Ухвала
від 22.02.2023 по справі 640/20797/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про прийняття адміністративної справи до провадження

22 лютого 2023 року м. Київ Справа № 640/20797/22

Суддя Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В., розглянувши матеріали адміністративної справи

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬЦІОН" до 1) Головного управління ДПС у м. Києві, 2) Державної податкової служби України провизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЦІОН" (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі відповідач-2), в якому просить суд:

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286436/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.05.2021 № 4;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286438/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.05.2021 № 5;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286437/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.05.2021 № 6;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286439/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14.05.2021 № 3;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286441/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14.05.2021 № 7;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.09.2022 № 7286440/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14.05.2021 № 8;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.08.2022 № 7154291/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 09.08.2021 № 2;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.08.2022 № 7154292/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 09.08.2021 № 3;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.08.2022 № 7154293/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 09.08.2021 № 4;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.08.2022 № 7154290/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 09.08.2021 № 1;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235770/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.09.2021 № 1;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235765/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.09.2021 № 2;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235767/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.09.2021 № 3;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235761/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 10.09.2021 № 4;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235769/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 6;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235766/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 7;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235762/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 8;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235763/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 9;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235764/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 10;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235760/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 14.09.2021 № 11;

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.08.2022 № 7235768/36592859;

-зобов`язати відповідача-2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14.09.2021 № 5.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.12.2022 (суддя Кузьменко В.А.) відкрито провадження в адміністративній справі № 640/20797/22 та вирішено питання про її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

У подальшому дану адміністративну справу на виконання положень пункту 2 Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду" від 13.12.2022 № 2825-ІХ надіслано за належністю до Київського окружного адміністративного суду.

17.02.2023 наведена вище адміністративна справа надійшла до Київського окружного адміністративного суду та відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями передана на розгляд судді Київського окружного адміністративного суду Харченко С.В.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне прийняти справу до свого провадження.

У свою чергу вирішуючи питання щодо форми адміністративного судочинства, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

За змістом частин другої та третьої статті 12 та пункту 20 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні, спрощене позовне провадження - для розгляду справ, у яких характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження (частина третя статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України).

При цьому згідно з положеннями частини другої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Зважаючи на характер спірних правовідносин та предмет доказування у даній справі, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи за правилами спрощеного позовного без повідомлення (виклику) сторін.

Керуючись статтями 12, 35, 243, 248 та 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Прийняти адміністративну справу № 640/20797/22 до свого провадження.

2. Повідомити учасників справи про те, що адміністративна справа буде розглядатись суддею Харченко С.В. одноособово за правилами спрощеного позовного без повідомлення (виклику) сторін.

3. Зобов`язати відповідача-1 упродовж п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали надати суду:

- належним чином засвідчені копії матеріалів, на підставі яких відповідачем прийнято оскаржувані рішення;

- письмове пояснення з приводу фактичних обставин та юридичних підстав, покладених в основу рішень, з приводу яких подано позов.

4. Попередити відповідача-1 про наслідки невиконання судових рішень, передбачені частиною восьмою статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України.

5. Запропонувати відповідачам упродовж п`ятнадцяти днів з дня одержання копії цієї ухвали подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та документами, що підтверджують надіслання (надання) копії відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи. Повідомити, що у разі ненадання відповідачами відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд здійснюватиме розгляд справи на підставі наявних у ній доказів. Попередити відповідачів про те, що відповідно до положень частини четвертої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

6. Роз`яснити учасникам справи, що позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідачі заперечення щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів упродовж п`ятиденного строку, відлік якого починається: для позивача - з моменту отримання відзиву на позовну заяву, для відповідачів - з моменту отримання відповіді на відзив. У разі подання відповіді на відзив та заперечення до них необхідно додати:

- докази, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються викладені у них заперечення, якщо такі докази не надані іншою стороною;

- документи, що підтверджують надіслання (надання) відповіді на відзив, заперечень і доданих до них доказів іншим учасникам справи.

7. Звернути увагу учасників справи на те, що копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

8. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посилання: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.

9. Копію ухвали суду надіслати (видати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.02.2023
Оприлюднено20.04.2023
Номер документу110284169
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —640/20797/22

Ухвала від 15.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні