Постанова
від 19.08.2010 по справі 2а-17217/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 серпня 2010 р. сп рава № 2а-17217/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 16 г од. 00 хвил.

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Абдукад ирової К.Е.

при секретарі Окрибелашві лі В.О.

розглянувши у відкрито му судовому засіданні справу за позовом Товариства з обме женою відповідальністю „Тор гівельна корпорація „Міра”

до Державної податкової ін спекції у Калінінському райо ні м. Донецька

про визнання недійним ріше ння про застосування штрафни х (фінансових) санкцій від 17.06.2010 р. № 0001962342

за участю представників ст орін:

від позивача: Борозенцев С.В. - за дов. від 17 червня 2010 р оку

від відповідача: Бойко В.В . - за дов. від 15 березня 2010 рок у.

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеж еною відповідальністю „Торг івельна корпорація „Міра”, з вернувся до суду з позовом до Державної податкової інспек ції у Калінінському районі м . Донецька (далі - відповідач) п ро визнання недійсним рішенн я про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 17.06.2010 р . № 0001962342, яким застосовано фі нансові санкції в сумі 51232,5 грн .

В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на те, щ о 04.06.2010 р. працівниками відповід ача проведена планова переві рка за адресою: м. Святогірськ , вул. Набережна, 11. За результат ами перевірки складений акт від 04.06.2010 р., на підставі якого ві дповідачем за порушення пунк тів 1, 12, 13 ст. 3 Закону України „Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг” прийнят е рішення про застосування ш трафних (фінансових) санкцій від 17.06.2010 р. № 0001962342.

Позивач вказує на те, що вис новки, що викладені в акті пер евірки не відповідають дійсн ості. Розрахунок за замовлен ня здійснено у встановленому порядку, передплати за банке т позивач не отримував, у ньог о наявні реєстраційні, бухга лтерські та інші документи. П орушень пунктів 1, 12, 13 ст. 3 Закон у України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг” не допускав.

Тому просить задовольнити позовні вимоги у повному обс язі.

Представник відповідача з аперечує проти задоволення п озовних вимог, надавши письм ові заперечення. В заперечен нях відповідач вказує, що пер евірка позивача проведена ві дповідно до Закону України „ Про державну податкову служб у в Україні”, Закону України „ Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, на під ставі плану-графіку. В акті пе ревірки від 04.06.2010 р. № 0302/05/63/23/33703488 зафі ксовані порушення пунктів 1, 12 , 13 ст. 3 Закону України „Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг”, ч. 1 ст. 7 Закону України „Про патентування д еяких видів підприємницької діяльності”.

Відповідач з' ясував обст авини стосовно оформлення на йманих працівників, які були присутні під час проведення перевірки, реєстрації розра хункових книжок, врахувавши заперечення позивача, прийшо в до висновку про порушення п озивачем п. 12 ст. 3 Закону Україн и „Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг”. Поз иція відповідача ґрунтуєтьс я на п. 17 Порядку провадження т орговельної діяльності та пр авила торговельного обслуго вування населення, затвердже ного постановою КМ України в ід 15.06.2006 р. № 833, п. 2 ст. 3, п. 1,3,5 ст. 9 Закон у України „Про бухгалтерськи й облік та фінансову звітніс ть в Україні”. Актом перевірк и зафіксовано відсутність бу дь-яких прибуткових документ ів, які б свідчили про ведення обліку. До матеріалів переві рки додані 3 відомості про рез ультати перевірки повноти оп рибуткування, реалізації та фактичних залишків запасів ( товарно-матеріальних ціннос тей), які підписані барменом ОСОБА_1.

Також під час проведення пе ревірки виявлено порушення п . 1 ст. 3 Закону України „Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг”, а саме не прове дення розрахункової операці ї через реєстратор розрахунк ових операцій за алкогольний напій „Зелений мексі” на сум у 32 грн.

Встановлено порушення п. 13 с т. 3 Закону України „Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг”, а саме виявлено н евідповідність сум готівко вих коштів на місці проведе ння розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіт і реєстратора розрахункових операцій, на суму 165,5 грн. На міс ці проведення розрахунків зн аходилося 296 грн., згідно Х-звіт у сума готівки склала 130,5 грн.

На підставі викладеного, пр осив у задоволенні позову ві дмовити.

Вислухавши у судовому засі данні представників сторін, дослідивши та оцінивши надан і докази за своїм внутрішнім переконанням, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою від повідальністю „Торгівельна корпорація „Міра” є юридичн ою особою, ідентифікаційний код 33703488, що підтверджується св ідоцтвом про державну реєстр ацію юридичної особи серії А ОО № 7416111 (арк.справи 17).

04.06.2010 р. відповідачем проведе на перевірка щодо дотримання порядку проведення розрахун ків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій господарської од иниці позивача «кафе-бар» за адресою: м. Святогірськ, вул. Н абережна, 11, за результатами я кої був складений акт переві рки від 04.06.2010 р. № 0302/05/63/23/33703488 (арк.спра ви 95-98). Під час перевірки встан овлено порушення п. 1,2, 3, 6,12, 13 ст. 3 З акону України „Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг”, ч. 1 ст. 7 Закону Украї ни „Про патентування деяких видів підприємницької діяль ності”.

На підставі акту перевірки відповідачем за порушення п . 1, 12, 13 ст. 3 Закону України „Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг” на підставі п. 11 ст. 11 Закону України „Про де ржавну податкову службу в Ук раїні” згідно з п. 1 ст. 17, ст. 21, 22 З акону України „Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг” прийнято рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій від 17.06.2010 р. № 0001962342, яким застосовано фінан сові санкції в сумі 51232,5 грн. (арк . справи 9).

З розрахунку фінансових са нкцій за актом перевірки (арк . справи 91) вбачається, що за не проведення розрахункової о перації через реєстратор роз рахункових операцій в сумі 32 г рн. (алкогольний напій „Зелен ий мексі”) сума фінансових са нкцій становить 32 грн. *5 = 160 грн., з а неведення обліку товарних запасів за місцем їх реаліза ції та зберігання - 25122,5 грн. * 2 = 50245 г рн., за невідповідність сум г отівкових коштів на місці п роведення розрахунків сумі к оштів, яка зазначена в денном у звіті реєстратора розрахун кових операцій - 165,5 грн. *5 = 827,5 грн ., за порушення порядку викори стання торгового патенту - 150 грн.

Інші порушення Закону Укра їни „Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг”, в икладені в акті перевірки, пі д час прийняття оскаржуваног о рішення відповідачем врахо вані не були. Для прийняття рі шення за порушення Закону Ук раїни „Про патентування деяк их видів підприємницької дія льності” акт перевірки спрям ований до Слов' янської ОДПІ (арк. справи 112).

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

П. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» передбачено, що ор гани державної податкової сл ужби у випадках, в межах компе тенції та у порядку, встановл ених законами України, мають право здійснювати контроль за додержанням порядку прове дення готівкових розрахункі в за товари (послуги) у встанов леному законом порядку.

Відповідно до ч. 7 ст. 11-1 позапл ановими перевірками вважают ься також перевірки в межах п овноважень податкових орг анів, визначених законами України "Про застосування ре єстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та послуг", "Про державне регулю вання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.

Відповідно до статті 11-2 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» пос адові особи органу державної податкової служби вправі пр иступити до проведення плано вої або позапланової виїзної перевірки за наявності підс тав для їх проведення, визнач ених цим та іншими законами У країни, та за умови надання пл атнику податків під розписку : 1) направлення на перевірку, в якому зазначаються дата йог о видачі, назва органу держав ної податкової служби, мета, в ид (планова або позапланова), п ідстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посад и, звання та прізвища посадов их осіб органу державної под аткової служби, які проводит имуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умо ви наявності підпису керівни ка органу державної податков ої служби, скріпленого печат кою органу державної податко вої служби; 2) копії наказу кер івника податкового органу пр о проведення позапланової ви їзної перевірки, в якому зазн ачаються підстави проведенн я позапланової виїзної перев ірки, дата її початку та дата з акінчення.

Ненадання цих документів п латнику податків або їх нада ння з порушенням вимог, встан овлених частиною першою цієї статті, є підставою для недоп ущення посадових осіб органу державної податкової служби до проведення планової або п озапланової виїзної перевір ки.

В свою чергу, ч. 1 ст. 15 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » від 06.07.95 № 265/95-ВР контроль за до держанням суб'єктами підприє мницької діяльності порядку проведення розрахунків за т овари (послуги), інших вимог ць ого Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення п ланових або позапланових пер евірок згідно із законодавст вом України.

Як встановлено судом, плано ва перевірка щодо контролю з а дотриманням порядку провед ення розрахунків за товари (п ослуги), вимог з регулювання о бігу готівки, наявності торг ових патентів і ліцензій, зді йснена згідно з планом-графі ком перевірок на червень 2010 ро ку, 04.06.2010 р. головним державним п одатковим ревізором-інспект ором відділу по контролю з су б' єктами господарювання, що здійснюють розрахунки в гот івковій формі, ДПІ у Калінінс ькому районі м. Донецька Те рещенко Н.А. на підставі нап равлення № 551 від 02.06.2010 р. (арк. спра ви 104) та старшим державним под атковим ревізором-інспектор ом відділу по контролю з суб' єктами господарювання, що зд ійснюють розрахунки в готівк овій формі, ДПІ у Калінінсько му районі м. Донецька Лендь єл М.О. на підставі направле ння № 551 від 02.06.2010 р. (арк. справи 103).

З наведених направлень вба чається, що з ними ознайомлен о та копію вручено працівник у позивача - бармену ОСОБА _1. Обставина трудових відно син з позивачем підтверджуєт ься наказом від № 28/06-п.

Суд зазначає, що предметом д оказування у спірних правові дносинах є наявність чи відс утність порушень, виявлених відповідачем під час перевір ки, та на підставі яких прийня то оскаржуване рішення про з астосування штрафних (фінанс ових) санкцій.

Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг» суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють р озрахункові операції в готів ковій та/або в безготівкові й формі (із застосуванням пла тіжних карток, платіжних чек ів, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг зо бов'язані проводити розраху нкові операції на повну су му покупки (надання послуги) ч ерез зареєстровані, опломбов ані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори р озрахункових операцій з розд рукуванням відповідних роз рахункових документів, що пі дтверджують виконання розра хункових операцій, або у вип адках, передбачених цим З аконом, із застосуванням з ареєстрованих у встановлено му порядку розрахункових кни жок.

Зміст акту свідчить про те, що позивачем вчинено проведе ння розрахункової операції б ез застосування реєстратора розрахункових операцій, а са ме продаж алкогольного напою „Зелений мекси” вартістю 32 гр н.

З пояснень позивача вбачає ться, що за адресою: м. Святогі рськ, вул. Набережна, 11 здійсню ють підприємницьку діяльніс ть позивач та фізична особа-п ідприємець ОСОБА_2. При ць ому, позивач надає послуги гр омадського харчування в рест орані (бар літній майданчик), а фізична особа-підприємець ОСОБА_2. надає послуги лише г ромадського харчування (робо та кухні). Вказана обставина п ідтверджується дозволами №№ 170,171, що видані Виконавчим комі тетом Святогірської міської ради (арк.справи 19,20). Актом пер евірки зафіксована обставин а наявності у позивача ліцен зії на право роздрібної торг івлі алкогольними напоями АГ № 111985 від 06.10.2009 р. Рахунком № 5303, на я кому міститься адреса господ арської одиниці, (арк. справи 92), який є доказом в розумінні ч . 1 ст. 69 КАС України, підтверджу ється, що саме позивачем прод аний алкогольний напій „Зеле ний мекси” вартістю 32 грн.”, ал е на порушення п. 1 ст. 3 Закону У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг » розрахункова операція не п роведена через реєстратор розрахункових операцій.

Відповідно до п. 1 ст. 17 «Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг» за порушенн я вимог цього Закону до суб 'єктів підприємницької діял ьності, які здійснюють розра хункові операції за товари (п ослуги), за рішенням відпові дних органів державної пода ткової служби України застос овуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі варто сті проданих товарів (надани х послуг), на які виявлено не відповідність - у разі прове дення розрахункових операц ій на неповну суму вартості п роданих товарів (наданих пос луг), у разі непроведення розр ахункових операцій через реє стратори розрахункових оп ерацій, у разі нероздрукув ання відповідного розрахун кового документа, що підтве рджує виконання розрахунков ої операції, або проведенн я її без використання розра хункової книжки.

Таким чином, судом встановл ена правомірність застосува ння фінансової (штрафної) сан кції відповідачем на підстав і п. 1 ст. 17 «Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г» в сумі 160 грн. (32 грн. *5 ).

Згідно з п. 12 ст. 3 Закону Украї ни „Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг” су б'єкти підприємницької діяль ності, які здійснюють розрах ункові операції в готівковій та/або в безготівковій форм і (із застосуванням платіжни х карток, платіжних чеків, жет онів тощо) при продажу товар ів (наданні послуг) у сфер і торгівлі, громадського ха рчування та послуг зобов'яза ні вести у порядку, встановл еному законодавством, облік товарних запасів на склада х та/або за місцем їх реаліз ації, здійснювати продаж ли ше тих товарів, які відображ ені в такому обліку, за винят ком продажу товарів особами , які відповідно до законодав ства оподатковуються за пр авилами, що не передбачають в едення обліку обсягів реал ізованих товарів (наданих п ослуг).

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни „Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” облік товарних запасів фізи чною особою - суб'єктом підпри ємницької діяльності ведет ься у порядку, визначеному чи нним законодавством, а юриди чною особою (її філією, відділ енням, іншим відокремленим п ідрозділом) - у порядку, визна ченому відповідним націонал ьним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку. Обл ік ведеться з урахуванням о собливостей, встановлених дл я суб'єктів малого підприєм ництва. Обов'язок із ведення обліку товарних запасів не застосовується до осіб, які в ідповідно до законодавства о податковуються за правилам и, що не передбачають ведення обліку придбаних або прода них товарів.

Наказом Міністерства фіна нсів України від 20.10.1999 № 246 затве рджено „Положення (стандарт ) бухгалтерського обліку 9 „За паси”.

Відповідач в ході перевірк и дійшов до висновку про те, що позивачем не ведеться облік товарних запасів за місцем р еалізації та зберігання. При цьому, в акті визначено, що та кий висновок обумовлений виб ірковою перевіркою. При обґр унтуванні наявності правопо рушення відповідач посилаєт ься на відомості про результ ати перевірки щодо повноти о прибуткування, реалізації та фактичних залишків (арк. спра ви 100-102).

Правові засади регулюванн я, організації, ведення бухга лтерського обліку та складан ня фінансової звітності в Ук раїні визначені Законом Укра їни "Про бухгалтерський облі к та фінансову звітність в Ук раїні".

Згідно зі статтею 3 цього ж З акону метою ведення бухгалте рського обліку і складання ф інансової звітності є наданн я користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та н еупередженої інформації про фінансове становище, резуль тати діяльності та рух грошо вих коштів підприємства. Час тина 2 даної статті передбача є, що бухгалтерський облік є о бов'язковим видом обліку, яки й ведеться підприємством. Фі нансова, податкова, статисти чна та інші види звітності, що використовують грошовий вим ірник, ґрунтуються на даних б ухгалтерського обліку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітніст ь в Україні" підставою для бух галтерського обліку господа рських операцій є первинні д окументи, які фіксують факти здійснення господарських оп ерацій. Первинні документи п овинні бути складені під час здійснення господарської оп ерації, а якщо це неможливо - б езпосередньо після її закінч ення. Ч. 2 ст. 9 цього Закону міс тить вимоги щодо реквізитів первинних документів.

Суд не приймає до уваги відо мості про результати перевір ки щодо повноти оприбуткуван ня, реалізації та фактичних з алишків, як доказ наявності п орушення позивачем п. 12 ст. 3 Зак ону України „Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг”, оскільки їх зміст базу ється виключно на обставині ненадання документів. Із змі сту складених відповідачем в ідомостей неможливо дійти ви сновку щодо способу встановл ення відповідачем фактів ре алізації позивачем необліко ваного товару. Відповідачем не визначено на підставі дос лідження яких первинних доку ментів було встановлено відс утність обліку ведення товар них запасів.

Також на спростування дово дів відповідача позивачем на дані первинні документи, що с відчать про обставину придба ння товарів з метою їх подаль шого продажу та обліку ). Перв инні документи за змістом ві дповідають ч. 2 ст. 9 Закону Укра їни "Про бухгалтерський облі к та фінансову звітність в Ук раїні".

Відповідно до ч. 1,2,4 ст. 70 КАС Ук раїни належними є докази, які містять інформацію щодо пре дмету доказування. Суд не бер е до розгляду докази, які не стосуються предмету доказув ання.

Сторони мають право обґрун товувати належність конкрет ного доказу для підтвердженн я їхніх вимог або заперечень .

Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказуванн я, не можуть підтверджуватис я ніякими іншими засобами д оказування, крім випадків, к оли щодо таких обставин не в иникає спору.

Згідно з ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґр унтуються її вимоги та запер ечення, крім випадків, встано влених статтею 72 цього Кодекс у.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єк та владних повноважень обо в'язок щодо доказування прав омірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладає ться на відповідача, якщо він заперечує проти адмі ністративного позову.

Ст. 86 КАС України визначено, с уд оцінює докази, які є у спр аві, за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічно му, повному та об'єктивному до слідженні. Ніякі докази не ма ють для суду наперед встанов леної сили. Суд оцінює належ ність, допустимість, достові рність кожного доказу окремо , а також достатність і взаємн ий зв'язок доказів у їх сукупн ості.

Таким чином, відповідачем н е доведено наявність складу правопорушення, передбачено го п. 12 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг” в діях або бездіяльності позивача, що м ає наслідком неправомірніст ь застосування штрафної (фін ансової) санкції, передбачен ої ст. 21 Закону України „Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг”, в сумі 50245 грн . (25122,5 грн. * 2).

Відповідно до п. 13 ст. 3 Закон у України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг” суб'єкти підприємницько ї діяльності, які здійснюють розрахункові операції в гот івковій та/або в безготівко вій формі (із застосуванням п латіжних карток, платіжних ч еків, жетонів тощо) при прода жу товарів (наданні послуг ) у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг з обов'язані забезпечувати ві дповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті ре єстратора розрахункових опе рацій, а у випадку використан ня розрахункової книжки - за гальній сумі продажу за розр ахунковими квитанціями, вида ними з початку робочого дня.

Згідно з Х-звітом за 04.06.10, який роздрукований об 14 год. 43 хв., кі нцевий залишок готівки в кас і становить 130,5 грн. (арк. справи 93). Відповідно до акту інвента ризації коштів (арк. справи 99) ф актичний залишок готівки у к асі на момент перевірки скла дає 296 грн. Таким чином, наведен ими доказами підтверджуєтьс я невідповідність сум готівк ових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і реєстратора розрахункових операцій, різниця складає 165,5 г рн.

Ст. 22 Закону України „Про за стосування реєстраторів роз рахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг” передбачено , що у разі невідповідності су ми готівкових коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, яка зазначена в ден ному звіті, а у випадку викор истання розрахункової книжк и - загальній сумі продажу за р озрахунковими квитанціями, виданими з початку робочог о дня, до суб'єктів підп риємницької діяльності зас тосовується фінансова санкц ія у п'ятикратному розмірі су ми, на яку виявлено невідпові дність.

Таким чином, судом встановл ена правомірність застосува ння фінансової (штрафної) сан кції відповідачем на підстав і ст. 22 Закону України „Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг” в сумі 827,5 грн. (16 5,5 грн. *5)

Враховуючи вищевикладене , позовні вимоги підлягають ч астковому задоволенню, а оск аржуване рішення про застос ування штрафних (фінансових) санкцій підлягає визнанню н едійсним в частині застосува ння штрафної (фінансової) сан кції, передбаченої ст. 21 Закон у України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг”, в сумі 50245 грн.

Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо адміністративний позов задоволено частково, с удові витрати, здійснені поз ивачем, присуджуються йому в ідповідно до задоволених вим ог.

Керуючись статтями 2-15, 17,18, 33-35, 41, 42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 111, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167 , 185,186, 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд , -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Товариства з об меженою відповідальністю «Т оргівельна корпорація «Міра » до Державної податкової ін спекції у Калінінському райо ні м. Донецька про визнання не дійсним рішення Державної п одаткової інспекції у Каліні нському районі м. Донецька №000 1962342 від 17 червня 2010 року про заст осування штрафних (фінансов их) санкцій відносно Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Торгівельна корпораці я «Міра» на суму 51232,50 коп. - зад овольнити частково.

Визнати частково нед ійсним рішення Державної по даткової інспекції у Калінін ському районі м. Донецька №0001962 342 від 17 червня 2010 року про засто сування штрафних (фінансови х) санкцій відносно Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Торгівельна корпорація «Міра» на суму 50 245 грн.

Присудити з Державно го бюджету України на корист ь Товариства з обмеженою від повідальністю «Торгівельна корпорація «Міра» витрати п о сплаті судового збору у сум і 1 (одна) грн.. 40 (сорок) коп.

В решті позовних вимо г відмовити.

Вступна та резолютив на частини постанови прийнят і у нарадчій кімнаті та прого лошені у судовому засіданні 19 серпня 2010 року. Постанова у по вному обсязі буде складена 24 червня 2010 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі відкладення складання поста нови у повному обсязі апеляц ійна скарга подається протяг ом десяти днів з дня отриманн я копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя А бдукадирова К.Е.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2010
Оприлюднено01.02.2011
Номер документу11081132
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17217/10/0570

Ухвала від 10.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Ухвала від 10.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Постанова від 28.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Постанова від 19.08.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 09.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні