Рішення
від 20.04.2023 по справі 570/2507/21
РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 570/2507/21

Номер провадження 2/570/68/2023

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

(заочне)

20 квітня 2023 року

Рівненський районнийсуд Рівненськоїобласті в особісудді Штогуна О.С.

за участю секретаря судового засідання Соломицької Л.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Рівненського районного суду Рівненської області в порядкузаочного розглядуцивільну справу за позовом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області до ОСОБА_1 про усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою, -

в с т а н о в и в :

14 червня 2021 року Служба автомобільних доріг у Рівненській області звернулась у Рівненський районний суд Рівненської області з позовною заявою до ОСОБА_1 в якій покликаючись на те, що право власності на земельну ділянку відповідач набув з порушенням встановленого порядку, просить суд ухвалити рішення, яким усунути перешкоди Службі автомобільних доріг у Рівненській області у користуванні земельною ділянкою площею 40,9148 га з кадастровим номером 5624683300:07:028:0001 шляхом скасування рішення про державну реєстрацію прав на земельну ділянку загальною площею 0,0394 га з кадастровим номером 5624683300:06:032:0668 та припинення речового права відповідача на земельну ділянку з кадастровим номером 5624683300:06:032:0668.

31 березня 2023 року наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України № Н-131 Служба автомобільних доріг у Рівненській області перейменована в Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області.

Представник позивача не з`явилася в судове засідання. Згідно до поданої заяви позов підтримує та просить справу розглядати без її участі.

Відповідач, будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, заяву про відкладення розгляду справи чи розгляд справи без його участі не подав, відзив на позов не подав.

Згідно до положень ЦПК України про порядок повідомлення особи про час та місце судового засідання відповідач є належним чином повідомлений про час та місце судового розгляду даної цивільної справи. Крім того, на веб-сайті суду розміщується список справ, що призначені судом до розгляду, і така інформація є відкритою, загальнодоступною та зрозумілою; і при бажанні відповідач мав можливість отримати інформацію про дату і час розгляду справи. Від сторони не надходили заяви про відкладення розгляду справи.

Згідно вимог ч. 1 ст. 280 Цивільного процесуального кодексу України (далі ЦПК України) суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів за одночасного існування таких умов:

1) відповідач належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання;

2) відповідач не з`явився в судове засідання без поважних причин або без повідомлення причин;

3) відповідач не подав відзив;

4) позивач не заперечує проти такого вирішення справи.

Враховуючи, що відповідач будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце розгляду справи в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, відзив на позов не подав та приймаючи до уваги, що позивач не заперечує щодо винесення заочного рішення, суд ухвалив провести заочний розгляд справи та постановити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів.

Розгляд справи здійснювався за відсутності учасників справи, без фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 247 ЦПК України.

Ознайомившись із позовною заявою, дослідивши в судовому засіданні докази, суд приходить до переконання, що позов підлягає задоволенню.

Так, відповідно до п. 1.1. Положення про Службу автомобільних доріг у Рівненській області, затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 29.07.2019 р. № 253 (т.1 а.с.121-126), Служба автомобільних доріг у Рівненській області (далі - Служба), заснована на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України, яке відповідно до Указу Президента України від 13.04.2011 № 456/2011 "Про Положення про Державне агентство автомобільних доріг України" є правонаступником Державної служби автомобільних доріг України.

Пунктами 5.1.-5.4. Положення передбачено наступне:

5.1. Майно Служби є державною власністю і закріплюється за нею на праві оперативного управління.

5.2. Майно Служби становлять виробничі і невиробничі засоби, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Служби.

5.3. На балансі Служби обліковуються автомобільні дороги, та їх складові, передані Службі в оперативне управління, що є складовою єдиної транспортної системи України та належать до сфери управління Уповноваженого органу управління.

5.4. Автомобільні дороги, та їх складові, знаходяться у державній власності та не підлягають приватизації.

Автомобільні дороги, та їх складові, що закріплені за Службою, обліковуються на її балансі, враховуються і відображаються окремо в аналітичному обліку.

До складових автомобільної дороги включається проїзна частина, узбіччя, земляне полотно, декоративні озеленення, снігозахисні насадження, резерви, кювети, мости, штучні споруди, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, тунелі, транспортні розв`язки, водопропускні споруди, підпірні стінки, шумові екрани, очисні споруди і розташовані в межах смуг відведення інші дорожні споруди та обладнання, відеокамери, а також інші споруди, що знаходяться за межами смуг відведення, що забезпечують функціонування автомобільних доріг.

Відповідно до наказу Укравтодору від 10.04.1995 № 66 "Про передачу автомобільних доріг Десятого упрдору Рівненському облавтодору" (т.1 а.с. 23), Рівненський облавтодор прийняв на баланс автомобільну дорогу Рівне-Луцьк-Устилуг.

Відповідно до наказу Укравтодору від 25.07.2000 № 169 "Про структурні та кадрові зміни в дорожньому господарстві Рівненської області" (т.1 а.с.24-25) утворювалась Адміністрація автомобільних доріг у Рівненській області та Рівненський облавтодор передав автомобільні дороги на баланс Адміністрації.

Відповідно до наказу Укравтодору від 15.03.2002 № 113 "Про зміни в організаційній структурі Державної служби автомобільних доріг України" (т.1 а.с.26) Адміністрації автомобільних доріг перейменовано на Служби автомобільних доріг відповідних областей.

Служба автомобільних доріг у Рівненській області є державною організацією, яка створена відповідно до наказу Державної служби автомобільних доріг України № 113 від 15.03.2002 "Про зміни в організаційній структурі Державної служби автомобільних доріг України" і є правонаступником шляхово-експлуатаційної дільниці № 869 (ШЕД № 869).

Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України № Н-131 від 31 березня 2023 року Служба автомобільних доріг у Рівненській області перейменована в Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області.

Постановою Рівненського апеляційного суду від 11 лютого 2021 року у справі № 570/4812/14-ц провадження № 22-ц/4815/64/21 за позовом до Служби автомобільних доріг у Рівненській області (опубліковано в ЄДР судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/94812081) встановлений преюдиційний факт:

"Убачається, що автомобільна дорога Н-22 "Устилуг-Луцьк-Рівне" відноситься до державної форми власності і її межі не змінювались з 1979 року. Цільове призначення - землі автомобільного транспорту. Відповідно до Плану територій Городоцької сільської ради народних депутатів Рівненського району Рівненської області з експлікацією землеволодільців та землекористувачів на території Городоцької сільської ради народних депутатів, затвердженого 23.12.1991 року, відрізок автомобільної дороги "Устилуг-Луцьк-Рівне" (шлях союзного значення Ровно-Брест) км 150+000м км 156+600м земельна ділянка площею 43,6 га обліковувалась за ШЕД №869. (т.1 а.с.123-127).

Згідно з наказом Державної служби автомобільних доріг України від 15 березня 2002 року № 113 "Про зміни в організаційній структурі Державної служби автомобільних доріг України" перейменовано Адміністрацію автомобільних доріг в АР Крим, областях та м. Севастополі у Службу автомобільних доріг в АР Крим, областях і м. Севастополі. Служби автомобільних доріг в АР Крим, областях і м. Севастополі є правонаступниками відповідних адміністрацій автомобільних доріг в АР Крим, областях та м. Севастополі. Отже, Служба автомобільних доріг у Рівненській області з 2002 року є правонаступником шляхово-експлуатаційної дільниці №869 і до неї перейшло право користування спірною земельною ділянкою як до правонаступника філії "Рівненська ДЕД" Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".

Разом з тим, судом встановлено, що земельна ділянка площею 43,6 га, яка перебувала на балансі ШЕД №869, включає спірну земельну ділянку, надану у постійне користування Службі автомобільних доріг загальною площею 40,9148 га відповідно до Державного акту ЯЯ №260274 від 16 січня 2007 року. …

Отже, право користування земельною ділянкою зберігається за відповідачем як правонаступником до його належного оформлення. Громадяни та юридичні особи не можуть втрачати раніше наданого їм в установлених законодавством випадках права користування земельною ділянкою за відсутності підстав встановлених законом. Такий правовий висновок викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 12.12.2018 року у справі №372/5635/13-ц та постанові Верховного Суду від 12.01.2021 року у справі №908/1947/19.

Будь-яких доказів про те, що уповноваженим органом прийнято рішення про припинення права користування спірною земельною ділянкою, яка була надана ШЕД №869 для обслуговування та експлуатації автомобільної дороги, а також докази вилучення земельної ділянки з користування цього підприємства та його правонаступників, апеляційний суд не встановив. Також, матеріали справи не містять доказів на підтвердження того, що цільове призначення цих земельних ділянок у встановленому порядку було змінено із земель автомобільного транспорту на ведення особистого селянського господарства. Відповідно до встановлених фактичних обставин справи частина спірної земельної ділянки ніколи не втрачала статусу автомобільної дороги, знаходиться у її межах та, відповідно, не могла та не була віднесена до земель сільськогосподарського призначення. Враховуючи наведене апеляційний суд дійшов висновку, що розпорядження голови Рівненської райдержадміністрації №263 від 17 квітня 2006 року та державний акт на земельну ділянку ЯЯ №260274 від 16 січня 2007 року про право постійного користування земельною ділянкою видані Службі автомобільних доріг загальною площею 40,9148 га з дотриманням норм законодавства. Будь-яких порушень порядку ухвалення правових актів індивідуальної дії не встановлено".

Згідно зі ст. 82 ЦПК України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій бере участь особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 09.01.2021, номер інформаційної довідки 239944961 (т.1 а.с.31) Відповідач на праві приватної власності з 29.06.2013 володіє земельною ділянкою площею 0,0394 га, кадастровий номер 5624683300:06:032:0668, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства, місце розташування земельної ділянки - Рівненська область, Рівненський район, с. Городок. Підставою для державної реєстрації права власності на спірну земельну ділянку є свідоцтво про право власності, серія та номер: НОМЕР_1 , видане 29.06.2013 державним реєстратором прав на нерухоме майно реєстраційної служби Рівненського районного управління юстиції Рівненської області.

Земельна ділянка Відповідача з кадастровим номером 5624683300:06:032:0668 є частиною земельної ділянки за кадастровим номером 5624683300:07:028:0001, що належить Позивачу відповідно до Державного акта на право постійного користування земельною ділянкою від 16.01.2007 серії ЯЯ № 260273, виданого Рівненською районною державною адміністрацією, що підтверджено висновком експерта №221110/2_ЮШ судової земельно-технічної експертизи від 16.11.2022 (т.1. а.с.69-85).

Підтвердженням правомірності користування Позивачем земельною ділянкою за кадастровим номером 5624683300:07:028:0001 є Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою від 16.01.2007 серії ЯЯ № 260273, виданий Рівненською районною державною адміністрацією (т.1 а.с.96). Цільове призначення цієї земельної ділянки - для автомобільного транспорту.

За таких умов, набувши протиправно у приватну власність спірну земельну ділянку, Відповідач порушив право постійного користування Позивача земельною ділянкою за кадастровим номером 5624683300:07:028:0001, оскільки згідно зі статтею 116 Земельного кодексу України земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Стаття 141 Земельного кодексу України передбачає припинення права користування земельною ділянкою, зокрема, в разі добровільної відмови від права користування земельною ділянкою або вилучення земельної ділянки, яке в будь якому випадку має здійснюватися шляхом прийняття уповноваженим органом відповідного рішення. Без добровільної відмови Позивача та/або рішення про вилучення земельної ділянки, право Відповідача набуте усупереч чинному законодавству та порушує право користування земельною ділянкою Позивача, а відтак має бути припинене у судовому порядку за позовом належного законного землекористувача.

Спірна земельна ділянка Відповідача перебуває в смузі відведення автомобільної дороги державного значення на території Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області.

Вказана земельна ділянка належала і належить до земель транспорту, перебуває у державній власності і знаходиться в смузі відводу автомобільної дороги Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне - дороги І категорії національного значення.

Згідно зі ст. 112 Земельного кодексу України охоронні зони створюються уздовж земель транспорту для забезпечення нормальних умов їх експлуатації, запобігання ушкодження, а також зменшення їх негативного впливу на людей та довкілля, суміжні землі та інші природні об`єкти.

Згідно зі ст. 31 Закону України "Про транспорт" до земель дорожнього господарства належать землі, надані в користування під проїзну частину, узбіччя, земляне полотно, декоративне озеленення, резерви, кювети, мости, тунелі, транспортні розв`язки, водопропускні споруди, підпірні стінки, смуги відведення і розташовані в їх межах інші дорожні споруди та обладнання. До складу земель дорожнього господарства входять також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, зокрема, будинки (в тому числі жилі) та споруди дорожньої служби з виробничими базами.

Землі, що знаходяться під автомобільними дорогами загального користування та їх спорудами, надаються дорожнім організаціям у користування відповідно до чинного законодавства.

Згідно зі ст. 14 Закону України "Про автомобільні дороги" розвиток мережі автомобільних доріг загального користування має для держави пріоритетне значення.

Згідно зі ст. 7 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування є складовою Єдиної транспортної системи України і задовольняють потреби суспільства в автомобільних пасажирських і вантажних перевезеннях. Автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності і не підлягають приватизації.

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про автомобільні дороги" смуга відведення - земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги.

Згідно зі ст. 9 Закону України "Про автомобільні дороги" розміщення інших об`єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, забороняється.

З огляду на те, що спірна земельна ділянка є державною власністю, оскільки належить до земель транспорту та знаходиться в смузі відведення автомобільної дороги національного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне, не існували законні підстави змінювати цільове призначення земельної ділянки із земель автомобільного транспорту та дорожнього господарства на землю для ведення особистого селянського господарства.

Права Позивача як постійного землекористувача порушуються позбавленням останнього повноцінного доступу до земельної ділянки у межах смуги відведення автомобільної дороги державного значення та перешкоджають проведенню капітального ремонту цієї ділянки автомобільної дороги на підставі договору, укладеного згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" у період 2020 -2021 роки.

Згідно інформації, яка знаходиться в Технічній документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право постійного користування земельною ділянкою Службі автомобільних доріг у Рівненській області для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне на території Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області (надалі Технічна документація із землеустрою) (т.1 а.с. 97-127) земельна ділянка, що знаходиться під автомобільною дорогою Устилуг-Луцьк-Рівне, перебуває у державній власності з цільовим використанням - для обслуговування автомобільних доріг.

Відповідно до пункту "а" статті 17 Земельного кодексу України, до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Враховуючи, що спірна земельна ділянка, завжди перебувала у державній власності, 27 квітня 2005 року Рівненська районна державна адміністрація, керуючись ст.ст. 17, 92 Земельного кодексу України надала дозвіл № 06/1088 на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання державного акта на право постійного користування землею під автодорогою Устилуг-Луцьк-Рівне на території Бронниківської, Зорянської, Городоцької сільських і Клеванської селищної рад за межами населених пунктів Рівненського району.

В Пояснювальній записці Технічної документації із землеустрою зазначено, що за даними статистичного звіту про наявність земель і розподіл їх по землекористувачах на території Рівненського району станом на 01.07.2004 року (згідно довідки Рівненського районного відділу земельних ресурсів від 25.08.204 № 3167-П) за ШЕД № 869 на території Городоцької сільської ради обліковується земельна ділянка площею 45,1 га.

Згідно обстеження земельної ділянки, матеріалів геодезичних вимірів, матеріалів встановлення меж сільських рад, земельна ділянка Служби автомобільних доріг у Рівненській області, яка рахується на території Городоцької сільської ради частково знаходиться на території Обарівської сільської ради, а тому площа на території Городоцької сільської ради становить 40,9148 га.

Земельна ділянка перебуває в користуванні Служби автомобільних доріг у Рівненській області згідно ст. 71 Земельного кодексу України і віднесена до земель дорожнього господарства. На земельній ділянці знаходиться автомобільний шлях Устилуг-Луцьк-Рівне, межі ширин смуги відведення якого становлять 35-68 м.

Городоцька сільська рада Рівненського району Рівненської області рішенням від 25.01.2006 № 717 погодила технічну документацію із землеустрою щодо складання державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, площею 40,9148 га (в тому числі 36,4257 га забудованих земель та 4,4891 га лісів та інших лісовкритих площ) Службі автомобільних доріг у Рівненській області для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне.

Погодження Городоцькою сільською радою Рівненського району Рівненської, а відтак - безумовне визнання прав Позивача на земельну ділянку убачається з підпису сільського голови Городоцької сільської ради О. Ткачук (копія Протоколу відновлення (встановлення) та погодження в натурі (на місцевості) меж земельної ділянки Служби автомобільних доріг у Рівненській області на території Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області від 30.09.2005).

Рішенням Рівненської районної ради Рівненської області від 22.03.2006 № 404 погоджено технічну документацію із землеустрою щодо складання державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, площею 40,9148 га на території Городоцької сільської ради для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне.

17 квітня 2006 року розпорядженням № 263 голови Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області вирішено:

-затвердити технічну документацію із землеустрою щодо складання державного акта на право постійного користування земельних ділянок загальною площею 40,9148 га для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне на території Городоцької сільської ради Рівненського району

-передати у постійне користування Службі автомобільних доріг у Рівненській області земельні ділянки загальною площею 40,9148 га для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне на території Городоцької сільської ради

-видати державний акт на право постійного користування земельною ділянкою для обслуговування автомобільного шляху Устилуг-Луцьк-Рівне.

При реєстрації права приватної власності Відповідача на земельну ділянку площею 0,0394 га, кадастровий номер 5624683300:06:032:0668 відбулись наступні порушення:

- протиправне розпорядження землями державної власності;

- протиправна зміна цільового призначення спірної земельної ділянки з земель транспорту державної форми власності на землі сільськогосподарського призначення приватної власності.

Відповідно до статті 21 Земельного кодексу України порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною.

Абзацом "б" частини 4 статті 83 Земельного кодексу України передбачена чітка заборона передачі у приватну власність земель під автомобільними дорогами.

Більше того, як зазначалось вище, не викликає сумнівів, що орган, уповноважений розпоряджатись земельною ділянкою державної форми власності, не надавав відповідачу ані дозволу на зміну цільового призначення земель транспорту, ані дозволу на набуття у приватну власність державних земель транспорту.

Згідно зі ст.152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.

Пунктами "б", "г", "д" частини 3 ст.152 ЗК України передбачено можливість захисту права на земельні ділянки шляхом відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав, визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та застосування інших, передбачених законом, способів.

Враховуючи наведене вище, за встановлених обставин, враховуючи надані докази, які є допустимими, належними, суд приходить до висновку, що набуття ОСОБА_1 права приватної власності на земельну ділянку площею 0,0394 га, кадастровий номер 5624683300:06:032:0668 та державна реєстрація такого права на спірну земельну ділянку порушує права позивача, як постійного землекористувача, та позбавляє його повноцінного доступу до земельної ділянки у межах смуги відведення автомобільної дороги національного значення Н-22 "Устилуг- Луцьк-Рівне", таким чином суд вбачає порушення прав позивача, за захистом яких спрямоване його звернення до суду, позов є обґрунтованим, доведеним належними доказами, а тому підлягає до задоволення.

Відповідно до ст.141 ЦПК України судовий збір та інші судові витрати покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст.76, 78, 141, 263-265, 273, 280, 282, 284, 288, 352, 354 ЦПК України, суд,-

у х в а л и в:

Позов Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській областідо ОСОБА_1 про усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою - задоволити повністю.

Усунути перешкоди Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області у користуванні земельною ділянкою площею 40,9148 га з кадастровим номером 5624683300:07:028:0001 шляхом скасування рішення про державну реєстрацію прав на земельну ділянку загальною площею 0,0394 га з кадастровим номером 5624683300:06:032:0668 та припинення речового права ОСОБА_1 на земельну ділянку з кадастровим номером 5624683300:06:032:0668.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області судові витрати, а саме: 4540 грн. 00 коп. сплачений судовий збір.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Відповідач, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

У разі залишення заяви про перегляд заочного рішення без задоволення заочне рішення може бути оскаржене в загальному порядку.

Позивач, на рішення може подати апеляційну скаргу безпосередньо до Рівненського апеляційного суду або через Рівненський районний суд Рівненської області протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Позивач, якому рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного тексту рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Сторони по справі:

позивач - Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, код ЄДРПОУ 25894919, 33028, м.Рівне, вул. Пушкіна, 19;

відповідач - ОСОБА_1 , адреса реєстрації місця проживання: АДРЕСА_1 .

Суддя Штогун О.С.

Дата ухвалення рішення20.04.2023
Оприлюднено28.04.2023
Номер документу110456477
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: щодо усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою

Судовий реєстр по справі —570/2507/21

Рішення від 20.04.2023

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 27.01.2023

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 22.11.2022

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 11.10.2022

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 29.08.2022

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 24.07.2022

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 19.06.2022

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 16.07.2021

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Ухвала від 15.06.2021

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні