Рішення
від 06.04.2023 по справі 200/14190/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 квітня 2023 року Справа№200/14190/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Голошивця І.О., секретаря судового засідання Немогай В.І., розглянув в порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративний позов ОСОБА_1 до Ліквідаційної комісії Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, Відділу освіти Волноваської міської Військово цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії.

ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Ліквідаційної комісії Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, Відділу освіти Волноваської міської Військово цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії.

Позивач просить суд визнати правочин рішення сесії Волноваської районної ради №8/3-35 від 22.01.2021 року «Про безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради» в частині передачі Волноваського опорного закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської міської територіальної громади у підпорядкування Волноваської міської ВЦА удаваним, визнавши що між відповідачами було вчинено реорганізацію або зміну назви установи.

Відповідач 2 надав відзив на позовну заяву в якому зазначив, позовна вимога позивача про визнання правочину, а саме рішення Волноваської районної ради «Про безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні Волноваської районної ради» №8/3-35 від 22.01.2021 року в частині передачі Волноваського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської міської територіальної громади у власність Волноваської міської ВЦА удаваним, суперечать вимогам законодавства та є незрозумілим, тому просить суд не брати це до уваги.

Відповідач 1 надав відзив на позовну заяву, в якій зокрема зазначив, що у зв`язку з реформою децентралізації було здійснено передачу повноважень, фінансів на їх реалізацію та відповідальності за їх виконання від центральної влади органам місцевого самоврядування. На підставі рішення Волноваської районної ради від 22.01.2021 №8/3-35 «Про безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні Волноваської районної ради у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади» здійснено передачу закладів освіти відповідним територіальним громадам. Просив відмовити у задоволенні позовних вимог позивача повністю.

Ухвалою суду від 22.11.2021 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 14.12.2021.

Ухвалою суду від 14.12.2021 вирішено закрити підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 01.02.2022.

01.02.2022 року розгляд справи №200/14190/21 відкладено з 01 лютого 2022 р. на 22 лютого 2022 р.для надання додаткових доказів.

22.02.2022 року розгляд справи №200/14190/21 відкладено з 22 лютого 2022 р. на 06 квітня 2023 р.у зв`язку із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.

Ухвалою суду від 06.04.2023 року вирішено провадження у справі в частині позовних вимог позивача: зобов`язати ліквідаційну комісію Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації скасувати наказ про призначення директора опорного закладу; скасувати переведення позивача на посаду вчителя географії; зобов`язати Волноваську міську ВЦА допустити позивача до роботи на посаді директора Волноваського опорного закладу ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської ВЦА; зобов`язати відділ освіти Волноваської ВЦА відшкодувати різницю в заробітній платні директора закладу та вчителя з 22.03.2018 року по час розв`язання спору; стягнути з відділу освіти Волноваської ВЦА 10 000 грн. в якості моральної шкоди; стягнути з ліквідаційної комісії Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації 50 000 грн. в якості моральної шкоди; зобов`язати ліквідаційну комісію Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації внести до трудової книжки позивача накази №218-к від 12.09.2018 року, №25-к від 14.02.2019 року, №60-к від 16.06.2021 року закрити.

Сторони по справі до судового засідання не з`явились, про розгляд справи були повідомлені судом належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи відповідними повідомленнями.

Розглянувши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянином України, що підтверджується наявним в матеріалах справи паспортом серії НОМЕР_1 виданим Волноваським РВ УМВС України в Донецькій області, РНОКПП: НОМЕР_2 .

Відповідач 1, Ліквідаційної комісії Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації Донецької області (ЄДРПОУ: 02142632).

Відповідач 2, Відділ освіти Волноваської міської Військово цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області (ЄДРПОУ: 44074684).

Як встановлено судом, та підтверджується наявним в матеріалах справи наказом «Про реорганізацію Волноваського навчально-виховного комплексу Волноваської районної ради» відділу освіти Волноваської районної державної адміністрації №242 від 19.08.2008 року вирішено реорганізувати Волноваський навчально-виховний комплекс Волноваської районної ради у Волноваський ліцей Волноваської районної ради з 01.10.2008 року.

Відповідно до рішення Волноваської районної ради Волноваського району Донецької області №7/6-135 від 15.06.2016 року, вирішено перейменувати Волноваський ліцей Волноваської районної ради Донецької області в Волноваську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №5 Волноваської районної ради Донецької області.

Рішенням Волноваської районної ради Донецької області №7/30-978 «Про створення Волноваського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області» від 16.12.2019 року вирішено: створити юридичну особу «Волноваський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області» шляхом реорганізації (злиття) наступних закладів освіти: Волноваської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Волноваської районної ради Донецької області та Ближненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області.

Відповідно до рішення Волноваської районної ради Донецької області від 22.01.2021 року №8/3-35 вирішено передати безоплатно зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні Волноваської районної ради у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади, об`єкти, майно, майнові права та зобов`язання, згідно з додатками №1,2.

Спірним питанням у даній справі є рішення сесії Волноваської районної ради №8/3-35 від 22.01.2021 року «Про безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради» в частині передачі Волноваського опорного закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської міської територіальної громади у підпорядкування Волноваської міської ВЦА.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статті 1 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» №157-VІІІ від 05.02.2015 року, передбачено: цей Закон регулює відносини, що виникають у процесі добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до об`єднаних територіальних громад.

Статтею 2 ЗУ №157- VІІІ зазначено, принципи добровільного об`єднання територіальних громад: добровільне об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких принципів: конституційності та законності; добровільності; економічної ефективності; державної підтримки; повсюдності місцевого самоврядування; прозорості та відкритості; відповідальності.

Статтею 3 ЗУ №157- VІІІ зазначено, суб`єктами добровільного об`єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст; Об`єднана територіальна громада, адміністративним центром якої визначено місто, є міською територіальною громадою, центром якої визначено селище, - селищною, центром якої визначено село, - сільською.

Частиною 1 статті 4 ЗУ №157- VІІІ зазначені основні умови добровільного об`єднання територіальних громад: добровільне об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких умов:

1) у складі об`єднаної територіальної громади не може існувати іншої територіальної громади, яка має свій представницький орган місцевого самоврядування;

2) територія об`єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об`єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об`єдналися;

3) об`єднана територіальна громада має бути розташована в межах території Автономної Республіки Крим, однієї області;

4) при прийнятті рішень щодо добровільного об`єднання територіальних громад беруться до уваги історичні, природні, етнічні, культурні та інші чинники, що впливають на соціально-економічний розвиток об`єднаної територіальної громади;

5) якість та доступність публічних послуг, що надаються в об`єднаній територіальній громаді, не можуть бути нижчими, ніж до об`єднання;

6) об`єднання територіальних громад здійснюється відповідно до перспективних планів формування територій громад Автономної Республіки Крим, області.

Частиною 2 статті 4 ЗУ №157-VІІІ зазначено, що адміністративним центром об`єднаної територіальної громади визначається населений пункт (село, селище, місто), що має розвинену інфраструктуру і, як правило, розташований найближче до географічного центру території об`єднаної територіальної громади та в якому розміщується представницький орган місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади.

Частиною 3 статті 11 ЗУ №157- VІІІ передбачено, що перспективний план формування територій громад Автономної Республіки Крим, області затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідної обласної державної адміністрації.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.05.2020 року №540-р «Про затвердження перспективного плану формування територій громад Донецької області» зазначено відповідно до частини третьої статті 11 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» затвердити перспективний план формування територій громад Донецької області, що додається.

Відповідно до додатку до вищезазначеного розпорядження «Перелік спроможних територіальних громад Донецької області» зазначена Волноваська в графі «назви територіальних громад, що входять до складу спроможної територіальної громади» зазначені Волноваська, Бугаська, Валер`янівська, Дмитрівська, Донська, Іванівська, Новоандріївська, Прохорівська, Рибинська, Свободненська. Адміністративним центром територіальної громади зазначене місто Волноваха.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року №710-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області» зазначено: відповідно до абзацу першого пункту 7-1 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначити адміністративні центри та затвердити території територіальних громад Донецької області згідно з додатком.

Відповідно до додатку до вищезазначеного розпорядження «Перелік територіальних громад Донецької області» зазначена Волноваська в графі «назви територіальних громад, території яких входять до складу території територіальної громади» зазначені Волноваська, Бугаська, Валер`янівська, Дмитрівська, Донська, Іванівська, Новоандріївська, Прохорівська, Рибинська, Свободненська. Адміністративним центром територіальної громади зазначене місто Волноваха.

Як встановлено судом та підтверджується наявним в матеріалах справи рішенням Волноваської районної ради Донецької області від 16.12.2019 року №7/30-978, було вирішено створити юридичну особу «Волноваський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області» шляхом реорганізації (злиття) наступних закладів освіти: Волноваської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Волноваської районної ради Донецької області та Ближненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області. Пунктом 2 визначено назву опорного закладу: «Волноваський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області. Пунктом 3 встановлено засновником Волноваського опорного закладу ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області вважати Волноваську районну раду.

Відповідно до статті 327 ЦК України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді.

Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Згідно з п. 10 Розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з набранням чинності цим Законом майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст.

Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні та обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу.

За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об`єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.

Частиною 1 статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до ч.1 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об`єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.

Так, керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», а також рішенням Волноваської районної ради від 18.11.2020 року №7/37-1139 «Про надання згоди на безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міста що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради, у комунальну власність Волноваської територіальної громади Волноваського району», листом Волноваської районної державної адміністрації від 19.01.2021 року, листом військово-цивільної адміністрації міста Волноваха від 16.01.2021 року №02/01-57 - Волноваською районною радою Донецької області було прийнято рішення «Про безоплатну передачу об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради, у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади» №8/3-35 від 22.01.2021, відповідно до якого вирішено передати безоплатно із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади згідно з додатком 1.

Відповідно до додатку 1 (Перелік об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради, які передаються у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади: зокрема, багатофаховий ліцей з класами загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №5.

Також відповідно до додатку 3 (Перелік юридичних осіб, які передаються із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради, у комунальну власність Волноваської міської територіальної громади, зокрема «Волноваський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області».

Розглянувши матеріали справи оцінивши в сукупності усі докази надані сторонами по справі в частині передачі Волноваського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваській міській територіальній громаді з Волноваської районної ради на підставі рішення Волноваської районної ради від 22.01.2021 року №8/3-35, суд не встановив порушень чинного законодавства при безоплатній передачі юридичної особи «Волноваський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради Донецької області».

Необхідно зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п. 58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, № 303-A, п. 29).

Стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ст. 129 Конституції України, однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 2 ст. 9 КАС України передбачено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Підсумовуючи наведене, оцінивши наявні в матеріалах справи докази в їх сукупності, виходячи з системного аналізу положень законодавства України, суд доходить висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 щодо визнання рішення сесії Волноваської районної ради №8/3-35 від 22.01.2021 удаваним в частині передачі Волноваського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Волноваській міській територіальній громаді у власність (підпорядкування) задоволенню не підлягають.

Враховуючи те, що норми КАС України та Закону України «Про судовий збір» не передбачають розподілу (стягнення) судових витрат, які не були здійснені, тому питання про розподіл судових витрат судом не вирішується.

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Ліквідаційної комісії Управління освіти, сім`ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації Донецької області, Відділу освіти Волноваської міської Військово цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області - відмовити у повному обсязі.

Вступна та резолютивна частини рішення проголошено у судовому засіданні 06 квітня 2023 року.

Повний текст рішення виготовлено та підписано відповідно до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя І.О. Голошивець

Дата ухвалення рішення06.04.2023
Оприлюднено12.04.2023
Номер документу110116126
СудочинствоАдміністративне
Сутьрозгляд справи були повідомлені судом належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи відповідними повідомленнями

Судовий реєстр по справі —200/14190/21

Рішення від 06.04.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 14.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні