ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" травня 2023 р. справа № 300/5130/22
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Панікара І.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" до Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним та скасування п.20 20.1 рішення від 10.06.2022 року № 95-25; п.32. 32.2 рішення від 18.11.2022 року №200-30 та зобов`язання до вчинення дій,-
ВСТАНОВИВ:
Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" (надалі позивач, ОСББ "Коперніка 2") звернулося до суду з адміністративним позовом до Івано-Франківської міської ради (надалі відповідач), в якому просить суд визнати протиправними та скасувати:
-п.20. 20.1 рішення 25 сесії Івано-Франківської міської ради від 10.06.2022 року № 97-25 про відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення та передачі в користування земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2", площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування);
-п.32 32.2 рішення 30 сесії Івано-Франківської міської ради від 18.11.2022 року № 200-30 про відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення та передачі в користування земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2", площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування);
-зобов`язати відповідача розглянути заяву позивача та затвердити проект землеустрою щодо відведення та передачі в користування земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
Позовні вимоги, з урахуванням їх уточнень, мотивовані тим, що рішенням Івано-Франківської міської ради від 15.02.2018 року № 55-18 надано Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0338 га для обслуговування багатоквартирного житлового будинку. На підставі даного рішення, розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, площею 0,0304 га. 21.01.2022 року проведено державну реєстрацію за ОСББ "Коперніка 2" земельної ділянки за кадастровим номером 2610100000:06:002:0537 по вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в державному земельному кадастрі. В подальшому, ОСББ "Коперніка 2" звернулось до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та передачі в користування земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2", площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування), проте рішенням 25 сесії Івано-Франківської міської ради від 10.06.2022 року № 95-25 відмовлено в затвердженні такого проекту землеустрою. ОСББ "Коперніка 2" повторно звернулось до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження вказаного проекту землеустрою, однак рішенням 30 сесії Івано-Франківської міської ради від 18.11.2022 року № 200-30 відмовлено в затвердженні проекту землеустрою. Представник позивача зазначив, що відповідач двічі приймаючи рішення про відмову в затвердженні проекту землеустрою не навів жодних підстав/причин для відмови у затвердженні проекту землеустрою. На думку ОСББ "Коперніка 2" оскаржувані рішення Івано-Франківської міської ради не ґрунтуються на законі та суперечать положенням ч. 3 ст. 123 та ч. 8 ст. 186 Земельного кодексу України, внаслідок чого, є протиправними, та такими, що порушують їхні законні права на отримання земельної ділянки прибудинкової території.
По справі здійснювався ряд наступних процесуальних дій.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 19.12.2022 позовну заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків (а.с.99).
Ухвалою суду від 02.06.2023 року відкрито провадження у даній справі, за правилами спрощеного позовного провадження без виклику повідомлення учасників справи в порядку, визначеному статтею 262 КАС України (а.с.104).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.01.2023 року відмовлено в задоволенні клопотання представника Івано-Франківської міської ради про розгляд справи з викликом сторін (а.с.114).
Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 24.01.2023 року, згідно змісту якого, представник відповідача щодо можливості задоволення заявлених позовних вимог заперечив. Вказав, що Івано-Франківська міська рада у межах своєї компетенції та відповідно до чинного законодавства розглянула заяви ОСББ "Коперніка 2" та прийняла рішення про відмову у затвердженні проекту землеустрою. Представник відповідача зазначив, що надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не покладає на міську раду обов`язку (не є підставою для виникнення зобов`язання перед особою, яка розробила проект землеустрою) щодо надання цієї земельної ділянки у користування. Рада може відмовити у затвердженні проекту та наданні земельної ділянки у користування з підстав, визначених законом. Окрім того, представник відповідача вказав, що вимога позивача про зобов`язання Івано-Франківську міську раду прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою це втручання в дискреційні повноваження органу місцевого самоврядування, що виходить за межі адміністративного судочинства,і задоволення таких позовних вимог призведе до підміни судом компетенції відповідача, присвоєння собі його функції, а також до фактичного прийняття рішення про затвердження проекту землеустрою та передачі земельної ділянки у користування, що не належить до компетенції суду (а.с.116-119).
01.02.2023 року ОСББ "Коперніка 2" подано суду відповідь на відзив (а.с.136-138).
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, дослідивши позовну заяву, відзив на позов та в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги, встановив наступне.
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 15.09.2011 №382-14 затверджено тимчасові схеми прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків житлового фонду, що передаються на баланс КП "Єдиний розрахунковий центр", у тому числі схеми прибудинкової території вул. Коперніка, 2 та вул. Коперніка, 4, м. Івано-Франківськ (а.с.81-83).
За результатом звернення до міського голови Івано-Франківської міської ради з питання утримання прибудинкової території поруч із будинком №2 по вул. Коперніка, згідно відповіді №М/2478 від 27.09.2017 повідомлено керівництво ОСББ про можливість її передачі безоплатно у власність або в користування об`єднанню співвласників, в порядку встановленому статтею 42 Земельного кодексу України. Зазначено, що для вказаного необхідно надати в Центр надання адміністративних послуг необхідний пакет документів (а.с.86).
22.11.2017 Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" зареєстроване як юридична особа, за місцезнаходженням багатоквартирного будинку №2 по вулиці Коперніка в місті Івано-Франківську, з метою, в тому числі, забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території (а.с.87-88).
Рішенням Івано-Франківської міської ради від 15.02.2018 №53-18 Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,0338 га на вулиці Коперніка, 2 для обслуговування багатоквартирного житлового будинку (пункт 13 додатку №1 до рішення від 15.02.2018 №53-18) (а.с.35).
Сертифікованими інженерами землевпорядниками Комунального виробничого підприємства "Архітектурно-планувальне бюро-ІФ" виготовлено Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Коперніка, 2, м. Івано-Франківськ (а.с.25-32).
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.10.2020 року у справі 300/1201/20, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.05.2021 року, зокрема, зобов`язано Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради повторно розглянути та погодити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку площею 0,0304 га по вул. Коперніка, 2 в м. Івано-Франківську. Зобов`язано Департамент комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради повторно розглянути та погодити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку площею 0,0304 га по вул. Коперніка, 2 в м. Івано-Франківську (а.с.64-80).
Судом встановлено, що державним кадастровим реєстратором проведено реєстрацію земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: вул. Коперніка, 2, м. Івано-Франківськ у Державному земельному кадастрі з присвоєнням кадастрового номера 2610100000:06:002:0537.
Вказане підтверджується Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (а.с.17-24).
ОСББ "Коперніка 2" звернулося до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
Рішенням Івано-Франківської міської ради (25 сесія) восьмого скликання від 10.06.2022 року за № 97-25 Про земельні питання, зокрема, підпунктом 20.1 пункту 20 вирішено відмовити ОСББ "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування) (а.с.9).
В подальшому, позивач повторно звернувся до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
Проте, рішенням Івано-Франківської міської ради (30 сесія) восьмого скликання від 18.11.2022 року за № 200-30 Про земельні питання, зокрема, підпунктом 32.2 пункту 32 вирішено відмовити ОСББ "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування) (а.с.10).
Позивач, вважаючи необґрунтованими оскаржувані пункти рішення від 10.06.2022 року за № 97-25 та рішення від 18.11.2022 року за № 200-30 та такими, що прийняті з порушенням вимог чинного законодавства, звернувся до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.
Надаючи оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з таких підстав та мотивів.
У відповідності до вимог пункту 3 частини 1 статті 244 КАС України, визначаючи яку правову норму слід застосувати до спірних правовідносин суд зазначає, що при вирішенні даної справи керується нормами Законів та підзаконних нормативно-правових актів в тій редакції, яка чинна на момент виникнення чи дії конкретної події, обставини і врегулювання відповідних відносин.
Згідно зі статтею 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю урегульовано Земельним кодексом України від 25.10.2001 №2768-ІІІ (далі - ЗК України, у редакції, чинній на час виникнення та існування спірних правовідносин).
За змістом частин 1, 2 статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до частини 2 статті 42 ЗК України, земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що перебувають у спільній сумісній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку, передаються безоплатно у власність або в постійне користування співвласникам багатоквартирного будинку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пунктом д частини 2 статті 92 ЗК України визначено, що права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають співвласники багатоквартирного будинку для обслуговування такого будинку та забезпечення задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників) та наймачів (орендарів) квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
Відповідно до частини 1 статті 122 ЗК України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
За приписами статті 123 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.
Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються, зокрема, затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Як визначено частиною 13 статті 123 ЗК України, підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Зміна типу акціонерного товариства або перетворення акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою або технічної документації із землеустрою.
Також, частиною 8 статті 186 ЗК України визначено, що підставою для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
Отже, нормами ЗК України визначено вичерпний перелік підстав відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Таким чином, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за наслідками розгляду поданого клопотання про затвердження проекту землеустрою вмотивованого рішення про затвердження проекту землеустрою або відмову у її затвердженні із наведенням усіх підстав такої відмови.
В ході розгляду даної адміністративної справи судом встановлено, що відповідач, приймаючи оскаржувані рішення, відмовив позивачу в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на АДРЕСА_1 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування) без зазначення підстав.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що пункт 20.1 рішення Івано-Франківської міської ради від 10.06.2022 року за № 97-25 та пункт 32.2 рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.11.2022 року за № 200-30 в частині відмови ОСББ "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою не містить законодавчо визначених підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою, а відтак, є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги в цій частині підлягають до задоволення.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Івано-Франківську міську раду розглянути заяву ОСББ "Коперніка 2" та затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування), суд зазначає наступне.
Наслідком скасування судом у цій справі підпункту 20.1 пункту 20 рішення Івано-Франківської міської ради від 10.06.2022 року за № 97-25 та підпункту 32.2 пункту 32 рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.11.2022 року за № 200-30 в частині відмови ОСББ "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування) є те, що клопотання позивача про затвердженні проекту землеустрою залишається нерозглянутим.
Кожна особа, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 КАС України, має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Згідно частини 2 цієї ж статті захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У відповідності до пункту 10 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Таким чином, суд може зобов`язати відповідача-суб`єкта владних повноважень вчинити на користь позивача певні дії, якщо для їх вчинення виконані всі умови, визначені законом, і вчинення таких дій не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Виходячи із обставин цієї справи суд встановив, що оскаржені позивачем рішення не містять повного аналізу обставин, з`ясування яких є необхідним і важливим при розгляді питання про затвердження проекту землеустрою. Такі недоліки у діяльності відповідача, окрім того, що вказують на протиправність рішення, перешкоджають суду надати оцінку дотриманню усіх, передбачених нормами статті 123 ЗК України, умов для прийняття рішення про затвердження проекту землеустрою.
Слід зазначити, що Івано-Франківська міська рада за результатом розгляду і перевірки проекту на відповідність їх вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, приймає відповідне рішення.
Таким чином на переконання суду, задоволення позовних вимог в частині затвердження проекту землеустрою фактично призведе до підміни судом компетенції відповідача, присвоєння собі його функцій, а також до фактичного прийняття рішення про затвердження проекту землеустрою та передачі земельної ділянки у постійне користування, що не належить до компетенції суду.
З урахуванням викладеного належним способом захисту, необхідним для поновлення прав позивача, в даному випадку є саме зобов`язання повторно розглянути клопотання позивача про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування) та прийняти мотивоване рішення із оцінкою усіх істотних обставин, які мають значення при вирішенні питання про затвердження проекту землеустрою.
Згідно із нормами частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до положень статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Водночас, всупереч наведеним вимогам, відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів в повному об`ємі правомірності своїх дій.
Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок про необхідність часткового задоволення заявлених позовних вимог.
Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Позивач, згідно із квитанцією від 12.12.2022 року підтвердив сплату судового збору на суму 2481 грн. за подання даного адміністративного позову, внаслідок чого, враховуючи висновки суду щодо часткового задоволення позовних вимог, слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківської міської ради на користь позивача сплачений судовий збір в розмірі 1240,50 грн.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" до Івано-Франківської міської ради про визнання протиправними та скасування п.20 20.1 рішення від 10.06.2022 року № 95-25; п.32. 32.2 рішення від 18.11.2022 року №200-30 та зобов`язання до вчинення дій задоволити частково.
Визнати протиправним та скасувати пункт 20.1 рішення Івано-Франківської міської ради від 10.06.2022 року за № 97-25 в частині відмови Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою. щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
Визнати протиправним та скасувати пункт 32.2 рішення Івано-Франківської міської ради від 18.11.2022 року за № 200-30 в частині відмови Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" у затвердженні проекту землеустрою. щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
Зобов`язати Івано-Франківська міська рада (код ЄДРПОУ 0404346, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76018) повторно розглянути клопотання Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" (код ЄДРПОУ 41751819, вул. Коперніка, 2, м. Івано-Франківськ, 76018) про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0304 на вул. Коперніка, 2 для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, кадастровий номер 2610100000:06:002:0537 (право постійного користування).
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Відповідно до задоволених вимог стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківська міська рада (код ЄДРПОУ 0404346, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76018) на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" (код ЄДРПОУ 41751819, вул. Коперніка, 2, м. Івано-Франківськ, 76018) сплачений судовий збір в розмірі 1240,50 грн. (одну тисячу двісті сорок гривень п`ятдесят копійок).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.
Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд або безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
Позивач:
Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Коперніка 2" (код ЄДРПОУ 41751819, вул. Коперніка, 2, м. Івано-Франківськ, 76018).
Відповідач:
Івано-Франківська міська рада (код ЄДРПОУ 0404346, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76018).
Суддя /підпис/ Панікар І.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2023 |
Оприлюднено | 08.05.2023 |
Номер документу | 110635885 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні