Постанова
від 21.11.2023 по справі 580/826/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/826/23 Суддя (судді) першої інстанції: Петро ПАЛАМАР

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 листопада 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Файдюка В.В.

суддів: Губської Л.В.

Мєзєнцева Є.І.

При секретарі: Масловська К.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» (далі по тексту - позивач, ТОВ «Компанія Агротранс і К») звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі - відповідач, ГУ ДПС у Черкаській області), у якому просило:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 31.10.2022 №0055170403.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, вказав, що в акті перевірки зазначено, що позивач допустив порушення вимог п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено р. 18 декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9 - рядок 17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету) на суму 301 243 грн. Разом з тим, позивач вважає необґрунтованими висновки перевірки про те, що позивач неправомірно включив до складу податкового кредиту в декларації за квітень 2022 року суду ПДВ у розмірі 301 242,61 грн за податковими накладними, складеними контрагентом -постачальником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», при відсутності реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Вказує, що відповідач не врахував, що підрозділ 2 розділу XX ПК України доповнено пунктом 32-2 згідно із Законом № 2120-ІX від 15.03.2022 в редакції Закону № 2260-ІХ від 12.05.2022, відповідно до якого тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, платники податку: включають до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Зазначає, що для платників податків, які не мають можливості виконання податкового обов`язку граничний строк реєстрації податкових накладних припадає на період після закінчення шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. що внаслідок неодноразових.

При цьому, вказує позивач, 15.07.2022 ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» листом № 134 повідомило своїх контрагентів - покупців, зокрема й позивача, про те, що внаслідок неодноразових ракетних обстрілів підприємства, у ПАТ« Укртатнафта» відсутня можливість своєчасно виконати свої податкові зобов`язання щодо реєстрації податкових та акцизних накладних у відповідних реєстрах; всі податкові та акцизні накладні будуть зареєстровані ПАТ «Укртатнафта» протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні; ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» гарантує невідкладну реєстрацію податкових та акцизних накладних після реєстрації зазначених документів постачальником ПАТ «Укртатнафта».

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2023 року даний позов задоволено.

При цьому суд першої інстанції виходив з того, що в діях позивача відсутні податкові порушення, які б призвели до заниження р. 18 декларацій з податку на додану вартість за квітень 2022 року «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9-рядок 17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету» на загальну суму 301 243 грн.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач звернувся до суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування своєї позиції апелянт зазначив, що позивачем не надано жодних документів, які б підтверджували неможливість контрагента - постачальника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" (код за ЄДРПОУ 41449359) виконувати своєчасно податковий обов`язок щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних/ розрахунків коригування. На переконання відповідача, посилання суду першої інстанції лише на листи контрагентів позивача, не можуть слугувати належними доказами та підтверджувати неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, у судове засідання не з`явилися. Про причини своєї неявки суд не повідомили.

Враховуючи, що у матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні - не обов`язкова, колегія суддів на місці ухвалила проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представників сторін.

Згідно ч.4 статті 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з такого.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Агротранс і К» (код ЄДРПОУ 39261965) зареєстроване як юридична особа з 18.06.2014, основний вид діяльності згідно код КВЕД є: 52.29 - інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

Головне управління ДПС у Черкаській області на підставі підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І, підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 та пункту 86.2 статті 86 розділу II Податкового кодексу України з урахуванням підпункту 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПКУ провело камеральну перевірку податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (№9053197747 від 18.05.2022), з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (№9134244936 від 20.07.2022), ТОВ «Компанія Агротранс і К».

В ході проведення перевірки встановлено, що позивач неправомірно відніс до складу податкового кредиту декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року (№9053197747 від 18.05.2022) з урахуванням уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (№9134244936 від 20.07.2022), суму ПДВ у розмірі 301 242,61 грн.

За результатами перевірки відповідач склав акт від 20.09.2022 № 3987/23-00-04-03- 04/39261965, яким встановив порушення вимог п. 198,6 ст. 198 розділу V Податкового кодексу України, в результаті чого занижено р. 18 декларації з податку на додану вартість за квітень 2022 року «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9 - рядок17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету» на загальну суму 301 243 грн.

На підставі акту перевірки відповідач виніс податкове повідомлення-рішення від 31.10.2023 № 0055170403, яким збільшив суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість на суму 301 243 грн та застосував штрафні (фінансові) санкції в сумі 30 124,30 грн.

Позивачем податкове повідомлення-рішення від 31.10.2022 № 0055170403 оскаржив у адміністративному порядку до ДПС України. Згідно з рішенням ДПС України від 02.01.2023 № 90/6/99-00-06-01-01-06 спірне податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись з оскаржуваним рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів виходила з такого.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (з наступними змінами та доповненнями в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин, далі - ПК України).

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (п. 201.1 ст. 201 ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України, суми податку, сплачені (нараховані) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних/розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних.

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" від 12.05.2022 № 2260-IX внесено зміни до Податкового кодексу України у розділ XX "Перехідні положення".

Відповідно п. 32-2 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України - тимчасово, за податкові періоди лютий, березень, квітень, травень 2022 року за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, платники податку:

- включають до складу податкового кредиту звітного (податкового) періоду суми податку на додану вартість, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні";

- отримувачі послуг, що постачаються нерезидентами, місце постачання яких розташоване на митній території України, у разі нарахування таким отримувачем послуг податку на додану вартість у складі податкових зобов`язань, визначених у податковій декларації за відповідний звітний (податковий) період, такі платники податку мають право на віднесення таких сум податку до податкового кредиту відповідного звітного (податкового) періоду, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання послуг, відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".

Відповідно до п. 69.1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Згідно з п. 69.1-1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України було прийнято наказ Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження" від 29.07.2022 №225, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за № 967/38303, який набув чинності 06.09.2022.

Відповідно до цього Порядку було визначено процедуру на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

Дія цього Порядку поширюється на платників податків - фізичних осіб - резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування, та на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов`язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Як вірно було встановлено судом першої інстанції, підставою прийняття оскаржуваного повідомлення-рішення стала відсутність реєстрації контрагентом позивача податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до листа ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»№ 134 від 15.07.2022, що адресований всім контрагентам товариства, останнє повідомило, що внаслідок неодноразових ракетних обстрілів виникла неможливість своєчасного виконання таких податкових обов`язків, як реєстрація податкових та акцизних накладних у відповідних реєстрах. З посиланням на положення абз. 1 п. 69.1. підрозділу ХХ "Інші перехідні положення" Податкового кодексу України, ПАТ "Укртатнафта" гарантувало, що всі податкові та акцизні накладні будуть зареєстровані протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні згідно законодавства.

Враховуючи зазначене вище, колегія суддів зауважує про об`єктивну неможливість контрагента - постачальника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" виконати своєчасно обов`язок щодо реєстрації податкових накладних.

Частиною першою статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

ТОВ «Компанія Агротранс і К» на підтвердження правомірності формування податкового кредиту за квітень 2022 року від контрагента постачальника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надало первинні документи: договір на відпуск паливно-мастильних матеріалів за паливними картками від 24.01.2022 № 708; видаткову накладну від 30.04.2022 № 0160/1001468; рахунки-фактури від 01.04.2022 № 0160/1002280, від 04.04.2022 № 0160/1002383, від 06.04.2022 № 0160/1002453, від 08.04.2022 № 0160/1002582, від 12.04.2022 № 0160/1002641, від 14.04.2022 № 0160/1002803, від 14.04.2022 № 0160/1002834, від 18.04.2022 № 0160/1002983, від 19.04.2022 № 0160/1003001, від 20.04.2022 № 0160/1003085, від 21.04.2022 № 0160/1003137, від 25.04.2022 № 0160/1003258, від 27.04.2022 № 0160/1 003292; платіжні доручення від 01.04.2022 № 430; від 04.04.2022 № 441; від 06.04.2022 № 446; від 08.04.2022 № 455, від 12.04.2022 № 461, від 14.04.2022 № 476; від 14.04.2022 № 479; від 18.04.2022 № 499, від 19.04.2022 № 503; від 20.04.2022 № 508; від 21.04.2022 № 513; від 25.04.2022 № 518; від 27.04.2022 № 527.

Таким чином, позивач надав документи первинного обліку, що містять всі необхідні реквізити, а тому доведено факт реального виконання умов договору поставки № 708, що надає йому право на формування податкового кредиту відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-IX.

Тому, враховуючи положення Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 № 2260-ІХ, листи ПАТ "Укртатнафта" від 14.07.2022 № 79/342 та ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" від 15.07.2022 № 134, позивач правомірно сформовано податковий кредит на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Відтак, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що в діях позивача відсутні податкові порушення, які б призвели до заниження р. 18 декларацій з податку на додану вартість за квітень 2022 року «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 9-рядок17 декларації) (позитивне значення), яке сплачується до державного бюджету» на загальну суму 301 243 грн.

Крім того, слід зазначити, що з огляду на принцип персональної відповідальності платника податку, право на податковий кредит не може ставитись у пряму залежність від додержання податкової дисципліни третіми особами - контрагентами позивача. У випадку невиконання контрагентом платника податків свого зобов`язання щодо сплати податку до бюджету, правомірність декларування наслідків вчинених правочинів, відповідальність та негативні наслідки мають наставати саме щодо цієї особи. Дії чи бездіяльність останнього, наслідки ведення ним господарської діяльності - не можуть бути підставою для відмови у праві платника податку на податковий кредит за наявності факту здійснення господарської операції.

Також, законодавство не ставить у залежність виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншими суб`єктами господарювання, так само, як і на платника податків не покладається обов`язок перевіряти своїх контрагентів на предмет дотримання ними вимог податкового законодавства.

З огляду на зазначене, колегія суддів дійшла до обґрунтованого висновку про наявність підстав для скасування податкового повідомлення-рішення від 31.10.2022 №0055170403.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Апелянт не надав до суду належних доказів, що б підтверджували факт протиправності рішення суду першої інстанції.

Таким чином, правомірним є висновок суду першої інстанції про задоволення даного адміністративного позову.

За правилами статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 246, 308, 315, 316, 321, 325, 329, 331 КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області - залишити без задоволення.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 17 квітня 2023 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтями 329, 331 КАС України.

Повний текст рішення виготовлено 21 листопада 2023 року.

Головуючий суддя: В.В. Файдюк

Судді: Л.В. Губська

Є.І. Мєзєнцев

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2023
Оприлюднено24.11.2023
Номер документу115112177
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —580/826/23

Ухвала від 01.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 21.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 21.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 17.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 23.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Рішення від 17.04.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Петро ПАЛАМАР

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні