ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
24.04.2023Справа № 910/1183/23
Господарський суд міста Києва у складі судді Бондарчук В.В., за участю секретаря судового засідання Ярошевської І.О., розглянувши в порядку загального позовного провадження
позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Діоро», Київська обл., м. Славутич
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Славутицька ТЕС», м. Київ
про стягнення 1 815 071,06 грн,
Представники сторін:
від позивача: Кашуба М.О.;
від відповідача: Кравченко А.М.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діоро» (далі - ТзОВ «Діоро»/позивач) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Славутицька ТЕС» (далі - ТзОВ «Славутицька ТЕС»/відповідач) про стягнення 1 815 071,06 грн заборгованості за договорами про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020 та підряду №56/08-20 від 26.08.2020.
Господарський суд міста Києва ухвалою від 30.01.2023 прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначив на 27.02.2023.
24.02.2023 до канцелярії суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому ТзОВ «Славутицька ТЕС» заперечує проти задоволення позову, посилаючись на порушення позивачем правил об`єднання позовних вимог, а саме внаслідок заявлення ТзОВ «Діоро» до стягнення заборгованості за договором про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020 та договором підряду №56/08-20 від 26.08.2020.
27.02.2023 до канцелярії суду від ТзОВ «Славутицька ТЕС» надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
27.02.2023 суд відклав підготовче засідання на 20.03.2023 у зв`язку із неявкою представників сторін.
10.03.2023 до канцелярії суду від ТзОВ «Діоро» надійшла відповідь на відзив.
20.03.2023 до канцелярії суду від відповідача вдруге надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, а від позивача надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності представника ТзОВ «Діоро», в якому останнє також просило закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті.
20.03.2023 у підготовче засідання представники сторін не з`явилися.
20.03.2023 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 24.04.2023.
18.04.2023 до канцелярії суду від позивача надійшло клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами суду.
24.04.2023 у судове засідання з`явилися представники позивача та відповідача.
Представник ТзОВ «Славутицька ТЕС» заявив усне клопотання про повернення на стадію підготовчого провадження та залишення позову без розгляду внаслідок порушення позивачем правил об`єднання позовних вимог.
Суд відмовив у задоволенні клопотання представника відповідача з підстав необґрунтованості, а також з огляду на те, що відповідач у відзиві на позов виклав аналогічні заперечення щодо порушення правил об`єднання позовних вимог.
У судовому засіданні представник ТзОВ «Діоро» підтримав позовні вимоги у повному обсязі.
Представник ТзОВ «Славутицька ТЕС» проти задоволення позову заперечував з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
15.05.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Діоро» (далі - виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сіверська ТЕС», назву якого змінено на Товариство з обмеженою відповідальністю «Славутицька ТЕС» (далі - замовник) укладено договір про надання послуг № 41/05-20, відповідно до якого виконавець зобов`язався надавати послуги з надання кваліфікованого персоналу для виконання слюсарних і зварювальних робіт на об`єктах замовника, а замовник зобов`язався прийняти надані послуги, оплатити їх в порядку та на умовах, визначених цим договором.
Згідно п. 1.2. договору прийняття замовником послуг оформляється актом приймання наданих послуг, який складається на підставі щомісячних табелів обліку робочого часу.
У відповідності до п. 2.1. та п. 2.2. договору вартість людино-години зазначено в специфікації, що є додатком № 1 до даного договору та вважається невід`ємною частиною договору. Загальна сума цього договору складається з суми вартості наданих виконавцем людино-годин протягом всього строку дії цього договору.
Пунктом 2.4. договору визначено, що замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті приймання наданих послуг протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання такого акту з двох сторін, на розрахунковий рахунок виконавця.
Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2020 (п. 5.1. договору).
01.09.2020 до договору №41/05-20 від 15.05.2020 сторонами підписано додаткову угоду №1, в якій погодили вартість надання послуг однієї людино-години, що складає 160,00 грн з ПДВ.
Пунктом 1.4. додаткової угоди передбачено порядок оплати: замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в актах приймання наданих послуг протягом трьох календарних днів з моменту підписання такого акту з двох сторін на розрахунковий рахунок виконавця.
Отже, на виконання умов цього договору та додаткової угоди № 1 від 01.09.2020, у період з 27.04.2021 по 17.05.2021 позивачем надано, а відповідачем прийнято послуги на загальну суму 72 160,00 грн, про що сторонами підписано акт приймання наданих послуг №18 від 01.02.2022.
Так, згідно з умовами п. 2.4. договору № 41/05-20 від 15.05.2020 та п. 1.4. додаткової угоди № 1 до цього договору, відповідач зобов`язаний був оплатити надані послуги до 04.02.2022 включно, проте в порушення вказаних умов не розрахувався, внаслідок чого виникла заборгованість в цій сумі.
Крім того, 26.08.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Діоро» (далі - підрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сіверська ТЕС», назву якого змінено на Товариство з обмеженою відповідальністю «Славутицька ТЕС» (далі - замовник) укладено договір підряду № 56/08-20, відповідно до якого підрядник зобов`язався відповідно до діючих вимог нормативної документації, чинного законодавства України, ДБН, ДСТУ, виконати слюсарно-зварювальні роботи та поставити виготовлену продукцію, за замовленням замовника, протягом визначеного в додаткових угодах строку, згідно робочого проекту «Будівництво об`єкту енергетичної інфраструктури - теплоелектроцентралі» (ТЕЦ) електричною потужністю 12,5 МВт на біопаливі в м. Славутич Київської області», а замовник зобов`язується прийняти роботи та оплатити їх вартість.
У відповідності до п. 1.2. договору найменування робіт, що входить до складу робіт: виконання слюсарно-зварювальних робіт (з урахуванням витратних матеріалів та їх доставки до місця виконання робіт).
Згідно п. 3.1.договору загальна вартість цього договору складається згідно рахунків вартості робіт (або інше) по додатковим угодам, які будуть укладені протягом строку дії цього договору.
Відповідно до п. 3.2. договору вартість робіт оплачується замовником у національній валюті України (гривні), шляхом безготівкового переказу авансового платежу у розмірі 50% вартості робіт, що визначені у додаткових угодах, на поточний рахунок підрядника, протягом трьох банківських днів з дати отримання рахунку від підрядника.
Пунктом 3.3. договору передбачено терміни оплати: авансовий платіж в розмірі 50% вартості робіт протягом трьох банківських днів з дати отримання рахунку від підрядника; остаточний розрахунок - протягом трьох банківських днів після дати підписання акту прийому-передачі виконаних робіт шляхом перерахування 50% вартості робіт на розрахунковий рахунок підрядника.
У відповідності до п. 3.5. договору приймання робіт здійснюється сторонами за актом приймання-передачі виконаних робіт.
Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором (п. 6.3. договору).
В подальшому, до договору підряду №56/08-20 від 26.08.2020 між позивачем та відповідачем підписані додаткові угоди №1-№12, в яких сторонами погоджено порядок виконання будівельних робіт підрядником і порядок прийняття та оплати замовником виконаних робіт.
Зокрема, 05.10.2020 сторонами підписано додаткову угоду № 4, відповідно до якої підрядник зобов`язався змонтувати фахверк, стінові сендвіч панелі, планки примикань та покрівельний профлист згідно таблиці п. 2, а замовник зобов`язався прийняти роботи і оплатити їх у строки та на умовах, передбачених даною додатковою угодою.
Пунктом 6 додаткової угоди № 4 визначено порядок оплати: попередня оплата у розмірі 50% від загальної вартості додаткової угоди перераховується замовником протягом трьох банківських днів з моменту письмового повідомлення про готовність підрядника приступити до виконання робіт. Остаточна оплата - відповідно до умов п. 3.3. договору.
09.10.2020 відповідачем перераховано на рахунок позивача авансовий платіж у розмірі 681 350,00 грн.
01.12.2021 сторони підписали акти прийому-передачі виконаних робіт №1 та №2, відповідно до яких загальна вартість виконаних підрядних робіт за додатковою угодою № 4 складає 873 847,88 грн.
Таким чином, відповідач повинен був здійснити оплату за виконані роботи за додатковою угодою № 4 в сумі 192 524,88 грн (873 847,88 грн - 681 350,00 грн), проте ТзОВ «Славутицька ТЕС» за виконані роботи у повному обсязі не розрахувалось.
21.09.2021 між позивачем та відповідачем підписано додаткову угоду № 9, відповідно до якої підрядник зобов`язався виконати роботи по влаштуванню зовнішніх та внутрішніх стін будівлі ТЕЦ в складі реалізації проекту «Будівництво об`єкту енергетичної інфраструктури - теплоелектроцентралі» (ТЕЦ) електричною потужністю 12,5 МВт на біопаливі в м. Славутич Київської області», а замовник зобов`язався прийняти виконані роботи та оплатити їх у строки та на умовах, передбачених даною додатковою угодою.
Згідно п. 1.4.1. додаткової угоди № 9, попередня оплата у розмірі 30% від загальної вартості робіт за цією додатковою угодою, що складає 1 830 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 305 000,00 грн, перераховується замовником протягом трьох банківських днів з моменту укладення додаткової угоди.
Відповідно до п. 1.4.2. додаткової угоди № 9, щомісячні розрахунки за виконані підрядником роботи за цією додатковою угодою здійснюються замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок підрядника протягом десяти банківських днів із дати підписання сторонами актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2 в, довідки за формою КБ-3 та надання рахунків, які надаються замовнику не пізніше 20 числа кожного місяця, з урахуванням раніше перерахованої попередньої оплати (після вичерпання підрядником суми попередньої оплати) та утримання коштів згідно з п.п. 1.4.3 цієї додаткової угоди.
На виконання умов додаткової угоди № 9, позивачем виконані, а відповідачем прийняті підрядні роботи на загальну суму 1 212 459,65 грн згідно з актами прийому-передачі виконаних робіт: № 5 від 10.01.2022 на суму 477 215,74 грн, № 7 від 09.02.2022 на суму 398 752,65 грн та № 11 б/д на суму 336 491,26 грн, проте ТзОВ «Славутицька ТЕС» за виконані роботи не розрахувалось.
04.11.2021 між позивачем та відповідачем підписано додаткову угоду № 10, відповідно до якої підрядник зобов`язався виконати додаткові роботи в рамках реалізації проекту: «Будівництво об`єкту енергетичної інфраструктури - теплоелектроцентралі» (ТЕЦ) електричною потужністю 12,5 МВт на біопаливі в м. Славутич Київської області», а замовник зобов`язався прийняти виконані роботи та оплатити їх у строки та на умовах, передбачених даною додатковою угодою.
У відповідності до п. 1.3.1. додаткової угоди № 10, щомісячні розрахунки за виконані підрядником роботи за цією додатковою угодою здійснюються замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок підрядника протягом десяти банківських днів із дати підписання сторонами актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2, довідки за формою КБ-3 та надання рахунків, які надаються замовнику не пізніше 20 числа кожного місяця.
На виконання умов додаткової угоди № 10, позивачем виконані, а відповідачем прийняті підрядні роботи на загальну суму 226 559,43 грн згідно з актами прийому-передачі виконаних робіт: № 8 від 09.02.2022 на суму 38 792,00 грн та № 10 б/д на суму 187 767,43 грн, проте ТзОВ «Славутицька ТЕС» за виконані роботи також не розрахувалось.
26.11.2021 між позивачем та відповідачем підписано додаткову угоду № 11, відповідно до якої підрядник зобов`язався виконати роботи по видовбуванню бетону з опорної плити вентилятора та реставрації рами димососа в рамках реалізації проекту: «Будівництво об`єкту енергетичної інфраструктури - теплоелектроцентралі» (ТЕЦ) електричною потужністю 12,5 МВт на біопаливі в м. Славутич Київської області», а замовник зобов`язався прийняти виконані роботи та оплатити їх у строки та на умовах, передбачених даною додатковою угодою.
У відповідності до п. 1.3.2. додаткової угоди № 11, щомісячні розрахунки за виконані підрядником роботи за цією додатковою угодою здійснюються замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок підрядника протягом десяти банківських днів із дати підписання сторонами актів приймання виконаних робіт, які надаються замовнику не пізніше 20 числа кожного місяця, з урахуванням раніше перерахованої оплати (після вичерпання підрядником суми попередньої оплати).
На виконання умов цієї додаткової угоди № 11, позивачем виконані, а відповідачем прийняті підрядні роботи на загальну суму 20 160,00 грн згідно з актом прийому-передачі виконаних робіт № 6 від 01.02.2022, проте ТзОВ «Славутицька ТЕС» за виконані роботи не розрахувалось.
25.01.2022 між позивачем та відповідачем підписано додаткову угоду № 12, відповідно до якої підрядник зобов`язався виконати додаткові роботи в рамках реалізації проекту: «Будівництво об`єкту енергетичної інфраструктури - теплоелектроцентралі» (ТЕЦ) електричною потужністю 12,5 МВт на біопаливі в м. Славутич Київської області», а замовник зобов`язався прийняти виконані роботи та оплатити їх у строки та на умовах, передбачених даною додатковою угодою.
У відповідності до п. 1.3.2. додаткової угоди № 12, щомісячні розрахунки за виконані підрядником роботи за цією додатковою угодою здійснюються замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок підрядника протягом десяти банківських днів із дати підписання сторонами актів приймання виконаних робіт, які надаються замовнику не пізніше 20 числа кожного місяця, з урахуванням раніше перерахованої оплати (після вичерпання підрядником суми попередньої оплати).
На виконання умов цієї додаткової угоди № 12, позивачем виконані, а відповідачем прийняті підрядні роботи на загальну суму 91 207,10 грн згідно з актом прийому-передачі виконаних робіт № 9 від 16.02.2022, проте ТзОВ «Славутицька ТЕС» за виконані роботи не розрахувалось.
Отже, внаслідок неналежного виконання ТзОВ «Славутицька ТЕС» своїх зобов`язань з оплати наданих послуг за договором про надання послуг № 41/05-20 від 15.05.2020 та за виконані роботи за договором підряду № 56/08-20 від 26.08.2020 та додатковими угодами №4, №9, №10, №11, №12 до цього договору, утворилась заборгованість в загальній сумі 1 815 071,06 грн, що також підтверджується підписаним сторонами актом звірки взаємних розрахунків від 16.05.2022.
01.11.2022 позивач надіслав на адресу відповідача претензію-вимогу за вих. № 103 про оплату наданих послуг та виконаних робіт в сумі 1 815 071,06 грн.
Проте, претензія залишена відповідачем без задоволення та відповіді.
28.12.2022 позивач вдруге надіслав на адресу відповідача претензію про сплату заборгованості у розмірі 1 815 071,06 грн, яка також залишена ТзОВ «Славутицька ТЕС» без відповіді та задоволення.
Отже, ТзОВ «Діоро» звернулося до суду з цим позовом про стягнення з ТзОВ «Славутицька ТЕС» заборгованості за надані послуги за договором про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020 та за виконані роботи за договором підряду №56/08-20 та додатковими угодами №4, №9, №10, №11, №12 до цього договору в загальній сумі 1 815 071,06 грн.
Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 901 ЦК України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Згідно ч. 1 ст. 903 ЦК України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові. (ст. 837 ЦК України).
Частина 1 статті 193 ГК України встановлює, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться і до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
У відповідності до положень частини 2 статті 193 ГК України, кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.
Положеннями статті 526 ЦК України передбачено, що зобов`язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст. 525 ЦК України).
Судом вище встановлено, що між позивачем та відповідачем укладено договір про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020, відповідно до якого позивачем надані, а відповідачем прийняті послуги на загальну суму 72 160,00 грн, що підтверджується актом приймання наданих послуг №18 від 01.02.2022.
Проте, відповідач за надані послуги не розрахувався, внаслідок чого у ТзОВ «Славутицька ТЕС» утворилась заборгованість за цим договором в сумі 72 160,00 грн.
Судом також встановлено, що 26.08.2020 між позивачем та відповідачем укладено договір підряду №56/08-20 від 26.08.2020 та додаткові угоди №4 від 05.10.2020, №9 від 21.09.2021, №10 від 04.11.2021, №11 від 26.11.2021 та №12 від 25.01.2022 до нього, відповідно до яких позивачем виконані, а відповідачем прийняті підрядні роботи на загальну суму 1 742 911,06 грн, проте відповідач за виконані роботи також не розрахувався.
Частиною 1 ст. 530 ЦК України встановлено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов`язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події.
Згідно зі ст. 610 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання.
Так, пунктом 2.4. договору про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020 та п. 1.4. додаткової угоди № 1 до договору визначено, що замовник зобов`язаний перерахувати суму, зазначену в акті приймання наданих послуг протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання такого акту з двох сторін, на розрахунковий рахунок виконавця.
Також, пунктом 3.3. договору підряду №56/08-20 від 26.08.2020 передбачено терміни оплати: авансовий платіж в розмірі 50% вартості робіт протягом трьох банківських днів з дати отримання рахунку від підрядника; остаточний розрахунок - протягом трьох банківських днів після підписання акту прийому-передачі виконаних робіт шляхом перерахування 50% вартості робіт на розрахунковий рахунок підрядника.
Крім того, у додаткових угодах №4 від 05.10.2020, №9 від 21.09.2021, №10 від 04.11.2021, №11 від 26.11.2021 та №12 від 25.01.2022 до договору підряду №56/08-20 від 26.08.2020 сторонами погоджено порядок оплати за виконані позивачем роботи.
Судом встановлено, що відповідач належним чином взяті на себе зобов`язання за договором про надання послуг №41/05-20 від 15.05.2020 та договором підряду №56/08-20 від 26.08.2020, а також додатковими угодами не виконав, оплату за надані послуги та виконані роботи у повному обсязі не здійснив, внаслідок чого у ТзОВ «Славутицька ТЕС» утворилась заборгованість в сумі 1 815 071,06 грн, що підтверджується підписаним сторонами актом звірки взаємних розрахунків від 16.05.2022 та не заперечується відповідачем.
Статтею 74 ГПК України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.
Відповідно до вимог ст.ст. 76, 77 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Ураховуючи встановлене вище, суд дійшов висновку, що ТзОВ «Славутицька ТЕС» порушило умови договору про надання послуг № 41/05-20 від 15.05.2020 та договору підряду №56/08-20 від 26.08.2020, а також положення ст. 526 ЦК України, ст. 193 ГК України, що має наслідком задоволення позовних вимог ТзОВ «Діоро» про стягнення заборгованості у розмірі 1 815 071,06 грн.
Відповідно до статті 129 ГПК України, витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись статтями 129, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 254 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Діоро» задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Славутицька ТЕС» (01054, місто Київ, вулиця Дмитрівська, будинок 18/24; ідентифікаційний код 41042780) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Діоро» (07101, Київська область, місто Славутич, вулиця Центральна, будинок 5 (Будбаза); ідентифікаційний код 22960999) 1 815 071 (один мільйон вісімсот п`ятнадцять тисяч сімдесят одну) грн 06 коп. - заборгованості та 27 226 (двадцять сім тисяч двісті двадцять шість) грн 07 коп. - судового збору.
Після набрання рішенням законної сили видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів в порядку, передбаченому ст.ст. 253-259, з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст рішення складено: 25.04.2023.
Суддя В.В. Бондарчук
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2023 |
Оприлюднено | 27.04.2023 |
Номер документу | 110426750 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Бондарчук В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні