номер провадження справи 34/37/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.05.2023 Справа № 908/441/23
м.Запоріжжя
Господарський суд Запорізької області у складі судді Науменка А.О.,
при секретареві судового засідання Концур Г.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 908/441/23
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124, ідентифікаційний код юридичної особи 33836489 (вул. Макаренка, буд. 1, м. Запоріжжя, 69032; адреса адвоката Скрима В.А.: вул. Олександрівська, 18, а/с 4237, 69063)
про внесення змін до договору оренди земельної ділянки
За участю уповноважених представників сторін:
від позивача: Базік О.Д., посвідчення № 904 видане 19.05.2022;
від відповідача: Скрима В.А. посвідчення № ЗП 001829 від 27.09.2018
УСТАНОВИВ:
До Господарського суду Запорізької області звернулась Запорізька міська рада з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 про внесення змін до п. 5 та п. 9 договору оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642, у зв`язку з тим, що договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення до нього відповідних змін.
Позовні вимоги мотивовані таким. За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 09.08.2019 № 3308/207-19 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:013:0113, загальною площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , складає 51 606 997,96 грн. в цінах 2019 року. Відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка землі підлягає щорічній індексації. За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 09.08.2019 № 3308/207-19 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:013:0113, загальною площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , складає 51 606 997,96 грн в цінах 2019 року. Відповідно до листів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 03.01.2020 № 6-28-0.22-38/2-20 та від 06.01.2021 № 22-28-0.222-171/2-21 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2019 та 2020 рік становить 1,0. Відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 № 6-28-0.222-275/2-22 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2021 рік становить 1,1. Відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру №6-28-0.222-323/2-23 від 12.01.2023 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2022 рік для земель і земельних ділянок (крім сільськогосподарських угідь) становить 1,15. Таким чином, розмір нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки в цінах 2023 року з урахуванням коефіцієнтів індексації становить 65 282 852,42 грн. У зв`язку з наведеним є підстави для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.02.2023 справу визначено для розгляду судді Науменку А.О.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 14.02.2023 справу призначено до розгляду в підготовчому засідання на 06.03.2023 о 10 год. 00 хв.
06.03.2023 до суду від адвоката відповідача надійшло клопотання про відкладення підготовчого засідання.
За наслідками судового засідання, суд відклав підготовче засідання на 29.03.2023.
Суд оголосив: 28.03.2023 від відповідача на адресу суду надійшов відзив. Судом прийнято до розгляду відзив на позовну заяву. Відповідач заперечуючи проти позову зазначає, що внесення змін до договору в частині розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки не може призвести до виникнення, зміни або припинення прав сторін за договором, тому задоволення позовної вимоги про внесення таких змін до договору не призведе до захисту прав чи інтересів позивача, тож така позовна вимога не відповідає критеріям належного (ефективного) способу захисту прав.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 29.03.2023 суд призначив судове засідання на 19.04.2023.
Суд зазначає: на адресу суду надійшли документи, а саме - відповідь на відзив, заява про виправлення описки в прохальній частині позовної заяви (щодо 3% нормативної грошової оцінки), заперечення на відповідь на відзив.
У позові з урахуванням виправлення описки позивач просить:
- внести зміни до п. 5 договору оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренка, 1, для розташування виробничої бази (будівельні роботи), виклавши його в такій редакції: 5. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 65 282 852 грн 42 коп. в цінах 2023 року;
- внести зміни до п. 9 договору оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренка, 1, для розташування виробничої бази (будівельні роботи), виклавши його в такій редакції: 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та у розмірі 1 958 485 грн 57 коп., що складає 3% нормативної грошової оцінки землі за календарний рік в цінах 2023 року.
Суд оголосив, що всі документи подані сторонами прийняті до розгляду.
За наслідками судового засідання, суд, на підставі ст. 185 Господарського процесуального кодексу України, постановив ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті на 10.05.2023.
27.04.2023 до суду від позивача надійшли пояснення щодо заперечень на відповідь на відзив, які прийняті судом до розгляду.
В судовому засіданні 10.05.2023 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав вимоги позовної заяви, просили її задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила, просила в його задоволенні відмовити повністю.
В судовому засіданні 10.05.2023 судом прийнято рішення, проголошено його вступну та резолютивну частини.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
15.06.2007 року між Запорізькою міською радою (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 (орендар) укладено договір оренди землі, який зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 24.07.2007 р. за № 040726100642 (далі договір від 15.06.2007).
Відповідно до п. п. 1, 2 договору від 15.06.2007 в строкове платне користування надається земельна ділянка площею 1.5778 га, що знаходиться по вул. Макаренка, 1, м. Запоріжжя для розташування виробничої бази (будівельні роботи).
Кадастровий номер земельної ділянки - 2310100000:05:013:0113, цільове призначення - землі промисловості.
Цей договір від 15.06.2007 укладено строком на дев`ятнадцять років (п. 8 договору від 15.06.2007).
Згідно п. 5 договору від 15.06.2007 і розрахунку розміру орендної плати за земельну ділянку, грошова оцінка якої проведена на 01 січня 2007 р. та який є додатком і невід`ємною частиною договору, нормативно - грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2007 складала 2 023 370 грн. 72 коп.
Відповідно до п. 9 договору від 15.06.2007, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 30350 грн 56 коп, що складає 1,5 % від нормативної грошової оцінки землі за календарний рік в цінах 2007 року.
Рішенням господарського суду Запорізької області від 06.02.2014 по справі 908/4259/13, залишеним без змін постановою Донецького апеляційного господарського суду від 25.03.2014 та постановою Вищого господарського суду України від 14.06.2014, внесені зміни до п. 5 вказаного Договору, виклавши його в такій редакції: « 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 6 694 920 грн. 96 коп. в цінах 2013 року». та п. 9 Договору, виклавши його в такій редакції: « 9. Орендна плата вноситься орендарем в грошовій формі та в розмірі 200 847 грн. 62 коп., що складає трикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
Пунктом 39 договору від 15.06.2007 визначено, що договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.
Відповідно до п. 12 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі;
- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;
- прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати;
- в інших випадках, передбачених законом.
За актом прийому - передачі земельної ділянки за договором оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642 орендодавець передав, а орендар отримав у користування на праві оренди земельну ділянку з кадастровим номером 2310100000:05:013:0113 площею 1.5778 га, що знаходиться по АДРЕСА_1 .
Рішенням Запорізької міської ради № 7 від 30.06.2015 затверджено нормативно грошову оцінку земель міста Запоріжжя. Вказане рішення міської ради введено в дію з 01.01.2016 ( п. 7 Рішення).
Крім того, рішенням Запорізької міської ради № 6 від 30.06.2015 встановлено на території міста податок на майно (в частині плати за землю), розмір орендної плати за земельні ділянки у відсотках від їх нормативної грошової оцінки (додаток 3), а також затверджено Положення про податок на майно.
Згідно із п. 15 Додатку до рішення Запорізької міської ради №26 від 28.11.2018 встановлено річний розмір орендної плати за використання земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності та дорівнює 3% від їх нормативної грошової оцінки. Вказане рішення міської ради введено в дію з 01.01.2019 (п. 3 Рішення).
Землі промисловості згідно рішення Запорізької міської ради № 6 від 30.06.2015 та рішення Запорізької міської ради № 26 від 28.11.2018 відносяться до категорії інших земель, ставка орендної плати за використання якими складає 3% від їх нормативної грошової оцінки.
За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 09.08.2019 № 3308/207-19 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:013:0113, загальною площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , складає 51 606 997,96 грн в цінах 2019 року.
Відповідно до листів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 03.01.2020 № 6-28-0.22-38/2-20 та від 06.01.2021 № 22-28-0.222-171/2-21 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2019 та 2020 рік становить 1,0. Згідно із листом Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 № 6-28-0.222-275/2-22 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2021 рік становить 1,1. Відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру №6-28-0.222-323/2-23 від 12.01.2023 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2022 рік для земель і земельних ділянок (крім сільськогосподарських угідь) становить 1,15. Таким чином, розмір нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки в цінах 2023 року з урахуванням коефіцієнтів індексації становить 65 282 852,42 грн.
У зв`язку з наведеним, позивач просить позовні вимоги задовольнити та внести зміни до спірних пунктів договору.
Проаналізувавши фактичні обставини справи, оцінивши представлені докази, заслухавши представника позивача, суд вважає, що позовна заява підлягає задоволенню виходячи з такого.
Відповідно до п. 1 ст. 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.
Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності (частина 1 статті 93 Земельного кодексу України).
Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом (частина 9 статті 93 Земельного кодексу України).
Відповідно до приписів статті 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Статтею 1 Закону України Про оренду землі встановлено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
За нормами статті 2 цього ж Закону відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди. (ч.ч. 1, 2, 3 ст. 21 Закону України Про оренду землі).
Відповідно до п. 289.1 ст. 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок є капіталізованим рентним доходом із земельної ділянки, визначеним за встановленими і затвердженими нормативами.
Підпунктами 288.5.1, 288.5.2 пункту 288.5 статті 288 ПК України визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
За змістом ч. 1 ст. 13, ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку землі").
Отже нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
З аналізу вищенаведених норм вбачається, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок і, як наслідок, зміна розміру земельного податку та ставок орендної плати за землю не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами місцевого самоврядування плати за користування землею в межах та на виконання норм Податковим кодексом України.
В свою чергу орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною, тому зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки (бази оподаткування) тягне за собою зміну розміру земельного податку та орендної плати, а отже є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 09.08.2019 № 3308/207-19 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:013:0113, загальною площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , складає 51 606 997,96 грн. в цінах 2019 року.
Відповідно до листів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 03.01.2020 № 6-28-0.22-38/2-20 та від 06.01.2021 № 22-28-0.222-171/2-21 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2019 та 2020 рік становить 1,0. Згідно із листом Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 № 6-28-0.222-275/2-22 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель населених пунктів за 2021 рік становить 1,1. Відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру №6-28-0.222-323/2-23 від 12.01.2023 значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2022 рік для земель і земельних ділянок (крім сільськогосподарських угідь) становить 1,15.
І відповідно до розрахунку позивача, нормативна грошова оцінка земельної ділянки по договору оренди землі в цінах 2023 року складає 65 282 852,42 грн. (51 606 997,96 х 1,0 х 1,0 х 1,1 х 1,15 = 65 282 852,42 грн.), а орендна плата відповідно 1 958 485 грн 57 коп.
За приписами статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Статтею 30 Закону України Про оренду землі також визначено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 188 ГК України визначено порядок зміни та розірвання господарських договорів. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Пунктом 12 договору від 15.06.2007 серед підстав для перегляду розміру орендної плати один раз на рік визначено зміну розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміна коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.
Нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати. Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 06.11.2019 у справі №924/187/17, від 07.06.2018 у справі № 922/518/14, від 22.01.2019 у справі № 922/539/18.
З огляду на вищезазначені обставини, наявні всі підстави для внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині зазначення розміру нормативної грошової оцінки та розміру орендної плати.
Пунктом 32 договору визначено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається в судовому порядку.
Таким чином, правовою підставою для нарахування і стягнення, у випадку несплати, орендної плати є саме нові (змінені) умови договору.
Вказаним спростовуються доводи відзиву на позов щодо неналежності обраного способу захисту.
Щодо зауважень відповідача відносно застосування Витягу від 09.08.2019 року № 3308-207-19 суд зазначає таке.
Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 № 1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» встановлено, що затверджена з урахуванням вимог пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України до набрання чинності Методикою, затвердженою згідно з пунктом 1 цієї постанови, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, технічна документація із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення (на відповідній території) є чинною до початку застосування рішення відповідного органу місцевого самоврядування про затвердження нової технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Вказаною постановою не передбачено, що з її прийняттям, раніше видані уповноваженим органом витяги про нормативну грошову оцінку землі, сформовані на підставі діючої затвердженої технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, автоматично втрачають свою чинність.
Отже, витяги сформовані уповноваженим органом на підставі нової нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 30.06.2015 № 7 також є чинними.
Зміна значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок відбулась в даному випадку в період після отримання спірного витягу внаслідок інфляційних процесів та підлягає математичному підрахунку.
Таким чином, оскільки рішення Запорізької міської ради від 30.06.2015 №7 та затверджена ним технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя чинні, доводи відповідача про невідповідність витягу із нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки (виготовлено на підставі останніх) нормам земельного законодавства України є хибними.
На підставі усього вищевикладеного, суд вважає вимоги позивача про внесення змін у пункти 5 та 9 договору оренди землі законними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Згідно з положеннями статті 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст. 129, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Внести зміни до п. 5 договору оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренка, 1, для розташування виробничої бази (будівельні роботи), виклавши його в такій редакції: 5. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 65 282 852 (шістдесят п`ять мільйонів двісті вісімдесят дві тисячі вісімсот п`ятдесят дві) грн 42 коп. в цінах 2023 року.
3. Внести зміни до п. 9 договору оренди землі від 01.08.2007 № 040726100642, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124 площею 1,5778 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренка, 1, для розташування виробничої бази (будівельні роботи), виклавши його в такій редакції: 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та у розмірі 1 958 485 (один мільйон дев`ятсот п`ятдесят вісім тисяч чотириста вісімдесят п`ять) грн 57 коп., що складає 3% нормативної грошової оцінки землі за календарний рік в цінах 2023 року.
4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю СТАЛЬКОНТРУКЦІЯ-124, ідентифікаційний код юридичної особи 33836489 (вул. Макаренка, буд. 1, м. Запоріжжя, 69032) на користь Запорізької міської ради, ідентифікаційний код юридичної особи 04053915 (пр-т Соборний, 206, м. Запоріжжя, 69105) 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп. судового збору. Видати наказ.
5. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено та підписано 11.05.2023.
Суддя А.О. Науменко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 10.05.2023 |
Оприлюднено | 15.05.2023 |
Номер документу | 110788223 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди |
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Іванов Олексій Геннадійович
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Іванов Олексій Геннадійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні