Рішення
від 05.05.2023 по справі 400/1118/23
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 травня 2023 р. № 400/1118/23 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Гордієнко Т. О. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбудмаш - БМ", Комунальна зона 15, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область,55001,

до відповідача:Головного управління ДПС у Волинській області, Київський майдан, 4, м. Луцьк, 43010, Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053,

про:визнання протиправними та скасування рішень; зобов`язання зареєструвати податкові накладні,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області, Головного управління ДПС у Волинській області та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області від 03.06.2022 року №6901210/36714031, 6901227/36714031, 6901226/36714031, 6901228/36714031, 6901212/36714031, 6901225/36714031, 6901213/36714031, 6901224/36714031, 6901211 /36714031 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ «Спецбудмаш-БМ» № 1 від 01.02.2022р. на суму 170370 грн., № 2 від 02.02.2022 р на суму 183050 грн., № 3 від 02.02.2022 р на суму 188 350 грн., № 4 від 02.02.2022 р на суму 187190 грн., № 6 від 06.02.2022 р на суму 186 650 грн., № 7 від 07.02.2022 р на суму 186910 грн, № 8 від 07.02.2022 р на суму 174500 грн., № 9 від 09.02.2022 р на суму 175070 грн. та № 10 від 09.02.2022 р на суму 174510 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивачем надано усі необхідні документи на підтвердження здійснення господарської операції, проте відповідачем протиправно відмовлено у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідач, ГУ ДПС у Миколаївській області, надав відзив на позов, просив відмовити у задоволенні позову, оскільки спірні рішення ГУ ДПС у Миколаївській області не приймались.

Відповідачі, ДПС України та Головне управління ДПС у Волинській області, надали відзив на позов, просили відмовити у задоволенні позову, оскільки до комісії контролюючого органу при реєстрації податкових накладних не надано розрахункові документи з покупцем та не повністю надано договір з покупцем. Також платником не надано картку рахунку 361 по контрагенту або акт звірки взаєморозрахунків, тому неможливо встановити дотримання платником вимог п. 187.1 ст. 187 ПК України.

Відповідно до ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

Дослідив докази, суд дійшов висновку:

ТОВ «Спецбудмаш-БМ» є платником податків, одним із видів діяльності якого є 49.41 - вантажний автомобільний транспорт та перебуває на обліку в ГУ ДПС у Миколаївській області.

28.03.2021 між ТОВ «Сандора» (вантажовідправник, замовник) та ТОВ «Спецбудмаш-БМ» (перевізник, експедитор) укладено договір № SD-21-951 про перевезення вантажів та транспортно-експедиційне обслуговування (далі - Договір).

За умовами Договору Замовник за заявкою доручає, а перевізник бере на себе зобов`язання по забезпеченню своєчасного перевезення вантажів замовника найнятим ним транспортом до пункту призначення і передачі їх вантажоодержувачу згідно заявки замовника.

Відповідно до п. 8.8 Договору, оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі виставлених перевізником рахунків по закінченню 40 (сорока) календарних днів від дати підписання акту виконаних робіт, але в будь-якому випадку один раз на тиждень четвер, який припадає на наступний день після дати, зазначеної в акті виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок перевізника.

На виконання умов договору позивачем здійснено перевезення вантажу замовника.

За результатами здійсненних господарських операцій позивачем було складено податкові накладні:

01.02.2022 податкова накладна № 1 з податку на додану вартість на суму 170370,00 грн., в т.ч. 28395,00 грн. ПДВ.;

02.02.2022 податкова накладна № 2 з податку на додану вартість на суму 183050,00 грн., в т.ч. 30508,33 грн. ПДВ.;

02.02.2022 податкова накладна № 3 з податку на додану вартість на суму 188350,00 грн., в т.ч. 31391,67 грн. ПДВ.;

02.02.2022 податкова накладна № 4 з податку на додану вартість на суму 187190,00 грн., в т.ч. 31198,33 грн. ПДВ.;

06.02.2022 податкова накладна № 6 з податку на додану вартість на суму 186650,00 грн., в т.ч. 31108,33 грн. ПДВ.;

07.02.2022 податкова накладна № 7 з податку на додану вартість на суму 186910,00 грн., в т.ч. 31151,67 грн. ПДВ.;

07.02.2022 податкова накладна № 8 з податку на додану вартість на суму 174500,00 грн., в т.ч. 29083,33 грн. ПДВ.;

09.02.2022 податкова накладна № 9 з податку на додану вартість на суму 175070,00 грн., в т.ч. 29178,33 грн. ПДВ.;

09.02.2022 податкова накладна № 10 з податку на додану вартість на суму 174510,00 грн., в т.ч. 29085,00 грн. ПДВ.

22 лютого 2022 року податкові накладні було направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

22.02.2022 та 23.02.2022 позивач отримав квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, відповідно до яких податкові накладні доставлені до центрального органу ДПС, але реєстрацію зупинено, оскільки відповідно до п.201.1 б ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН ТК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

23.02.2022 позивач подав відповідачу пояснення на підтвердження виконання робіт та первинні документи щодо кожної податкової накладної: копію договору від 28.03.2021 № SD-21-951, рахунки-фактури, акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) та товарно-транспортні накладні.

06.03.2022 позивач отримав рішення: № 6901210/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 01.02.2022, № 6901227/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 02.02.2022, № 6901226/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 02.02.2022, № 6901228/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 02.02.2022, № 6901212/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 06.02.2022, № 6901225/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.02.2022, № 6901213/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 07.02.2022, № 6901224/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 09.02.2022, № 6901211/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 09.02.2022.

У рішеннях зазначено, що у реєстрації податкових накладних відмовлено, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: договорів, зокрема, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; розрахункових документів та/або виписок з особових рахунків. Також у рішеннях зазначена додаткова інформація: платником не надано достатній пакет документів для реєстрації податкової накладної №1 від 01.02.2022р, № 2, № 3, № 4 від 02.02.2022, № 6 від 06.02.2022, № 7, № 8 від 07.02.2022, № 9, № 10 від 09.02.2022 в ЄРПН, а саме: платником не надано письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, розрахункові документи з покупцем та не повністю надано договір з покупцем. Крім того, платником не надано картку рах.361 по контрагенту або акт звірки взаєморозрахунків, відповідно неможливо встановити дотримання платником вимог п. 187.1 ст. 187 ПКУ.

Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246 (далі Порядок № 1246), передбачено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Пунктами 3,4 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 5 Порядку № 520 передбачено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

1. договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

2. договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

3. первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

4. розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

5. документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

1. ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

2. та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку;

3. та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня на виконання п. 44 Порядку № 1165 перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п. 11 Порядку № 520.

Підставою для зупинення реєстрацію податкових накладних стало те, що позивач відповідає п.1 Критеріям ризиковості здійснення операції, якою передбачено, що відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних , у таблиці даних платника податку на додану вартість , як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі.

Запропоновано позивачу було надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.

Позивач надав всі первинні документи на підтвердження господарської операції.

Натомість, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначено лише, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару послуг 49.41.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Проте, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свідчить, що основним видом економічної діяльності позивача є 49.41 - вантажний автомобільний транспорт.

Відповідачі жодних належних та достатніх доказів щодо відсутності у позивача в таблиці даних платника податку на додану вартість коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41.1 суду не надали.

Щодо ненадання позивачем розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків суд зазначає, що відповідно до п. 8.8 Договору, оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі виставлених перевізником рахунків по закінченню 40 (сорока) календарних днів від дати підписання акту виконаних робіт, але в будь-якому випадку один раз на тиждень четвер, який припадає на наступний день після дати, зазначеної в акті виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок перевізника.

Відтак, на час подання податкових накладних на реєстрацію оплату згідно договору не було проведено, тому позивач об`єктивно не міг надати докази розрахунків з контрагентом, оскільки такий розрахунок відповідно до Договору проводиться по закінченню 40 (сорока) календарних днів від дати підписання акту виконаних робіт.

Податкові накладні ж подано на реєстрацію відповідно до пп. «а» п. 187.1 ст. 187 ПК України з дати оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.Ненадання позивачем картки рах.361 по контрагенту або акт звірки взаєморозрахунків не може стати підставою для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладаної, оскількість необхідність надання цих документів не передбачена п.5 Порядку № 520.

До позовної заяви позивач надав платіжні інструкції, які підтверджують оплату контрагентом за надані позивачем послуги. Оплату проведено у встановлений Договором термін - по закінченню 40 (сорока) календарних днів від дати підписання акту виконаних робіт.

Крім того про необхідність надання платіжних доручень та банківських виписок, що підтверджує оплату послуг стало відомо позивачу вже після того, як відповідач відмовив йому у реєстрації податкових накладних.

При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.

Аналогічна правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 по справі № 0940/1240/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18 та від 18.06.2020 у справі № 824/245/19-а.

При цьому, Верховний Суд у постанові від 05 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.

На підставі викладеного, суд зазначає, що спірне рішення містить лише загальне твердження без зазначення, яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Таким чином, суд дійшов висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення ( Аналогічна позиція висловлена ВС у постанові від 27.10.2022 по справі № 360/3253/20).

Згідно з ч.5 ст.242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не доведено правомірності своїх рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних.

Спірні рішення контролюючого органу ГУ ДПС у Волинській області щодо відмови у реєстрації податкових накладних не відповідають критеріям ч.2 ст.2 КАС України, а саме є необґрунтованими, тому їх слід скасувати.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241- 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмаш-БМ (Комунальна зона, 15, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55000, ідентифікаційний код 36714031) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393), Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 44104027), Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4, м. Луцьк, 43010, ідентифікаційний код 44106679) задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 6901210/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 01.02.2022, № 6901227/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 02.02.2022, № 6901226/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 02.02.2022, № 6901228/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 02.02.2022, № 6901212/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 06.02.2022, № 6901225/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 07.02.2022, № 6901213/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 07.02.2022, № 6901224/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 09.02.2022, № 6901211/36714031 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 09.02.2022.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.02.2022 № 1, від 02.02.2022 № 2, № 3, № 4, від 06.02.2022 № 6, від 07.02.2022 № 7, № 8, від 09.02.2022 № 9, № 10, подані Товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмаш-БМ.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, ідентифікаційний код 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмаш-БМ (Комунальна зона, 15, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55000, ідентифікаційний код 36714031) судовий збір у сумі 12078,00 грн. (дванадцять тисяч сімдесят вісім гривень) сплачений платіжною інструкцією № 5455 від 01.03.2023 року.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4, м. Луцьк, 43010, ідентифікаційний код 44106679) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмаш-БМ (Комунальна зона, 15, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55000, ідентифікаційний код 36714031) судовий збір у сумі 12078,00 грн. (дванадцять тисяч сімдесят вісім гривень) сплачений платіжною інструкцією № 5755 від 18.01.2023 та платіжною інструкцією № 5455 від 01.03.2023 року.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.

Суддя Т. О. Гордієнко

Дата ухвалення рішення05.05.2023
Оприлюднено08.05.2023
Номер документу110674946
СудочинствоАдміністративне
Суть:визнання протиправними та скасування рішень; зобов`язання зареєструвати податкові накладні

Судовий реєстр по справі —400/1118/23

Ухвала від 26.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 26.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 21.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 13.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 12.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 05.05.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

Ухвала від 10.03.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні