Рішення
від 11.04.2023 по справі 926/321/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

58000, м. Чернівці, вул. О.Кобилянської, 14, тел. 55-09-34, е-mail: inbox@cv.arbitr.gov.ua

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

11 квітня 2023 року Справа № 926/321/23

Суддя Ковальчук Т.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за

позовною заявою Чернівецького міського комунального виробничого тресту зеленого господарства та протизсувних робіт, м. Чернівці,

до Громадської організації ФАЙНЕ.ЮА, м. Тернопіль,

про відшкодування матеріальної шкоди, завданої під час функціонування Різдвяного містечка, в сумі 9588,00 грн.,

за участю секретаря судового засідання Гаврилюк І.С.,

представників сторін:

позивача Турик І.М., дов. № 01-06/148 від 02.02.2023,

відповідача не з`явився (явка не обов`язкова),

ВСТАНОВИВ :

Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт звернувся до Господарського суду Чернівецької області з позовною заявою до Громадської організації ФАЙНЕ.ЮА про стягнення 9588,00 грн. матеріальної шкоди, що була завдана пошкодженням зелених насаджень під час функціонування Різдвяного містечка, організатором якого був відповідач.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що у 2021 році відповідач ГО ФАЙНЕ.ЮА виграв конкурс на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку у м. Чернівці, зобов`язався дотримуватися норм чинного законодавства при організації торгівлі на Різдвяному ярмарку, однак під час проведення ярмарку відповідачем було спричинено пошкодження зелених насаджень у сквері на Соборній площі міста Чернівці, розмір шкоди згідно зі складеними актом і кошторисом становить 9588,00 грн., яку позивач і просить стягнути з відповідача.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 24.01.2023 позовну заяву Чернівецького міського комунального виробничого тресту зеленого господарства та протизсувних робіт передано на розгляд судді Ковальчук Т.І.

Ухвалою від 27.01.2023 позовну заяву Чернівецького міського комунального виробничого тресту зеленого господарства та протизсувних робіт залишено без руху, заявнику встановлено строк для усунення недоліків, а саме: засвідчити зазначені в абзаці 9 описової частини даної ухвали додані до позовної заяви докази в порядку, встановленому частинами 2, 4, 5 статті 91 Господарського процесуального кодексу України (або подати такі засвідчені докази до суду); 2) подати до Господарського суду Чернівецької області оригінал платіжного документа про сплату судового збору; 3) подати до Господарського суду Чернівецької області опис вкладення у поштове відправлення рекомендований лист трек-номер 5800216241490 на адресу ГО ФАЙНЕ.ЮА.

Клопотанням від 09.02.2023 Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт своєчасно усунув указані в ухвалі від 27.01.2023 недоліки, з урахуванням чого ухвалою від 13.02.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін, розгляд справи в судовому засіданні призначено на 02.03.2023 року, відповідачеві встановлено строк для подання відзиву на позов, позивачеві встановлено строк для подання відповіді на відзив.

Ухвалою від 02.03.2023 розгляд справи в судовому засіданні відкладено на 23.03.2023 у зв`язку з неявкою представників сторін та неподанням відзиву на позов.

У судове засідання 23.03.2023 представник відповідача не з`явився, відзиву на позов не подав.

Враховуючи наявні у матеріалах справи докази належного повідомлення ГО ФАЙНЕ ЮА про дату, час і місце розгляду справи, те, що участь представників сторін у судовому засіданні обов`язковою не визнавалася, суд у засіданні 23.03.2023 вирішив розглядати справу за наявними документами, заслухав пояснення представника позивача, дослідив докази у справі та оголосив перерву до 10.04.2023 року.

Після оголошенної перерви в судове засідання 11.04.2023 представник відповідача не з`явився, рекомендованим повідомленням за штрихномером 58002 1636947 0 підтверд-жується вручення відповідачеві ухвали від 23.03.2023.

У відповідності до частини 1 статті 202 Господарського процесуального кодексу України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею. Ухвалою від 13.02.2023 участь представників сторін в судовому засіданні обов`язковою не визнавалася, заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи від ГО ФАЙНЕ.ЮА до суду не надходило, відтак, суд вирішує справу в засіданні 11.04.2023.

Представник позивача в судових засіданнях 23.03.2023 та 11.04.2023, пояснив, що відповідач проводив на Соборній площі міста Чернівці Різдвяний ярмарок, під час якого були пошкоджені квіти та інші насадження, пошкодження відбулися під час встановлення і облаштування будиночків для торгівлі та їх використання, завезення товару, проведення розваг, претензії позивача про відшкодування шкоди відповідач проігнорував, тому позивач був змушений звернутися до суду, просив задовольнити позовні вимоги.

Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини справи, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, що регулює спірні правовідносини між сторонами, суд встановив наступне.

Обставини справи.

Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради було прийнято рішення від 08.11.2016 № 699/21 Про затвердження положення про конкурс на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку у місті Чернівці, згідно з яким з метою відродження національних традицій і створення святкової атмосфери відпочинку було, серед іншого, затверджено Положення про конкурс на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку у місті Чернівці на площі Соборній (біля головної ялинки) з 19 грудня 2016 до 20 січня 2017 року (далі Положення, Конкурс). Цим Положенням встановлено порядок підготовки і проведення Конкурсу, врегульовані правові, організаційні та економічні відносини, що виникають при оголошенні, підготовці та проведенні Конкурсу.

Предметом Конкурсу є право облаштування та функціонування новорічно-різдвяного ярмарку шляхом встановлення малих архітектурних форм (павільйонів) на площі Соборній (біля Головної ялинки) для торговельної діяльності та надання розважально-відпочинкових послуг з тематики новорічно-різдвяних свят.

Згідно з Положенням ініціатором проведення Конкурсу є Чернівецька міська рада, підставою для оголошення Конкурсу є рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради, Конкурс проводиться виконавчим комітетом Чернівецької міської ради, підготовку та організацію Конкурсу здійснює департамент економіки Чернівецької міської ради (пункти 3.1-3.3).

Відповідно до пункту 3.4 Положення учасниками Конкурсу можуть бути суб`єкти підприємницької діяльності, які подали після оголошення Конкурсу комісії з відбору переможця конкурсу заяву відповідної форми та змісту, яка відповідає в повному обсязі умовам і критеріям цього Конкурсу, та сплатили заставу.

У подальшому до рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 08.11.2016 № 699/21 та Положення вносилися зміни. Зокрема, згідно з рішенням Чернівецького виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 09.11.2021 № 891/26 змінено пункт 1 рішення від 08.11.2016 № 699/21, за змістом цього пункту в новій редакції Різдвяний ярмарок проводиться з 10 грудня 2021 року до 23 січня 2022 року.

Громадська організація ФАЙНЕ.ЮА, м. Тернопіль, звернулася до комісії з відбору переможця конкурсу на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку у місті Чернівцях із заявою від 18.10.2021 з проханням зарахувати ГО ФАЙНЕ.ЮА учасником Конкурсу.

За результатами засідання комісії з відбору переможця конкурсу на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку на території Чернівецької міської територіальної громади (протокол № 2 від 21.10.2021) визнано переможцем конкурсу на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку 2021-2022 років на території Чернівецької міської територіальної громади Громадську організацію ФАЙНЕ.ЮА.

Переможець Конкурсу ГО ФАЙНЕ.ЮА підписало Зобов`язання суб`єкта господарювання щодо дотримання норм чинного законодавства при організації торгівлі на Різдвяному ярмарку, асортиментного переліку та інших вимог.

За змістом цих Зобов`язань відповідач зобов`язався, серед іншого, забезпечити організацію новорічно-різдвяної торгівлі на площі Соборній з 19 грудня 2021 року до 20 січня 2022 року включно з дотримання встановленого режиму роботи, облаштування місця для провадження торговельної діяльності відповідно до санітарних, протиепідемічних норм, вимог протипожежної безпеки та охорони праці, утримання приміщення об`єкта торгівлі (павільйону) та прилеглої до нього території у належному санітарному стані, наявність урн (мішків) для сміття, дотримання вимог трудового законодавства щодо використання праці найманих працівників (оформлення трудових угод, виплата заробітної плати тощо), вимог Закону України Про захист прав споживачів щодо якості та безпеки товарів, забезпечення культури обслуговування відвідувачів, протиепідемічних вимог, заходів та карантинних обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів і Головним державним санітарним лікарем України, Державною та регіональною комісіями техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій і органами місцевого самоврядування.

Як стверджує позивач, під час проведення Різдвяного ярмарку на території Чернівецької міської територіальної громади організатором ГО ФАЙНЕ.ЮА було спричинено пошкодження зелених насаджень в сквері на Соборній площі міста Чернівці.

Після настання даного випадку Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт 12 січня 2022 року проведено комісійне обстеження та складено акт від 12.01.2022 обстеження зелених насаджень в сквері на Соборній площі. У цьому акті комісія в складі інженера садово-паркового господарства ТЗГта ПЗР (трест зеленого господарства та протизсувних робіт суд) ОСОБА_1 , майстра зеленого господарства Шевченківського р-ну ОСОБА_2 , майстра зеленого господарства Першотравневого р-ну ОСОБА_3 зафіксувала пошкодження зелених насаджень:

- багаторічні квіти функії знищені під час функціонування Різдвяного містечка 90 шт. на площі 45 м2 на загальну суму 5952,00 грн.,

- газони знищені під час функціонування Різдвяного містечка 120 м2 на загальну суму 3636,00 грн.

Інженером ОСОБА_1 складено кошторис відновлення зелених насаджень у сквері на Соборній площі, знищених під час функціонування Різдвяного містечка, на загальну суму 9588,00 грн.

Згідно з довідкою Управління комунальної власності Чернівецької міської ради № 14/02/250 від 04.02.2022 Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт (код ЄДРПОУ 05432767) є балансоутримувачем зелених багаторічних насаджень, квітників, скверів та парклетів (об`єктів озеленення) на території Чернівецької міської громади.

Листом № 22/01-07/124 від 03.02.2022 позивач звернувся до ГО ФАЙНЕ.ЮА щодо відшкодування витрат, пов`язаних з відновленням знищених зелених насаджень, та надіслав відповідачеві акт обстеження зелених насаджень в сквері на Соборній площі від 12.01.2022, кошторис відновлення зелених насаджень у сквері на Соборній площі, знищених під час функціонування Різдвяного містечка, і рахунок-фактуру № СФ-0000001 від 02.02.2022 на сплату 9588,00 грн. на відновлення зелених насаджень.

28.03.2022 позивач повторно звернувся до відповідача з листом за № 22/01-17/240 щодо відшкодування пошкоджень, але відповіді не отримав.

Вирішуючи спір, суд застосовує такі норми законодавства України.

Статтею 56 Конституції України визначено, що кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.

Відповідно до статей 15, 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист в суді свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання та захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути, зокрема, відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; відшкодування моральної (немайнової) шкоди.

У частинах 1, 2 статті 22 Цивільного кодексу України унормовано, що особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв`язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

Загальні положення про цивільно-правову відповідальність за завдання позадоговірної майнової шкоди передбачені статтею 1166 Цивільного кодексу України, відповідно до якої майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначені Законом України Про благоустрій населених пунктів.

Відповідно до статті 5 цього Закону управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

За частинами 1, 2 статті 15 Закону України Про благоустрій населених пунктів органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об`єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об`єктів. Балансоутримувача, що здійснюватиме утримання і ремонт об`єкта благоустрою, який перебуває у приватній власності, визначає власник такого об`єкта благоустрою. Підприємство та балансоутримувач забезпечують належне утримання і своєчасний ремонт об`єкта благоустрою власними силами або можуть на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації.

Відповідно до пунктів 1, 2 частини 2 статті 18 Закону України Про благоустрій населених пунктів підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов`язані:

- утримувати в належному стані об`єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об`єктів територію,

- відшкодовувати збитки та іншу шкоду, завдану ними внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою та охорони навколишнього природного середовища, в порядку та розмірах, установлених законодавством України.

Статтею 19 Закону України Про благоустрій населених пунктів унормовано, що збитки, завдані об`єкту благоустрою в результаті порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, підлягають відшкодуванню в установленому порядку.

Оцінка завданих збитків проводиться балансоутримувачем у разі:

1) протиправного пошкодження чи знищення елементів благоустрою;

2) пошкодження чи знищення елементів благоустрою при:

а) ліквідації аварій на інженерних мережах та інших елементах благоустрою;

б) здійсненні ремонту інженерних мереж;

в) видаленні аварійних сухостійних дерев та чагарників;

г) прокладанні нових інженерних мереж;

ґ) виконанні інших суспільно необхідних робіт.

У випадках пошкодження чи знищення елементів благоустрою, визначених пунктом 2 частини другої цієї статті, винна юридична чи фізична особа усуває пошкодження (відновлює елементи благоустрою) власними силами або за домовленістю з балансоутримувачем перераховує на його рахунок суму відновної вартості.

Порядок визначення відновної вартості об`єктів благоустрою затверджується Кабінетом Міністрів України.

Розмір відшкодування збитків, завданих об`єкту благоустрою, визначається балансоутримувачем за методикою визначення відновної вартості об`єктів благоустрою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 21 названого Закону елементами (частинами) об`єктів благоустрою є, в тому числі, зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об`єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях.

Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 42 Закону України Про благоустрій населених пунктів до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у знищенні або пошкодженні зелених насаджень чи інших об`єктів озеленення населених пунктів, крім випадків, передбачених статтею 28 цього Закону.

Таким чином, з урахуванням правового регулювання підстав відповідальності за завдану шкоду за нормами Цивільного кодексу України стосовно відповідача належить встановити наявність усіх чотирьох елементів цивільного правопорушення (протиправна поведінка, наявність шкоди, причинний зв`язок між протиправною поведінкою та завданою шкодою, вина заподіювача шкоди), при цьому перші три елемента повинен довести позивач, а відсутність вини у заподіянні шкоди має довести ГО ФАЙНЕ ЮА.

Позивач в обгрунтування підстав для притягнення відповідача до відповідальності за матеріальну шкоду покликається також на норми Закону України Про благоустрій населених пунктів. За змістом положень даного Закону винна особа притягується до відповідальності за пошкодження зелених насаджень у разі протиправного пошкодження чи знищення елементів благоустрою, а також при пошкодженні чи знищенні елементів благоустрою у випадках, передбачених частиною 2 статті 28 Закону.

Однак, подані позивачем докази не надають можливості встановити, які саме неправомірні дії вчинив відповідач, у результаті яких були пошкоджені зелені насадження на площі Соборній у м. Чернівцях під час проведення Різдвяного ярмарку, і чи вчинив він такі дії взагалі.

Як висловився представник позивача у поясненнях у судовому засіданні, встановлення будиночків для торгівлі на Соборній площі здійснювалося не відповідачем, а нашими працівниками.

Згідно плану заходів відповідача на Різдвяному ярмарку на ГО ФАЙНЕ.ЮА покладалися цілодобова охорона, постійне прибирання, вивезення сміття, забезпечення санітарно-гігієнічних вимог, електропостачання, відеонагляду на локації.

У Зобов`язанні суб`єкта господарювання, яке підписав відповідач як переможець Конкурсу, відсутні таке зобов`язання як збереження зелених насаджень на території проведення Різдвяного ярмарку, чи умова, що організатор ярмарку за будь-яких умов несе відповідальність за збереження зелених насаджень, у тому числі у випадку їх пошкодження/знищення сторонніми особами.

Такі вимоги до переможця Конкурсу відсутні і в Положенні про конкурс на проведення та облаштування Різдвяного ярмарку у місті Чернівцях.

В акті обстеження зелених насаджень в сквері на Соборній площі від 12.01.2022, складеним без участі представника відповідача, зафіксовано факт знищення квітів та газонів, однак не вказано, хто вчинив відповідні дії. Разом з тим, акт містить висновок комісії: знищені зелені насадження підлягають відновленню за рахунок осіб, які спричинили дане пошкодження при функціонуванні Різдвяного містечка. Тобто, знищення зелених насаджень могло бути вчинено як відповідачем, так і іншими не встановленими особами.

При цьому, юридична відповідальність є індивідуалізованою і настає щодо конкретної особи, яка вчинила неправомірні дії, що призвели до шкідливих наслідків.

Відповідальність особи за дії іншої особи/осіб може наставати виключно у визначених законом випадках, але таких у даній справі суд не вбачає (статті 1172, 1174, 1177, 1178-1184, ч. 2 статті 1186 ЦК України).

За таких обставин суд доходить до висновку, що з наданих позивачем доказів неможливо встановити об`єктивну сторону цивільного правопорушення вчинення відповідачем неправомірних дій із знищення/пошкодження об`єкту благоустрою: зелених насаджень, що виключає стягнення з нього матеріальної шкоди як за нормами Цивільного кодексу України, так і на підставі Закону України Про благоустрій населених пунктів.

За змістом статей 13, 74 ГПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками процесу (ч. 3 ст. 74 ГПК України).

Відповідно до статті 14 ГПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. (статті 76, 77 ГПК України).

Відповідно до статті 79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування.

Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

У ході розгляду справи позивач не довів належними і допустимими в розумінні статей 76, 77 Господарського процесуального кодексу України доказами протиправної поведінки відповідача, наслідком якої стало пошкодження зелених насаджень, у зв`язку з чим суд доходить висновку про відмову у задоволенні позову в повному обсязі.

За пунктом 2 частини 1 статті 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи, що за результатами розгляду справи суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні позову у повному обсязі, судовий збір у сумі 2684,00 грн. належить залишити за позивачем.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 4, 20, 129, 236-238 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Відмовити у задоволенні позову Чернівецького міського комунального виробничого тресту зеленого господарства та протизсувних робіт до Громадської організації ФАЙНЕ.ЮА про відшкодування матеріальної шкоди, завданої під час функціонування Різдвяного містечка, в сумі 9588,00 грн. у повному обсязі.

2. Сплачений судовий збір у сумі 2684,00 грн. залишити за позивачем Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт.

Строк і порядок набрання рішенням законної сили та його оскарження.

Відповідно до статті 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до статті 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (стаття 257 ГПК України).

У судовому засіданні 11.04.2023 оголошено вступну та резолютивну частини рішення. Повний текст підписано 13.04.2023.

Суддя Т.І. Ковальчук

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://cv.arbitr.gov.ua/sud5027/.

Дата ухвалення рішення11.04.2023
Оприлюднено17.04.2023

Судовий реєстр по справі —926/321/23

Рішення від 11.04.2023

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 23.03.2023

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 02.03.2023

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 13.02.2023

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 27.01.2023

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні