Рішення
від 17.04.2023 по справі 580/826/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 квітня 2023 року справа № 580/826/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Паламаря П.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернулося ТОВ «Компанія Агротранс і К» (18029, м. Черкаси, вул. Руставі, 4) до Головного управління ДПС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235), в якому просить визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення від 31.10.2022 №0055170403.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказав, що в акті перевірки зазначено, що позивач допустив порушення вимог п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено р. 18 декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9 - рядок 17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету) на суму 301 243 грн. Разом з тим, позивач вважає необґрунтованими висновки перевірки про те, що позивач неправомірно включив до складу податкового кредиту в декларації за квітень 2022 року суду ПДВ у розмірі 301 242,61 грн за податковими накладними, складеними контрагентом -постачальником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», при відсутності реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Вказує, що відповідач не врахував, що підрозділ 2 розділу XX ПК України доповнено пунктом 32-2 згідно із Законом № 2120-ІX від 15.03.2022 в редакції Закону № 2260-ІХ від 12.05.2022, відповідно до якого тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, платники податку: включають до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Зазначає, що для платників податків, які не мають можливості виконання податкового обов`язку граничний строк реєстрації податкових накладних припадає на період після закінчення шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. що внаслідок неодноразових.

При цьому, вказує позивач, 15.07.2022 ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» листом № 134 повідомило своїх контрагентів покупців, зокрема й позивача, про те, що внаслідок неодноразових ракетних обстрілів підприємства, у ПАТ« Укртатнафта» відсутня можливість своєчасно виконати свої податкові зобов`язання щодо реєстрації податкових та акцизних накладних у відповідних реєстрах; всі податкові та акцизні накладні будуть зареєстровані ПАТ «Укртатнафта» протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні; ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» гарантує невідкладну реєстрацію податкових та акцизних накладних після реєстрації зазначених документів постачальником ПАТ «Укртатнафта».

Ухвалою суду від 13.02.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

В період з 10.04.2023 по 14.04.2023 суддя Паламар П.Г. перебував на навчанні.

Відповідач надав до суду 28.02.2023 відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти позову, посилаючись на те, що за результатами перевірки встановлено, що при перевірці податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2022 року (декларація від 18.05.2022 №9053197747 з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок від 20.07.2022 №9134244936) позивачем сформовано податковий кредит від контрагента - постачальника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" на загальну суму ПДВ 301 242,61 грн при відсутності реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Зазначає, що 06.09.2022 набрав чинності Наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі- Порядок). Порядок визначає процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану на території України своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у т. ч. звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо. З метою підтвердження можливості чи неможливості виконання податкового обов`язку платникам податків слід подати до 30 вересня заяву та підтверджуючі документи. При цьому, вказує відповідач, позивач не надав жодних документів, які б підтверджували неможливість контрагента - постачальника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» виконувати своєчасно податковий обов`язок щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних/розрахунків коригування. Таким чином, на думку податкового органу, позивач порушив вимоги п. 198.6 ст. 198 розділу V ПКУ - неправомірно віднесено до складу податкового кредиту у податковій декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року суму ПДВ у розмірі 301 242,61 грн.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» (код ЄДРПОУ 39261965) зареєстроване як юридична особа з 18.06.2014, основний вид діяльності згідно код КВЕД є: 52.29 інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

Головне управління ДПС у Черкаській області на підставі підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І, підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 та пункту 86.2 статті 86 розділу II Податкового кодексу України з урахуванням підпункту 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПКУ провело камеральну перевірку податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (№9053197747 від 18.05.2022), з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (№9134244936 від 20.07.2022), ТОВ «Компанія Агротранс і К».

В ході проведення перевірки встановлено, що позивач неправомірно відніс до складу податкового кредиту декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (№9053197747 від 18.05.2022) з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (№9134244936 від 20.07.2022), суму ПДВ у розмірі 301 242,61 грн.

За результатами перевірки відповідач склав акт від 20.09.2022 № 3987/23-00-04-03- 04/39261965, яким встановив порушення вимог п. 198,6 ст. 198 розділу V Податкового кодексу України, в результаті чого занижено р. 18 декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9 - рядок17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету» на загальну суму 301 243 грн.

На підставі акту перевірки відповідач виніс податкове повідомлення-рішення від 31.10.2023 № 0055170403, яким збільшив суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на суму 301 243 грн та застосував штрафні (фінансові) санкції в сумі 30 124,30 грн.

Позивачем податкове повідомлення-рішення від 31.10.2022 № 0055170403 оскаржив у адміністративному порядку до ДПС України. Згідно з рішенням ДПС України від 02.01.2023 № 90/6/99-00-06-01-01-06 спірне податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись з оскаржуваним рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним рішенням, суд врахував таке.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини врегульовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI у редакції, що була чинною на момент їх виникнення (далі - ПК України).

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (п. 201.1 ст. 201 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України, суми податку, сплачені (нараховані) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних/розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-IX внесено зміни до Податкового кодексу України у розділ XX «Перехідні положення».

Відповідно п. 32-2 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України - тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, платники податку:

включають до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

отримувачі послуг, що постачаються нерезидентами, місце постачання яких розташоване на митній території України, у разі нарахування таким отримувачем послуг податку на додану вартість у складі податкових зобов`язань, визначених у податковій декларації за відповідний звітний (податковий) період, такі платники податку мають право на віднесення таких сум податку до податкового кредиту відповідного звітного (податкового) періоду, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання послуг, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Відповідно до п. 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Згідно з п. 69.1-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України було прийнято наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» від 29.07.2022 №225, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за № 967/38303, який набув чинності 06.09.2022.

Відповідно до цього Порядку було визначено процедуру на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

Дія цього Порядку поширюється на платників податків - фізичних осіб - резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування, та на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов`язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Як встановив суд, підставою прийняття оскаржуваного повідомлення-рішення стала відсутність реєстрації контрагентом позивача податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З матеріалів справи встановлено, що відповідно до листа публічного акціонерного товариства «Укртатнафта» № 79/342 від 14.07.2022 «Щодо документального оформлення та податкового обліку господарських операцій» внаслідок неодноразових ракетних обстрілів підприємства відсутня можливість своєчасного виконати свої податкові зобов`язання щодо реєстрації податкових та акцизних накладних у відповідних реєстрах. Всі податкові та акцизні накладні будуть зареєстровані ПАТ «Укртатнафта» протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні відповідно з пунктами 69.1, 69.4 підрозділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України.

Крім того, контрагент позивача ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», з урахування листа ПАТ Укртатнафта» від 14.07.2022 № 79/342, листом від 15.07.2022 № 134 повідомив, зокрема, позивача, що всі податкові та акцизні накладні будуть зареєстровані ПАТ «Укртатнафта» протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні відповідно з пунктами 69.1, 69.4 підрозділу ХХ «Перехідних положень» Податкового кодексу України. В сою чергу ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ гарантує невідкладну реєстрацію податкових та акцизних накладних, після реєстрації зазначених документів постачальником ПАТ «Укртатнафта».

Враховуючи зазначене вище, суд дійшов висновку про неможливість контрагента постачальника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» виконати своєчасно обов`язок щодо реєстрації податкових накладних.

Разом з тим, частиною першою статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

ТОВ «Компанія Агротранс і К» на підтвердження правомірності формування податкового кредиту за квітень 2022 року від контрагента постачальника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надало первинні документи: договір на відпуск паливно-мастильних матеріалів за паливними картками від 24.01.2022 № 708; видаткову накладну від 30.04.2022 № 0160/1001468; рахунки-фактури від 01.04.2022 № 0160/1002280, від 04.04.2022 № 0160/1002383, від 06.04.2022 № 0160/1002453, від 08.04.2022 № 0160/1002582, від 12.04.2022 № 0160/1002641, від 14.04.2022 № 0160/1002803, від 14.04.2022 № 0160/1002834, від 18.04.2022 № 0160/1002983, від 19.04.2022 № 0160/1003001, від 20.04.2022 № 0160/1003085, від 21.04.2022 № 0160/1003137, від 25.04.2022 № 0160/1003258, від 27.04.2022 № 0160/1 003292; платіжні доручення від 01.04.2022 № 430; від 04.04.2022 № 441; від 06.04.2022 № 446; від 08.04.2022 № 455, від 12.04.2022 № 461, від 14.04.2022 № 476; від 14.04.2022 № 479; від 18.04.2022 № 499, від 19.04.2022 № 503; від 20.04.2022 № 508; від 21.04.2022 № 513; від 25.04.2022 № 518; від 27.04.2022 № 527.

Отже, позивач надав документи первинного обліку, що містять всі необхідні реквізити, а тому доведено факт реального виконання умов договору поставки № 708, що надає йому право на формування податкового кредиту відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-IX.

Тому, враховуючи положення Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-ІХ, листи ПАТ Укртатнафта від 14.07.2022 № 79/342 та ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ від 15.07.2022 № 134, позивач правомірно сформовано податковий кредит на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Відтак, в діях позивача відсутні податкові порушення, які б призвели до заниження р. 18 декларацій з податку на додану вартість за квітень 2022 року «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9-рядок17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету» на загальну суму 301 243 грн.

Решта доводів та заперечень сторін на правомірність прийнятого рішення суду не впливають та висновків суду не спростовують.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

За вказаних обставин, викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 244 КАС України під час ухвалення рішення суд вирішує як розподілити між сторонами судові витрати.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Понесені позивачем судові витрати, зі сплати судового збору підтверджені квитанцією про сплату судового збору за звернення до адміністративного суду з позовною заявою на суму 4 970,52 грн, тому підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача. Інших доказів понесених судових витрат, станом на час прийняття рішення, матеріали справи не містять.

Керуючись статтями 6, 9, 14, 242-245, 255, 295, 370, 378 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 31.10.2022 №0055170403.

Стягнути з Головного управління ДПС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, код ЄДРПОУ 44131663) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» (18029, м. Черкаси, вул. Руставі, 4, код ЄДРПОУ 39261965) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 4970 (чотири тисячі дев`ятсот сімдесят) гривень 52 копійок.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Петро ПАЛАМАР

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2023
Оприлюднено20.04.2023
Номер документу110287258
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —580/826/23

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 21.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 23.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Рішення від 17.04.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Петро ПАЛАМАР

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні