Рішення
від 30.03.2023 по справі 167/146/23
РОЖИЩЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 167/146/23

Номер провадження 2/167/85/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 березня 2023 року м. Рожище

Рожищенський районний суд Волинської області у складі:

головуючого судді Гармай І. Т.,

з участю секретаря судового засідання Оніщук О. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Рожищенського районного суду Волинської області цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області про визнання незаконним та скасування рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року, припинення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки та визнання права власності на земельні ділянки

в с т а н о в и в :

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до відповідача Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області про визнання незаконним та скасування рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року, припинення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки та визнання права власності на земельні ділянки.

Свої позовні вимоги мотивує тим, що ІНФОРМАЦІЯ_1 помер його батько ОСОБА_3 . Після смерті батька відкрилася спадщина на земельну частку (пай) у землі КСП «Прогрес» Рожищенського району Волинської області розміром 2,76 в умовних кадастрових гектарах, згідно сертифіката, виданого 21 квітня 1997 року ОСОБА_3 на підставі рішення Рожищенської районної державної адміністрації від 17 квітня 1997 року № 139, зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) за № 1759 від 21 квітня 1997 року.

Для оформлення спадщини позивач звернувся до державного нотаріуса Рожищенської державної нотаріальної контори, яким 07 березня 2001 року було зведено спадкову справу № 139/2001 та видано свідоцтво про право на спадщину за законом після смерті батька ОСОБА_3 , зокрема, на право на земельну частку (пай) у землі СВК «Берег» Рожищенського району Волинської області, розміром 2,41 в умовних кадастрових гектарах, згідно вищевказаного сертифіката.

Зазначає, що у січні 2023 року звернувся у Рожищенську міську раду з заявою про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Проте позивачу було повідомлено, що його батькові ОСОБА_3 згідно сертифіката серії ВЛ № 0178601 було передано у приватну власність земельні ділянки загальною площею 2,2121 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та видано Державний акт на право приватної власності на землю серії IV-ВЛ № 032275, який зареєстрований в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 001016 від 24 жовтня 2001 року. Відповідно до розробленої «Технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)» ОСОБА_3 відомості про земельні ділянки внесені до Державного земельного кадастру, а саме: земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 0,4113 га, кадастровий номер 0724584100:01:002:0974 та земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 1,8008 га, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975.

Вказує, що згідно рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність» спадкодавець ОСОБА_3 звернувся в заявою про передачу земельної ділянки у приватну власність. Проте, ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_1 помер, а тому в листопаді 2000 року він не міг звертатися в Мильську сільську раду Рожищенського району з заявою про передачу йому земельної частки (паю) у приватну власність. Позивач зазначає, що його права порушені, оскільки він не може здійснити приватизацію земельної ділянки.

На підставі вищенаведеного просить суд:

- визнати незаконним та скасувати рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність», в частині надання ОСОБА_3 (список громадян № 48) земельної частки (пай) у приватну власність відповідно до проекту організації території земельних часток (паїв);

- припинити державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та земельну ділянку кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані на території Мильської сільської ради Луцького району Волинської області та зареєстровані за ОСОБА_3 ;

- визнати за ОСОБА_1 право власності на земельні ділянки: кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та кадастровий номер кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані на території Рожищенської міської ради (раніше Мильської сільської ради) Луцького (раніше Рожищенського) району Волинської області.

Ухвалою судді Рожищенського районного суду Волинської області від 20 лютого 2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено здійснювати розгляд справи в порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання 09 березня 2023 року о 10 год 30 хв. Витребувано у Волинського обласного державного нотаріального архіву належним чином засвідчену копію спадкової справи № 139 від 07 березня 2001 року, щодо майна померлого ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_3 .

Ухвалою Рожищенського районного суду Волинської області від 09 березня 2023 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті 30 березня 2023 року о 10 год 00 хв.

Позивач ОСОБА_1 та представник позивача ОСОБА_4 в судове засідання не з`явились, 30 березня 2023 року подали суду заяви в яких просили розгляд справи проводити у їх відсутності. Зазначили, що позов підтримують повністю та просять задовольнити, судові витрати залишити за позивачем.

Відповідач Рожищенська міська рада Луцького району Волинської області в судове засідання не з`явилась, 29 березня 2023 року подали суду заяву в якій просять розгляд справи проводити у їхній відсутності. Проти заявлених вимог не заперечують.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 в судове засідання не з`явився, 09 березня 2023 року подав суду заяву в якій просив розгляд справи проводити у його відсутності, позовні вимоги підтримує та просить задовольнити.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області в судове засідання не з`явився, 16 березня 2023 року подали суду заяву в якій просили розгляд справи проводити у відсутності їхнього представника.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 223 Цивільного процесуального кодексу України (далі - ЦПК України), суд ухвалив розглядати справу за відсутності учасників справи.

У відповідності до вимог ч. 2 ст. 247 ЦПК України фіксування судового засідання технічним засобом за відсутності учасників справи, які беруть участь у справі не здійснюється.

Суд, дослідивши та оцінивши наявні в справі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні, вирішуючи справу, доходить такого висновку.

Відповідно до ст. 2 ЦПК України завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Згідно з ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.

Судом встановлено, що згідно копії сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ВЛ № 0178601, виданого на підставі рішення Рожищенської районної державної адміністрації від 17 квітня 1997 року № 139, зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) від 21 квітня 1997 року № 1759 ОСОБА_3 належить право на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності КСП «Прогрес» розміром 2,76 в умовних кадастрових гектарах без визначення меж цієї частки в натурі (на місцевості).

ОСОБА_3 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується копією свідоцтва про смерть, виданого 11 лютого 1999 року Мильською сільською радою Рожищенського району Волинської області.

В процесі реорганізації колективне сільськогосподарське підприємство «Прогрес» з 2000 року реорганізовано в сільськогосподарський виробничий кооператив «Берег», відповідно до протоколу № 3 загальних зборів від 10 березня 2000 року.

07 березня 2001 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Рожищенської держаної нотаріальної контори з заявою про видачу свідоцтва про право на спадщину за законом після смерті батька ОСОБА_3 .

Позивачу ОСОБА_1 07 березня 2001 року державним нотаріусом Рожищенської державної нотаріальної контори Павлюк Р. видано свідоцтво про право на спадщину за законом на спадкове майно, а саме, на право на земельну частку (пай) у землі СВК «Берег» Рожищенського району Волинської області, розміром 2,41 в умовних кадастрових гектарах без визначення меж цієї частки в натурі, яке належало спадкодавцеві ОСОБА_3 на підставі сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ВЛ № 0178601, виданого 21 квітня 1997 року Рожищенською районною державною адміністрацією та зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) за № 1759.

Згідно копії рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області від 28 листопада 2000 року № 12/5 «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність» розглянувши заяви громадян, жителів сіл Мильськ, Берегове вирішено надати громадянам, зокрема, ОСОБА_3 земельну частку (пай) у приватну власність відповідно до проекту організації території земельних часток (паїв).

З копії Державного акта на право приватної власності на землю серії IV-ВЛ № 032275 встановлено, що ОСОБА_3 на підставі рішення Мильської сільської ради від 28 листопада 2000 року № 12/5 передано у приватну власність земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 2, 2121 га, яка розташована на території Рожищенського району.

Відповідно до розробленої «Технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)» ОСОБА_3 відомості про земельні ділянки внесені до Державного земельного кадастру, а саме: земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 0,4113 га, кадастровий номер 0724584100:01:002:0974 та земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 1,8008 га, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, що підтверджується Витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-0711216572021 та № НВ-0711216602021, сформованих 12 березня 2021 року.

Встановлено, що 19 січня 2023 року позивач ОСОБА_1 як спадкоємець права на земельну частку (пай) звернувся в Рожищенську міську раду з заявою про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

З відповіді Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області від 06 лютого 2023 року встановлено, що ОСОБА_3 на підставі сертифіката серії ВЛ № 0178601 було передано у власність земельні ділянки загальною площею 2,2121 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва згідно Державного акта на право приватної власності на землю серії IV-ВЛ № 032275, який зареєстрований в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 001016 від 24 жовтня 2001 року.

Позивач, вказуючи на те, що позбавлений можливості реалізувати своє право на володіння, користування та розпорядження земельною ділянкою, звернувся до суду з даним позовом за захистом порушеного права.

Статтею 14 Конституції України закріплено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 81 Земельного кодексу України (далв - ЗК України), громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше їм надані у користування; г) прийняття спадщини; д) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).

Організаційні та правові засади виділення власникам земельних часток (паїв) земельних ділянок у натурі (на місцевості) із земель, що належали колективним сільськогосподарським підприємствам, сільськогосподарським кооперативам, сільськогосподарським акціонерним товариствам на праві колективної власності, а також порядок обміну цими земельними ділянками визначено Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» (далі - Закон).

Відповідно до ст. 1 Закону, право на земельну частку (пай) мають колишні члени колективних сільськогосподарських підприємств, сільськогосподарських кооперативів, сільськогосподарських акціонерних товариств, у тому числі створених на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств, а також пенсіонери з їх числа, які отримали сертифікати на право на земельну частку (пай) у встановленому законодавством порядку. Громадяни спадкоємці права на земельну частку (пай), посвідченого сертифікатом.

Статтею 2 Закону, передбачено, що основним документом, що посвідчує право на земельну частку (пай), є сертифікат на право на земельну частку (пай), виданий районною державною адміністрацією, а документами, що посвідчують право на земельну частку (пай), також є: свідоцтво про право на спадщину; посвідчені у встановленому законом порядку договори купівлі-продажу, дарування, міни, до яких додається сертифікат на право на земельну частку (пай); рішення суду про визнання права на земельну частку (пай).

Згідно з ст. 3 того ж Закону,підставами для виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) є рішення відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації. Особи, власники сертифікатів на право на земельну частку (пай), які виявили бажання одержати належну їм земельну частку (пай) в натурі (на місцевості), подають до відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації заяву про виділення їм земельної частки (паю) в натурі(на місцевості). У разі подання заяв про виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) більшістю власників земельних часток (паїв) у межах одного сільськогосподарського підприємства відповідна сільська, селищна, міська рада приймає рішення про розробку проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, сільські, селищні, міські ради та районні державні адміністрації в межах їх повноважень щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості), зокрема, розглядають заяви власників земельних часток (паїв) щодо виділення їм в натурі (на місцевості) земельних ділянок і видачі документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку та приймають рішення щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості).

Відповідно до ч. 1 ст. 393 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.

Відповідно до п. «г» ч. 3 ст. 152 ЗК України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Відповідно до ч. 1 ст. 155 ЗК України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Згідно ч. 1, 2 ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Статті 317, 319 ЦК України визначають, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.

Судом встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 спадкодавець ОСОБА_3 помер, а рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність» було прийнято 28 листопада 2000 року, тобто після смерті ОСОБА_3 . Отже, заяву про передачу у власність земельної ділянки в Мильську сільську раду останній подати не міг.

Відтак, Мильська сільська рада Рожищенського району приймаючи рішення № 12/5 від 28 листопада 2000 року про передачу у приватну власність земельних ділянок громадянам, в частині передачі у приватну власність ОСОБА_3 земельної ділянки, площею 2,2121 га діяла всупереч вимогам земельного законодавства та законних прав позивача ОСОБА_1 .

Відповідно до ст. 152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: а) визнання прав; б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; в) визнання угоди недійсною; г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; ґ) відшкодування заподіяних збитків; д) застосування інших, передбачених законом, способів.

Суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси (ч. 1 ст. 21 ЦК України).

Ураховуючи наведене, суд доходить висновку, що відновлення права позивача на користування успадкованою після смерті ОСОБА_3 земельною ділянкою, на підставі сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ВЛ № 0178601, виданого 21 квітня 1997 року може бути лише після визнання незаконним та скасування рішення Мильської сільської ради Рожищенського району № 12/5 від 28 листопада 2000 року «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність», в частині передачі у приватну власність ОСОБА_3 земельної ділянки, площею 2,2121 га, а тому така позовна вимога ґрунтується на вимогах закону та її необхідно задовольнити.

Згідно з ч. 3 ст. 26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» ухвалення судом рішення про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав, визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, а також скасування державної реєстрації прав допускається виключно з одночасним визнанням, зміною чи припиненням цим рішенням речових прав, обтяжень речових прав, зареєстрованих відповідно до законодавства (за наявності таких прав).

Ураховуючи те, що суд доходить висновку про необхідність визнання незаконним та скасування рішення на підставі якого ОСОБА_3 набув право власності на земельну ділянку, вимогу про припинення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га та земельну ділянку, кадастровий номер кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га також необхідно задовольнити.

Відповідно до ст. 392 ЦК України власник майна може пред`явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, яким засвідчує його право власності.

Враховуючи, що позивач у встановленому порядку набув право на земельні ділянки після смерті батька ОСОБА_3 , тому суд доходить висновку про наявність законних підстав для задоволення позовної вимоги про визнання за позивачем права власності на земельні ділянки, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га та кадастровий номер кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га.

Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку про підставність заявленого ОСОБА_1 позову та необхідність його задоволення.

Відповідно до ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Однак, згідно клопотання позивача судовий збір необхідно залишити за позивачем.

Керуючись ст. 12, 81, 141, 206, 247, 263-265 ЦПК України, суд

У Х В А Л И В :

Позов ОСОБА_1 до Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області про визнання незаконним та скасування рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року, припинення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки та визнання права власності на земельні ділянки - задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати рішення Мильської сільської ради Рожищенського району Волинської області № 12/5 від 28 листопада 2000 року «Про передачу земельних ділянок на рівні земельної частки (паю) у приватну власність» в частині надання ОСОБА_3 (список громадян № 48) земельної частки (пай) у приватну власність відповідно до проекту організації території земельних часток (паїв).

Припинити державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані на території Мильської сільської ради Луцького району Волинської області та зареєстровані за ОСОБА_3 .

Визнати за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0974, площею 0,4113 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована на території Рожищенської міської ради (раніше Мильської сільської ради) Луцького (раніше Рожищенського) району Волинської області.

Визнати за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку, кадастровий номер 0724584100:01:002:0975, площею 1,8008 га, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована на території Рожищенської міської ради (раніше Мильської сільської ради) Луцького (раніше Рожищенського) району Волинської області.

Сплачений судовий збір залишити за позивачем ОСОБА_1 .

Рішення може бути оскаржене до Волинського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Дата складення повного судового рішення 30 березня 2023 року.

Учасники справи:

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 .

Представник позивача: ОСОБА_4 , адреса робочого місця: АДРЕСА_2 .

Відповідач: Рожищенська міська рада Луцького району Волинської області, місцезнаходження: м. Рожище, вул. Незалежності, 60 Волинська область, код ЄДРПОУ 04333268.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: ОСОБА_2 , місце проживання: АДРЕСА_3 .

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області, місцезнаходження: м. Рожище, вул. Грушевського, 12 Волинської. області.

Головуючий суддя І. Т. Гармай

СудРожищенський районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення30.03.2023
Оприлюднено04.04.2023
Номер документу109933476
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —167/146/23

Рішення від 30.03.2023

Цивільне

Рожищенський районний суд Волинської області

Гармай І. Т.

Ухвала від 09.03.2023

Цивільне

Рожищенський районний суд Волинської області

Гармай І. Т.

Ухвала від 20.02.2023

Цивільне

Рожищенський районний суд Волинської області

Гармай І. Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні