КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 березня 2023 року м. Кропивницький Справа № 340/4298/21
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Дегтярьової С.В. розглянувши адміністративну справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю «Арака» (25006, м. Кропивницький, вул. Дворцова, 13, оф.209, ЄДРПОУ 39232179)
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 06.04.2021 р. №00011110702, №00011100702, №00011080702 та від 23.06.2021 р. №00022310710, №00022300710.
Ухвалою від 02.08.2021 відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 20.09.2021 р. (а.с.62 т.4).
Ухвалою від 20.09.2021 р. зупинено провадження у справі.
Ухвалою від 25.08.2022 р. призначено до розгляду питання про поновлення провадження у справі в підготовчому засіданні на 06.09.2022 року (а.с.129 т.5).
06.09.2022 року розгляд питання про поновлення провадження у справі відкладено на 28.09.2022 р. (а.с.133-134 т.5).
28.09.2022 року розгляд питання про поновлення провадження у справі відкладено на 02.11.2022 р. (а.с.137-139 т.5).
02.11.2022 року розгляд питання про поновлення провадження у справі відкладено у зв`язку з перебуванням судді у відпустці на 14.12.2022 р. (а.с.143).
14.12.2022 року розгляд питання про поновлення провадження у справі відкладено на 08.02.2023 р. (а.с.158 т.5).
Ухвалою від 08.02.2023 р. поновлено провадження у справі, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 28.02.2023 року.
В судове засідання учасники справи не з`явились, від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні та про підтримання позовних вимог.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України, суд вирішив подальший розгляд справи провести в письмовому провадженні.
Позов обґрунтований безпідставністю перевірки, а також протиправністю дій відповідача при відновленні та проведенні перевірки позивача.
Представник позивача в заяві про уточнення позовних вимог посилався на те, що оскільки відповідно до пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України встановлено дію мораторію на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, то проведена перевірка відбулась усупереч законодавчій забороні.
Не погоджуючись з позицією позивача відповідач подав відзив на позов та відзив на заяву про уточнення позовних вимог, в якому вказав, що після прийняття постанови Кабінету Міністрів України №89 від 3 лютого 2021 року "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок", податковий орган був наділений повноваженнями здійснювати проведення документальної планової перевірки.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, судом встановлено наступне.
Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Кіровоградській області №286 від 18.02.2020 р. (зі змінами внесеними наказом Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 04.03.2020 р. №382) проведена документальна планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Арака» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2017 р., валютного законодавства за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2019 р., з питань правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 29.05.2014 р. по 31.12.2019 р., іншого законодавства за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2019 р. (а.с.14-202 т.1, 166, 169 т.5).
Перевірка проводилась з 05.03.2020 року по 17.03.2020 року та з 17.02.2021 р. по 25.02.2021 р. На період з 18.03.2020 р. по 08.02.2021 р. перевірку було зупинено на підставі пункту 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Судом встановлено, що Головне управління ДПС у Кіровоградській області листом від 18.03.2020 р. повідомлено ТОВ «Арака» про зупинення перевірки та вказано на те, що перебіг термінів проведення перевірки буде поновлено з 01 червня 2020 року (а.с.170-171 т.5).
Листом від 29.05.2020 р. Головне управління ДПС у Кіровоградській області повідомило ТОВ «Арака», що документальна планова перевірка на підставі пункту 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу зупинена на період з 18 березня по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19) (а.с.172-173 т.5).
Листом від 09.02.2021 р. Головне управління ДПС у Кіровоградській області повідомило ТОВ «Арака» про те, що постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 р. №89 «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок» скорочені строки дії обмежень, встановлених пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок (тимчасово зупинених документальних, що були розпочаті до 18 березня 2020 р. та не були завершеними) дозволивши проведення таких видів перевірок юридичних осіб та повідомлено про поновлення термінів проведення перевірки ТОВ «Арака» з 09.02.2021 р. (а.с.174-176 т.5).
Наказом Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 18.02.2021 року №210-п «Про продовження терміну проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Арака»» продовжено термін проведення перевірки на 5 робочих днів з 19.02.2021 р. (а.с.177 т.5).
За результатами перевірки складено акт від 04 березня 2021 року №586/1128-07-02/39232179, відповідно до якого встановлені порушення позивачем:
- п.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України, в результаті чого занижено податок на прибуток на суму 5832757,00 грн., в тому числі за 2017 р. в сумі 2404967,00 грн., за 2018 р. в сумі 1442202 грн., за 2019 р. в сумі 1985588,00 грн.;
- п.198.1, п.198.3 ст.198 ПК України в результаті чого занижено податок на додану вартість на суму 5099808,00 грн., за наступні податкові періоди: червень грудень 2017 р. на суму 2101249,00 грн., січень, березень, червень, листопад, грудень 2018 року на суму 1383914,00 грн., вересень-грудень 2019 року на суму 1614645,00 грн.;
- п.198.1, п.198.3 ст.198 ПК України в результаті чого завищено від`ємне значення різниці між сумами податкового зобов`язання та податкового кредит, що зараховується у зменшення податкового боргу всього на загальну суму 175971,00 грн. в тому числі за січень 2018 року на суму 158243,00 грн., за березень 2018 р. на суму 17728,00 грн.
- пп.168.1, пп.168.1.2, пп.168.1.4 п.168.1 ст.168, пп.а п.176.2 ст.176 ПК України в частині неутримання та не перерахування податку з доходів фізичних осіб з коштів виданих під звіт за жовтень 2019 року в сумі 2069,23 грн., та нараховано пеню в сумі 144,84 грн.;
- пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Кодексу, пп.168.1.1, пп.168.1.4 п.168.1 ст.168 ПК України в частині неутримання та не перерахування до бюджету військового збору з коштів виданих під звіт за жовтень 2019 року в сумі 141,41 грн. та нараховано пеню в сумі 9,90 грн. (а.с.201-202 т.1).
На підставі висновків акту перевірки відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення:
- №00011110702 від 06.04.2021 р., яким ТОВ «Арака» зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 175971 грн. (а.с.203-204 т.1);
- №00011100702 від 06.04.2021 р., яким ТОВ «Арака» збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 5099808,00 грн. за основним платежем та 1274952,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій (а.с.205-206 т.1);
- №00011080702 від 06.04.2021 р., яким ТОВ «Арака» збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток в сумі 5832757,00 грн. за основним платежем та 1458190,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій(а.с.207-208 т.1);
- №00022310710 від 23.06.2021 р., яким ТОВ «Арака» збільшено суму грошового зобов`язання за платежем військового збору в сумі 141,41 грн. основного платежу, 21,21 грн. штрафних (фінансових) санкцій та 9,90 пеня (а.с.209-210 т.1);
- №00022300710 від 23.06.2021 р., яким ТОВ «Арака» збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб в сумі 2069,23 грн. за основним платежем, 206,92 грн. штрафні (фінансові) санкції та 144,84 грн. пені (а.с.211-212 т.1).
Не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями позивач звернувся з даним позовом до суду.
Відповідно до статті 1 Податкового кодексу України, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до п.75.1 ст.75 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзді) та фактичні перевірки.
Згідно підпункту 75.1.2. статті 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин, вичерпний перелік яких визначено у п.78.1 ст.78 ПК України.
Приписами п. 81.1 статті 81 Податкового кодексу України визначено, що посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: - направлення на проведення такої перевірки; - копії наказу про проведення перевірки; - службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Згідно з пунктом 77.4 статті 77 Податкового кодексу України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Відповідно до пунктів 77.6-77.9 статті 77 Податкового кодексу України допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної планової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна планова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу. Строки проведення документальної планової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу. Перелік матеріалів, які можуть бути підставою для висновків під час проведення документальної планової перевірки, та порядок надання платниками податків документів для такої перевірки встановлено статтями 83, 85 цього Кодексу. Порядок оформлення результатів документальної планової перевірки встановлено статтею 86 цього Кодексу.
Пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України установлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім:
- документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків;
- документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу;
- фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в частині: обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
- цільового використання пального та спирту етилового платниками податків;
- обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;
- здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, з підстав, визначених підпунктами 80.2.2, 80.2.3 та 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 цього Кодексу.
На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.
Тобто, вимоги пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України пов`язані та прямо відсилають до актів Кабінету Міністрів України, на підставі яких завершується дія карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).
Так, постановою Кабінету Міністрів України "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 9 грудня 2020 року №1236 установлено з 19 грудня 2020 року до 31 березня 2022 року на території України карантин.
В подальшому період дії карантину продовжувався та на разі триває до 30 квітня 2023 року.
Тобто, перевірка була проведена в період запровадження законодавчим органом влади мораторію на проведення перевірок.
Податковий орган доводив суду про правовірність такої перевірки, з таких підстав.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу II Закону України від 17 вересня 2020 року №909-IX "Про внесення змін до Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік"" на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, надано право Кабінету Міністрів України скорочувати строк дії обмежень, заборон, пільг та гарантій, встановлених відповідними законами України, прийнятими з метою запобігання виникненню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, крім випадків, коли зазначене може призвести до обмеження конституційних прав чи свобод особи.
На підставі цієї норми Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №89 від 3 листопада 2021 року "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірки" якою було скорочено строк дії обмежень, встановлених пунктом 52-2 підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, дозволивши проведення таких видів перевірок юридичних осіб:
- тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними;
- документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог пункту 77.4 статті 77 Кодексу;
- документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.1 та/або 78.1.4 пункту 78.1 статті 78 Кодексу, суб`єктів господарювання реального сектору економіки, які сформували податковий кредит за рахунок оформлення ризикових операцій з придбання товарів/послуг (із переліку ризикових платників податків, визначених у межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування оприлюднених у засобах масової інформації фактів можливих корупційних дій посадових осіб органів державної влади, які призвели до значних втрат дохідної частини Державного бюджету України, утвореної відповідно до Постанови Верховної Ради України від 24 квітня 2020 року N 568-IX);
- документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;
- документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.12, 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16 пункту 78.1 статті 78 Кодексу.
На час здійснення розгляду справи, зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №89 визнана протиправною та скасована рішенням Окружного адміністративного суду міста Києві від 26.01.2022, яка залишена без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 5 липня 2022 (справа N 640/18314/21). Суди зазначили, що Кабінет Міністрів України не наділений повноваженнями щодо відновлення проведення податкових перевірок або скорочення строку дії обмежень, встановлених пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, позаяк мораторій встановлено нормативно-правовим актом, який має вищу юридичну силу та зміни до якого вносяться виключно шляхом внесення змін саме до цього Кодексу (ст. 2 ПК України).
23 грудня 2022 року Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду в рамках справи №640/18314/21, адміністративне провадження №К/990/20784/22 (ЄДРСРУ № 108059187) з моменту підписання ухвали (23.12.22 р.) зупинив дію рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 січня 2022 року та постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 липня 2022 року у справі № 640/18314/21 до закінчення їх перегляду у касаційному порядку.
Суд зазначає, що мораторій на проведення податкових перевірок на період карантину прямо закріплений пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України та вказана норма в частині обмежень на проведення планових перевірок, була чинною, її дія не зупинялась.
Відповідно до пункту 2.1 статті 2 Податкового кодексу України, зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.
Тобто, зміна приписів Податкового кодексу України здійснюється виключно законами про внесення змін до Кодексу, відповідно зміна строків, дії мораторію може бути здійснення виключно шляхом прямого внесення змін до Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 5.2 статті 5 Податкового кодексу України, у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.
За загальним правилом вирішення колізій, передбаченим частиною третьою статті 7 КАС України, у разі невідповідності правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу, або положення відповідного міжнародного договору України.
Відповідно, за наявності суперечливих правил і положень щодо дії мораторію на проведення перевірок, які містяться у Податковому кодексу України, з одного боку і в постанові Кабінету Міністрів України з іншого боку - застосуванню підлягають положення і правила саме Податкового кодексу України. Дана обставина не залежить від дії самої постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №89.
Аналогічне правозастосування викладене у постановах Верховного Суду у справі від 22 лютого 2022 (справа №420/12859/21), від 17 травня 2022 9справа №520/592/21), від 15 квітня 2022 (справа №160/5267/21), від 27 квітня 2022 (справа №140/1846/21) від 6 липня 2022 (справа №360/1182/21).
Суд вважає обґрунтованою позицію позивача щодо норми статті 2 Податкового кодексу України, згідно з якими зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу. Крім того, статтею 5 врегульовано питання співвідношення податкового законодавства з іншими законодавчими актами. Так, згідно з пунктом 5.2 зазначеної статті у разі, якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.
Суд вважає довід контролюючого органу стосовно того, що після прийняття постанови Кабінету Міністрів України №89 від 3 лютого 2021 року "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок", податковий орган був наділений повноваженнями здійснювати проведення документальної планової перевірки, необґрунтованим.
Враховуючи обставини справи, суд вважає, що оскільки проведена перевірка стосовно позивача відбулась усупереч законодавчій забороні, такі обставини тягнуть за собою протиправність податкових повідомлень-рішень, прийнятих за наслідками такої перевірки, у зв`язку з чим суд вказує про відсутність необхідності переходити до перевірки підстав позову щодо наявності порушень податкового та/або іншого законодавства.
Суд погоджується з доводами про відсутність підстав для проведення контролюючим органом перевірки в період дії мораторію на проведення перевірок, а тому акт перевірки не може слугувати підставою для прийняття спірних податкових повідомлень-рішень як доказ, що одержаний з порушенням порядку, встановленого законом, у розумінні статті 74 (Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Вказана позиція узгоджується з позицією Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, є викладеною в постанові від 01.09.2022 року у справі №640/16093/21 (адміністративне провадження №К/9901/39937/21).
Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Зважаючи на задоволення позову, понесені позивачем судові витрати на сплату судового збору у загальній сумі 22700 грн. (а.с.12, т.1) слід стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.,ст. 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області Форми «В4» №00011110702 від 06 квітня 2021 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Арака" встановлено суму завищення від`ємного значення, яку зараховано у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість в розмірі 175971,00 грн.
3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області Форми «Р» №00011100702 від 06 квітня 2021 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Арака" збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в розмірі 5099808,00 грн. за основним платежем та 1274952,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.
4. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області Форми «Р» №00011080702 від 06 квітня 2021 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Арака" збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 5832757,00 грн. за основним платежем та 1458190,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.
5. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області Форми «Д» №00022310710 від 23 червня 2021 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Арака" збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору в розмірі 141,41 грн. за основним платежем та 21,21 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.
6. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Кіровоградській області Форми «Д» №00022300710 від 23 червня 2021 року, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Арака" збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 2069,23 грн. за основним платежем, 206,92 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями та 144,84 пені.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Арака» (код ЄДРПОУ 39232179), здійснені ним судові витрати на оплату судового збору в сумі 22700 грн. (двадцять дві тисячі сімсот грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ ВП 43995486).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду С.В. Дегтярьова
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.03.2023 |
Оприлюднено | 03.04.2023 |
Номер документу | 109907199 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
С.В. Дегтярьова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні