковим органом повідомлено позивача про залишення без задоволення його заперечень (№ 291-10/14-29-05-06-09).
При цьому, на підставі акту перевірки № 0232/14/29/14/41127146 від 27 серпня 2019 року, з урахуванням результатів розгляду заперечень № 291-10/14-29-05-06-09 від 16 вересня 2019 року, Головним управлінням ДПС в Одеській області 19 вересня 2019 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 000091507, яким до ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, застосовано штрафні санкції, у розмірі 5745264,00 грн.
Не погоджуючись з вказаним рішенням товариство звернулось до суду з даним адміністративним позовом.
Згідно із ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, ч.2 ст.2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України №2755-VI від 02.12.2010 року (далі Податковий кодекс).
Згідно п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Відповідно до п.12 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995 року (далі Закон України №265/95-ВР), суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані, зокрема, вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.
Положення Закону України №265/95 чітко не визначають самого порядку ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, лише вказує на обов`язок суб`єктів підприємницької діяльності на ведення такого обліку.
До документів, що є підставою для оприбуткування товару, як правило, належать накладні, податкові накладні та товарно-транспортні накладні. Такі документи є підставою для внесення запасів до облікових бухгалтерських реєстрів та підтвердження права власності на них.
Статтею 6 Закону №265/95-ВР встановлено, що облік товарних запасів юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) ведеться у порядку, визначеному відповідним національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку.
Національним положенням (стандартом) є затверджене наказом Міністерства фінансів України №246 від 20.10.1999 року Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 02.11.1999 року за №751/4044), яким визначено методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про запаси і розкриття її у фінансовій звітності.
Норми Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» застосовуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами незалежно від форм власності (крім бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності).
Згідно Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», запаси - активи, які: утримуються для подальшого продажу (розподілу, передачі) за умов звичайної господарської діяльності; перебувають у процесі виробництва з метою подальшого продажу продукту виробництва; утримуються для споживання під час виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг, а також управління підприємством.
Правові ж засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності визначені Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-ХIV від 16.07.1999 року (далі - Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).
За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік - процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення; облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності.
Відповідно до приписів частин 1,2 та 5 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Підприємство самостійно: визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства, обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних.
Крім того, порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської та іншої звітності, що ґрунтується на даних бухгалтерського обліку, підприємствами регулюється «Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затверджене Наказом Міністерства фінансів України №88 від 24.05.1995 року (далі Положення №88).
Пунктом 3.5 Положення №88 передбачено, що перенесення інформації з первинних документів до облікових регістрів повинно здійснюватися у міру її надходження до місця обробки, проте не пізніше терміну, що забезпечує своєчасну виплату заробітної плати, складання бухгалтерської та іншої звітності і розрахунків.
Згідно ч.5 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.
Будь-яких обов`язків щодо миттєвого відображення в обліку товарів, що надійшли, зазначені норми не містять.
Згідно зі статтею 20 Закону №265/95-ВР до суб`єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У свою чергу, законодавством не передбачено, що за місцем знаходження господарської одиниці суб`єкта господарювання повинні зберігатись оригінали первинних документів на придбання товарно-матеріальних цінностей, які є підставою для бухгалтерського обліку, ведення якого відповідно до статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» покладено на уповноважену особу.
Судом встановлено, що в акті фактичної перевірки були встановленні порушення п.12 статті 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами і доповненнями (далі-Закону №265/95-ВР), а саме: ведення з порушенням обліку товарних запасів за місцем їх реалізації та зберігання на загальну суму 2872632,00 грн. (два мільйона вісімсот сімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн. 00 коп.), а саме: за результатами перевірки щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей) встановлено надлишок товарів у розмірі, 375360,90 грн. (Триста сімдесят п`ять тисяч триста шістдесят грн. 90 коп.), та нестачу товарів у розмірі 2497271,10 грн. (Два мільйона чотириста дев`яносто сім тисяч двісті сімдесят одна грн., 10 коп.) та п.15 розділу II Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148, із змінами і доповненнями, а саме: перевищення встановленого ліміту залишку готівки по касі на загальну суму 4635631,90 грн. (Чотири мільйони шістсот тридцять п`ять тисяч шістсот тридцять одна гривня, 90 коп.).
Крім того, судом встановлено, що 01 квітня 2017 року, між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») та Публічним акціонерним товариство «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» укладено Договір дистрибуції №001/17.
Факт передачі товарів ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» у відповідальне зберігання ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД»), що прямо передбачено договором дистрибуції №001/17 від 01 квітня 2017 року, підтверджується наявними у матеріалах справи накладними та оборотно-сальдовими відомостями.
Проте суд зазначає, що зазначені докази не підтверджують кількість товарів, які знаходилися на відповідальному зберіганні у платника та чи відповідає сукупна вартість таких товарів тій, що зазначена у наданих до перевірки накладних, крім того позивачем не надано інформацію щодо залишків товарно-матеріальних цінностей, які належать позивачу та які належать ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА», та інформацію щодо розрахунків за послугу відповідального зберігання та чи надавалися такі послуги в дійсності.
Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.
При повторному розгляді справи, позивачем надано додаткові пояснення, проте не надано до суду бухгалтерських довідок; договору відповідального зберігання ТМЦ; інформації по розрахункам з оплати послуг відповідального зберігання ТМЦ; план-схему розміщення ТМЦ ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА» на складі TOB «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД»); зворотно-сальдові відомості по рахунку 28, 023 та 703 субрахунках, про які ТОВ «ДИАМАН» (яке в подальшому змінило назву на ТОВ «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД») зазначає у своїх запереченнях тощо.
Відповідно до постанови КАС ВС по цій справі від 08.12.2022 року наявні в справі письмові докази не є достатніми для підтвердження факту зберігання позивачем на складі товарів ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА», а представник позивача всупереч положенням ч.1 с.77 КАС України ухилився від виконання свого процесуального обв`язку щодо належного документального підтвердження заявлених ним обставин, як підстав позовних вимог.
Тобто, позивачем не надано доказів які б спростовували висновки контролюючого органу та надали б можливість встановити дійсні об`єми товару який в складському приміщенні, що знаходиться в оренді Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» належить позивачеві, а який ПАТ «САН ІНБЕВ УКРАЇНА».
На переконання суду відповідачем доведено обставини встановлені в акті перевірки та правомірність оскаржуваного рішення, в свою чергу позивачем не надано достатніх доказів які б спростовували висновки відповідача.
Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню.
Враховуючи висновок суду про відмову у задоволенні позову, а також те, що позивач звільнений від плати судового збору, правові підстави для стягнення з відповідача судових витрат відсутні.
Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРАГЕНА АКТИВ ЛТД» (65144, м. Одеса, вулиця Люстдорфська дорога 140А/2, код ЄДРПОУ 41127146) до Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вулиця Семінарська 5, код ЄДРПОУ 43142370) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №000091507 від 19.09.2019 року, про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю «ДИАМАН» фінансових санкцій у сумі 5745264,00 гривень - відмовити.
Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.
Суддя К.С. Єфіменко
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2023 |
Оприлюднено | 31.03.2023 |
Номер документу | 109877348 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Єфіменко К.С.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні