ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/4378/22 Суддя (судді) першої інстанції: Шевченко А.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 травня 2023 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді - Єгорової Н.М.,
суддів - Федотова І.В., Чаку Є.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Екосервіс Груп" на рішення Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Екосервіс Груп" до Виконавчого комітету Боярської міської ради, третя особа: Комунальне підприємство "Громада" Боярської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення,
ВСТАНОВИЛА:
У травні 2022 року позивач - ТОВ "Екосервіс Груп" звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Боярської міської ради, яким просив визнати незаконним та скасувати рішення Виконавчого комітету Боярської міської від 31 березня 2022 року № 1/1 "Про розірвання договору в односторонньому порядку на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Боярської міської територіальної громади".
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2023 року відмовлено в задоволенні адміністративного позову.
Не погоджуючись з судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги повністю.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт зазначив, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм процесуального права, неправильним застосуванням норм матеріального права, судом першої інстанції не досліджено всіх обставин справи в сукупності та не доведено обставин, що мають значення для справи, які суд визнав встановленими.
Апелянт зазначив, що враховуючи об`єктивні обставини непереборної сили, які не залежали від його волі, останній не міг належним чином та в повній мірі надавати послуги з вивезення побутових відходів та території міста Боярка, що відповідно до ч. 1 ст. 611 ЦК України та ст. 617 ЦК України звільняє його від відповідальності (припинення зобов`язання внаслідок односторонньої відмови від зобов`язання або розірвання договору) і свідчить про передчасність та незаконність складених актів про неналежне виконання договору від 25 березня 2022 року, від 26 березня 2022 року, від 28 березня 2022 року та подальше його розірвання в односторонньому порядку відповідачем.
Також наголосив, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року №1145 єдиним документом, що підтверджує факт неналежного надання послуг з вивезення побутових відходів є акт-претензія, а тому акти відповідача від 25 березня 2022 року, від 26 березня 2022 року, від 28 березня 2022 року є неналежними доказами і не повинні враховуватись судом.
Відповідач подав до суду відзив, відповідно до якого просить відмовити у задоволенні апеляційної скарги, оскільки право на розірвання договору в односторонньому порядку передбачено п.п. 7.2 та. 7.3 договору від 11 квітня 2020 року №85 та реалізоване на підставі ч. 3 ст. 651 ЦК України.
Додатково зазначив, що послуги з вивезення побутових відходів є критично важливими для мешканців міста, оскільки накопичення сміття у місті може призвести до погіршення епідеміологічної ситуації та спричинити екологічну катастрофу.
Представник позивача подав до суду додаткові пояснення, відповідно до яких просить задовольнити апеляційну скаргу, оскільки судом першої інстанції не взято до уваги, що договором від 11 квітня 2020 року №85, укладеним між позивачем та відповідачем не передбачена можливість його розірвання у зв`язку з настанням форс-мажорних обставин.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції рішенням Виконавчого комітету Боярської міської ради від 09 квітня 2020 року № 20/1 позивача визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів для всієї категорії споживачів на території міста Боярка строком на п`ять років.
11 квітня 2020 року між Виконавчим комітетом Боярської міської ради та ТОВ "Екосервіс Груп" укладено Договір № 85 "Про надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Боярка" (далі - Договір № 85).
З 24 лютого 2022 року позивачем послуги з вивезення побутових відходів надаватись із порушенням умов договору, що не заперечується останнім.
Позивач звернувся до відповідача з листом від 21 березня 2022 року № 14/2, яким просив надати дизельне паливо (у кількості 50 л. на 1 автотранспортний засіб) та мастильні матеріали (60 л. гідравлічного мастила в місяць на 1 автомобіль та 10 л. мастила для двигуна на 1 автомобіль) для спецтранспорту підприємства з вивезення ТПВ та території міста Боярка, фінансування для розрахунку з ТОВ "Укрвторенергоресурс" 153 500,00 грн. та матеріальну допомогу працівникам, які безпосередньо виконують свої обов`язки під час введеного в Україні військового часу в складі 6 осіб на суму 100 000,00 грн.
Розпорядженням міського голови Боярської міської ради від 25 березня 2022 року №02-03/39-1 створено комісію з виявлення фактів порушення умов договору про надання послуг з вивезення побутових відходів на території м. Боярка.
Згідно з додатком до розпорядження від 25 березня 2022 року № 02-03/39-1 до складу комісії увійшли: заступник міського голови, начальник відділу інфраструктури та житлово-комунального господарства, начальник управління розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства, заступник начальника КП "БГВУЖКГ" з благоустрою, депутати Боярської міської ради.
Зазначеною комісією складені акти з фотофіксацією від 25 березня 2022 року, 26 березня 2022 року та 28 березня 2022 року відповідно до яких зафіксовано, що з прибудинкової території будинків за адресами: вул. Б. Хмельницького, 76,80 та прилеглих будинків по вул. Молодіжна, 18 А, 20 (акт від 25 березня 2022 року); вул. Білогородська, 17,19А (акт від 26 березня 2022 року), вул. Сєдова, 9, 11, 13 (акт від 28 березня 2022 року) побутові відходи не вивозяться згідно графіку, що призвело до накопичення побутових відходів у контейнерах та навколо них. Санітарний стан прилеглої території незадовільний та несе пряму екологічну загрозу та загрозу життю, здоров`ю мешканців.
28 березня 2022 року представником позивача отримано лист Виконавчого комітету Боярської міської ради від 28 березня 2022 року № 02-10/1161 про участь у роботі комісії, яким відповідач повідомив позивача про те, що 29 березня 2022 року о 12:00 год. відбудеться засідання з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в Боярскій міській територіальній громаді. Також відповідач просив направити відповідального представника товариства для участі в роботі комісії.
Листом від 29 березня 2022 року № 29/2 позивач повідомив відповідача, що у зв`язку з активними бойовими діями на території с. Горенка він змушений був тимчасово зупинити свою господарську діяльність і не має можливості за укладеним договором надавати послуги з вивезення побутових відходів на території міста Боярка. Після закінчення активних бойових дій підприємство продовжуватиме виконувати свої зобов`язання за договором від 11 квітня 2020 року №85.
Згідно з протоколом засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в Боярській міській територіальній громаді від 29 березня 2022 року № 44 на засіданні комісії заслухано заступника директора ТОВ "Екосервіс Груп" Кухарця В.А. , який зазначив, що у зв`язку з військовими діями, які ведуться на території України та, зокрема, в с. Горенка Київської області, офісне приміщення ТОВ "Екосервіс Груп", ангари та техніка пошкоджені, товариство не має доступу до обладнання та техніки, відсутня можливість заправляти автотранспорт та виплачувати заробітну плату, а також здійснювати оплату за сміттєзвалище.
За результатами роботи комісії вирішено з метою уникнення екологічної катастрофи на території м. Боярка розірвати в односторонньому порядку договір укладений між ТОВ "Екосервіс Груп" та Виконавчим комітетом Боярської міської ради.
Рішенням Виконавчого комітету Боярської міської ради від 31 березня 2022 року № 1/1 вирішено розірвати з 01 квітня 2022 року в односторонньому порядку договір від 11 квітня 2020 року № 85, укладений між Виконавчим комітетом Боярської міської ради та ТОВ "Екосервіс Груп" щодо надання послуг з вивезення побутових відходів на території м. Боярка за системне порушення умов даного договору, визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Боярської територіальної громади (враховуючи м. Боярку) КП "Громада" Боярської міської ради до моменту проведення конкурсу з визначення виконавця послуг щодо вивезення побутових відходів на території громади після завершення воєнних дій.
Листом від 22 квітня 2022 року №1 позивач звернувся до міського голови міста Боярки, яким просив відповідно до ч. 7 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" зупинити дію рішення виконавчого комітету Боярської міської ради від 31 березня 2022 року №1/1 та винести зазначене питання на розгляд Боярської міської ради, оскільки товариство готове з 01 травня 2022 року продовжити надавати послуги з вивезення побутових відходів на території міста Боярка відповідно до договору від 11 квітня 2020 року №85.
Оскільки, відповідач залишив без розгляду лист від 22 квітня 2022 року №1, вважаючи незаконним рішення Виконавчого комітету Боярської міської від 31 березня 2022 року № 1/1 "Про розірвання договору в односторонньому порядку на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Боярської міської територіальної громади" позивач звернувся до суду з позовом.
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що посилання позивача на засвідчення Торгово-промисловою палатою України 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1, що військова агресія Російської Федерації проти України є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) не є підставою, яка забороняє відповідачу розірвати договір в односторонньому порядку, у випадку порушення умов договору.
Надаючи правову оцінку обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР.
Згідно з п. "а" ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема: вирішення питань поводження з побутовими відходами, знешкодження та захоронення трупів тварин (пп. 6); визначення на конкурсних засадах суб`єктів господарювання, що здійснюють у межах певної території надання послуг з вивезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами (пп. 23).
Відповідно до ч. 3 ст. 35-1 Закону України "Про відходи" від 05 березня 1998 року №187/98-ВР виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Як встановлено судом, рішенням Виконавчого комітету Боярської міської ради від 09 квітня 2020 року № 20/1 ТОВ "Екосервіс Груп" визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Боярка строком на п`ять років.
11 квітня 2020 року між Виконавчим комітетом Боярської міської ради (замовник) та ТОВ "Екосервіс Груп" (виконавець) укладено Договір № 85 "Про надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Боярка".
Відповідно до п. 1.1 Договору № 85 виконавець зобов`язується надавати послуги з вивезення побутових відходів на території міста Боярка, а замовник зобов`язується виконати обов`язки передбачені цим договором.
Згідно з п. 3.1 Договору № 85 замовник має право зокрема: вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до графіка вивезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабміну України від 10 грудня 2008 року №1070, умов цього договору, актів замовника та рішень конкурсної комісії (пп. 1); у разі безпідставного припинення виконавцем надання послуг з вивезення побутових відходів (більше 3-х днів), замовник має право розірвати даний договір та призначити в установленому порядку іншого виконавця з вивезення побутових відходів на території, визначеній цим договором (пп.4).
Відповідно до п. 3.2 Договору № 85 замовник зобов`язується, зокрема: погодити графік вивезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог (пп. 1); розглядати звернення виконавця з приводу надання послуг з вивезення побутових відходів та виконання умов цього договору (пп. 5); здійснювати відповідно до законодавства контроль за належною організацією обслуговування споживачів виконавцем (пп. 6).
Пунктом 3.3 Договору № 85 визначено, що виконавець має право, зокрема: подавати до виконавчого комітету розрахунки економічно обґрунтованих витрат на надання послуг з вивезення побутових відходів (пп. 1); розробити норми надання послуг та подати їх на затвердження замовнику (пп. 2); надавати замовнику пропозиції щодо зміни схеми руху та режиму роботи спеціального обладнання транспортних засобів за наявними маршрутами (пп. 4).
Згідно з п. 3.4 виконавець зобов`язується зокрема: укласти договори на дання послуг з вивезення побутових відходів із споживачами на території, визначеній цим договором, відповідно до Типового договору про надання послуг з вивезення побутових відходів (пп. 1); надавати послуги з вивезення побутових відходів відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, умов цього договору, актів замовника, рішень конкурсної комісії та погодженого замовником графіка надання послуг (пп. 2); надавати послуги з вивезення побутових відходів згідно з графіком (пп. 4); перевозити побутові відходи на полігон ТОВ "Десна-2", який знаходиться за адресою: Київська область, Броварський район, с. Рожівка, на полігон Вишгородського районного комунального підприємства "Комунальник", та на земельну ділянку за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Горенка, вул. Садова, б/н, яка знаходиться в оренді ТОВ "Рекультивація" (пп. 5); утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані (пп. 6); у строк, що не перевищує 15 днів з моменту встановлення замовником чи уповноваженим органом державного нагляду (контролю) порушення виконавцем умов цього договору, усунути виявлені порушення та письмово повідомити про це замовника (пп. 11).
Відповідно до п. 5.2 Договору № 85 сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання обставин непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює його виконання.
Пунктом 7.2 Договору № 85 встановлено, що договір може бути достроково розірваним за згодою сторін, а також внаслідок односторонньої відмови від договору замовника, яка допускається у разі систематичного порушення виконавцем його умов (не менш як три порушення, встановлені за результатами контролю, проведеного замовником чи уповноваженими органами державного нагляду (контролю).
Згідно з п. 7.3 Договору № 85 одностороння відмова замовника від договору допускається, зокрема, у разі вчинення виконавцем таких порушень: недотримання графіка вивезення побутових відходів; невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, актів замовника, рішень конкурсної комісії; залучення до роботи на маршрутах водіїв, що не пройшли відповідної підготовки; незабезпечення виконавцем належного контролю за технічним станом транспортних засобів; якщо виконавець перебуває у стані ліквідації, його визнано банкрутом або порушено провадження у справі про його банкрутство.
Як вірно зазначено судом першої інстанції, підставами для розірвання Договору № 85 в рішенні від 31 березня 2022 року №1/1 зазначено ст. 188 Господарського кодексу України, п. 3 ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п.п. 7.2, 7.3 договору від 11 квітня 2020 року №85, рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в Боярській міській територіальній громаді від 29 березня 2022 року №44, акти про неналежне виконання договору від 25 березня 2022 року, 26 березня 2022 року та від 28 березня 2022 року.
В обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначив, що відповідно до сертифікату Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а тому враховуючи об`єктивні обставини непереборної сили, які не залежали від його волі, останній не міг належним чином та в повній мірі надавати послуги з вивезення побутових відходів та території міста Боярка, що відповідно до ч. 1 ст. 611 ЦК України та ст. 617 ЦК України звільняє його від відповідальності і свідчить про передчасність та незаконність складених актів про неналежне виконання договору від 25 березня 2022 року, від 26 березня 2022 року, від 28 березня 2022 року та подальше його розірвання в односторонньому порядку відповідачем.
Відповідно до ч. 1 ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема: 1) припинення зобов`язання внаслідок односторонньої відмови від зобов`язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору; 2) зміна умов зобов`язання; 3) сплата неустойки; 4) відшкодування збитків та моральної шкоди.
Частиною 1 ст. 617 ЦК України визначено, що особа, яка порушила зобов`язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов`язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили.
Як зазначено вище, відповідно до п. 5.2 Договору № 85 сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання обставин непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює його виконання.
Суд апеляційної інстанції погоджується з доводами апелянта про те, що військова агресія Російської Федерації проти України є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили), що підтверджується сертифікатом Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1, а тому відповідно до п. 5.2 Договору № 85 ТОВ "Екосервіс Груп" звільняються від відповідальності за вказаним договором, водночас вказані обставини, у розрізі спірних правовідносин, не забороняють Виконавчому комітету Боярської міської ради розривати в односторонньому порядку договір від 11 квітня 2020 року №85 у зв`язку з неналежним його виконанням позивачем, що призвело до рушення санітарних норм, погіршення епідеміологічної ситуації та могло спричинити загрозу життю, здоров`ю мешканців міста Боярка.
Одночасно, суд апеляційної інстанції вважає помилковим посилання апелянта на положення Типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами (додаток 1 до Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року №1070) оскільки між позивачем та відповідачем було укладено договір від 11 квітня 2020 року №85, яким зобов`язані керуватись сторони.
Щодо доводів апелянта про те, що єдиним документом, який може підтверджувати факт неналежного надання послуг з вивезення побутових відходів є акт-претензія, що складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року №1145, а тому акти складені відповідачем є неналежними доказами та не повинні братись до уваги, колегія суддів зазначає наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року №1145 затверджено Порядок проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг (далі - Порядок №1145).
Відповідно до п. 1 Порядку № 1145 його дія поширюється на споживачів комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком, виконавців комунальних послуг та управителів багатоквартирних будинків.
Отже, як вірно зазначено судом першої інстанції, Порядок № 1145 регулює відносини між споживачами і виконавцем та не поширюється на відповідача, як замовника, оскільки правовідносини між регулюються договором від 11 квітня 2020 року №85 нормами Цивільного кодексу України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Законом України "Про відходи".
Крім того суд апеляційної інстанції звертає увагу, що згідно з пп. 6 п. 3.2 договору від 11 квітня 2020 року №85 Виконавчий комітет Боярської міської ради (Замовник) зобов`язується здійснювати відповідно до законодавства контроль за належністю організації обслуговування споживачів Виконавцем, а тому враховуючи складені відповідачем акти та пояснення заступника директора ТОВ "Екосервіс Груп" Кухарця В.А. на засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в Боярській міській територіальній громаді, з метою уникнення екологічної катастрофи на території міста Боярка були наявні підстави для прийняття оскаржуваного рішення.
Стосовно доводів апелянта про ненадання відповідачем в належних обсягах паливно-мастильних матеріалів для забезпечення роботи техніки в березні 2022 року, колегія суддів звертає увагу, що положеннями договору від 11 квітня 2020 року №85 не передбачено обов`язку відповідача забезпечувати позивача, як виконавця, паливно-мастильними матеріалами.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що розірвання договору в односторонньому порядку має здійснюватись у виняткових випадках, із дотримання відповідного порядку, коли неможливо іншим способом досягти результату чи захистити інтереси держави, суспільства, громадян на безпечне довкілля.
Судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Таким чином, судова колегія приходить до висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені в апеляційній скарзі доводи позицію суду першої інстанції не спростовують.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Приписи ст. 316 КАС України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 242-244, 250, 291, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, колегія суддів, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Екосервіс Груп" - залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2023 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів, з урахуванням положень ст. 329 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя Н.М. Єгорова
Судді І.В. Федотов
Є.В. Чаку
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2023 |
Оприлюднено | 18.05.2023 |
Номер документу | 110892539 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні