Ухвала
від 20.04.2023 по справі 632/1274/20
ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 632/1274/20 провадження № 1-кс/632/78/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 квітня 2023 року м. Первомайський

Слідчий суддяПервомайського міськрайонногосуду Харківськоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,без участісторін кримінальногопровадження,розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотанняпро наданнятимчасового доступудо речейі документівпо матеріаламдосудового розслідування,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12019220400000798від 07.12.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Заступник начальникаСВ ВП№ 1Лозівського РВПГУНП вХарківській областікапітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором, який призначений у даному кримінальному провадженні, про надання тимчасового доступу до речей і документів з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а також деяких оригіналів документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтуванняклопотання слідчийзазначив,що впровадженні СВВП №1Лозівського районноговідділу поліціїГоловного управлінняНаціональної поліціїв Харківськійобласті перебуваєкримінальне провадження№ 12019220400000798від 07.12.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені на даний час особи, привласнили бюджетні кошти під час виконання договору про закупівлю робіт, укладеного між комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_2 .

Так, 31.10.2018 між комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з однієї сторони, та Науково-виробниче підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з іншої сторони, укладений договір № 3210/1-2018 про закупівлю товарів.

Відповідно до п. п. 1.1, 1.2. Договору - Замовник доручає, а Генпідрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_2 . Загальна вартість робіт складає 10664500,00 грн. 00 коп. (п. 2.1. Договору).

Відповідно до додаткової угоди № 8 від 29.03.2021 внесені зміни до п. 16.1 Договору від 31.10.2018, яким продовжено строк основного договору до 31.03.2022.

27.04.2020 слідчим у кримінальному провадженні призначалась судова будівельно-технічна експертиза, яка доручалась експертам Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_3 .

07.05.2020 експертами в порядку ст. 69 КПК України направлено клопотання про надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення експертизи № 8995, а 06.07.2020 складено повідомлення про неможливість надання висновку експертизи № 8995 по матеріалам досудового розслідування.

Під час досудового розслідування слідчим, в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України 27.04.2020 за № 941/119/88/24-2020 направлявся запити до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою отримання завірених копій документів, які стосуються договірних відносин про закупівлю товару.

Проте, вказані документи комунальним підприємством слідчому не надані, посилаючись на вимоги глави 15 КПК України, ст. 159 КПК України щодо порядку отримання зазначених документів у формі тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді, суду, що підтверджується відповіддю № 01-32/402 від 30.04.2020.

19.08.2020 слідчим суддею Первомайського міськрайонного суду Харківської області винесена ухвала про надання доступу до документів, необхідних для проведення судової будівельно-технічної експертизи.

31.08.2020 слідчим, на підставі ухвали слідчого судді в комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вилучені відповідні документи.

У подальшому, 27.11.2020 слідчим у кримінальному провадженні була призначена судова будівельно-технічна експертиза, проведення якої було доручено експертам Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_3 , однак 09.03.2021 експертами складено повідомлення про неможливість надання висновку експертизи через недостатність додаткових матеріалів для її проведення.

07.04.2021 слідчим, відповідно до протоколу було повернуто раніше вилучені документи до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

За результатами досудового розслідування, 21.01.2021 слідчим СВ ВП № 1 Лозівського РВП ГУНП у Харківській області винесена постанова про закриття кримінального провадження на підставі п. 2 ч. 1 ст. 284 КПК України, у зв`язку з відсутністю в діянні складу кримінального правопорушення.

Основною причиною закриття кримінального провадження в рамках якого не було проведено судову будівельно-технічну експертизу є той факт, що на момент прийняття слідчим вищевказаного рішення, будівельні роботи не були закінчені, а відповідно до додаткової угоди продовжені до 31.03.2022.

19.01.2023 заступником керівника Лозівської окружної прокуратури постанова слідчого від 21.01.2021 про закриття кримінального провадження була скасована.

Задля забезпечення мети досудового розслідування, встановлення істини у кримінальному провадженні, здобуття фактичних даних, на підставі яких, на ряду з іншими доказами, можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають суттєве значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів документів з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а також деяких оригіналів документів, а саме:

- завіреної належним чином копії статуту КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який діяв на момент укладання договору про закупівлю робіт (станом на жовтень 2018 року), а також який діяв на грудень 2021 року (на момент закінчення умов Договору);

- завіреної належним чином копії договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також інші договори, які укладались комунальним підприємством стосовно будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини, у тому числі договори підряду, субпідряду, зберігання, надання послуг, транспортування, перевезення, тощо;

- завіреної належним чином копії всіх наявних додатків до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завіреної належним чином копії додаткових угод до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, додаткові угоди до інших всіх договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завіреної належним чином копії всіх специфікацій на будівництво, накладні до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- оригіналів всіх актів приймання виконаних робіт за відповідною формою № КБ-2в, в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки), акти приймання-передачі товарів, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, які були підставою для перерахування коштів, а також, в разі наявності, акти приймання-передачі товарів до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- оригіналів всіх довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки), які були підставою для перерахування коштів, а також, в разі наявності, документи про вартість виконаних робіт та витрат до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завіреної належним чином копії проектних документів, експертні звіти, документи про оцінку об`єкту будівництва;

- завіреної належним чином копії платіжних доручень, інші документи на здійснення оплати, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, бухгалтерські документи для оплати до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завіреної належним чином копії бухгалтерських документів, які підтверджують перерахування бюджетних коштів комунальним підприємством підрядним організаціям по договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності до інших договорів, які укладались комунальним підприємством стосовно вищевказаного будівництва;

- завіреної належним чином копії повного комплекту проектно-кошторисної документації (креслення з пояснювальною запискою, кошторис), узгодженої у встановленому порядку з органами державного нагляду на роботи з будівництва будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися). Якщо до проекту внесені будь-які зміни, відповідний висновок державної експертизи;

- завіреної належним чином копії експертиз проектно-кошторисної документації з будівництва будівлі амбулаторії;

- завіреної належним чином копії виконавчої документації (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні будівельно-монтажних робіт; акти на сховані роботи і акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та авторського нагляду проектних організацій, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на будівництва будівлі;

- завіреної належним чином копії журналів обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), на підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

- завіреної належним чином копії договірних цін в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи з будівництва будівлі;

- завіреної належним чином копії протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни на роботи з будівництва;

- завіреної належним чином копії документів (чеки, накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт з будівництва;

- завіреної належним чином копії документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт з будівництва;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт з будівництва будівлі амбулаторії;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт з будівництва будівлі амбулаторії;

- довідку із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконувала роботи з будівництва будівлі амбулаторії;

- дані щодо умов виконання ремонтно-будівельних робіт на об`єктах дослідження з відповідними техніко-економічними обґрунтуваннями (в проекті виконання робіт);

- завіреної належним чином копії договорів, які укладались сторонами, щодо забезпечення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт по договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, всіх додатків та додаткових угод до договору про проведення технічного нагляду;

- оригінали всіх актів приймання виконаних робіт за відповідною формою № КБ-2в в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) із довідками (форма КБ-3) до договору (договорів) про проведення технічного нагляду.

Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Від слідчого СВ Лозівського РВ ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 до суду надійшла заява з проханням провести розгляд клопотання без його участі, на його задоволенні наполягає.

Крім того, слідчим суддею задоволено клопотання слідчого в порядку вимог ч. 2 ст. 163 КПК України розглядати клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без участі володільця вказаних документів, а саме представників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів, які зазначені у клопотанні, що в подальшому унеможливить проведення судово-будівельно-технічної експертизи.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи неявку сторін кримінального провадження фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею не здійснювалось.

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріали клопотання (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) містять достатні дані про здійснення слідчим досудового розслідування вищезазначеного кримінального правопорушення - злочину.

Слідчим суддею встановлено, що строк тривання досудового розслідування не перевищує 60 днів, тому відповідно до вимог ст.ст. 115, 219, 295КПК України слідчий суддя може розглянути вказане клопотання.

У відповідності до ч.1 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно п.5 ч.2 ст.131 КПК України, одним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Частиною 3 ст.132 КПК України встановлено перелік обставин, які повинен довести слідчий, прокурор з метою необхідності застосування заходів забезпечення кримінального провадження. Відповідно до ч. 5 цієї статті, сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються під час розгляду питання про застосування заходів кримінального провадження.

Згідно частини 1,2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Обґрунтовуючи в порядку п. 7 ст. 160 КПК України необхідність вилучення саме оригіналів всіх актів приймання виконаних робіт за відповідною формою № КБ-2в, акти приймання-передачі товару, що складались в рамках вищевказаного договору, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 до вказаного договору обумовлено тим, що оригінали вказаних документів необхідні органу досудового розслідування для призначення ще і судово-почеркознавчої експертизи.

Отримані вищевказані документи, що містяться в документах, виступають доказам у даному кримінальному провадженні у розумінні ст. 84 КПК України, за яким здійснюється досудове розслідування і будуть сприяти встановленню та дослідженню всіх обставин події щодо встановлення або спростування факту розтрати бюджетних коштів під час будівництва будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини.

Таким чином, дослідивши надані матеріали, вивчивши клопотання, з доданим до нього витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань, беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що вказані документи та інформація мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становить собою або не включає речей і документів, до яких заборонено доступ, можуть бути використані як докази, і неможливо іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів та інформації, необхідно надати тимчасовий доступ до вище перелічених документів, а також надати можливість тимчасового вилучення їх копії та деяких оригіналів з метою дослідження в ході досудового розслідування.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.107, 132, 159, 160, 163-165, 166, 309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання заступника начальникаСВ ВП№ 1Лозівського РВПГУНП вХарківській областікапітана поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а також деяких оригіналів документів - задовольнити.

Надати заступнику начальника СВ ВП №1 Лозівського РВП ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , лейтенанту поліції ОСОБА_4 , процесуальному керівнику у кримінальному провадженні прокурору Первомайського відділу Лозівської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_5 , начальнику Первомайського відділу Лозівської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_6 тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю вилучення їх копій, завірених належним чином, а також деяких оригіналів документів, а саме:

- завірену належним чином копію статуту КНП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який діяв на момент укладання договору про закупівлю робіт (станом на жовтень 2018 року), а також який діяв на грудень 2021 року (на момент закінчення умов Договору);

- завірені належним чином копії договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також інші договори, які укладались комунальним підприємством стосовно будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини, у тому числі договори підряду, субпідряду, зберігання, надання послуг, транспортування, перевезення, тощо;

- завірені належним чином копії всіх наявних додатків до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завірені належним чином копії додаткових угод до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, додаткові угоди до інших всіх договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завірені належним чином копії всіх специфікацій на будівництво, накладні до договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництво;

- оригінали всіх актів приймання виконаних робіт за відповідною формою № КБ-2в, в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки), акти приймання-передачі товарів, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, які були підставою для перерахування коштів, а також, в разі наявності, акти приймання-передачі товарів до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- оригінали всіх довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки), які були підставою для перерахування коштів, а також, в разі наявності, документи про вартість виконаних робіт та витрат до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завірені належним чином копії проектних документів, експертні звіти, документи про оцінку об`єкту будівництва;

- завірені належним чином копії платіжних доручень, інші документи на здійснення оплати, що складались в рамках договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності, бухгалтерські документи для оплати до інших договорів, які укладались стосовно вищевказаного будівництва;

- завірені належним чином копії бухгалтерських документів, які підтверджують перерахування бюджетних коштів комунальним підприємством Підрядним організаціям по договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, а також, в разі наявності до інших договорів, які укладались комунальним підприємством стосовно вищевказаного будівництва;

- завірені належним чином копії повного комплекту проектно-кошторисної документації (креслення з пояснювальною запискою, кошторис), узгодженої у встановленому порядку з органами державного нагляду на роботи з будівництва будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції і роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися). Якщо до проекту внесені будь-які зміни, відповідний висновок державної експертизи;

- завірені належним чином копії експертиз проектно-кошторисної документації з будівництва будівлі амбулаторії;

- завірені належним чином копії виконавчої документації (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні будівельно-монтажних робіт; акти на сховані роботи і акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та авторського нагляду проектних організацій, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на будівництва будівлі;

- завірені належним чином копії журналів обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), на підставі яких складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

- завірені належним чином копії договірних цін в печатному та електронному вигляді в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи з будівництва будівлі;

- завірені належним чином копії протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни на роботи з будівництва;

- завірені належним чином копії документів (чеки, накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт з будівництва;

- завірені належним чином копії документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт з будівництва;

- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників-будівельників та робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт з будівництва будівлі амбулаторії;

- документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт з будівництва будівлі амбулаторії;

- довідку із зазначенням форми оподаткування організації - підрядника (на загальних засадах, фіксований податок, єдиний податок), що виконувала роботи з будівництва будівлі амбулаторії;

- дані щодо умов виконання ремонтно-будівельних робіт на об`єктах дослідження з відповідними техніко-економічними обґрунтуваннями (в проекті виконання робіт);

- завірені належним чином копії договорів, які укладались Сторонами щодо забезпечення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт по договору про закупівлю робіт № 3210/1-2018 від 31.10.2018, всіх додатків та додаткових угод до договору про проведення технічного нагляду;

- оригінали всіх актів приймання виконаних робіт за відповідною формою № КБ-2в в повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) із довідками (форма КБ-3) до договору (договорів) про проведення технічного нагляду.

Ухвала дійсна до 20 травня 2023 року.

У разі невиконання даної ухвали слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, але на неї може бути подано заперечення під час підготовчого провадження в суді.

Суддя:ОСОБА_1

СудПервомайський міськрайонний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення20.04.2023
Оприлюднено08.05.2024
Номер документу110330803
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —632/1274/20

Ухвала від 08.08.2024

Кримінальне

Первомайський міськрайонний суд Харківської області

Библів С. В.

Ухвала від 23.07.2024

Кримінальне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

КАРАЩУК Т. О.

Ухвала від 23.07.2024

Кримінальне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

КАРАЩУК Т. О.

Ухвала від 22.07.2024

Кримінальне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

КАРАЩУК Т. О.

Ухвала від 09.07.2024

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Савенко М. Є.

Ухвала від 27.03.2024

Кримінальне

Первомайський міськрайонний суд Харківської області

Библів С. В.

Ухвала від 20.04.2023

Кримінальне

Первомайський міськрайонний суд Харківської області

Библів С. В.

Ухвала від 19.08.2020

Кримінальне

Первомайський міськрайонний суд Харківської області

Библів С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні