Постанова
від 10.04.2023 по справі 600/3399/22-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 600/3399/22-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Левицький Василь Костянтинович

Суддя-доповідач - Боровицький О. А.

10 квітня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Боровицького О. А.

суддів: Шидловського В.Б. Курка О. П. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Благодійної організації Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 30 грудня 2022 року у справі за адміністративним позовом керівника Чернівецької обласної прокуратури до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) в особі підрозділу ТСЦ №7341, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Благодійна організація Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини про визнання протиправними дії та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) в особі підрозділу ТСЦ №7341, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Благодійна організація Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини в якому просив:

- визнати протиправними дії Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) в особі підрозділу ТСЦ № 7341 з державної реєстрації з постановкою на тимчасовий облік за Благодійною організацією Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини наступних транспортних засобів:

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ;

марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ;

марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 ;

- зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) в особі підрозділу ТСЦ № 7341 скасувати державну реєстрацію за Благодійною організацією Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини наступних транспортних засобів:

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ;

марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ;

марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 .

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 30 грудня 2022 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, Благодійна організація Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини подала апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити.

Додатково зазначила, що отримувачем гуманітарної допомоги та як наслідок власником автомобілів швидкої допомоги, відповідно до Декларацій, є Чернівецька обласна військова адміністрація. Зокрема, функції захисту інтересів держави, про які вказано в позовній заяві прокурора, належить до компетенції Чернівецької обласної військової адміністрації. Окрім того, саме Чернівецькою обласною військовою адміністрацією, яка являється отримувачем гуманітарної допомоги вирішено провести державну реєстрацію з постановкою на тимчасовий облік за Благодійною організацією Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини наступних транспортних засобів марки: Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ; марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ; марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 . Вказані транспортні засоби третя особа передала у користування ІНФОРМАЦІЯ_1 , тобто автомобілі використовуються за призначенням.

Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши доповідь судді, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що із листа від 13.03.2022 (перекладеного на українську мову) видно, що уряд Італії дарує автомобілі швидкої допомоги 8 штук, як описано в пакунковому листі. Пожертування будуть передані українській владі на прикордонному пропуску Сірет. Ідентифікованим вантажоодержувачем є пан Артур Мунтян, віце-губернатор Чернівецької області. Вартість карет швидкої допомоги декларується рівною 150000 євро лише для цілей митного транзиту.

Уповноваженими посадовими особами Чернівецької обласної військової адміністрації 14.03.2022 та 20.03.2022 подано до Чернівецької митниці Держмитслужби України декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, за формою згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану, у яких задекларовано, що отримувачем зазначених автомобілів швидкої допомоги є Чернівецька обласна військова адміністрація.

На підставі заяв № 495989691 від 26.03.2022 та № 502019364, № 502010620, № 502026797, № 502010792 від 02.04.2022, Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) 26.03.2022 та 02.04.2022 поставлено на тимчасовий облік за Благодійної організації Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини (далі - Благодійна організація) наступні транспортні засоби:

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ;

марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ;

марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ;

марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 .

Листом Чернівецької обласної військової адміністрації від 01.08.2022 № 01.46-23/4954 повідомлено Чернівецьку обласну прокуратуру, про те що у володінні адміністрації відсутні документи, які визначені абз. 4 п. 8 постанови Кабінету Міністрів України № 1388 та підтверджують перехід права власності на автомобілі від іноземного суб`єкта (власника) до місцевої державної адміністрації, тому адміністрація не має можливості обґрунтувати порушення її прав та інтересів у зв`язку з реєстрацією транспортних засобів за Благодійною організацією Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини.

Як видно із листа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернівецькій області від 07.06.2022 № 31/24/1343-08-2022, транспортні засоби марки: Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ; марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ; марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 були ввезені як гуманітарна допомога на Чернівецьку обласну військову адміністрацію та поставлені на тимчасовий облік без підтвердження правомірності отримання та ввезення транспортних засобів на Благодійну організацію Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини. Дані транспортні засоби перебувають на тимчасовому обліку за Благодійною організацією Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини.

Зокрема, у листі зазначено, що Чернівецька обласна військова адміністрація, як фактичний отримувач гуманітарної допомого може оформити право власності на транспортні засоби згідно декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, після скасування тимчасового обліку у разі винесення рішення суду.

Із змісту листа ІНФОРМАЦІЯ_1 від 19.09.2022 № 3003 видно, що транспортні засоби, власником яких є Благодійна організація Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини, ІНФОРМАЦІЯ_1 передано наступні транспортні засоби:

- 16.05.2022 Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_6 , номер кузова НОМЕР_1 до військової частини НОМЕР_7 ;

- 01.06.2022 марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_8 , номер кузова НОМЕР_2 до військової частини НОМЕР_9 ;

- 03.05.2022 марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_10 , номер кузова НОМЕР_3 до військової частини НОМЕР_11 ;

- 0305.2022 марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_12 , номер кузова НОМЕР_4 до військової частини НОМЕР_11 ;

- 01.06.2022 марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., державний номерний знак НОМЕР_13 , номер кузова НОМЕР_5 до військової частини НОМЕР_9 .

Прокурор вважає, що проведена відповідачем державна реєстрація (облік) автомобілів за Благодійною організацією є протиправною, тому звернувся до суду з вказаним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів враховує наступне.

У відповідності до вимог статті 131-1 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 23 Закону України Про прокуратуру прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави.

Згідно вимог ч. 3, 4 ст. 53 КАС України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Як вбачається із матеріалів адміністративної справи, з даним позовом прокурор набув статусу позивача, оскільки відсутній орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у даних правовідносинах, та те, що листом № 01.46-23/4954 від 01.08.2022 Чернівецька обласна військова адміністрація повідомила, що у неї відсутні документи, які визначені абзацом 4 п. 8 Порядку 1388 та підтверджують перехід права власності на автомобілі від іноземного суб`єкта (власника) до неї.

Позивач у межах повноважень наданих ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру, має право витребовувати за письмовим запитом, ознайомлюватися та безоплатно отримувати копії документів і матеріалів органів державної влади, органів місцевого самоврядування, військових частин, державних та комунальних підприємств, установ і організацій, органів Пенсійного фонду України та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, що знаходяться у цих суб`єктів, у порядку, визначеному законом.

На лист прокуратури від 14.09.2022 з пропозицією вжити самостійних заходів щодо скасування тимчасової державної реєстрації спірних транспортних засобів, від відповідача отримано відповідь № 31/24-2422-08-2022 від 19.09.2022, що оскільки скасування державної реєстрації торкається інтересів Благодійної організації, зацікавленим особам необхідно звернутись до суду. Саме з цього моменту у обласної прокуратури, як позивача, виник спір із відповідачем, який потребує вирішення у судовому порядку.

У відповідності до ст. 1 Закону України Про гуманітарну допомогу від 22.10.1999

№ 1192-XIV (далі - Закон № 1192-XIV) гуманітарна допомога - цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.

Згідно зі ст. 8 згаданого Закону товари (предмети), що ввозяться (пересилаються) як гуманітарна допомога, підлягають першочерговому безкоштовному спрощеному декларуванню митним органам відповідними установами та організаціями незалежно від форми власності.

На виконання указаних вимог Закону, уповноваженими посадовими особами Чернівецької обласної військової адміністрації до Чернівецькій митниці Держмитслужби України 14.03.2022 та 20.03.2022 подані декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, за формою згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану, у яких задекларовано, що отримувачем зазначених автомобілів є Чернівецька обласна військова адміністрації.

Матеріалами справи підтверджено, що Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Чернівецькій області (Філія ГСЦ МВС) в особі Територіального сервісного центру 7341 (далі - Відповідач) зареєстровані з постановкою на тимчасовий облік 26.03.2022 та 02.04.2022 п`ять транспортних засобів на підставі заяв Благодійної організації Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини за останньою, а саме: марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_1 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_2 ; марки Fiat моделі Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_3 ; марки Fiat моделi Ducato, 2010 року випуску, номер кузова НОМЕР_4 ; марки Mercedes-Benz моделі Sprinter 319 CDI, 2009 р.в., номер кузова НОМЕР_5 .

Вказана обставина підтверджується реєстраційними картками ТЗ від 26.03.2022 та 02.04.2022, де зазначено, що транспортні засоби постановлено на тимчасовий облік на період воєнного стану за Благодійною організацію Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини.

Як стверджує прокурор, проведена відповідачем державна реєстрація (облік) автомобілів за Благодійною організацією є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.

Так, відповідно до ст. 34 Закону України Про дорожній рух, порядок здійснення відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.

Державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, а також відсутності будь-яких обтяжень, у тому числі за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.

Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів. У разі наявності обтяжень реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів здійснюється за наявності згоди обтяжувана (обтяжувачів), справжність підпису (підписів) якого (яких) засвідчено нотаріусом.

Механізм державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 (далі - Порядок № 1388).

Цим Порядком встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів, оформлення та видачі реєстраційних документів номерних знаків (п. 1 Порядку № 1388).

Пунктом 8 Порядку № 1388 визначено, що державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність, для юридичних осіб - організаційно-розпорядчий документ про проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів та видана юридичною особою довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Те, що ввезені в Україну транспортні засоби підлягають державній реєстрації на підставі заяв власників чітко визначено також п. 28 Порядку № 1388.

Одним із документів, що підтверджує правомірність отримання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери є оформлена в установленому порядку митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

Пунктом 16 Порядку № 1388 визначено, що транспортні засоби, які були примусово відчужені або вилучені, а також ті, які придбані на території України або ввезені на територію України на законних підставах у період дії правового режиму воєнного чи надзвичайного стану, підлягають обов`язковому тимчасовому державному обліку за заявою власника шляхом внесення відповідної інформації до Єдиного державного реєстру транспортних засобів та відповідного журналу.

На транспортні засоби, які підлягають обов`язковому тимчасовому державному обліку, видаються тимчасові реєстраційні талони, що є дійсними в період дії правового режиму воєнного чи надзвичайного стану та протягом дев`яноста діб після його припинення або скасування, та закріплюються нові номерні знаки або номерні знаки, які були в користуванні та на даний час не закріплені за іншими транспортними засобами.

Як вбачається із товаросупровідних документів республіки Італія і митних декларацій, що підтверджують правомірність отримання та ввезення на митну територію України згаданих транспортних засобів, отримувачем швидких допомог є Чернівецька обласна військова адміністрація.

Дослідженням матеріалів справи встановлено, що уповноваженими посадовими особами Чернівецької обласної військової адміністрації подано до Чернівецької митниці Держмитслужби України 14.03.2022 та 20.03.2022 декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, за формою згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 № 174 Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану, у яких задекларовано, що отримувачем зазначених автомобілів є Чернівецька обласна військова адміністрація.

Дослідження декларацій встановлено, що під час декларування водіями автомобілів у графі 6 митних декларацій зазначено отримувача - Чернівецька обласна військова адміністрація.

Жодного документу, який би вказував на те, що отримувачем чи власником гуманітарної допомоги у вигляді швидких медичних допомог є Благодійна організація, немає.

Наведені доводи підтверджується листом відповідача № 31/24/1343-08-2022 від 07.06.2022, згідно з яким транспортні засоби поставлені на облік без підтвердження правомірності їх отримання та ввезення Благодійною організацією.

Окрім того, в матеріалах справи відсутні докази правомірності придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів Благодійною організацією.

З огляду на викладене, суд наголошує, що Благодійна організація не являється отримувачем чи набувачем спірних транспортних засобів, реєстраційні дії відповідача з державної реєстрації з постановкою на тимчасовий облік за Благодійною організацією Благодійний Фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини здійснені з порушенням п. 8 Порядку № 1388.

Факт недотримання вимог закону також підтверджується відповідачем у листі № 31/24-2422-08-2022 від 19.09.2022, згідно з яким Благодійна організація не надала документи, що підтверджують набуття права на тимчасовий облік зареєстрованих транспортних засобів.

Пунктом 40 Порядку №1388 визначено, що державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів скасовується, зокрема, на підставі рішення суду.

З огляду на викладене, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеному рішенні, у зв`язку з чим підстав для його скасування не вбачається.

Інші доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи.

За змістом частини першої статті 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Благодійної організації Благодійний фонд Невідкладна хірургічна допомога Буковини залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 30 грудня 2022 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Боровицький О. А. Судді Шидловський В.Б. Курко О. П.

Дата ухвалення рішення10.04.2023
Оприлюднено05.04.2024
Номер документу110122581
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —600/3399/22-а

Постанова від 10.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 07.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Боровицький О. А.

Рішення від 30.12.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 02.11.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 10.10.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні