Рішення
від 13.04.2023 по справі 160/19122/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2023 року Справа № 160/19122/22 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОлійника В. М. за участі секретаря судового засіданняВасіної Н.В. за участі: представника позивача: представника відповідача: Нащокіна С.О. Захарової А.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Криворіжметробуд" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

30 листопада 2022 року товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій просить:

визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення рішення форми «Р» від 27.07.2022 №0061020714 та форми «ПН» від 27.07.2022 №0061030714 ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

В обґрунтування позовної заяви представником позивача зазначено, що на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 14.02.2022 року №879-п, проведена позапланова виїзна документальна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» (код ЄДРПОУ 13440410) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 року по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час, відповідно до затвердженого плану.

12 серпня 2022 року товариством з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» було отримано податкові повідомлення рішення форми «Р» від 27.07.2022 року №0061020714 та форми «ПН» від 27.07.2022 № 0061030714.

Позивач вважає прийняті податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області протиправними та такими, що підлягають скасуванню, у зв`язку із чим звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2022 року провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

27 грудня 2022 року на адресу суду від представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов відзив на позовну заяву вх.№91425/22, в якому останній просить у задоволенні адміністративного позову товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» відмовити, з огляду на таке.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведена позапланова виїзна документальна перевірка ТОВ «Криворіжметробуд» з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, відрахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державно соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час, за результатами якого складено акт від 20.06.2022 №966/04-36-07-20-7/13440410.

За результатами проведеної перевірки встановлено порушення TOВ «Криворіжметробуд» вимог п.198.5 ст.198, п.201.10 ст.201, п.210.1 ст.210 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість за лютий 2019 року - вересень 2021 року на загальну суму 97456,00 грн., не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на загальний обсяг постачання (без ПДВ) 487 275,85 грн. та несвоєчасно зареєстровано податкову накладну.

В акті перевірки зазначено, що ТОВ «Криворіжметробуд» отримано у 2019, 2020, 2021 роках 204987 кВт/год активної електроенергії на суму без ПДВ 487 275,81 грн. (детально наведено в акті перевірки), при цьому документи, які підтверджують використання цієї електроенергії у господарській діяльності, не надано.

Робота з використанням електроенергії не здійснювались.

Суми податку на додану вартість по операціях з придбання активної електроенергії TOВ «Криворіжметробуд» включило до податкового кредиту у відповідних періодах на підставі зареєстрованих податкових накладних у ЕРПН.

Згідно пункту 189.1 статті 189 Податкового кодексу України у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.

Згідно пункту 198.5 статті 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 за №2755-VI (із змінами та доповненнями) платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

На підставі висновків акту перевірки контролюючим органом прийняті та направлені ППР від 27.07.2022 №0061020714 про збільшення суми грошового зобов`язання з податку додану вартість на 121 820,00 грн. (основний платіж - 97456,00 грн., штрафні санкції - 24 364,00 грн.), №0061030714 про застосування 8587,37 грн. штрафної санкції за відсутність реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, на думку представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, висновки акту документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Криворіжметробуд» та винесені податкові повідомлення-рішення є правомірними та такими, що відповідають чинному законодавству.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14 лютого 2023 року визначено здійснювати подальший розгляд адміністративної справи №160/19122/22 за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 16 березня 2023 року об 11 годині 45 хвилин в приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля,4, зала судових засідань №4.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 березня 2023 року клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції - задоволено та визначено провести судове засідання по адміністративній справі №160/19122/22 30 березня 2023 року та подальші судові засідання в режимі відеоконференції в приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: 49089, м.Дніпропетровськ, вул.Академіка Янгеля 4, у залі судового засідання №4.

11 квітня 2023 року на адресу суду від представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява про долучення документів до матеріалів справи вх.№29645/23, в якому останній просить долучити до матеріалів справи копію додатку 1 до Акту перевірки про зведені дані щодо задекларованих платником податків товариством з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» та встановлених у ході проведення перевірки сум податкових зобов`язань, податкового кредиту, податку на додану вартість за період з 01.07.2017 року по теперішній час.

Останнє судове засідання в справі відбулось 13 квітня 2023 року о 11 годині 00 хвилин.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, адміністративний позов просив задовольнити.

Представник відповідача просила відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, підтримавши доводи викладені у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» - код ЄДРПОУ 13440410, є платником податку на додану вартість, свідоцтво ПДВ №4959490, зареєстроване 11 липня 2005 року, індивідуальний податковий номер 134404104869.

На підставі направлень, виданих ГУ ДПС у Дніпропетровській області:

-від 21.02.2022 року №930 головним державним інспектором відділу позапланових перевірок з інших податків управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Прокопенко Тетяною Олександрівною;

-від 21.02.2022 року №932 головним державним інспектором відділу позапланових перевірок з інших податків управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Бережнюк Ларисою Анатоліївною;

-від 21.02.2022 року №933 головним державним інспектором перевірок у сфері обслуговування добувної промисловості та металургійного виробництва управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Бережнюк Людмилою Володимирівною.

-від 21.02.2022 року №935 головним державним інспектором відділу перевірок податкових агентів управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Захарченко Тетяною Володимирівною,

відповідно до п.19-1,1 ст.19-1, пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.7 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82, п.522 підрозділу 10 Податкового кодексу України, на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 14.02.2022 №879-п, проведена позапланова виїзна документальна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» (код ЄДРПОУ 13440410) (скорочена назва ТОВ «Криворіжметробуд») з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час, відповідно до затвердженого плану.

Перевірка проводилась з 21 лютого 2022 по 09 червня 2022 року на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 14.02.2022 №879-п.

Копію наказу контролюючого органу від 14.02.2022 року №879-п вручено 21.02.20022 року керівнику/голові ліквідаційної комісії ТОВ «Криворіжметробуд».

Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженому Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, розділ XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України було доповнено п.69.2, відповідно до якого документальну позапланову перевірку ТОВ «Криворіжметробуд» 24 червня 2022 року було зупинено.

У зв`язку з набранням чинності Закону України №2260-ІХ від 12 травня 2022 року до пункту 69.2 Податкового кодексу України внесено зміни, в частині не розповсюдження дії мораторію на проведення документальних позапланових перевірок, що проводяться з підстав, визначених підпунктом 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 цього кодексу, документальна позапланова перевірка ТОВ «Криворіжметробуд» поновлена на невикористаний строк з 27 травня 2022 року.

У зв`язку з отриманням листа від ліквідатора ТОВ «Криворіжметробуд» (вх.№41012/6 від 26.05.2022 року) про його відсутність у місті Кривому Розі, фактично перевірку поновлено з 06 червня 2022 року.

Термін проведення перевірки подовжувався з 08 червня 2022 терміном на два робочих дні згідно наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.06.2022 №1368-п та з 10.06.2022 терміном на два робочих дні згідно наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 10.06.2022 №1412-п.

Директор за період з 21.03.2013 року по 14.08.2017 року - ОСОБА_1 .

Директор за період з 15.08.2017 року по 31.12.2021 року - ОСОБА_2 .

На підставі рішення єдиного учасника № 01/12-21 від 15 грудня 2021 року ОСОБА_2 (РНОКПП - НОМЕР_1 ) призначений головою ліквідаційної комісії ТОВ «Криворіжметробуд».

За результатами перевірки, податковою було складено Акт №966/04-36-07-20 7/13440410 від 20 червня 2022 року про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» (код ЄДРПОУ 13440410) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 року по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час.

Перевіркою товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» згідно зазначеного акту встановлено порушення:

п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755VІІ (зі змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на додану вартість у сумі 97456 грн. у т.ч. по періодах: лютий 2019 року у сумі 7686 грн., червень 2020 року у сумі 3380 грн., липень 2020 року - 10337 грн., серпень 2020 року - 10364 грн., вересень 2020 року -10724 грн., жовтень 2020 року - 6405 грн., листопад 2020 року - 4614 грн., грудень 2020 року - 5067 грн., січень 2021 року - 10166 грн., лютий 2021 року -8386 грн., березень 2021 року 8292 грн., квітень 2021 року - 5652 грн., травень 2021 року - 2704 грн., червень 2022 року - 1961 грн., липень 2021 року - 1563 грн., вересень 2021 року - 155 грн.;

п.198.5 ст.198, п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІІ (зі змінами та доповненнями) платником не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на загальний обсяг (без ПДВ) 487275,85 грн., в т.ч. наведені у таблиці №1;

п.210.1 ПК України - ТОВ «Криворіжметробуд» несвоєчасно зареєстровано податкову накладну №9 від 07.06.2021 на суму ПДВ 45500,38 граничний термін реєстрації 30 червня 2021 року, фактична дата реєстрації 19.07.2021 року.

07 липня 2022 року, не погодившись з висновками відповідного акту, ТОВ «Криворіжметробуд» було подано заперечення із викладенням обставин та долученням наступних документів:

- договір з ТОВ «СУ-7»;

- рахунки на оплату орендної плати;

- податкові накладні;

- виписки з банку;

- акти виконаних робіт за 2020-2021 р.р.

Проте, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області за результатами розгляду заперечень ГУ ДПС у Дніпропетровській області не взяло до уваги доводів заперечень та визнало висновки акту перевірки правомірними.

Відповідно до підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54, пункту 58.1 статті 58 Податкового кодексу України та абз.1 п.123.2 ст.123, абз.1 п.102.1 ст.102, п.521 розділу XX Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010 (із змінами та доповненнями) збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на 121 820,00 грн. (сто двадцять одна тисяча вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з них:

- податок на додану вартість - 97 456,00 грн.

- штрафна санкція по податку на додану вартість - 24 364,00 грн.

Відповідно до податкового повідомлення-рішення форми «ПН» від 27.07.2022 №0061030714 встановлено порушення: відсутність складення та/або реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 Податкового кодексу України податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ та податкових накладних/розрахунків коригування на обсяг оподаткування (без ПДВ) чотириста вісімдесят сім тисяч двісті сімдесят п`ять грн. 85 коп.

Перевіркою повноти визначення податкових зобов`язань встановлено порушення, а саме: ТОВ «Криворіжметробуд» в порушення п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України не нараховано податкові зобов`язання за ставкою 20% виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 Кодексу, не виписано та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкові накладні за період фінансово-господарської діяльності платника податків, при здійсненні якої вчинено ці порушення за: січень 2019 року, лютий 2019 року, березень 2019 року, квітень 2019 року, травень 2019 року, червень 2019 року, липень 2019 року, серпень 2019 року, вересень 2019 року, жовтень 2019 року, листопад 2019 року, грудень 2019 року, січень 2020 року.

За висновками акту перевірки за відсутність зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригувань застосовано штрафні санкції на загальну суму 8587,37 грн., в тому числі і на підставі абз.4 п.120-1.2 ст.120-1 Податкового кодексу України - штраф 8587,37 грн.

12 серпня 2022 року ТОВ «Криворіжметробуд» було отримано податкові повідомлення- рішення форми «Р» від 27.07.2022 №0061020714 та форми «ПН» від 27.07.2022 №0061030714.

У зв`язку з незгодою із вказаними рішеннями, позивачем 26 серпня 2022 року було подано скаргу на податкові повідомлення рішення форми «Р» від 27.07.2022 №0061020714 та форми «ПН» від 27.07.2022 №0061030714.

За результатами розгляду скарги 14 листопада 2022 року позивачем отримано Рішення про результати розгляду скарги від 20 жовтня 2022 вих.№12961/6/99-00-06-01-03-06 Державної податкової служби, відповідно до якого залишено без змін податкові повідомлення-рішення форми «Р» від 27.07.2022 №0061020714 та форми «ПН» від 27.07.2022 №0061030714 ГУ ДПС у Дніпропетровській області, а скаргу без задоволення.

Позивач вважає прийняті податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області протиправними та такими, що підлягають скасуванню, у зв`язку із чим звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою.

Вирішуючи позовні вимоги по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з ст.2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV дія цього Закону поширюється на всіх юридичних осіб створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно - правових форм власності, які зобов`язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Виходячи з вимог п.2 ст.3 Закону №996 бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Статтею 9 Закону №996 встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документи; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

На платників податків покладаються такі обов`язки, як вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансову - господарську діяльність, так і забезпечувати її зберігання в терміни, встановлені законами (лише дійсно проведених господарських операцій).

Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ, зі змінами та доповненнями, встановлено, що платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно зі статтею 36 Податкового кодексу податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно з п.44.1 ст.44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абз.1 цього пункту.

Отже, складання первинних документів здійснюється з врахуванням сутності господарської операції (відносин); відповідності змісту операції, що зафіксовані в документах, реальним обставинам; прийняття до обліку та виконання лише документів на операції, що не суперечать нормативно - правовим актам, не завдають шкоди державі, підписаних уповноваженими на те особами; ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності з обов`язковим врахуванням вимог, встановлених відповідними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Таким чином, відображенню у податковій звітності підлягає лише та господарська операція, яка фактично відбулась, а не та, зміст якої лише був відображений в первинних документах.

Відповідно до статті 46.1 Податкового кодексу України встановлено, що податкова декларація, розрахунок, звіт - це документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно з пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

На підставі пп.78.1.12 п.78.1 ст.78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється контролюючим органом вищого рівня в порядку контролю за діями або бездіяльністю посадових осіб контролюючого органу нижчого рівня здійснено перевірку документів обов`язкової звітності платника податків або матеріалів документальної перевірки, проведеної контролюючим органом нижчого рівня, і виявлено невідповідність висновків акта перевірки вимогам законодавства або неповне з`ясування під час перевірки питань, що повинні бути з`ясовані під час перевірки для винесення об`єктивного висновку щодо дотримання платником податків вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Рішення про проведення документальної позапланової перевірки в цьому випадку приймається контролюючим органом вищого рівня лише у тому разі, коли стосовно посадових осіб контролюючого органу нижчого рівня, які проводили документальну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або їм повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Наведена норма є спеціальною, якою безпосередньо врегульовано підставу проведення перевірки платника податку з питань та за період, перевірку яких вже здійснено, однак із неповним з`ясуванням під час такої перевірки питань, що повинні бути з`ясовані під час перевірки для винесення об`єктивного висновку щодо дотримання платником податків вимог законодавства або ж невідповідністю висновків такої перевірки вимогам законодавства. Тобто даною нормою чітко встановлено дві окремі підстави для проведення перевірки.

При цьому, дана норма спрямована на проведення контролю за посадовими особами фіскального органу. Перша підстава виникає, коли у акті перевірки виявлені невідповідності щодо правильного застосування посадовими особами законодавства, а інша у випадку неповного дослідження питань, для винесення об`єктивного висновку.

Таким чином, перевірка, яка проводиться на підставі пп.78.1.12 п.78.1 ст.78 ПК України за своєю суттю є додатковою перевіркою, що має на меті дослідити обставини, які не були дослідженні зовсім або досліджені не в повній мірі під час проведення перевірки або ж перевірити висновки, зроблені за результатами податкової перевірки у випадку встановлення їх невідповідності чинному законодавству.

При цьому, аналіз положень пп.78.1.12 п.78.1 ст.78 ПК України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин) дає підстави для формування висновку про те, що вказаною правовою нормою не надано повноважень контролюючому органу нижчого рівня на видання наказу про проведення позапланової перевірки на виконання наказу контролюючому органу вищого рівня.

Відповідно до п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Згідно з п.81.1 ст.81 Податкового кодексу України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів питань, що повинні бути з`ясовані під час перевірки для винесення об`єктивного висновку щодо дотримання платником податків вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Отже, обов`язковою інформацією, що має міститися у наказі про проведення документальної перевірки, є: дата видачі, найменування контролюючого органу, прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи платника податку, яка перевіряється, мета, вид (документальна планова/позапланова перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені ПК України, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який перевірятиметься.

Пунктом 198.1 статті 198 Податкового кодексу України встановлено, що до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу;

ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Пунктом 198.3 статті 198 Податкового кодексу України встановлено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з:

придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи);

ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Пунктом 198.6 статті 198 Податкового кодексу України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/ розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Судом встановлено, що на підставі направлень, виданих ГУ ДПС у Дніпропетровській області:

- від 21.02.2022 року №930 головним державним інспектором відділу позапланових перевірок з інших податків управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Прокопенко Тетяною Олександрівною;

- від 21.02.2022 року №932 головним державним інспектором відділу позапланових перевірок з інших податків управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Бережнюк Ларисою Анатоліївною;

- від 21.02.2022 року №933 головним державним інспектором перевірок у сфері обслуговування добувної промисловості та металургійного виробництва управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Бережнюк Людмилою Володимирівною.

- від 21.02.2022 року №935 головним державним інспектором відділу перевірок податкових агентів управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області Захарченко Тетяною Володимирівною,

відповідно до п.19-1,1 ст.19-1, пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.7 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82, п.522 підрозділу 10 Податкового кодексу України, на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 14.02.2022 №879-п, проведена позапланова виїзна документальна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» (код ЄДРПОУ 13440410) (скорочена назва ТОВ «Криворіжметробуд») з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час, відповідно до затвердженого плану.

Перевірка проводилась з 21 лютого 2022 по 09 червня 2022 року на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 14.02.2022 №879-п.

Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, розділ XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України було доповнено п.69.2, відповідно до якого документальну позапланову перевірку ТОВ «Криворіжметробуд» 24 червня 2022 було зупинено.

У зв`язку з набранням чинності Закону України №2260-ІХ від 12 травня 2022 року до пункту 69.2 Податкового кодексу України внесено зміни в частині не розповсюдження дії мораторію на проведення документальних позапланових перевірок, що проводяться з підстав, визначених підпунктом 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 цього кодексу, документальна позапланова перевірка ТОВ «Криворіжметробуд» поновлена на невикористаний строк з 27 травня 2022 року.

У зв`язку з отриманням листа від ліквідатора ТОВ «Криворіжметробуд» (вх.№41012/6 від 26.05.2022 року) про його відсутність у місті Кривому Розі, фактично перевірку поновлено з 06 червня 2022 року.

Термін проведення перевірки подовжувався з 08 червня 2022 терміном на два робочих дні згідно наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.06.2022 №1368-п та з 10.06.2022 терміном на два робочих дні згідно наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 10.06.2022 №1412-п.

Відповідно до п.п.82.2 ст.82 Податкового кодексу тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів.

Згідно з п.86.1 ст.6 ПК України встановлено, що результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок), оформлюються у формі акту, якщо під час перевірки встановлені порушення, або довідки, якщо такі порушення відсутні.

Відповідно до положень Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 №727 - акт документальної перевірки - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки, відображає її результати і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи

Відповідно до п.3 розділу II Порядку, Акт документальної перевірки повинен містити систематизований виклад виявлених під час перевірки фактів порушень норм законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Більш того, нормами п.4 розділу II Порядку встановлено, що в акті документальної перевірки викладаються всі суттєві обставини фінансово-господарської діяльності платника податків, які стосуються фактів виявлених порушень законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Крім того, також слід зазначити, що відповідно п.5 розділу II Порядку, факти виявлених порушень законодавства з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об`єктивно та повною мірою з посиланням на первинні документи, регістри податкового та бухгалтерського обліку, фінансової та іншої звітності, інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, ведення/складання яких передбачено законодавством, або отримані від інших суб`єктів господарювання, органів державної влади, у тому числі іноземних держав, правоохоронних органів, а також податкову інформацію, що підтверджують наявність зазначених фактів.

Підпунктом 2 п.4 розділу III Порядку передбачено, що у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті документальної перевірки фактом порушення необхідно, зокрема:

- чітко викласти зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів (міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана ВРУ і якими регулюються питання оподаткування), що порушені платником податків, зазначити період (календарний день, місяць, квартал, півріччя, три квартали, рік) фінансово-господарської діяльності платника податків та господарську операцію, при здійсненні якої вчинено це порушення;

- зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення.

За результатами перевірки податковою було складено Акт №966/04-36-07-20 7/13440410 від 20 червня 2022 року про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Криворіжметробуд» (код ЄДРПОУ 13440410) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.01.2017 року по теперішній час та з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по теперішній час.

Судом встановлено, що за період з 01.01.2017 по теперішній час ТОВ «Криворіжметробуд» задекларовано податкових зобов`язань з податку на додану вартість в загальній сумі 1 156 338 грн., в т. ч. за 2017 рік - 630 816 грн., 2018 рік - 7 817 грн., за 2019 - 319 539 грн., за 2020 рік - 78 500 грн., за 2021 рік-119 666 грн.

Перевіркою повноти визначення податкових зобов`язань за період з 01.01.2017 по теперішній час встановлено їх заниження у сумі 97 456 грн. у тому числі: січень 2019-4078 грн., лютий 2019 - 3608 грн., березень 2019 - 3148 грн., квітень 2019 - 2653 грн., травень 2019 - 1410 грн., червень 2019 - 1201 грн., липень 2019 - 1652грн., серпень 2019 - 1669 грн., вересень 2019 грн. - 2265грн., жовтень 2019 - 2429 грн., листопад 2019 - 3440 грн., грудень 2019 - 3685 грн., січень 2020 - 3112 грн., лютий 2020 - 3104 грн., березень 2020 - 2378 грн., квітень 2020 - 1701 грн., травень 2020 - 1303 грн., червень 2020 - 730 грн., липень 2020 - 533 грн., серпень 2020 - 531 грн., вересень 2020 грн. - 921 грн., жовтень 2020 - 3345 грн., листопад 2020 - 4614 грн., грудень 2019 - 5067 грн., січень 2021- 10166 грн., лютий 2021 - 8386 грн., березень 2021 - 8292 грн., квітень 2021 - 5652 грн., травень 2021 - 2704 грн., червень 2021 - 1961 грн., липень 2021 - 1718 грн.

Перевіркою відображених у рядку 4.1 Декларацій колонки Б «Нараховано податкових зобов`язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України за операціями, що оподатковуються за основною ставкою» за період з 01.01.2017 по теперішній час у загальній сумі 0 грн.

Проведеною перевіркою відображеного показника за період з 01.01.2017 по теперішній час на підставі документів, перелік яких наведено в додатку №4 до акта перевірки, перевіркою встановлено заниження задекларованих суб`єктом господарювання показників у рядку 4.1 Декларацій на загальну суму 97456 грн.

Зокрема встановлено, що ТОВ «Криворіжметробуд» отримано активної електроенергії у 2019, 2020 та 2021 роках 204 987 кВт. год. на суму без ПДВ 487275,81 грн.

За даними бухгалтерського обліку ТОВ «Криворіжметробуд» вартість отриманої електроенергії обліковувало наступними бухгалтерськими проводками Д-т рахунку 230 «Виробничі витрати», К-т рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками».

За період перевірки ТОВ «Криворіжметробуд» вартість отриманої електроенергії не відображало у складі інших витрат: рахунок 92 «Адміністративні витрати», рахунок 93 «Витрати на збут», рахунок 94 «Інші витрати операційної діяльності». Таким чином, ТОВ «Криворіжметробуд» використовувало електроенергію тільки у виробництві.

Суми ПДВ по операціям придбання активної електроенергії включено ТОВ «Криворіжметробуд» до податкового кредиту у відповідних періодах на підставі зареєстрованих податкових накладних у ЄРПН.

Згідно п.198.5 ст.198 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 за №2755-VIІ (із змінами та доповненнями) платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:

г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Згідно п.189.1 ст.189 ПКУ у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається виходячи з балансової (залишкової") вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.

За даними бухгалтерського обліку вартість отриманої електроенергії помилково віднесена на виробничі витрати (Д-т рах.230), але витрати електричної енергії використовувались у складі Адміністративних витрат (Д-т рах.92) та інших витрат операційної діяльності (Д-т рах.94) та сплачені ТОВ «Дніпровські електричні послуги» у повному обсязі.

Витрати електричної електроенергії розподілялись наступним чином:

Щодо 2019 року:

Згідно з публічним договором, укладеним від 01.01.2019 року, особовий рахунок № НОМЕР_2 ТОВ «Дніпровські електричні послуги» складався річний розрахунок обсягів споживання електроенергії (Додаток.№1), який повністю відповідає фактично використаним обсягам електричної енергії. При цьому податковою взагалі не взято до уваги наявність обладнання на балансі підприємства, яке використовувалось у 2019 році, зокрема:

Лампи Delux Son - 7 400W Е40 у кількості 10 шт., додаткові ліхтарі 8 шт., тобто лише на освітлення витрати становлять приблизно більше 1000 KW на місяць.

Крім того, в господарських потребах підприємство використовувало: Комп`ютер Office PC 0,32 kW/год, Комп`ютер Home PC 0.32 kW/год, Холодильник HOPД 0,22 kW/год, Електрична піч 10 kW/год, Бойлер 160л 2,0 kW/год.

Oсновна частина споживання електроенергії становить опалення у зимовий період, так встановлено котел потужністю 30 kW/год., тени встановлені в резервуар попередньої системи опалення.

Для підтримання в належному стані час від часу проводились технологічні запуски спеціального обладнання: Компресор 37 kW/год, балка с тельфером 8 kW/год, Бетонозмішувач 2,2 kW/год, зварювальні апарати 1,5 kW/год.

Tаким чином, податковою, на думку суду, не взято до уваги та, відповідно, не відображено в акті наявність даного обладнання та необхідних витрат електроенергії для підтримання належного стану майна підприємства.

Вказане узгоджується із правовою позицією ВАС України у справі №815/184/15 - "підприємство здає в оренду приміщення та оплачує комунальні послуги для будівлі, в якій знаходяться орендовані приміщення. Частину приміщень компанія в оренду не здає і ДФC робить висновок, що витрати на комунальні послуги не пов`язані з господарською діяльністю. Bикористання отриманих позивачем комунальних послуг для обслуговування належних на праві власності приміщень торгівельного комплексу, які тимчасово або постійно не здаються в оренду, також пов`язане з господарською діяльністю позивача, оскільки, відповідно до технічних паспортів, належних позивачеві на праві власності будівель, до їх складу входять допоміжні та технологічні приміщення, призначені для обслуговування всіх об`єктів оренди, як складових комплексу, чим визначається пов`язаність витрат на утримання таких приміщень із господарською діяльністю позивача, в той час як тимчасове ненадання окремих приміщень в оренду не може розглядатись як фактор, що позбавляє зв`язку витрат на утримання такого майна із господарською діяльністю платника податку, яка полягає у наданні ним у платне користування відповідного майна іншим особам, оскільки такий фактор є фактором ризику господарської діяльності, що встановлено ст.42 Господарського кодексу України".

Отже, якщо приміщення тимчасово не здаються в оренду, що є фактором ризику господарської діяльності, це не підстава вважати комунальні платежі операціями, що не є господарською діяльністю.

За змістом ч.5 ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Щодо 2020-2021 років.

TOB «Криворіжметробуд» укладено договір №1 від 01.01.2020 року з TOB «СУ-7» на оренду частини приміщення та виробничої площі. Відповідно до п.1.1 Договору, Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду частину приміщення та частину виробничої площі Орендодавця, площею частини приміщення 40 кв.м, та частини виробничої площі 1100 кв.м., розміщене за адресою: м.Кривий Ріг, пров.Деповський, 4.

Згідно з п.3.1 Орендна плата за повний рік оренди складає 430 000,00 гривень на рік. Орендна плата включає в себе плату за користування Майном, всі отримані комунальні послуги, прибирання приміщення тощо.

Пункт 10.2.1 Договору передбачає строк його дії до 31.12.2021 року.

Виконання зазначеного договору підтверджується первинними документами: Рахунками на оплату, податковими накладними та актами виконаних робіт таблиці №2.

З урахуванням викладеного та наявних матеріалів справи судом встановлено, що придбані обсяги електроенергії були використані підприємством у власній господарській діяльності підприємства (2019 рік) та спожитий обсяг електроенергії орендарем входив до орендних платежів (2020-2021 р.р.).

У зв`язку з цим суд не погоджується з доводами відповідача про те, що електроенергія не була використана позивачем у власній господарській діяльності.

Частиною 2 статті 77 КАС України, встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи, що протягом судового розгляду справи відповідач не довів правомірність оскаржуваних рішень, суд приходить до висновку про наявність обґрунтованих правових підстав для задоволення позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю "Криворіжметробуд" повністю.

Згідно з частиною 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем за звернення до суду із позовною заявою сплачено судовий збір у розмірі 2481,00 грн., що документально підтверджується ID- квитанцією АТ "Банк Траст-капітал" №9074-9732-0482-3241 від 17 листопада 2022 року.

Відтак, суд вважає за необхідне присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Криворіжметробуд" (код ЄДРПОУ 13440410) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658) понесені судові витрати у розмірі 2481,00 грн.

Керуючись ст.ст.241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Криворіжметробуд" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області форми "Р" від 27.07.2022 р. №0061020714 та форми "ПН" від 27.07.2022 року №0061030714.

Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Криворіжметробуд" (код ЄДРПОУ 13440410) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658) судові витрати в розмірі 2481,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України, до Третього апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення суду складений 21 квітня 2023 року.

Суддя В.М. Олійник

Дата ухвалення рішення13.04.2023
Оприлюднено24.04.2023
Номер документу110380799
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —160/19122/22

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 20.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 06.07.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 30.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 04.05.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 13.04.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні